لیست قیمت لپ تاپ استوک در بانه؛ چگونه یک لپ تاپ استوک خوب بخریم؟

0
743

چگونه یک لپ تاپ استوک خوب بخریم؟

لپ تاپ استوک همان لپ تاپ کار کرده و دست دو است که این روزها به دلیل بالا رفت قیمت لپ تاپ آکبند، بسیار افزایش یافته است، در واقع لپ تاپی است که از قبل مورد استفاده قرار گرفته باشد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که در برخی موارد لپ تاپ استوک کار کرده نیست و امکان دارد که برخی لپ تاپ ها تنها کارتون نداشته باشند ولی تازه بوده و از کیفیتشان چیزی کم نشده باشد. به هیمن دلیل این لپ تاپ ها کیفیت بسیار خوبی دارند و با توجه به قیمت مناسبشان خریداران زیادی پیدا کرده اند. اولین موردی که باعث می شود مردم به خرید لپ تاپ های استوک روی بیاورند، اختلاف قیمت لپ تاپ استوک با لپ تاپ های اصلی است. لپ تاپ های استوک معمولا از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردارند، همچنین نسبت به لپ تاپ های معمولی از قدرت و عملکرد بالاتری سود می برند. یقینا قیمت کمتر و کیفیت وق درت بالاتر موجب شده تا لپ تاپ های استوک به عنوان بهترین لپ تاپ های بازار شهرت پیدا کنند. شما برای مطالعه ی دقیق تر و رسیدن به پاسخ سوال هایتان در باره ی خرید لپ تاپ، بهتر است که راهنمای خرید لپ تاپ را مطالعه نمایید. البته اگر قصد خرید برند خاصی از لپ تاپ ها را دارید می توانید راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس، یا راهنمای خرید لپ تاپ اچ پی و … را مطالعه کنید.

لپ تاپ های استوک نیز هر کدام در دسته ای قرار می گیرند، به این صورت که لپ تاپ های استوک در دسته بندی های A ، B ، C ، D قرار می گیرند و این دسته بندی بر اساس میزان کارکرد و میزان استهلاک دستگاه محاسبه می شود. لپ تاپ های استوک A لپ تاپ هایی هستند که تنها به مدت 30 روز و شاید کمتر هم توسط مشتری برای تست امتحان شده و به فروشگاه بازگردانده شده است. این محصولات و لپ تاپ ها به عنوان لپ تاپ های استوک اروپایی A شناخته شده و به فروش می رسند.  حالا به نحوه ی دسته بندی لپ تاپ های توجه کنید، لپ تا ها بر اساس میزان خط و خراش روی بدنه، کیفیت و قدرت، عملکرد و کارآیی و میزان استهلاک دستگاه دسته بندی می شوند. لپ تاپ هایی که کمتر از 6 ماه مورد استفاده قرار گرفته اند و از لحاظ ظاهری به لپ تاپ ها تازه و نو شباهت دارند. لپ تاپ استوک A نامیده می شوند. لپ تاپ های استوک A هیچ نوع خط و خراشی بر روی بدنه ی خود ندارند و به سادگی با لپ تاپ های نو اشتباه گرفته می شوند. لپ تاپ های استوک بعدی لپ تاپ های استوک B هستند. این لپ تاپ ها نیز از نظر کیفیت تفاوتی با سری A ندارند ولی قیمت آنها پایین تر است. لپ تاپ های استوک B تقریبا بین 1 سال تا 2 سال کا کرده اند و می توانند لپ تاپ هایی مقرون به صرفه و با کیفیت باشند. از نظر قیمتی لپ تاپ های استوک سیر D کمترین قیمت را دارند. در لیست قیمت لپ تاپ استوک شما را با انواع لپ تاپ استوک آشنا می کنیم.

 

 

لپ تاپ استوک اچ پی HP 8460P Core i7

 

ایا شما هم از علاقه مندان به بازی ها کامپیوتری هستید و می خواهید عکس و فیلم هایتان را بر روی صفحه نمایشی بزرگ تر از گوشی نگاه کنید. ایا می خواهید یک لپ تاپ قدرتمند با کیفیت بالا را خریداری نمایید تا بتوانید بازی های متنوعی را انجام دهید و عکس و فیلم هایتان را بر روی ان ذخیره نمایید و بر روی صفحه ی بزرگ تماشا کنید. ما شما را با یکی از بهترین لپ تاپ های شرکت اچ پی با نام hp-8460p اشنا می سازیم که می تواند برای استفاده ی روزمره بسیار مناسب باشد. لپ تاپ استوک اچ پی hp-8460p یکی از قدرتمند ترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشد که تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و با قدرت و کارایی بالایی خود را نمایان می سازد. لپ تاپ اچ پی 8460p با توجه به داشتن امکانات متنوع و کارایی بالا قیمت کم تری نسبت به هم رده های خود دارد و می تواند انتخاب افراد خوش سلیقه باشد. لپ تاپ استوک اچ پی 8460p دارای صفحه نمایش 14.1 اینچی ست که داده ها را با کیفیت بالایی به نمایش خواهد گذاشت. این صفحه نمایش با رزولوشن بالایی برابر 900×1600 پیکسل تصاویر را به نمایش در خواهد اورد. اچ پی برای لپ تاب 8460p نمایشگر led را در نظر گرفته است که لامپ های قدیمی در ان به کلی از بین رفته اند و تصویر با استفاده از لامپ های کوچک led به نمایش در می ایند. لپ تاپ استوک 8460p از وزن پایینی برخوردارست و حمل بسیار راحتی خواهد داشت. حافظه ی رم 4 گیگابایتی قابلیت ذخیره سازی حجم بالایی از اطلاعات را برای کاربران فراهم می سازد. البته لپ تاپ استوک 8460p از حافظه ی داخلی بالا معادل 320 گیگابایت برخوردارست. صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی 8460p روکش ماتی دارد و انتخاب عالی برای دیدن فیلم و تصویر خواهد بود. لپ تاپ اچ پی 8460p مجهز به وای فای داخلی می باشد که با وجود ان می توان اتصال به اینترنت را فراهم کرد و با استفاده از مرورگر اینترنتی داده های مختلف را سرچ و دانلود نمود. اچ پی در لپ تاپ استوک 8460p تعدادی درگاه ارتباطی را به کار برده است که با استفاده از انها امکان اتصال برخی از گجت های همراه به لپ تاپ اچ پی فراهم می شود. از درگاه های ارتباطی موجود در لپ تاپ استوک اچ پی 8460p درگاه های hdmi و usb می باشد. با استفاده از درگاه usb می توانید انواع حافظه جانبی مانند فلش مموری و هارد اکسترنال را به لپ تاپ اچ پی متصل کنید و داده های مورد نظر را ذخیره نمایید. با استفاده از درگاه hdmi نیز می توان موس و کیبورد سیمی و برخی از دیوایس ها را به لپ تاپ اچ پی متصل کرد. همانطور که از اچ پی انتظار می رود در طراحی لپ تاپ hp-8460p هیچ کم و کاستی به جا نگذاشته و ان را با ظاهری بسیار لوکس و زیبا به تولید رسانده است. لپ تاپ اچ پی hp-8460p یکی از زیباترین مدل های تولیدی اچ پی می باشد که با رنگ نقره ای انتخاب افراد خوش سلیقه خواهد بود. لپ تاپ اچ پی hp-8460p دارای یک صفحه کلید مناسب می باشد که از طریق دکمه های خوش دست تایپ کردن را اسان کرده است. لپ تاپ اچ پی 8460p ابعادی معادل 1.2×9.1×13.3 اینچ را دارد و وزن ان معادل 2.3 کیلوگرم است. قیمت لپ تاپ استوک اچ پی hp-8460p بسیار مناسب است و می توان ان را در بهترین فروشگاه اینترنتی هنارک خریداری نمود.

 

نقد و بررسی لپ تاپ دل Dell Latitude e6510

دل dell شرکت معتبر و معروف سازنده ی لپ تاپ های دل ( dell )، گامی نو در طراحی لپ تاپهایش برداشته است. لپ تاپی که قصد معرفی اش را داریم، لپ تاپی است از شرکت دل Dell و سری Dell Latitude و مدل نامبر E6510 می باشد. ابعاد صفحه نمایش لپ تاپ دل e6510 5 اینچ از نوع اچ دی  hd است،این کیفیت تصویر می تواند تصاویری واضح و با کیفیت رابه معرض نمایش بگذارد. در واقع می توان لپ تاپ دل e6510 را نوت بوکی حرفه ای و کارآمد دانست، که قابلیت جابجایی و حمل آسانی دارد و علاوه بر این عملکرد و کارآیی بی نظیری نیز ارائه می دهد. لپ تاپ لتیتید e6510 از سری 6000 شرکت دل dell با ویژگی ها و مشخصات برجسته از طرف کمپانی برجسته ی دل تولید و روانه ی بازار شده است. این لپ تاپ برخلاف آنچه انتظار می رفت بسیار قوی تر و به مراتب قدرتمند از سری های پیشین خود تولید گشته است. طراحی زیبا و بدنه ای مقاوم از خاص ترین ویژگی های لپ تاپ دل e6510 است که همانند ارمغانی در اختیار کاربرانش قرار گرفته است. اگر بخواهید بهترین لپ تاپ را داشته باشید و قصد خرید لپ تاپی با کیفیت و بالارده را دارید که تمامی ویژگی های خوب را در خود داشته باشد، حتما به لپ تاپ دل e6510 فکر کنید. ابعاد نمایشگر لپ تاپ دل لتیتید e6510 برابر 15 اینچ است و از نوع anti-glare است، و همین کیفیت بالای تصویر نمایشگر می تواند تماشای فیلم و انجام بازی را هیجان انگیز تر کند. بلندگوهای تعبیه شده برای این لپ تاپ از نوع استریو می باشند و می توانند صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز نمایند. محصولات این سری از دل dell طرفداران زیادی دارند و روز به روز به میزان محبوبیت این سری خاص افزوده می شود. طراحی شکیل و مدرن، ظرافت، بدنه ی صاف و نمایشگر 15 اینچی با کیفیت اچ دی از مواردی است که در لپ تاپ دل e6510 به چشم می خورند.

 

لپ تاپ استوک اپل Macbook PRO

 

اپل یکی از قدرتمند ترین تولید کننده گان کالای دیجیتال است که همواره بهترین لپ تاپ ها را روانه ی بازار می نماید. اپل در سال 1395 از برترین لپ تاپ خود یعنی Macbook PRO پرده برداری کرد و با استقبال بی نظیر کاربران روبه رو شد. همانطور که از اپل انتظار می رفت یکی از شگفت انگیز ترین لپ تاپ های سال را به تولید رسانده بود و توانست از رقبای خود جلو بیفتد. اپل لپ تاپ مک بوک پرو را با بدنه ی تمام الومنیوم به تولید رسانده است که با روپوش مات زیبایی خاصی دارد. با وجود ان که لپ تاپ استوک اپل Macbook PRO از الومنیوم ساخته شده از وزن بسیار کمی معادل 1.37 گرم برخوردارست. اپل برای لپ تاپ استوک Macbook PRO از صفحه نمایش 13 اینچی استفاده کرده که تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی به نمایش می گذارد. صفحه نمایش 13 اینچی در لپ تاپ اپل Macbook PRO روشنایی بسیار بالایی دارد و تصاویر را به صورت واضح و دقیق به نمایش خواهد گذاشت. کیبورد طراحی شده در لپ تاپ اپل Macbook PRO از کیفیت بسیار بالایی برخوردارست و کار کردن با ان راحت و اسان می باشد. این کیبورد دارای دکمه های بزرگ با ارتفاع کم است که در هنگام تایپ کردن صدای بسیار کمی را تولید می نماید و به سختی فشار دادن دکمه ها را احساس می کنید. اپل در تولید لپ تاپ Macbook PRO از فناوری منحصر به فرد خود یعنی تاج بار استفاده نموده است. به موجب این فناوری در بالای کیبورد یک نوار لمسی قرار گرفته که از طریق ان می توان تعدادی از برنامه ها را اجرا کرد و برنامه هایی که زیاد مورد استفاده قرار می گیرند همیشه در دسترس خواهد بود. در هنگام پخش موسیقی نیز کلید های کاربردی مثلا کلید متوقف ساختن موسیقی بر روی تاج بار رویت می شود و به راحتی در دسترس خواهد بود. از طریق تاج بار هنگام پخش عکس می توانید انها را بزرگ و کوچک نمایید. از درگاه های ارتباطی که اپل برای مک بوک پرو خود در نظر گرفته است می توان USB 3.1 Type-C‌ و جک 3.5 را نام برد. در صورت ذخیره سازی اطلاعات اگر حافظه ی لپ تاپ Macbook PRO کافی نبود می توانید به لپ تاپ خود فلش مموری یا هارد اکسترنال را متصل نمایید و داده های مورد نظر خود را ذخیره کنید. اپل در ساخت لپ تاپ استوک Macbook PRO از پردازنده ای قدرتمند از نوع Core i5 مختص شرکت اینتل استفاده کرده است. با وجود قبلیت wifi می توانید اتصال به اینترنت را فراهم کنید و به صفحات وب دسترسی داشته باشید. باتری که در لپ تاپ اپل Macbook PRO قرار داده شده است دارای ظرفیت بالایی می باشد و تقریبا می توان یک روز با ان کار کرد. محافظ شیشه ای صفحه نمایش لپ تاپ Macbook PRO را در برابر ضربه مقاوم کرده است. لپ تاپ اپل استوک Macbook PRO از حافظه ی رم 4 گیگابایتی برخوردارست که فضای ذخیره سازی بالایی را برای کاربران فراهم کرده است. بلندگوهای طراحی شده در لپ تاپ اپل Macbook PRO بسیار قدرتمند هستند و صدایی پر وضوح را به گوش می رسانند. لپ تاپ استوک اپل Macbook PRO با کیفیت بالا و ظاهری زیبا انتخاب افراد خوش سلیقه خواهد بود. قیمت لپ تاپ اپل Macbook PRO در مقایسه با سایر برندها بسیار مناسب خواهد بود و می توان ان را در فروشگاه پلوتک با قیمت خیلی مناسب خریداری کرد.

لپ تاپ استوک اپل Macbook PRO

لپ تاپ استوک اچ پی HP 8460P Core i5

 

ایا شما هم از علاقه مندان به بازی ها کامپیوتری هستید و می خواهید عکس و فیلم هایتان را بر روی صفحه نمایشی بزرگ تر از گوشی نگاه کنید. ایا می خواهید یک لپ تاپ قدرتمند با کیفیت بالا را خریداری نمایید تا بتوانید بازی های متنوعی را انجام دهید و عکس و فیلم هایتان را بر روی ان ذخیره نمایید و بر روی صفحه ی بزرگ تماشا کنید. ما شما را با یکی از بهترین لپ تاپ های شرکت اچ پی با نام hp-8460p اشنا می سازیم که می تواند برای استفاده ی روزمره بسیار مناسب باشد. لپ تاپ استوک اچ پی hp-8460p یکی از قدرتمند ترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشد که تمامی محدودیت ها را پشت سر گذاشته و با قدرت و کارایی بالایی خود را نمایان می سازد. لپ تاپ اچ پی 8460p با توجه به داشتن امکانات متنوع و کارایی بالا قیمت کم تری نسبت به هم رده های خود دارد و می تواند انتخاب افراد خوش سلیقه باشد. لپ تاپ استوک اچ پی 8460p دارای صفحه نمایش 14.1 اینچی ست که داده ها را با کیفیت بالایی به نمایش خواهد گذاشت. این صفحه نمایش با رزولوشن بالایی برابر 900×1600 پیکسل تصاویر را به نمایش در خواهد اورد. اچ پی برای لپ تاب 8460p نمایشگر led را در نظر گرفته است که لامپ های قدیمی در ان به کلی از بین رفته اند و تصویر با استفاده از لامپ های کوچک led به نمایش در می ایند. لپ تاپ استوک 8460p از وزن پایینی برخوردارست و حمل بسیار راحتی خواهد داشت. حافظه ی رم 4 گیگابایتی قابلیت ذخیره سازی حجم بالایی از اطلاعات را برای کاربران فراهم می سازد. البته لپ تاپ استوک 8460p از حافظه ی داخلی بالا معادل 320 گیگابایت برخوردارست. صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی 8460p روکش ماتی دارد و انتخاب عالی برای دیدن فیلم و تصویر خواهد بود. لپ تاپ اچ پی 8460p مجهز به وای فای داخلی می باشد که با وجود ان می توان اتصال به اینترنت را فراهم کرد و با استفاده از مرورگر اینترنتی داده های مختلف را سرچ و دانلود نمود. اچ پی در لپ تاپ استوک 8460p تعدادی درگاه ارتباطی را به کار برده است که با استفاده از انها امکان اتصال برخی از گجت های همراه به لپ تاپ اچ پی فراهم می شود. از درگاه های ارتباطی موجود در لپ تاپ استوک اچ پی 8460p درگاه های hdmi و usb می باشد. با استفاده از درگاه usb می توانید انواع حافظه جانبی مانند فلش مموری و هارد اکسترنال را به لپ تاپ اچ پی متصل کنید و داده های مورد نظر را ذخیره نمایید. با استفاده از درگاه hdmi نیز می توان موس و کیبورد سیمی و برخی از دیوایس ها را به لپ تاپ اچ پی متصل کرد. همانطور که از اچ پی انتظار می رود در طراحی لپ تاپ hp-8460p هیچ کم و کاستی به جا نگذاشته و ان را با ظاهری بسیار لوکس و زیبا به تولید رسانده است. لپ تاپ اچ پی hp-8460p یکی از زیباترین مدل های تولیدی اچ پی می باشد که با رنگ نقره ای انتخاب افراد خوش سلیقه خواهد بود. لپ تاپ اچ پی hp-8460p دارای یک صفحه کلید مناسب می باشد که از طریق دکمه های خوش دست تایپ کردن را اسان کرده است.

لپ تاپ استوک اچ پی Hp-8460p

 

قیمت و مشخصات لپ تاپ اچ پی پروبوک 6475b

لپ تاپ استوک اچ پی Probook 6475b

کمپانی اچ پی hp در واقع کوتاه شده ی نام دو دست Hewlett-Packard است، این دو دوست با هم شرکت بزرگ اچ پی را تاسیس نمودند که به مرور زمان این شرکت دو نفره ی کوچک به جایگاهی رسید که اکنون می بینید. شرکت اچ پی همواره به تولید محصولات با کیفیت شهرت داشته است و همه ی محصولات این برند خوش نام از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. لپ تاپ هایی که توسط برند hp تولید می شوند دارای سری خاص و مدل نامبر خاص خود هستند، سری پروبوک ProBook یکی از سری های لپ تاپ خوش نام و نشانی است که توسط برند اچ پی تولید و طراحی گردیده اند، لپ تاپ های سری پروبوک کمپانی hp در واقع کاربردی اداری، تجاری دارند و با قابلیت زیاد و کاربرد فراوان و البته قیمت مناسب تولید و طراحی گردیده اند. لپ تاپ اچ پی 6475b جزو لپ تاپ هایی است که در سال 2012 با پردازنده ی amd تولید و روانه ی بازار شد. لپ تاپ 6475b، یک مدل 14 اینچی از  سری پروبوک است که به تازگی وارد بازار شده است.طراحی و ساخت بدنه خارجی دستگاه از ترکیبی از فلز آلومینیوم و پلاستیک است. خاصیت ضد اثرانگشت یکی از ویژگی هایی است که لپ تاپ 6475b دارد و جنس بدنه ی آن طوری طراحی شده که اثرانگشت را جذب نخواهد کرد، بنابراین بدون اینکه همواره مشغول تمیز کردن لپ تاپ باشید، بدنه ی لپتاپ همیشه براق و تمیز خواهد بود. شاید نیازی به گفتن نباشد که تمامی لپ تاپ های اچ پی از طراحی شکیل و ساده ای برخوردارند، لپ تاپ اچ پی پروبوک 6475b نیز از این قاعده مستثنی نیست و طراحی شکیل و ساده ای دارد. این لپ تاپ 14 اینچی ابعادی برابر 34*213.3*338 میلی متر دارد و وزن آن نیز با توجه به این ابعاد تنها 2.03 کیلوگرم است. لپ تاپ استوک اچ پی پروبوک 6475 بی 6475b دارای ورودی و خروجی های کاربردی هستند، خروجی های تصویری VGA و HDMI و پورت های usb و کارتخوان و وبکم و پورت lan و …نیز در این مجموعه قرار دارند. نمایشگر قرار داده شده برای لپ تاپ اچ پی 6475b از دقت تصویر اچ دی  HD و کیفیت تصویر 1600×900پیکسل برخوردار است. این تراکم پیکسلی برای لپ تاپ 14 اینچی اچ پی می تواند بسیار مناسب باشد.کیفیت تصویر ارائه شده در این لپ تاپ دقت و وضوح و روشنایی بالایی دارد و رنگ های زنده را به همراه تصاویر طبیعی ره روی صفحه ی 14 اینچی لپ تاپ پروبوک  6475b نمایش می دهد. در بالای نمایشگر لپ تاپ اچ پی، وب کمی دو مگاپیکسلی قرار گرفته است، یقینا این میزان از کیفیت تصویر برای دوربین بالای نمایشگر مناسب است و م یتواند تماس های ویدیویی با کیفیتی را ثبت کند. از نظر عملکرد سخت افزاری و باتری لپ تاپ های اچ پی پروبوک 6475b از قدرت و کارآیی بالایی برخوردار می باشند. مجهز بودن به پردازنده ی ساخته شده توسط شرکت AMD و سری A8 و نوع 4500M کارآیی لپ تاپ اچ پی HP را ارتقا داده است. از دیگر مشخصات لپ تاپ اچ پی پروبوک 6475b م یتوان به حافظه ی رم 4 گیگابایتی اشاره کرد، همچنین حافظه ی داخلی لپ تاپ اچ پی پروبوک 6474b برابر 320 گیگابایت است، از لحاظ پردازشگر گرافیکی، سری 6475b دارای پردازنده گرافیکی AMD از نوع HD 7640G می باشد که دارای قدرت پردازش بسیار بالایی است.لپ تاپ استوک اچ پی پروبوک 6475b دارای باتری لیتیوم یونی 6 سلولی است و می تواند تا حداکثر 7 ساعت شارژدهی کند. در نهایت می توان گفت لپ تاپ دست دوک اچ پی سری پروبوک 6475b با توجه به مشخصات و امکاناتی که دارد، قیمت مناسبی هم دارد و از این رو طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است.

 

لپ تاپ دل Dell Latitude E6520

لپ تاپ دل Latitude E6520

شرکت دل با معرفی لپ تاپ های نسل جدید خود در کنار تولید محصولی حرفه ای و کارامد در ظاهر زیبا با رقبای خود به رقابت پرداخته است و سعی در بهتر شدن دارد. دل در ساخت لپ تاپ هایش از برترین تکنولوژی ها استفاده نموده و انها را با سخت افزار قدرتمندی به تولید رسانده است. به دلیل وجود امکانات متعدد در لپ تاپ های دل کار کردن با انها برای کاربران دل چسب تر و راحت تر خواهد بود. لپ تاپ Dell Latitude E6520 از برترین مدل های تولیدی شرکت دل می باشد که از کیفیت بالا و ظاهری زیبا برخوردارست و کارایی بسیار بالایی دارد. لپ تاپ E6520 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی می باشد که تصاویر را با کیفیت بالای اچ دی به نمایش خواهد گذاشت. به دلیل تعداد زیاد پیکسل های به کار رفته در این نمایشگر رنگ ها با وضوحیت بالایی به پرده کشانده می شوند و نوردهی تصویر بالا خواهد رفت. از مشخصات لپ تاپ دل E6520 می توان به پردازنده ی Core i7 اینتل ، Cache 4 MB ، حافظه رم 4 گيگابايت قابل ارتقاء تا 16 گیگابایت و کارت گرافیک Nvidia NVS4200 512 MB اشاره کرد. دل در تولید لپ تاپ E6520 از قدرتمند ترین پردازنده ی شرکت اینتل استفاده نموده که از کمپانی های مشهور در زمینه ی تولید قطعات جانبی لپ تاپ می باشد. با وجود این پردازنده ی قدرتمند داده ها با سرعت پردازش می شوند و با کیفیت بالایی به اجرا درخواهند امد. لپ تاپ دل E6520 به تعدادی درگاه ارتباطی مجهز شده است که با استفاده از انها می توان سایر گجت های همراه را به لپ تاپ خود متصل نمود و داده ها را به اجرا دراورد. برای اتصال فلش مموری یا هارد اکسترنال به لپ تاپ و ذخیره سازی اطلاعات می توانید از پورت usb بهره ببرید و اطلاعات را با کیفیت بالایی ذخیره و به پخش برسانید. در صورتی که خواستید داده ی موجود در دیوایس های دیجیتالی مانند سی دی را پخش کنید می توانید از پورت hdmi استفاده نمایید و داده های تصویری را با کیفیت بالایی به پخش برسانید.صفحه نمایش به کار رفته در لپ تاپ دل E6520 دارای فناوری led ست که با وجود ان تصویر با کیفیت بالاتری رویت خواهد شد و می توان موارد خیلی جزئی را نیز مشاهده نمود. قیمت لپ تاپ دل E6520 در فروشگاه اینترنتی پلوتک بسیار مناسب است و برای خرید این محصول ویژه دل می توانید به این سایت مراجعه فرمایید و با دیدن از سایر مدل ها نیز بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

لپ تاپ اچ پی PROBOOK 6465b

اچ پی یکی از مشهور ترین و شناخته ترین کمپانی های سازنده کالای دیجیتال هم چون لپ تاپ و ایپد است که هر ساله محصولات شگفت انگیزی را رونمایی می کند. در نمایشگاه بین المللی لوازم دیجیتال کاربران بی صبرانه منتظر ارائه ی لپ تاپ اچ پی خواهند بود و همانطور که انتظار می رود با رونمایی لپ تاپ های جدید خود در امکانات پیشرفته همه را شگفت زده خواهد کرد. این بار نیز همانند دفعات قبل اچ پی با معرفی لپ تاپ های سری PROBOOK همه را شگفت زده کرد. این سری لپ تاپ از ویژگی های متنوع و کارایی بالایی برخوردار هستند و مناسب افراد حرفه ای خواهد بود. در نمایشگاه بین المللی تازه عروس کمپانی اچ پی لپ تاپ PROBOOK 6465 با ارایشی زیبا خود را نمایان ساخت و با استقبال بی نظیر کاربران مواجه شد. اپل با تجربه و سابقه ی بالای خود در لپ تاپ 6465 نسبت به مدل های قبلی تغیراتی را به وجود اورده است و ان را زیباتر با کاربرد بالایی روانه ی بازار نموده است. انچه که در لپ تاپ استوک اپل 6465 دیده می شود طراحی با شکوه و زیبای ان است که با رنگ مشکی مناسب افراد خوش سلیقه خواهد بود. لپ تاپ استوک اپل 6465 دارای صفحه نمایش led ست که با کیفیت اچ دی تصاویر را به صورت واضح و دقیق به پرده می کشاند. با استفاده از دیسک خوان دستگاه می توانید انواع دیسک dvd و cd را به پخش رساند. لپ تاپ استوک اپل 6465 دارای بدنه ای از جنس الونیوم می باشد که بسیار زیباست و مقاومت بالایی دارد. از درگاه های ارتباطی که اچ پی برای لپ تاپ استوک 6465 در نظر گرفته است می توان درگاه ارتباطی usb را نام برد. با اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال به لپ تاپ از طریق این درگاه می توان داده های مورد نظر را ذخیره نمود یا داده های موجود در انها را به پخش رساند. باتری که اچ پی برای لپ تاپ Lithium Ion در نظر گرفته است از نوع Lithium Ion می باشد که ظرفیت بالایی دارد. رم به کار رفته در لپ تاپ استوک اچ پی از نوع DDR3 می باشد که ظرفیتی معادل 4 گیگابایت را دارد و فضای ذخیره سازی بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. لپ تاپ اچ پی 6465b از قابلیت بلوتوث بهره می برد که از طریق ان می توانید سایر گجت ها را به صورت بیسیم به لپ تاپ اچ پی متصل نمود و داده ها را به صورت بیسیم انتقال داد. ابعاد لپ تاپ اچ پی 6465b برابر 33.8*23.1*3.4 سانتی متر می باشد و وزن ان به 2.2 کیلوگرم می رسد. با وجود این که لپ تاپ استوک اچ پی 6465b از جنس الومنیوم می باشد ولی وزن ان سبک است و به راحتی حمل می شود. اگر نگاهی به لپ تاپ 6465b بیندازید می توانید پورت اترنت را مشاهده نمایید که با اتصال شبکه ی خانگی به ان می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. برای کسب و کار خانگی لپ تاپ استوک اچ پی 6465b انتخاب عالی خواهد بود. قیمت لپ تاپ استوک اچ پی بسیار مناسب است و می تواند بهترین استفاده را داشته باشد. اچ پی برندش را بر روی لپ تاپ 6465b قرار داده است که شهرت و اعتبار این برند را به رخ می کشد.

لپ تاپ استوک اچ پی پرو بوک 6465b

لپ تاپ استوک دل Dell Latitude D531

لپ تاپ چهارده اینچ Dell Latitude D531 از مدل های با کیفیت و زیبای شرکت دل dell می باشد که از کیفیت تصویر بالایی برخوردارست. در هنگام خرید کالای دیجیتال هم چون لپ تاپ یکی از برندهایی که بسیار با ان مواجه می شویم دل است. دل در این سال های اخیر با تولید لپ تاپ های با کیفیت و زیبا توانسته بر دنیای لوازم دیجیتال فرمان روایی کند و فروش بالایی را از ان خود نماید. لپ تاپ D531 یکی از لپ تاپ های مدرن دل است که با طراحی زیبایی روانه ی بازار شده است. بدنه‌ی خارجی لپ تاپ D531 از آلیاژ منیزیم ساخته شده است و قسمت های داخلی ان از نوع پلاستیک می باشد. دل بر طبق روال همیشگی خود برندش را در پشت لپ تاپ استوک D531 و جلوی ان قرار داده است که با نگاهی ساده می توان به بزرگی و شکوه این برند خوش نام و اوازه پی برد. دل در لپ تاپ استوک D531 یک کیبور خوش دست را طراحی کرده است که تنها با یک فشار ساده حروف و اعداد به نمایش در می ایند و صدای بسیار کمی را به گوش می رساند. دکمه های جهت یاب در یک سمت کیبورد قرار گرفته اند که از طریق ان می توان صفخات را رد کرد. لپ تاپ 14 اینچ استوک دل D531 ابعادی معادل 35.3*26.3*3.6 کیلوگرم را دارد که از طریق کیف دستی می توان ان را با خود به هر جایی حمل کرد. لپ تاپ دل D531 وزن بسیار کمی نیز دارد و حجم ان به 2.6 کیلوگرم می رسد. حافظه ی رمی که دل برای لپ تاپ استوک D531 در نظر گرفته است ظرفیتی برابر 2 گیگابایت را دارد و می توان حجم بالایی از داده ها را بر روی ان ذخیره کرد. لپ تاپ دل D531 همانند سایر مدل های دل از قابلیت بلوتوث بهره می برد که با استفاده از ان می توان سایر دستگاه هایی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند را به لپ تاپ استوک دل متصل نمود و به صورت بیسیم داده های را انتقال داد. پورت ارتباطی usb 2.0 از درگاه های به کار رفته در لپ تاپ استوک دل D531 می باشد که برای اتصال حافظه ی جانبی به تلویزیون به کار می رود و با استفاده از ان می توان داده های مورد نظر را ذخیره نمود. صفحه نمایش به کار رفته در لپ تاپ استوک دل D531 از نوع مات است که کمک می کند تصاویر با شفافیت و نوردهی بالایی خود را نمایان سازد. لپ تاپ دل D531 از نوع کسب و کار می باشد و کارایی بسیار بالایی خواهد داشت. دل لپ تاپ استوک D531 را با دو رنگ خاکستری و سیاه به تولید رسانده که بسیار زیباست و برای هر فردی با هر سلیقه ای می تواند انتخاب عالی باشد. صفحه نمایش این لپ تاپ مقاومت بسیار بالایی دارد و در برابر ضربه محکم است. اگر نگاهی به پشت لپ تاپ استوک دل بیندازید می توانید پورت های USB، S-video، Ethernet و VGA را رویت نمایید که به صورت منظم کنار هم قرار گرفته اند.

لپ تاپ استوک دل Latitude D531

لپ تاپ استوک دل dell D520

برای دوستداران لپ تاپ هیچ چیز هیجان انگیز تر از این نیست که مدلی جدید با امکانات متنوع روانه ی بازار شود. یکی از برترین برندهای کالای دیجیتال کمپانی دل می باشد که با تولید محصولات زیبا و با کیفیت همواره در صدر جدول قرار گرفته و با معرفی محصولات خود با استقبال بی نظیر کاربران مواجه می شود. لپ تاپ دل D520 از صفحه نمایش led در اندازه ی 14 اینچ بهره می برد و تصاویری بسیار زیبا را نمایان خواهد ساخت. دل مطابق با نظر کاربرانش لپ تاپ استوک D520 را با طراحی زیبایی به تولید رسانده است که برای انجام امورات روزمره می تواند انتخاب مناسبی باشد. لپ تاپ استوک دل D520 با ابعاد 33.78×27.17×3.55 سانتی متر مربع  وزن مناسبی معادل 2.39 کیلوگرم را دارد. لپ تاپ دل D520 دارای پردازنده ی قدرتمند شرکت اینتل است که داده ها را با سرعت بالایی به انجام می رساند. البته از حافظه ی رم 2 گیگابایتی نیز برخوردارست. از قابلیت های به کار رفته در لپ تاپ دل D520 می توان به قابلیت بلوتوث اشاره کرد که با استفاده از ان می توان اتصال بیسیم به سایر دستگاه های دیجیتالی که از این فناوری پشتیبانی می کنند را فراهم کرد و داده های مورد نظر خود را رد و بدل سازید. از در گاه های ارتباطی موجود در لپ تاپ دل D520 می توان به 4 پورت usb اشاره کرد که از طریق ان ها می توان به D520 انواع حافظه جانبی را متصل نمود و داده ها را بر روی فلش مموری و هارد اکسترنال ذخیره نمایید. باتری که دل برای لپ تاپ استوک D520 در نظر گرفته از نوع لیتیومی ست و ظرفیت بسیار بالایی دارد. با استفاده از درگاه ارتباطی اترنت و وای فای داخلی به صورت سیمی و بیسیم می توانید به شبکه ی خانگی متصل شوید و داده های انلاین را دنبال نمایید. از طریق مرورگر اینترنتی امکان سرچ و دانلود داده ها برای کاربران فراهم است. اگر نگاهی به پشت لپ تاپ دل D520 بیندازید می توانید برند این کمپانی را مشاهده نمایید البته دل برند خود را در جلوی لپ تاپ نیز طراحی نموده است. لپ تاپ دل D520 دارای رنگ خاکستری ست و می تواند انتخاب مناسب برای هر سلیقه ای باشد. دل صفحه کلید زیبایی را برای لپ تاپ استوک D520 در نظر گرفته است که دکمه های قرار داده شده در ان بزرگ هستند و تایپ کردن راحتی دارند. به دلیل ارتفاع کم دکمه ها از صفحه کلید در هنگام تایپ کردن صدای بسیار کمی تولید می شود و فشار دادن دکمه ها به سختی احساس می شود.لپ تاپ استوک دل D520 می توانند نیاز کاربران را به خوبی برطرف سازد و انتخاب افراد خوش سلیقه باشد. قیمت لپ تاپ استوک دل D520 بسیار مناسب است و در صورت تمایل به خرید ان می توانید به فروشگاه اینترنتی هنارک مراجعه نمایید. برای آشنایی بیشتر با تعریف لپ تاپ اینجا کلیک کنید.

 

 

 

لپ تاپ استوک دل D520

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها