قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ

0
633

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ

قیمت تلویزیون ال جی 49اینچ _ اگر قصد خرید تلویزیون ال جی 49 اینچ را دارید، حتما صفحات وب را از صفحه ی اول تا …زر و رو کرده اید، در این بررسی که انجام دادید متوجه شدید که تلویزیون ال جی  از پرطرفدارترین تلویزیون ها می باشد و به جرات می توان گفت که بیشتر از نصب بازار را در اختیار خود قرار داده است. این مطلب در تاریخ اردیبهشت ماه 1398 بروزرسانی شده و قصد داریم برای اینکه راحت تر بتوانید خرید کنید، تمام تلویزیون های ال جی 49 اینچ اعم از تلویزیون 4K و  تلویزیون فول اچ دی، تلویزیون اسمارت و تلویزیون معمولی از برند ال جی lg را با شما بررسی کنیم. از ویژگی ها و اصطلاحات معروف تلویزیون ال جی چند مورد را با هم مرور می کنیم تا نقد و بررسی محصولات قابل هضم تر باشد.

 

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ

مدل تلویزیونسال تولیدمشاهده قیمت
تلویزیون ال جی 49lv3002017مشاهده قیمت
تلویزیون ال جی 49UJ630V2017مشاهده قیمت
تلویزیون ال جی 49UJ651V2017مشاهده قیمت
تلویزیون ال جی 49uj752v2017مشاهده قیمت
تلویزین ال جی 49uk64002018مشاهده قیمت

تلویزیون ال جی 49lv300

تلویزیون ال جی 49 اینچ 49lv300

تلویزیون ال جی مدل 49lv300 دارای نمایشگر تخت 49 اینچی می باشد و در ساخت پنل آن از فناوری ال ای دی ledDirect LED بهره گرفته شده است. کیفیت تصوییر در نظر گرفته شده برای این تلویزیون 49 اینچ، فول اچ دی می باشد و تصاویر بر روی نمایشگر با رزولوشن 1080×1920 پیکسل پخش می شوند. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله بوده و دارای قدرت خروجی 10 وات است. از قابلیت های تلویزیون نامبرده می توان به حالت هتل Hotel Mode اشاره کرد، برای کنترل کانال و تنظیم سطح صدای همه ی تلویزیون های هتل و جلوگیری از اعمال تغییرات توسط مهمان تعبیه شده است.

USB Cloning نیز تمامی تنظیمات اعمال شده بر روی تلویزیون را به سایر تلویزیون ها به سادگی انتقال می دهد. قابلیت Time Scheduler  نیز به منطور تنظیمات دلخواه مانند تنظیم زمان روشن و خاموش شدن تلویزیون تعبیه شده است. سیستم عیب یابی خودکار Self Diagnosis و حالت قفل Lock Mode و صفحه نمایش خوشامدگویی Welcome Screen امکانات تلویزیون ال جی 49 اینچ را تشکیل داده اند. در نهایت این فناوری ها و قابلیت ها تمامی امکانات رایج در تلویزیون های ال جی هستند. در ادامه بهترین تلویزیون ال جی 49 اینچ را به شما معرفی خواهیم کرد. قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ در بازه ی 5.600 هزار تومان تا 7.600 هزار تومان قرار دارد.

تلویزیون ال جی 49UJ630V

تلویزیون ال جی 49 اینچ 49UJ630V

تلویزیون ال جی 49 اینچ uj630v تلویزیونی ال ای دی بوده و از کیفیت تصویر 4k پشتیبانی می کند. فناوری Colour Master Engine برای ارتقا دادن کیفیت تصویر و شدت رنگ و فناوری HDR برای افزایش دادن نسبت روشنایی و شدت رنگ تصویر، قابلیت ارتقا دهنده ی کیفیت Resolution Upscaler برای افزایش کیفیت محتوای بی کیفیت و …در این تلویزیون کیفیت تصویری قابل قبول ارئه می دهند. سیستم صوتی دو کاناله با توان صوتی 20 وات صدایی قدرتمند و با کیفیت را به گوش می رساند.

فناوری صدای مجازی ULTRA Surround و قابلیت LG Sound Sync برای اتصال به سیستم های صوتی مجزا و فناوری DTS و دالبی دیجیتال نیز برای تفکیک صدا در کانال صوتی مختلف از ویژگی ها صوتی تلویزیون ال جی 49 اینچ uj630 به شمار می روند. مجهز بودن به سیستم عامل webOS 3.5 ویژگی هایی مانند مرورگر اینترنت و فروشگاه محتوای گوگل و Music Player را در اختیار کاربران هوشمند گذاشته است. قابلیت اشتراک گذاری بی سیم Miracast و گیرنده ی دیجیتالی DVB-T2/C/S2 و پورت های hdmi و usb و … از امکانات تلویزیون ال جی uj630 هستند. قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل uj630v با این قابلیت ها تناسب دارد.

تلویزیون ال جی 49UJ651V


 

بررسی و قیمت تلویزیون 49 اینچ ال جی – تلویزیون 49 اینچ مدل 49uj651

تلویزیون ال جی 49 اینچ 49UJ651V

تلویزیون ال جی uj651v تلویزیونی 49 اینچی با نوع صفحه نمایش ال ای دی led بوده که از نوع صفحه نمایش تخت بهره می برد. کیفیت تصویر تلویزیون ال جی فورکی 4k بوده و تصاویر را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل نمایش می دهد. سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون webos نسخه ی 3.5 می باشد. امکانات هوشمند تلویزیون ال جی شامل مرورگر وب و فروشگاه محتوای گوگل می شود. قابلیت های اشتراک گذاری هوشمند مانند میراکست و WiDi را دارد.

همچنین قابلیت هایی مانند گیرنده دیجیتالی DVB-T2/C/S2 و پورت های متنوع 4 عدد درگاه hdmi و 2 عدد درگاه usb را دارد. سیستم صوتی دو کاناله بوده و قدرت خروجی صدای تلویزیون 20 وات می باشد. ریموت کنترل جادویی تلویزیون جهانی بوده و با آن می توان انواع دستگاه های متصل به تلویزیون را نیز کنترل نمایید.

تلویزیون ال جی 49uj752v

تلویزیون ال جی 49 اینچ 49uj752v

تلویزیون ال جی مدل 49UJ752V تلویزیونی است که در آن از فناوری نانوسل بهره گرفته شده است و به همین دلیل کیفیت تصویر و شدت رنگ در آن بی نظیر است. نوع پنل نمایشگر هم IPS بوده و از کیفیت تصویر فورکی 4k و رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می کند. تکنولوژی ساخت نیز ال ای دی Edge است و لامپ های ال ای دی در لبه های تلویزیون قرار گرفته اند. نرخ نوسازی تصویر 100 هرتز می باشد و برای افزیاش دادن کیفیت تصویر از فناوری هایی مانند HDR، Local Dimming، قابلیت Ultra Luminance و … بهره گرفته است.

سیستم صوتی دو کاناله با توان صوتی 20 وات و فناوریهایی مانند پاکسازی صدا Clear Voice III و صدای مجازی ULTRA Surround و قابلیت LG Sound Sync را در خود دارد. سیستم عامل webOS 3.5 در کنار امکاناتی مانند مرورگر وب و فروشگاه محتوای گوگل و قابلیت Magic Zoom و پردازنده ی چهار هسته ای امکاناتی است که به داد کاربران هوشمند می رسد. فناوری اشتراک گذاری Miracast و WiDi و Mobile Connection از جمله ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی uj752 هستند.

تلویزین ال جی 49uk6400

تلویزین ال جی 49 اینچ 49uk6400

تلویزین ال جی 49uk6400 دارای کیفیت تصویر 4K  بوده و به همراه فناوری HDR10 و پردزانده ی چهار هسته ای تصویر و قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر 4K Upscaler تصاویری واقعی و زنده را بر روی تلویزیون ال جی 49 اینچی می نشانند. سیستم صوتی نیز با بهره گیری از یک سیستم صوتی دو کاناله صدایی با توان 20 وات را تولید و منتشر می کند، این سیستم صوتی از فناوری ها و قابلیت هایی مانند Clear Voice III برای پاکسازی صدا، فناوری Virtual Surround برای تولید صدایی فراگیر و سایر فناوری های دیگر پشتیبانی می کند.

تلویزیون های 2018 ال جی سری UK64 هوشمند هستند و قابلیت اتصال به اینترنت را دارند. همچنین به سیستم عامل WEBOS نیز مجهز می باشند. گفتنی است که این تلویزیون ها از قابلیت هوش مصنوعی ال جی ThinQ⁷ نیز پشتیبانی می کنند. مرورگر اینترنت، فناوری اشتراک گذاری میراکست Miracast و دسترسی به شبکه ی نتفلیکس و قابلیت My Channels و … از ویژگی ها و امکانات هوشمند تلویزیون ال جی به شمار می روند. قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ هوشمند در مقایسه با اینکه از هوش مصنوعی ال جی نیز بهره می برد، بسیار مناسب است و همین عامل باعث شده به یک تلویزیون پرطرفدار تبدیل شود.

بررسی و قیمت تلویزیون 49 اینچ ال جی


 

تلویزیون ال جی 49uk6300

تلویزیون ال جی 49UK6300 تلویزیونی با ابعاد 49 اینچ است و دارای کیفیت تصویر فورکی و رزولوشن 2160×3840 پیکسل می باشد. این تلویزیون می تواند تصاویر را با کیفیت و رزولوشن واقعی به نمایش بگذارد. در این مدل تلویزیون پردازشگر چهار هسته ای است، دومین مورد به کار گیری پنل IPS در ساختار تلویزیون می باشد. این پنل علاوه بر اینکه ضد ضربه است و از صفحه نمایش در برابر ضربات احتمالی محافظت می کند، زاویه ی دید وسیعی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. قابلیت HDR و True Colour Accuracy و 4K Upscaler و بسیاری از فناوری های دیگر از جمله ی مزایای تصویری تلویزیون ال جی 49UK6300 هستند. سیستم صوتی نیز طبق معمول یک سیستم صوتی عادی و دو کاناله است و از توان صوتی 20 وات برخوردار است. فناوری شبیه سازی صدای مجازی ULTRA Surround و فناوری پاکسازی صدا Clear Voice III و قابلیت ارتقا دهنده ی کیفیت صدا Audio Upscaler و …در سیستم صوتی تلویزیون ال جی تعبیه شده اند. اما بخش جالب تلویزیون ال جی به سیستم عامل و هوش مصنوعی در آن برمیگردد. می دانید که تلویزیون های سری UK6300 تلویزیون های هوشمند هستند و به سیستم عامل webOS Smart TV مجهز می باشند.  اما هوش مصنوعی LG ThinQ AI به تلویزیون ال جی امکان اتصال با سایر دستگاه های ال جی موجود در منزل را می دهد، همچنین با کمک دستیار صوتی گوگل Google Assistant می توان هر برنامه ای را به اجرا درآورد.

 

 

اصطلاحات و ویژگی های تلویزیون ال جی

یکی از ویژگی های تلویزیون ال جی فناوری اولد در بعضی از تلویزیون هایش است. این تکنولوژی تنها در تلویزیون های بالارده و البته قیمت بالای ال جی مشاهده می شود. تفاوت تلویزیون اولد با تلویزیون ال ای دی در نور پس زمینه است و تلویزیون اولد فاقد نور پس زمینه می باشد. این موضوع باعث شده تا ضخامت تلویزیون اولد به حداقل ممکن برسد و باریک ترین تلویزیون ها با این فناوری ساخته شوند. تفاوت دیگر این تلویزیون ها به زاویه ی دید وسیع تر و رنگ سیاه عمیق مربوط می شود. این فناوری رنگ سیاه و در کل کیفیت تصویر و کنتراست را بسیار ارتقا می دهد. تکنولوژی نانوسل Nano cell از تکنولوژی اختصاصی تلویزیون ال جی است. این فناوری انقلابی عظیم در دقت رنگ تلویزیون بوجود آورده است و زاویه دید گسترده ای را برای بیننده ها فراهم آورده است. به طوری که در زاویه ی 60 درجه نسبت به تلویزیون باز هم رنگ ها از دقت و کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود. این تکنولوژی در واقع از وجود ذرات یک نانومتری در پنل تلویزیون خبر می دهد که در بین لایه های ال ای دی قرار گرفته اند. این ذرات نانومتری با جذب نور زرد در بالا بردن کیفیت تصویر نقش زیادی دارند. این فناوری در یک کلام دقت رنگ و جزئیات رنگ تصویر را افزایش می دهد.

از تکنولوژِ های مربوط به نمایشگر تلویزیون می توان به پنل ips و تکنولوژی ال ای دی led و فناوری Local Dimming  اشاره کرد. اما فناوری های مربوط به رنگ تلویزیون شامل فناوری Color Master Engine برای نمایش دقیق و بیشتر رنگ های آبی و سبز و قرمز، فناوری True Color Accuracy برای افزایش دقت رنگ تصویر با افزایش اطلاعات بیت رنگها، فناوری Dynamic Color برای کنترل شدت رنگ تصویر. فناوری هایی که برای بهبود کنتراست تعبیه شده اند، به این قرارند. قابلیت ULTRA Luminance برای افزایش نسبت کنتراست با کاهش نور در نقاط تاریک و افزایش نور در نقاط روشن، قابلیت Dynamic Contrast برای اصلاح اختلاف واضح بین نقاط روشن و تاریک تصویر، قابلیت Active Depth Enhancer برای عمق بخشیدن به تصویر از طریق ایجاد اختلاف کنتراست. از قابلیت های مربوط به روشنایی تصویر نیز می توان به قابلیت hdr و فرمت های رایج hdrlhkkn Dolby Vision, Advanced HDR by Technicolor, HDR10 Pro و HLG Pro اشاره کرد.این قابلیت ها در مجموع به پنل و کیفیت تصویر تلویزیون مربوط می شدند و در کنار هم می توانند تصاویری رویایی و زیبا خلق کنند.

اما در مورد کیفیت صدای پخش شده نیز ال جی چند فناوری مختلف را به کار گرفته است، که بصورت مختصر آنها را مرور می کنیم. قابلیت Clear Voice به معنای پاکسازی صدا برای افزایش دادن محدوده ی فرکانس صدای انسان و تشخیص صدای اصلی و از صدای پس زمینه به کار رگفته شده است، این فناوری صدای اصلی را از اصوات اضافی تشخیص می دهد وکیفیت و وضوح صدای اصلی را افزایش خواهد داد. فناوری Virtual Surround در واقع برای شبیه سازی صدای مجازی تعبیه شده است، این فناوری بدون اینکه تعداد بلندگوها را افزایش دهد، صدای مجازی را شبیه سازی می کند و حس غرق شدن کاربر در صدا را بوجود می آورد. قابلیت LG Sound Sync برای وصل نمودن سیستم های صوتی مجزا نظیر ساندبار و سینما خانگی بصورت بی سیم به تلویزیون تعبیه شده است. فناوری Audio Upscaler کیفیت صدا را ارتقا می دهد و حتی محتوای صوتی کم کیفیت را نیز با کیفیتی شنیدنی پخش خواهد کرد. فناوری Magic Sound Tuning نیز برای هماهنگی بین فضای اتاق و میزان صدای تلویزیون بوجود آمده است.

فناوری های هوشمندی که تلویزیون های هوشمند ال جی از آن پشتیبانی می کنند،شامل فناوری هوش مصنوعی ThinQ در تلویزیون های جدید ال جی می شود. این فناوری امکان اتصال راحت دستگاه های مختلف به تلویزیون را فراهم می آورد. همچنین سرچ برای محتوای مورد علاقه و کنترل کردن تلویزیون و تغییر دادن حالت تصویر و … فراهم کرده است. دستیار صوتی گوگل یعنی گوگل اسیستنت نیز در تلویزیون جدید ال جی حضور دارد، که با کمک هوش مصنوعی تجربه ی متفاوتی در رابطه با مدیریت و کنترل تلویزیون و سایر دستگاه های منزل ارائه می دهد. یعنی می توان گفت که از این پس تلویزیون ال جی مرکز کنترل سایر دستگاه ها است. تشخیص صدای پیشرفته در تلویزیون های دارای هوش مصنوعی، باعث کنترل صدای هوشمندانه می شوند. سیستم عامل webOS از دیگر ویژگی های بارز تلویزیون های هوشمند ال جی است. این سیستم عامل بصورت اختصاصی در تلویزیون های ال جی به کار گرفته می شود. کاربری راحت و ساده و لذتبخش، برنامه های متنوع در دسترس و راه اندازی راحت و سرعت قابل قبولی دارد و در مجموع یکی از بهترین سیستم عامل ها را دارد و حتی در سال 2018 به عنوان بهترین پلتفرم معرفی شده است. حالا که با این فناوری ها و کاربردهای هر کدام آشنا شدید می توانید به راحتی هر نوع نقد و بررسی و معرفی را مطالعه نمایید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها