لیست قیمت کولر گازی تمامی برندها + مشخصات و نحوه ی خرید

0
825
لیست قیمت کولر گازی ال جی، سامسونگ، اجنرال، جنرال، توشیبا

لیست قیمت کولر گازی

ردیف

نام کالا

قیمت

کولر گازی جنرال
1کولر گازی 24000 اجنرال ASG24RBAJ5500000 تومان
2کولر گازی 24000 جنرال اینورتر GNR-24DC
3کولر گازی 30000 جنرال gnr30gw
4کولر گازی 30000 اجنرال ASG30RBAJ
کولر گازی گری
5کولر گازی 12000 گری ACCENT-J12H1
6کولر گازی 12000 گری کیو متیک GWH12MB
7کولر گازی 12000 گری اینورتر GWH12UB
8کولر گازی 24000 گری ACCENT-J24H1
9کولر گازی 30000 گری ACCENT-J30H1
10کولر گازی 30000 گری کیو متیک GWH30QF
11کولر گازی 30000 گری کیو متیک GWH30FA
.کولر گازی ال جی.
12کولر گازی 12000 ال جی E1262Q
13اسپلیت کولرگازی 18000 ال جی NT187SK3
14کولر گازی 24000 ال جی اینورتر I24TGC
15کولر گازی 24000 ال جی اینورتر USNW246KRZ1
کولر گازی هیتاچی
16کولر گازی 14000 هیتاچی Ras-35npa
17کولر گازی 14000 هیتاچی RAS-MES14HA
18کولر گازی 18000 هیتاچی RAS-S18HPA
19کولر گازی 24000 هیتاچی RAC-S24HPA
20اسپلیت کولرگازی 30000 هیتاچی RAS-S30HPA
21کولر گازی 50000 هیتاچی RAC-50NPA
کولر گازی اُجنرال
22کولر گازی 24000 اجنرال ASG24RBAJ
23کولر گازی 30000 اجنرال ASG30RBAJ

لیست قیمت کولر گازی گری

لیست قیمت کولر گازی _گری gree یکی از سازنده های معتبر و با کیفیتی است که در شهر چین در سال 1991 آغاز به کار نموده است. این کمپانی معتبر با تولید انواع کولر گازی کم مصرف و کولر گازی اینورتر گری، کولر گازی دیواری و کولر گازی ایستاده و پرتابل و انواع کولر گازی فقط سرد و کولر گازی سرد و گرم را با کیفیت بالا تولید و روانه ی بازار کرده است. در این لیست قیمت کولر گازی، قیمت انواع کولر گازی گری دیواری و ایستاده و سرد و گرم را مشاهده نمایید. برای خرید کولر گازی نیاز است که ابتدا از قیمت کولر گازی و سپس از ظرفیت سرمایشی کولر گازی و امکانات و توابع آن مطلع شوید و سپس متناسب با نیازهای خود، یکی از کولر گازی های گری را انتخاب کنید. میزان مصرف انرژی یکی از عواملی مهم در خرید کولر گازی است که در این میان سازنده ها نیز راهکارهای زیادی را به کار گرفته اند. واژه ی کولر گازی کم مصرف یکی از همین راهکارهاست که بواسطه ی نوع گاز مصرفی میزان مصرف انرژی کولر گازی کاهش یافته است. گاز مصرفی در کولر گازی نقش بسیار مهمی دارد و بسته به نوع گاز که گاز R22 باشد یا گاز R410a، میزان مصرف انرژی و حتی قدرت خنک کنندگی نیز تغییر می کند. همچنین ناحیه ی کاربرد یا شرایط آب و هوایی نیز در انتخاب و خرید کولر گازی تاثیر گذار خواهند بود. معمولا هنگام خرید کولر گازی، خریدارن این سوال را می پرسند که مناطق مختلف آب و هوایی از چه نوع کولر گازی استفاده می کنند! برای پاسخ به این سوال، باید گفت که معمولا کولر گازی ها را بر اساس ناحیه ی کاربرد به سه منطقه و ناحیه ی آب و هوایی تقسیم می کنند. آب و هوای معتدل و مرطوب T1، آب و هوای خنک T2، آب و هوای گرم و حاره ای T3.  در کشور ایران می توان شهرهای مختلف را بر اساس شرایط آب و هوایی که دارند به مناطق معتدل و مرطوب و مناطق گرمسیری و خنک تقسیم نمود. شهرها و استان های واقع در جنوب کشور مانند استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و اهواز و هرمزگان و … در سته ی مناطق گرم قرار می گیرند و کولر گازی مناسب با این آب و هوا، کولر گازی T3 می باشد. کولر گازی تروپیکال معمولا قابلیت کارکرد در دمای 52 درجه ی سانتیگراد را دارند و حتی در دمای 52 درجه ی سانتیگراد نیز بدون مشکل کار می کنند و محیط را خنک می کنند. کولر گازی T1 نیز برای شهرهای نیمه شمالی ایران مناسب می باشند و می توانند در دمای 46 درجه ی سانتیگراد کار کنند. با این حساب بسته به منطقه ی زندگی و شرایط آب و هوایی که دارید می توانید کولر گازی مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. گری کولر گازی هایی با ظرفیت سرمایشی مختلف و همچنین با نام ها و سریهای مختلف را تولید کرده است از جمله ی این کولر گازی ها می توان به کولر گازی 30000 گری سری دی ماتیک، کولر گازی گری اسماتیک و کولر گازی گری لوموتیک و کولر گازی گری Kozey اشاره کرد که در فروشگاه اینترنتی هنارک با ذکر مشخصات فنی و نقد و بررسی های کامل موجود می باشند.

لبست قیمت کولر گازی گری

لیست قیمت کولر گازی ال جی

ال جی LG نامی آشناست که هر خریداری نامش را شنیده و احتمالا خریدار پر و پا قرص محصولاتش هم باشند. کولر گازی ال جی از دیگر محصولات تولید شده توسط این کمپانی چند بعدی و ناشناخته است که با کیفیت بسیار بالا و همیشگی ال جی تولید و روانه ی بازار شده اند. ال جی در ساخت کولر گازی هایش از فناوری های متنوع و کاربردی فراوانی بهره برده است. کولر گازی ال جی 12000، کولر گازی ال جی 18000، کولر گازی ال جی 24000، کولر گازی ال جی 30000، کولر گازی ال جی 380000، کولر گازی ال جی سری نکست تایتان و کولر گازی ال جی اینورتر دار و کولر گازی ال جی کم مصرف از انواع کولر گازی ال جی هستند که در بازار مشاهده می شوند. قیمت کولر گازی ال جی متناسب با ظرفیت سرمایشی آن تغییر می کند و هر چه ظرفیت سرمایشی کولر گازی بیشتر باشد، قیمت کولر گازی نیز بیشتر خواهد شد. از مهمترین ویژگی های کولر گازی ال جی می توان به کمپرسور دوال اینورتر Dual inverter اشاره کرد که به لطف این فناوری میزان مصرف انرژی تا 50% کاهش یافته است و قدرت سرمایشی نیز 45% افزایش پیدا کرده است. در نتیجه می توان گفت که کولر گازی ال جی دوال اینورتر برای کاربرانی که می خواهند کولر گازی کم مصرف و قدرتمند داشته باشند، بهترین گزینه است. کولر گازی ال جی دیواری یا همان اسپلیت از دو پنل بیرونی و داخلی تشکیل شده است. پنل بیرونی که بر روی دیوار نصب می شود و پنل بیرونی نیز شامل کندانسور و کمپرسور می گردد و در بیرون از مکان زندگی قرار می گیرد. در این لیست قیمت کولر گازی، لیست قیمت کولر گازی ال جی تمامی ظرفیت ها را درج کرده ایم تا با خیالی آسوده تر نسبت به خرید کولر گازی ال جی اقدام کنید.

لیست قیمت کولر گازی ال جی

لیست قیمت کولر گازی اجنرال

اجنرال ogeneral از جمله شرکت های معتبر و با کیفیت ژاپنی است که در سال 1991 در ژاپن تاسیس شد و شروع به کار کرد. کولر گازی اجنرال از جمله محصولات این شرکت خوش نام و نشان است. کولر گازی از جمله محصولات سرمایشی است که با گرم شدن هوا و رسیدن فصل تابستان وجودش در هر خانه و مکانی لازم و ضروری می باشد. از این رو بسیاری از سازنده ها به تولید و ساخت این محصول برقی لازم روی آوردند. شرکت ژاپنی اجنرال Ogeneral  نیز یکی از این شرکت ها می باشد. کولر گازی اجنرال از انواع کولر گازی پنجره ای، کولر گازی دیوار، کولر گازی ایستاده و … تشکیل شده است. ناگفته نماند که از برترین ویژگی های کولر گازی اجنرال اصل موتور آن می باشد. اکثر خریدارن هنگام خرید کولر گازی اجنرال موتور کاوازاکی را به عنوان مهمترین اولویت و بارزترین نشانه ی اصل بودن کولر گازی می دانند. در این لیست قیمت کولر گازی، قیمت کولر گازی اجنرال اصل با ظرفیت سرمایشی های مختلف و متنوع را گنجانده ایم و البته برای آگاهی از قیمت روز کولر گازی اجنرال می توانید با فروشندگان هنارک تماس بگیرید. قیمت کولر گازی اجنرال 18000، قیمت کولر گازی 24000 اجنرال، قیمت کولر گازی اجنرال 30000 و قیمت انواع کولر گازی را در فروشگاه اینترنتی هنارک و صفحه ی لیست قیمت کولر گازی مشاهده کنید و پس از مقایسه با سیار کولر گازی ها و قیمت های دیگر خرید کنید.

لیست قیمت کولر گازی جنرال

فروشگاه اینترنتی هنارک لیست کاملی از انواع کولر گازی جنرال را در طرح ها و ظرفیت های مختلف گنجانده است، شما می توانید از قسمت سرچ هر مدل و هر ظرفیتی از کولر گازی جنرال را که مد نظر دارید سرچ کرده و از ویژگی ها و مشخصات فنی کولر گازی جنرال و قیمت کولر گازی جنرال مطلع شوید. جنرال general شرکتی چینی است که مدتهاست در ساخت انواع کولر گازی اعم از کولر گازی دیواری، کولر گازی ایستاده و کولر گازی پنجره ای و … فعالیت دارد. قیمت کولر گازی جنرال بسته به امکانات و توابعی که دارد متغیر است. البته ظرفیت سرمایشی نیز در قیمت کولر گازی تاثیر زیادی دارد. قیمت کولر گازی جنرال 12000 بیشتر از قیمت کولر گازی جنرال 18000 است و همچنین قیمت کولر گازی جنرال 24000 بیشتر از قیمت کولر گازی جنرال 30000 می باشد. بنابراین جدا از طرح و سری کولر گازی، قدرت و ظرفیت سرمایشی نیز بر روی قیمت اسپلیت تاثیر می گذارد. جنرال انواع کولر گازی با نام ها و سری های مختلف را طراحی و تولید نموده است، که در این میان می توان کولر گازی جنرال گلد، کولر گازی جنرال لبخند یا طرح لبخند، کولر گازی جنرال مکس و کولر گازی جنرال شکار و …. را نام برد. معمولا کمپرسور به کار رفته در کولر گازی های جنرال کمپرسور روتاری می باشد که از قدرت خنک کنندگی و عملکرد مطلوبی برخوردار است. قطعات کولر گازی جنرال در تایلند ساخته شده  و در کشور چین مونتاژ شده اند. در فروشگاه اینترنتی هنارک انواع کولر گازی جنرال وجود دارد که با قیمت مناسب به فروش می رسند.

لیست قیمت کولر گازی هیتاچی

هیتاچی hitachi از جمله شرکت های معتبر و با کیفیتی است که سالهای زیادی را صرف تحقیق و توسعه و تولید انواع محصولات و لوازم خانگی برقی نموده است. از جمله محصولاتی که در بازار ایران نیز یافت می شود، کولر گازی می باشد. کولر گازی هیتاچی به عنوان وسیله ای سرمایشی و گرمایشی در هر دو فصل سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت کولر گازی هیتاچی نسبت به کولر گازی های دیگر مناسب تر است و معمولا جزو کولر گازی های خوش قیمت بازار می باشند. هیتاچی انواع کولر گازی دیواری در ظرفیت های مختلف مانند ( کولر گازی هیتاچی 12000، کولر گازی هیتاچی 14000، کولر گازی هیتاچی 18000، کولر گازی هیتاچی 24000، کولر گازی هیتاچی 30000 و …) و انواع کولر گازی هیتاچی ایستاده و انواع کولر گازی کم مصرف و کولر گازی هیتاچی اینورتر را دارد. شما با باز کردن صفحه ی هر کدام از محصولات می توانید از مشخصات فنی کولر گازی، نقد و بررسی های درج شده باخبر شوید و از بین کولر گازی های عرضه شده کولر گازی با کیفیت و متناسبی را انتخاب کرده و خرید نمایید. معمولا هیتاچی در کولر گازی هایش از فناوری پوشش سبز کندانسور برای پره های کندانسور بهره می برد، همچنین از فناوری سیستم سرمایش سریع و سیستم راه اندازی خودکار و سیستم کاهنده رطوبت و قطعات برقی ضدحریق، فیلتر تصفیه هوای نانوتیتانیوم واسابی، …. نیز برخوردار می باشد. قیمت کولر گازی هیتاچی را می توانید از لیست قیمت کولر گازی نوشته شده مشاهده نمایید، یا اینکه با مشاوران فروشگاه اینترنتی هنارک تماس حاصل کنید. کولر گازی هیتاچی ساخت ژاپن بوده و مونتاژ مالرزی می باشد. کولر گازی هیتاچی در سه مدل مختلف کولر گازی هیتاچی سرد، کولر گازی هیتاچی سرد و گرم، کولر گازی هیتاچی اینورتر با گاز r410a، کولر گازی هیتاچی معتدل و تروپیکال با گاز r22 تولید و روانه ی بازار شده اند.

لیست قیمت کولر گازی توشیبا

توشیبا toshiba، کولر گازی های مختلف و متنوعی را با امکانات و ویژگی های مختلف تولید و روانه ی بازار کرده است، کولر گازی توشیبا طراحی های مختلفی دارد که شامل کولر گازی پنجره ای، کولر گازی دیواری یا همان اسپلیت دیواری، کولر گازی ایستاده می شود. قیمت کولر گازی توشیبا نیز متناسب با قیمت و نرخ دلار و همچنین متناسب با ظرفیت سرمایشی کولر گازی و همچنین اینورتر بودن و معمولی بودن کولر گازی تغییر می کند. می دانید که قابلیت اینورتر inverter در میزان مصرف انرژی کولر گازی و عملکرد آن نقش بسزایی دارند. هر چه کولر گازی توشیبا دارای ظرفیت سرمایشی بیشتری باشد بدیهی است که قیمت آن هم بیشتر باشد. همچنین قابلیت اینورتر قیمت کولر گازی اینورتر توشیبا را افزایش خواهد داد. قیمت کولر گازی دیواری هم از قیمت کولر گازی پنرجه ای بالاتر است و همچنین قیمت کولر گازی ایستاده از کولر گازی دیواری بیشتر می باشد. معمولا کولر گازی های اینورتر دارای گاز مصرفی r410a می باشند که نسبت به گاز r22 میزان مصرف انرژی کمتری داشته و قدرت سرمایشی بالاتری دراند. اگر قصد خرید کولر گازی توشیبا را دارید می توانید در بین مدل های متنوع طرفیت سرمایشی مناسب با متراژ مکان مورد نظر و همچنین شرایط آب و هوایی منطقه ی زندگی خود، کولر گازی توشیبا را انتخاب کرده و خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی هنارک، لیست کاملی از کولر گازی های توشیبا، شامل کولر گازی توشیبا 12000، کولر گزای توشیبا 18000، کولر گازی توشیبا 24000، کولر گازی توشیبا 30000 و کولر گازی توشیبا 36000 و …را در بخش کولر گازی خود گنجانده است. با مشاهده ی مشخصات فنی کولر گازی و مشاهده ی قیمت کولر گازی توشیبا و نقد و بررسی های لازم یکی از کولر گازی ها را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها