بررسی قیمت کولر گازی ال جی

0
760

قیمت کولر گازی ال جی

فصل تابستان فرا رسیده و روز به روز احسا نیاز به کولر گازی بیشتر و بیشتر می گردد. هوای گرم و غیر قابل تحمل تابستان خرید کولر گازی با هر قیمتی را توجیه می کند. با اینکه بسیاری از خریداران به دلیل بالا بودن قیمت کولر گازی به خرید کولر آبی روی آورده اند؛ اما واقعیت این است که نمی توان کولر گازی را با کولر آبی مقایسه کرد. در این مقاله قصد داریم،کولر گازی ال جی را با هم بررسی کنیم. ابتدا لازم است بدانید که کولر گازی ال جی ساخت کشور کره است و دارای کیفیت بالایی می باشند. از نظر قیمت، کولر گازی ال جی و کولر گازی اجنرال و کولر گازی گری در یک رنج می باشند و از کولر گازی جنرال، قیمت بالاتری دارند. یعنی اگر قصد خرید کولر گازی ارزان قیمت را دارید، سراغ کولر گازی جنرال بروید. اما اگر کیفیت بسیار بالا و اینورتر بودن برایتان در اولویت قرار دارد کولر گازی ال جی بخرید. ال جی انواع کولر گازی اینورتر و کولر گازی کم مصرف و کولر گازی سرد و گرم و کولر گازی فقط سرد را با ظرفیت های سرمایشی مختلف تولید کرده است. اگر قصد خرید کولر گازی ال جی را دارید و از انتخاب خود مطمئن هستید، شک نکنید که بهترین فروشگاه اینترنتی را انتخاب کرده اید.

انواع کولر گازی ال جی

کولر گازی 12000 ال جی مدل S12COC با قیمت حدود 4.500 هزار تومان در فروشگاه اینترنتی هنارک به فروش می رسد. این کولر گازی سرد و گرم ال جی از قابلیت اینورتر پشتیبانی نمی کند و یک کولر گازی معمولی سرد و گرم است. همچنین این کولر گازی ال جی قطعات کره و مونتاژ چین می باشد و موتور آن از نوع روتاری بوده و  گاز مصرفی آن نیز R410A است که گازی با قدرت خنک کنندگی بالا می باشد. اما کولر گازی 12000 ال جی اینورتر دار با قیمت حدود 6 میلیون تومان به فروش می رسد. یعنی قابلیت اینورتر در کولر گازی ال جی باعث 2 میلیون تومان اختلاف قیمت می شود. کولر گازی ال جی 12000 مدل S4UQ12JA3QC از دیگر کولر گازی های 12000 ال جی است. این کولر گازی دارای قابلیت اینورتر دوگانه می باشد و فقط از عملکرد سرمایشی پشتیبانی می کند. نوع گاز مصرفی در این کولرگازی نیز r410a می باشد. کولر گازی ال جی 12000 اینورتر در کره تولید شده و مونتاژ تایلند می باشد.

قیمت کولر گازی ال جی 18000 نیز بسته به عملکرد آن و قابلیت اینورتر متفاوت است. کولر گازی ال جی 18000 اینورتر دوگانه و فقط سرد حدود قیمتش 8 میلیون تومان است، کولر گازی 18000 ال جی اینورتر مدل q186k3a1 قطعات کره و مونتاژ تایلند با گاز r410a و اینورتر دوگانه و عملکرد سرمایشی دارای قیمت 8.200 هزار تومان است. اما کولر گازی ال جی 18000 سرد و گرم قیمت بالاتری دارند و حدود 9 میلیون تومان به فروش می رسند. کولر گازی ال جی 18000 مدل ampu18k با فناوری اینورتر و عملکرد سرد و گرم با قیمت 9.200 هزار تومان عرضه شده است. قیمت کولر گازی ال جی 24000 نیز دقیقا به همان شیوه و کولر گازی 24000 فقط سرد ارزان تر از کولر گازی ال جی 24000 اینورتر سرد و گرم است. در حال حاضر کولر گازی ال جی در بانه تنها به این ظرفیت ها محدود می شود و کولر گازی ال جی 30000 فعلا موجود نیست. اما کولر گازی 26000 ال جی با قیمت 8 میلیون وجود دارد؛ که البته بدون اینورتر می باشد.

قیمت کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی در بانه

قیمت کولر گازی ال جی در بانه و قیمت کولر گازی ال جی دیجی کالا با هم اختلاف زیادی دارند. با اینکه عده ای با نام کولر گازی تقلبی بانه سعی دارند تمامی اجناس موجود در شهرهای مرزی را تقلبی خطاب کنند؛ اما واقعیت این است که در همه ی شهرها جنس بدل و فیک وجود دارد. اما متاسفانه عده ای سودجو از بازار بانه سواستفاده کرده اند و ما را به توضیح مجبور کرده اند. ما در یک مطلب  جداگانه نحوه ی تشخیص کولر گازی تقلبی را به شما معرفی کرده ایم و امیدواریم حتما آن را مطالعه نمایید. تنها این نکته را بخاطر داشته باشید که تمامی کولر گازی های ال جی دارای شماره مدل مشخص می باشند و اگر کولر گازی اصلی باشد حتما مدل آن در سایت اصلی ال جی کره یافت می شود. دقت کنید که کولر گازی ال جی متعلق به شرکت کره ای lg است با اینکه اکثرا در تایلند و حتی ترکیه و چنی مونتاژ می شوند اما قطعات و موتور آن مونتاژ کره می باشد. در مورد دفترچه گارانتی کولر گازی که اکثرا آن را به درد نخور می دانند و به عقیده ی بسیاری از خریدارن و کاربران گارانتی هیچ نفعی برای مصرف کننده ندارد. کولر گازی ال جی در بانه گارانتی گلدیران ندارد، چرا؟ چون کولر گازی ال جی بانه متعلق به شرکت ال جی کره می باشد و از آنجا وارد بازار ایران شده است و مونتاژ ایران نیست. همچنین اگر دنبال نمایندگی کولر گازی ال جی اصلی در ایران هستید، دنبالش نگردید چرا که این محصول کره ای هیچ نماینده ی خاصی ندارد و وارد کنندگان کولر گازی ال جی تنها نمایندگان آن می باشند.

فروشگاه اینترنتی هنارک انواع کولر گازی ال جی، اینورتر و غیر اینورتر سرد و گرم و فقط سرد با ظرفیت سرمایشی های ارائه شده را با قیمت مناسب برای فروش عرضه کرده است. ما در قبال کولر گازی ال جی و البته تمامی محصولات درج شده مسئول هستیم و با شرط اصالت و تضمین کیفیت کولر گازی ال جی را به شما معرفی خواهیم کرد. شما می توانید برای خرید کولر گازی، راهنمای خرید کولر گازی سایر برندها را نیز مطالعه نمایید.

 

قیمت کولر گازی ال جی 24000 اینورتر

قیمت کولر گازی ال جی 24000

کور گازی ال جی اینورتر 24000 مدل USNW246KRZ1 یکی از کولر گازی های با کیفیتی است که با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی هنارک عرضه شده است. می دانید که کولر گازی 24000 ال جی دارای قدرت سرمایشی مناسب برای مساحت بالای 50 متر است و برای مکان هایی با این مساحت و متراژ به کار می رود. همچنین این کولر گازی از قابلیتی به نام اینورتر INVERTER هم پشتیبانی می کند که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی دارد، می دانید که این روزها طرفدار کولر گازی اینورتر و یا کولر گازی کم مصرف روز به روز بیشتر می شود و پیدا کردن کولر گازی اینورتر اصلی بسیار مهم می باشد. این کولر گازی دارای کمپرسور اینورتر دوگانه می باشد و می تواند با صرفه جویی در مصرف برق و انرژی در مدت زمانی کوتاه هوایی خنک و سرد را در محیط انتشار دهد. همچنین ال جی برای کولر گازی  USNW246KRZ1 از پره های Gold Fin که ضد فرسیاش می باشند بهره کرفته است تا در برابر تغییرات اب و هوا و شرایط آب و هوایی مختلف دوام و مقاومت بالایی داشته باشند. این کولر گازی 24000 دارای حالت سرمایشی و گرمایشی می باشد و می توان هم به عنوان بخاری و وسیله ی گرم کننده و هم وسیله ی سرمازا و خنک کننده از آن استفاده کرد.

قیمت کولر گازی 24000 ال جی دوال اینورتر Q246K3A1

برخورداری از کمپرسور دوال اینورتر تروپیکال به تنهایی جواب سوال شما را می دهد. کمپرسور تروپیکال متناسب با شرایط آب و هوایی گرم  و حاره ای تولید شده است. یعنی در مناطق گرمسیری کشور مانند سیستان و بلوچستان و هرمزگان و کرمان بهترین گزینه است. کولر گازی ال جی با ظرفیت سرمایشی 24000 توانایی خنک کردن محیطی با متراژ 40 تا 60 یا 70 متر مربع را دارد. این کولر گازی به دلیل داشتن کمپرسور تروپیکال قابلیت کار کردن در دمای 65 درجه ی سانتیگراد را دارد و در واقع از بهترین کولر گازی های ال جی می باشد که در سال 2018 تولید شده است. قابلیت دوال اینورتر dual inverter از دیگر فناوری ها و مزایای خرید کولر گازی ال جی BS-Q246K3A1 است. این فناوری 65% در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل می آورد و 60% سرعت خنک کنندگی را ارتقا می بخشد. به علاوه نویز و سر و صدا را نیز 40% کاهش می دهد و باعث می شود تا محیطی آرام و خنک را در هوای گرم تابستان تجربه کنید. قابلیت ها و توابع دیگر کولر گازی که شامل سیستم راه اندازی مجدد خودکار، سیستم سرمایش سریع، سیستم راه اندازی مجدد خودکار، قابلیت تعویض مد، قابلیت تنظیم جهت وزش باد و … توجیه مناسبی برای خرید کولر گازی ال جی 24000 دوال اینورتر هستند.

قیمت کولرگازی ال جی 18000

کولر گازی ال جی lg مدل NT187SK3 از جمله دستگاه های تهویه ی هوای مطبوع و کارآمد است که در دو حالت سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد . کولر گازی NT187SK3 همانند سایر کولر گازی های دیواری دیگر دارای دو تکه است ، قسمت داخلی و قسمت خارجی . قسمت خارجی یا همان کندانسور در بیرون از اتاق و سالن نصب می شود و وظیفه ی خنک کردن گاز را برعهده دارد . پنل خارجی از جنس فلز مقاوم ساخته شده است ؛ اما باید جهت جلوگیری از زنگ زدگی و فرسودگی آن در معرض تابش مستقیم آفتاب و در معرض بارش باران قرار نگیرد . این بدنه ی فلزی در واقع بر روی پایه هایی نصب می شود و همین پایه ها هم به نحوی از پنل در برابر پوسیدگی محافظت می کنند . قسمت خارجی بوسیله ی لوله و اتصالات به پنل داخلی متصل می شود ، وقتی کار به پنل داخلی می رسد ، همه چیز فرق می کند و بحث طراحی و زیبایی به میان می آید . چرا که این پنل در اتاق و بر روی دیوار نصب می شود و اگر خدا قسمت کند سالهای سال همانند تابلوی زیبای نقای جلوی چشمانتان خواهد بود . یونیت داخلی وظیفه ی وزش باد و پراکندن آن را در تمام جهات برعهده دارد . بر روی بدنه ی کولر گازی یک نمایشگر وجود دارد که میزان مصرف انرژی را نشان می دهد . کولر گازی NT187SK3 داری ظرفیت 18000 است و می تواند مکانی با مساحت 80 تا 90 متر مربع را پوشش دهد و با قدرت باد 15 متری به راحتی هوای خنک را در محیط و فضای بزرگ نیز پخش می کند . کولر گازی جدید تایتان ال جی مجهز به تکنولوژی اینورتر می باشد و در دسته ی کولر گازی های کم مصرف قرار می گیرد همچنین نوع موتور این کولر گازی روتاری است که علاوه بر ایجاد صدای کمتر ، مصرف انرژی پایینتری نیز دارد .به همراه کولر گازی NT187SK3 یک عدد ریموت کنترل نیز ارائه می شود که دارای توابع و امکانات مختلفی است . امکان تنظیم جهت چرخش باد توسط ریموت کنترل انجام می شود ؛ چرا که این کولر گزای قابلیت وزش باد در چهار جهت مختلف را دارد.

 

قیمت کولر گازی 18000 ال جی دوال اینورتر BS-Q186K3A1

 

 

کولر گازی 12000 ال جی S12COC

قیمت کولر گازی ال جی این روزها دغدغه ی بسیاری از خریدارن است و عده ی زیادی را از خرید کولر گازی منصرف کرده و همچنان به کولر های آبی پایبند ساخته است. خرید کولر آبی با قیمت مناسب راهکار مناسبی است و جایگزین خوبی برای کولرهای گازی می باشد. با این حال افرادی که از کولر های گازی استفاده کرده اند، به سختی به هوای کولر آبی عادت می کنند و ترجیح می دهند با هزینه ی بیشتر کولر گازی بخرند. کولر گازی ال جی نیز از جمله کولرهای موجود در بازار است که اتفاقا برند شناخته شده ای هم می باشد. ال جی با تولید انواع کولر گازی سرد و گرم، کولر گازی دیواری، کولر گازی ایستاده، کولر گازی اینورتر و کم مصرف و کولر گازی بدون اینورتر در ظرفیت های مختلف توانسته رضایت همه ی کاربران و خریداران را جلب کند. یکی از کولر گازی های سرد و گرم و غیر اینورتر ال جی کولر گازی S12COC است. کولر گازی S12COC دارای ظرفیت سرمایشی 12000btu می باشد و از عملکرد سرمایشی/گرمایشی پشتیبانی می کند. کولر گازی 12000 ال جی S12COC توانایی کار کردن در دمای 58 درجه سانتیگراد را دارد و می توان حتی در گرم ترین نقاط کشور هم این کولر گازی استفاده کرد. چرا که یک کولر گازی تروپیکال است و می تواند در مناطق گرمسیری بهترین عملکرد را داشته باشد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها