لیست قیمت یخچال فریزر

0
749
لیست قیمت یخچال فریزر

لیست قیمت یخچال فریزر

قیمت یخچال فریزر ؛ یخچال فریزر یکی از مهمترین وسیله های برقی و لوازم خانگی مهم در آشپزخانه های سراسر جهان است. یخچال فریزر وسیله ای لازم برای همه ی آشپزخانه هاست، تا حدی که تصور زندگی بدون یخچال فریزر امکان پذیر نیست. خرید یخچال کار چندان ساده ای نیست و علاوه بر برندها و سازنده های مختلفی که دارد، از طراحی ها و ساختارها و انواع های مختلفی نیز برخوردار است. تنوع در نوع یخچال و فریزر و تنوع در سازنده و تولید کننده ی یخچال از یک سو و طول عمر بسیار بالای یخچال فریزر از سوی دیگر باعث شده تا خریدارن در خرید یخچال فریزر حساسیت زیادی به خرج دهند و البته همیشه حق با خریدار است، چرا که میلیون ها پول زبان بسته را برای خرید یخچال صرف می کنند. در این لیست قیمت، لیست قیمت یخچال فریزر تمامی برندها را به همراه مشخصات و نحوه ی خرید یخچال درج کرده ایم، تا شما بتوانید ساده تر و راحت تر خرید خود را انجام دهید. قیمت یخچال فریزر به پارامترهای متعدد و بی شماری بستگی دارد، از جمله ی این ویژگی ها می توان به مواردی مانند، نوع یخچال فریزر( ساید بای ساید، دوقلو، فریزر بالا و پایین و …)، فوت یخچال، آبسردکن و یخساز، صفحه نمایش دیجیتالی و لمسی، قابلیت اینورتر و نوع موتور، میزان مصرف انرژی و …اشاره کرد.

در ابتدا می خواهیم انواع یخچال فریزر را با هم بررسی کنیم، یخچال فریزر بالا، یخچال فریزر پایین، یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال درب فرانسوی، یخچال فریزر دوقلو و یخچال کامپکت و … از انواع یخچال فریزرهای رایج در بازار هستند. که هر کدام رنگ ها و برندها و ظرفیت های مختلفی هم دارند. پس به هنگام خرید یخچال فریزر این نیاز شماست که تعیین می کند چه نوع یخچال مناسب شما خواهد بود. در کل راهنمای خرید یحچال فریزر به ما می گوید که به هنگام خرید یخچال فریزر، پارامترهایی مانند ابعاد یخچال فریزر و ابعاد در دسترس خود را اندازه بگیرید که با هم تطابق داشته باشند. همچنین از طراحی و ساختار یخچالی که می خواهید بخرید مطمئن باشید و نوع یخچال خود را متناسب با سلیقه ی خود انتخاب کنید. ظرفیت یخچال را معمولا بر اساس فوت مکعب بیان می کنند که البته در ایران فوت بیشتر از لیتر رایج است و همه ی فروشندگان و خریداران از اصطلاح چند فوت استفاده می نمایند. در این راستا نیز باید شما متناسب با تعداد افراد خانواده و همچنین عادات غذایی و خرید خود ظرفیت مناسب و کافی را بسنجید. اما در کل یک الگوی کلی برای ظرفیت و تعداد افراد خانوار وجود دارد، برای خانواده های چهار نفره یخچال فریزری با اندازه ی 18 تا 22 فوت مناسب است. برای خانواده ی 5 و 6 نفره یخچال فریزر 28 فوت و برای خانواده ی 7 نفره و بالاتر یخچال فریزر 30 فوت مناسب می باشد. البته ناگفته نماند که این ظرفیتی که بر روی مشخصات فنی یخچال فریزرها نوشته می شود شامل حجم اشغال شده ی قفسه ها و کشوها و … نیز می گردد. بنابراین هنگام خرید یخچال فریزر، یخچالی انتخاب و خریداری نمایید که ظرفیتی بیشتر از ظرفیت کاغذی آن داشته باشد. در پایین جدولی مروبط به نوع یخچال فریزر و ظرفیت های نسبی آنها نوشته شده است.

مشخصات و نوع یخچال ظرفیت بر اساس فوت مکعب
یخچال فریزر بالا 14 _ 24 فوت مکعب
یخچال فریزر پایین 19 _ 25 فوت مکعب
یخچال درب فرانسوی 18 _ 34 فوت مکعب
یخچال ساید بای ساید 20 _32 فوت مکعب
یخچال فریزر دوقول 32 _ 44 فوت مکعب
یخچال کامپکت 10 _ 12 فوت مکعب

قیمت یخچال فریزر ال جی

ال جی LG یکی از سازنده ها و برندهای معتبری است که در زمینه ی ساخت انواع یخچال فریزر و یخچال فریزر ساید بای ساید و … فعالیت دارد. ال جی در عرصه ی ساخت و تولید یخچال فریزر با کیفیت بالا شهرت فراوان دارد و پیشتاز و یکه تاز میدان رقابت است و البته همیشه پیروز این رقابت بوده و هست. دلیل موفقیت روز افزون ال جی در فروش بالای محصولاتش نهفته است، که دلیلش به مجهز ساختن محصولات ال جی به فناوری ها و امکانات حرفه ای و پیشرفته برمی گردد. یکی از محصولات بسیار خوش فروش ال جی، یخچال فریزر ال جی می باشد. ال جی در زمینه ی ساخت انواع یخچال فریزر تبحر و مهارت بالایی دارد، از این رو یخچال فریزرهایی با بالاترین امکانات و بهترین کیفیت را تولید و روانه ی بازار می کند. به کار گیری فناوری اینورتر خطی در کمپرسور، میزان مصرف انرژی یخچال را به شدت کاهش می دهد و میزان صدای یخچال و میزان لرزش را پایین می آورد. همچنین مجهز ساختن یخچال فریزر ال جی به آبریز و یخ ریز از دیگر ویژگی ها می باشد. صفحه نمایش دیجیتالی تعبیه شده بر روی بدنه ی یخچال فریزر علاوه بر افزودن جذابیت و زیبایی به یخچال، کارکرد راحت و روانی و دسترسی راحت به کنترل پنل را فراهم می آورد. به کار گیری طراحی خاصی دور این دور در یخچال ساید بای ساید به منظور افزایش فضای ذخیره سازی و کاهش مصرف انرژی از دیگر ویژگی های خاص یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی می باشد که ارزش و اعتبار یخچال فریزر را هم بالا برده است. د راین لیست قیمت، ما تمامی یخچال فریزرهای ال جی اعم از ایخچال فریزر بالا پایین، یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر ساید بای ساید دور این دور ال جی، یخچال ساید بای ساید اینستاویو و … را نیز درج کرده ایم. تا علاوه بر آگاهی از قیمت و موجودیت یخچال های ال جی از مشخصات فنی و نقد و بررسی های ارائه شده مطلع گردید.

مدل یخچال فریزرمشاهده قیمتبررسی و خرید یخچال فریزر
یخچال فریزر ال جی X33
مشاهده قیمتبررسی و خرید x33
یخچال فریزر ال جی X257
مشاهده قیمتبررسی و خرید x257
یخچال فریزر ال جی X267
مشاهده قیمتبررسی و خرید x267
یخچال فریزر ال جی J916
مشاهده قیمتبررسی و خرید
یخچال فریزر ال جی J961
مشاهده قیمتبررسی و خرید j961
یخچال فریزر ال جی J960
مشاهده قیمتبررسی و خرید J960
یخچال فریزر ال جی J327
مشاهده قیمتبررسی و خرید j327
یخچال فریزر ال جی J337
مشاهده قیمتبررسی و خرید j337
یخچال فریزر ال جی J34
مشاهده قیمتبررسی و خرید j34
یخچال فریزر ال جی X247
مشاهده قیمتبررسی و خرید X247
یخچال فریزر ال جی R872
مشاهده قیمتبررسی و خرید R872
یخچال فریزر ال جی GR-682
مشاهده قیمتبررسی و خرید GR-682
یخچال فریزر ال جی B650
مشاهده قیمتبررسی و خرید B650
یخچال فریزر ال جی B404
مشاهده قیمتبررسی و خرید B404

قیمت یخچال فریزر سامسونگ

در کنار ال جی سامسونگ SAMSUNG نیز از دیگر برندهای معتبر در زمینه ی ساخت انواع محصولات و لوازم برقی دیجیتالی است. سامسونگ برند خوش نام و نشان کره ای از فناوری ها و امکانات روز دنیا بهره می گیرد تا بتواند رضایت کاربرانش را جلب نماید و محصولاتی درخور و شایسته ی کاربران سامسونگ را عرضه کند. قیمت یخچال فریزر سامسونگ بسته به امکانات متنوع و فناوری هایی که در آن تعبیه شده است، تغییر می کند و البته نوع یخچال فریزر نیز تاثیر مستقیمی بر روی قیمت دارد. سامسونگ نیز برای رقابت با سایر سازنده ها، سعی کرده یخچال هایی با کیفیت را به بازار عرضه کند. در بخش یخچال فریزر سامسونگ می توانید انواع یخچال فریزر بالا پایین سامسونگ د رمدل ها و ظرفیت های مختلف و متنوع را مشاهده نمایید. سامسونگ در یخچال فریزرهایش از کمپرسور دیجیتال اینورتر بهره می برد، این موتور میزان مصرف انرژی را کاهش می دهد و عملکرد و کارکرد یخچال را بهبود می بخشد. از دیگر ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ می توان به صفحه نمایش دیجیتالی و کنترل پنل لمسی یا غیر لمسی تعبیه شده بر روی درب یخچل اشاره کرد، این کنترل پنل امکان کنترل نمودن و تنظیم دمای یخچال و فریزر را به کاربر می دهد. همچنین مجهز بودن به آیسردکن و یخساز نیز بصورت 24 ساعته و در همه ی فصل ها آب خنک و گوارا را در اختیار مصرف کنندگان می گذارد. سامسونگ در طراحی یخچال های ساید بای ساید نیز از محفظه ی هوم بار رونمای کرده است، محفظه ی هوم بار در واقع محفظه ای است که بر روی درب اصلی یخچال قرار گرفته است، این محفظه برای نگهداری بطری ها و نوشیدنی های پرمصرف به کار می رود. همچنین جدیدا سامسونگ یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ شوکیس را معرفی کرده است که از وجود دربی دوم بر روی درب اصلی خبر می دهد. در نهایت با توجه به این امکانات و ویژگی ها قیمت یخچال فریزر سامسونگ نیز تغییر می کند و هر چه یخچال فریزر پیشرفته تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

مدل یخچال فریزر سامسونگمشاهده قیمتبررسی و خرید یخچال فریزر
یخچال فریزر سامسونگ RH77
مشاهده قیمتبررسی و خرید RH77
یخچال فریزر سامسونگ RS53
مشاهده قیمتبررسی و خرید RS53
یخچال فریزر سامسونگ RS68N
مشاهده قیمتبررسی و خرید RS68N
یخچال فریزر سامسونگ RF858
مشاهده قیمتبررسی و خرید RF858
یخچال فریزر سامسونگ RH58
مشاهده قیمتبررسی و خرید RH58

قیمت یخچال فریزر بوش

بوش BOSCH نامی آشناست و در ذهن همه ی مردم جهان به عنوان با کیفیت ترین برند ثبت شده است. یخچال فریزر که وسیله ای کارآمد و حرفه است و باید حتما در هر آشپزخانه ای وجود داشته باشد توسط برندهای معتبری تولید می شود. بوش نیز به عنوان تولید کننده ی یخچال فریزر توانسته سهم زیادی از فروش یخچال فریزر را به خود اختصاص دهد. یخچال فریزر بوش از تنوع در طراحی و ساختار بهره می برد و با تولید انواع یخچال فریزر بالا پایین، یخچال فریزر ساید بای ساید و یخچال فریزر دوقلو و … همه ی سلیقه ها و نظرها را جلب کند. قیمت یخچال فریزر بوش با توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارد از بقیه ی یخچال فریزرها بالاتر است، که با توجه به اصالت و تاریخچه ی باشکوهی که دارد قابل توجیه است. در این بخش انواع یخچال فریزر بوش با ظرفیت های مختلف ( یخچال فریزر 28 فوت بوش، یخچال فریزر 30 فوت بوش، یخچال فریزر 32 فوت بوش و …) و طراحی های مختلف ارئه شده است. شما می توانید انواع یخچال فریزر بوش را در لیست قیمت ارائه شده بیابید و برای دریافت مشخصات بیشتر مشخصات فنی یخچال فریزر را مطالعه نمایید و یا با مشاوراه فروشگاه هنارک تماس حاصل کنید.

مدل یخچال فریزرمشاهده قیمتبررسی و خرید یخچال فریزر
یخچال فریزر بوش Kag90ai20n
مشاهده قیمتبررسی و خرید
یخچال فریزر بوش KAN60A40NE
مشاهده قیمتبررسی و خرید

قیمت یخچال فریزر هیتاچی

هیتاچی HITACHI از جمله سازنده های معتبری است که انواع یخچال فریزر بالا پایین هیتاچی، یخچال ساید بای ساید هیتاچی، یخچال درب فرانسوی و یخچال فریزر چهار درب و … را تولید کرده است. شاید بتوان هیتاچی را یکی از متنوع ترین سازنده ها دانست و تنها سازنده ای که یخچال فریزر را در رنگ بندی های مختلف تولید می کند. یخچال فریزر مشکی رنگ، قهوه ای رنگ و نوک مدادی طرح دار و ساده و … را می توان در بین یخچال فریزرهای هیتاچی مشاهده کرد. لیست محصولات ارائه شده، شامل تمامی یخچال فریزرهای هیتاچی، یخچال طرح ساید، یخچال ساید و یخچال فرنچ هیتاچی می شود. از ویژگی های یخچال فریزر هیتاچی می توان به فیلتر بهداشتی نانوتیتانیوم ، کمپرسور اینورتر، فن خنک کننده دوگانه، طبقات شیشه ای مقاوم و قابل تنظیم، قفل کودک، صفحه نمایش دیجیتالی و آبسردکن و یخساز و …. اشاره کرد. این ویژگی های کیفیت یخچال فریزر هیتاچی را افزایش خواهد داد و قیمت یخچال فریزر را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. شما اگر قصد خرید یخچالی شیک و حرفه ای با رنگ مشکی، قهوه ای، نوک مدادی، زرشکی و … را دارید بهترین گزینه یخچال فریزر هیتاچی می باشدف این برند تمامی رنگ های زیبا و خاص را دارد. همچنین قیمت یخچال فریزرهای هیتاچی نسبت به سایر یخچال ها مناسب تر است. کنار هم قرار گرفتن کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب باعث شده تا یخچال فریزر هیتاچی به یکی از خوش فروش ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار تبدیل شود.

مدل یخچال فریزر هیتاچیمشاهده قیمتبررسی و خرید یخچال فریزر
یخچال فریزر هیتاچی RW910
مشاهده قیمتبررسی و خرید RW910
یخچال فریزر هیتاچی RW720
مشاهده قیمتبررسی و خرید RW720
یخچال فریزر هیتاچی RM700
مشاهده قیمتبررسی و خرید RM700
یخچال فریزر هیتاچی RS700GP
مشاهده قیمتبررسی و خرید RS700GP
یخچال فریزر هیتاچی RW660P
مشاهده قیمتبررسی و خرید rw660p
یخچال فریزر هیتاچی RW660F
مشاهده قیمتبررسی و خرید RW660F

 

قیمت یخچال فریزر بکو

بکو BEKO برندی است که در این چند سال اخیر در ایران رواج پیدا کرده است و هنوز هم به اندازه ی برند ال جی و سامسونگ و بوش طرفدار ندارد. بکو در تولید یخچال فریزر تمامی معیارها و ملاک های یک یخچال فریزر با کیفیت  خوب را رعایت نموده است. در بین انواع یخچال فریزر بکو، می توان یخچال فریزر بالا پایین، یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر چهار درب و … را مشاهده نمود. قیمت هر نوع یخچال فریزر نیز از دیگر متمایز است و بسته به ظرفیت و وجود فناوری ها و امکانات قیمت یخچال فریزر بکو نیز نوسان می کند. به کار گیری سیستم خنک کننده ی بدون برفک، جریان چندگانه ی هوا و محفظه ای با قابلیت تنظیم دما MultiZone که دما را از -24 تا +10 درجه تنظیم می کند. مجهز بودن به محفظه ی متعادلسازی رطوبت با نام EverFresh نیز میوه و سبزیجات را تا 30 روز ترد و سالم و تازه نگه می دارد. تکنولوژی Active Fresh Blue Light نیز که تکنولوژی جدیدی است باعث می شود تا ویتامین C در میوه جات مفظ گردد و میوه ها طعم طبیعی خود را حفظ کنند. همچنین موتور کم مصرف و کم صدا که عملکردی ایده آل و کم صدا را برای یخچال فریزر بکو به ارمغان آورده است از دیگر ویژگی های یخچال فریزر بکو می باشد. د رلیست قیمت ارائه شده انواع یخچال فریزر بکو و یخچال ساید بای ساید بکو با قیمت های مناسب عرضه شده است.

یخچال فریزر بالا

یخچال فریزر وسیله ای برای نگهداری مواد غذایی و منجمد کردن مواد غذایی مختلف می باشد و این وسیله روز به روز پیشرفته تر و مجهزتر از قبل شد تا جایی که به وسیله ای حرفه ای  مجهز تبدیل شده است. این روزها انواع یخچال فریزر در بازار یافت می شود و شاید یخچال فریزر بالا را یکی از ساده ترین نوع یخچال ها دانست. در این یخچال دو درب مجزا برای بخش یخچال و فریزر در نظر گرفته شده، درب مربوط به فریزر در بالا قرار دارد و درب مربوط به یخچال در پایین واقع شده است. سازنده های مختلفی در ساخت این نوع یخچال گام برداشته اند، از این میان می توان ال جی، سامسونگ، بوش، بکو و دوو و … را نام برد. البته در این دسته یخچال فریزر ایرانی هم داریم که شامل یخچال فریزر اسنوا، یخچال فریزر الکترواستیل و یخچال فریزر هیمالیا و … می شوند. معمولا این یخچال ها فضای کمی را می گیرند و البته ابعاد کمی هم دارند. ظرفیت و فوت مربوط به یخچال فریزر بالا از 14 فوت شروع می شود و به 24 فوت می رسد. یخچال فریزر بالا می تواند نیاز خانواده ی کم جمعیت را مرتفع سازد و فضای کافی برای نگهداری و ذخیره ی مواد غذایی را در اختیار بگذارد. قیمت یخچال فریزر بالا نسبت به سایر یخچال فریزرهای دیگر که پیشرفته تر می باشند، پایین تر است و از این رو برای زوج های جوانی که نمی خواهند هزینه ی زیادی صرف کنند گزینه ی مناسبی برای جهیزیه است.

یخچال فریزر پایین

یخچال فریزر پایین نیز مانند یخچال فریزر بالا، یخچال فریزری ساده و شیک است که از دو درب در بالا و پایین تشکیل شده استو یک درب مربوط به فریزر و یک درب مربوط به یخچال است و درب مربوط به فریزر دربی کوچک بوده و فضای کمتری به بخش فریزر اختصاص داده شده است. بخش فریزر در پایین و یخچال در بالای آن قرار دارد. قرار گرفتن بخش فریزر در پایین باعث می شود تا دسترسی به بخش یخچال راحت تر شود و به مواد غذایی ذخیره شده داخل یخچال سریع تر دسترسی پیدا کنید. البته در این نوع یخچال باید برای پیدا کردن مواد غذایی منجمد و فریز خم شوید. یخچال فریزر پایین نیز معمولا دارای ظرفیت 19 فوت تا 25 فوت می باشد و می تواند فضای کافی برای ذخیره و نگهداری مواد غذایی خانواده های کم جمعیت و متوسط را در اختیار قرار دهد. همچنین برندها و سازنده های مختلفی مخصوصا سازنده های ابرانی این نوع یخچال را تولید و روانه ی بازار می کنند. اگر قصد خرید یخچال فریزر بالا پایین را دارید، می توانید به لیست یخچال فریزرهای متنوع سر بزنید و یا از روی لیست قیمت یخچال فریزر ارائه شده، یخچال مناسب خود را انتخاب کرده و خرید بنمایید.

یخچال فریزر ساید بای ساید

نوع دیگری از یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید است. این نوع یخچال ها که کنار در کنارها معروف هستند، نوع جدیدی از یخچال می باشند که طراحی شکیل و مدرنی دارند و مخصوص اشپزخانه های مدرن می باشند. یخچال فریزر ساید بای ساید همانطور که می دانید از دو درب مجزا تشکیل شده، که در کنار هم قرار گرفته اند. این نوع یخچال فرزیر فضای ذخیره سازی و نگهداری زیادی برای مواد غذایی دارد هم بخش یخچال و هم بخش فریزر ظرفیت بالایی دارند. در این لیست قیمت انواع یخچال ساید بای ساید ال جی، یخچال ساید بای ساید سامسونگ، یخچال ساید بای ساید هیتاچی و یخچال ساید بای ساید بکو و دوو و … قرار گرفته است. یخچال های ساید بای ساید نیز انواع مختلفی دارند که به مرور زمان پیشرفته تر و مجهزتر شده اند، یخچال فریزر ساید بای ساید دور این دور door in door یکی از انواع یخچال ساید بای ساید است، که توسط ال جی تولید می شود. سامسونگ نیز انواع یخچال ساید بای ساید شوکیس و یا با محفظه ی هوم بار را تولید نموده است. یخچال فریزر ساید بای ساید طرفداران زیادی پیدا کرده اند و روز به روز به فروش این نوع یخچال ها افزوده می شود. ما نیز به همین منظور لیست قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی، قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ، قیمت یخچال ساید بای ساید بوش، قیمت یخچال ساید بای ساید بکو، قیمت یخچال ساید بای ساید دوو و هیتاچی و ….را درج کرده ایم تا راهنمای خرید مناسبی برای شما باشد.

یخچال فریزر دوقلو

یخچال فریزر دوقلو معمولا حجم بیشتری دارد و فضای نگهداری بیشتری هم دارد. از این رو یخچال فریزر دوقلو برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب است. این نوع یخچال ها نیز از دو بخش متفاوت یخچال و فریزر تشکیل شده اند که بصورت مستقل از هم باز و بسته می شوند. حتی می توان دو بخش یخچال و فریزر را بصورت جدا از هم استفاده نمود و هر یک را در مکانی متفاوت قرار داد و اینکه در کنار هم به شکل یخچال ساید بای ساید. در بالا انواع لیست قیمت یخچال فریزر دوقلو از برندهایی چون ال جی، سامسونگ و بوش و بکو و دوو و هیتاچی را قرار داده ایم. شما با خواندن و مشاهده ی لیست قیمت ارائه شده می توانید قیمت یخچال فریزر دوقلو ال جی، یخچال فریزر دوقلو بوش و … را پیدا کنید. یا با فروشنده های فروشگاه هنارک تماس بگیرید و از قیمت روز و مشاوره ی رایگان آنها نیز بهره مند شوید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها