راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس؛ چگونه بهترین لپ تاپ ایسوس بخریم؟

0
562
راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس

راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس _ دنیای دیجیتال با سرعت بالایی به سمت پیشرفت ونواوری پیش می رود و محصولاتی هم چون لپ تاپ با تنوع بالایی تولید خواهند شد. در میان این همه مدل و برندها انتخاب لپ تاپ مناسب کار وقت گیر و خسته کننده ای خواهد بود. قیمت لپ تاپ در هنگام خرید اهمیت بالایی خواهد داشت و معمولا انتخاب مدلی که قیمت مناسبی داشته باشد دشوار خواهد بود. تعداد مدل ها ان چنان زیاد است که گاهی شمارش انها از دسترس خارج می شود. در میان این همه برند متنوع و رنگارنگ در دنیای دیجیتال ایسوس همواره بر سر زبان هاست و طرفدار بسیار زیادی برای خود دست و پا کرده است. ایسوس به دلیل این که خود تولید کننده ی قطعات سخت افزاری می باشد محصولات ان کیفیت بسیار بالایی دارند و معمولا کاربران اعتماد بیشتری به این برند خواهند داشت. در ادامه با ما فروشگاه اینترنتی هنارک همراه باشید تا امکانات و ویژگی های لپ تاپ از برند خوش نام و آوازه ی ایسوس asus را به شما معرفی کنیم.

 

شرکت ایسوس

ایسوس یکی از بزرگترین تولید کنندگان سخت افزار در جهان می باشد که توسط تعدادی از مهندسان شرکت ایسر راه اندازی شد و تا به امروز ادامه دارد. پیدایش شرکت ایسوس به سال 1990 بر می گردد که تا الان در زمینه های مختلف هم چون لپ‌تاپ، تلفن همراه، رایانهٔ جیبی، مادربورد، مادربورد سِرور، دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند، رایانهٔ شخصی، سیستم سِرور، نمایشگر کریستال اِل سی دی، کارت ویدئو دیسک‌گردان‌های نوری، روتر ارتباط بی‌سیم، قطعات شبکه و … فعالیت دارد. از دیگر خدمات ایسوس می توان به تولید قطعات رایانه‌ای برای شرکت های هیولت پاکارد و آی‌بی‌ام اشاره کرد. نام ایسوس که به اصطلاح ایسوس تک نام دارد از اسب افسانه یونانیان به نام پگاسوس بر گرفته شده است و محل ان در تاییه پایتخت تایوان می باشد. ایسوس در تولید بسیاری از محصولات دیجیتالی پیش قدم بوده است به عنوان مثال اولین نوت سه بعدی که به عینک 3d نیار نداشت توسط شرکت ایسوس به تولید رسید و کم کم سایر تولید کننده گان نیز ان را تولید نمودند. تا به امروز ایسوس توانسته در بسیاری از محصولات با تولید بهترین قطعات از اولین های موجود در بازار باشد که لپ تاپ هم جزئی از این محصولات به حساب می اید.

نکات مهم در خرید لپ تاپ

ایا شما از لپ تاپ خود چه انتظاری دارید و در هنگام خرید لپ تاپ به چه مواردی توجه می کنید. ایا می خواهید که لپ تاپی با قیمت مناسب را خریداری کنید یا سخت افزار قدرتمندی داشته باشد. ایا شما هم به برند لپ تاپ توجه ی ویژه ای دارید. در هنگام خرید لپ تاپ برند های بیشماری پیش روی شما قرار خواهند گرفت که برخی از ان ها با سابقه ی چندین ساله شان طرفدار زیادی دارند. شرکت ایسوس یکی از برترین شرکت های تولید کننده ی لپ تاپ در جهان است که با سابقه ی بالایش تا به امروز خود را به دنیای تکنولوژی ثابت کرده و توانسته با کیفیت ترین محصولات را روانه ی بازار نمایند. در هنگام خرید لپ تاپ ایسوس یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود زیرا که این کمپانی بسیاری از قطعات را خود تولید می نماید و با توجه به نیاز کاربرانش بهترین مدل ها را تولید خواهد کرد. هنگامی که به مدل لپ تاپ ایسوس نگاهی بیندازید می توانید نکات زیادی را از روی ان شناسایی کنید. مثلا اولین عدد بعد حروف k ، x ، g و n نشان از اینچ تلویزیون می باشد یعنی زمانی که می گوییم n45 عدد 4 نشان از 14 اینچ بودن لپ تاپ است. حرف دوم نشان از جدید یا قدیمی بودن لپ تاپ است. مثلا لپ تاپ n45 قدیمی تر از لپ تاپ n46 می باشد.

راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس

انواع لپ تاپ ایسوس

شرکت ایسوس لپ تاپ های خود را در دسته های مختلفی دسته بندی کرده است که با توجه به نیاز خود می توانید یکی از انها را انتخاب نمایید. برای بسیاری از افراد طراحی لپ تاپ اهمیت بالایی دارد و دوست دارند که یک مدل باریک و در عین حال سبک را خریداری نمایند که در این صورت می توانند لپ تاپ ایسوس در خانواده ی Thin & Light را انتخاب کنند. ایا شما هم از علاقه مندان به بازی های رایانه ای هستید و می خواهید یک مدل برای بازی کردن را خریداری کنید، بهتر است دنبال لپ تاپ ایسوس از خانواده ی Gamingیعنی سری g بروید. سری لپ تاپ n ایسوس چند رسانه ای ست و لپ تاپ های سری x و k برای استفاده ی عام به کار می رود. شما باید با توجه به استفاده ی خود مثلا برای بازی یا کسب وکار مدل لپ تاپ ایسوس را انتخاب کنید. معمولا لپ تاپ های سری k و x قیمت کم تر لپ تاپ های سری g ایسوس قیمت بالاتری دارند. اندازه ی نمایشگر لپ تاپ های سبک معمولا بین 11 تا 15.6 اینچ می باشد و بسیار سبک و خوش دست هستند. یکی دیگر از مدل های لپ تاپ ایسوس که با همکاری شرکت لامبورگینی ان را به تولید رسانده است مدل hall of fame می باشد. این نوع لپ تاپ طراحی بسیار زیبایی دارد و قدرتمند تر است و مسلما قیمت بیشتری نسبت به یاز مدل ها دارد.

کاربرد لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس مالتی مدیا یا همان سری n برای کارهای چند رسانه ای کاربرد دارد و صفحه نمایش ان معمولا 15 تا 17 اینچ می باشد که به ندرت سایز 14 اینچ ان هم یافت می شود. از این مدل بیشتری برای دیدن فیلم و عکس و انجام دادن بازی استفاده خواهد شد از این رو نمایشگر ان بزرگ است و با کیفیت بالایی تصاویر را به اجرا در می اورد. لپ تاپ سری n ایسوس کیفیت بالاتری نسبت به سایر مدل ها را دارد از امکانات بیشتری برخوردارست. به دلیل این که از این نوع لپ تاپ بیشتر برای دیدن تصاویر استفاده خواهد شد کیفیت تصویر ان نیز بالا تر است و از صدای قدرتمندتری نسبت به سایر مدل ها برخوردارست. لپ تاپ سری g ایسوس که بیشتر برای بازی کردن از ان استفاده می شود امکانات بیشتری نسبت به سری n را در خود گنجانده است و با بهره گیری از پردازنده ی چهار هسته ای Core i7 قدرت بسیار بالایی دارد. سری g از قوی ترین پردازنده و گرافیک موجود در بازار برخوردارست و ضخامت و وزن بیشتری نسبت به سایر مدل های ایسوس دارد. به دلیل این که این مدل قدرت بالایی دارد زودتر گرم خواهد شد از این رو ایسوس در طراحی ان از دو فن خنک کننده استفاده نموده که شکل و شمایل عجیب و در عین حال شیک به لپ تاپ داده است. به دلیل این که این نوع لپ تاپ مخصوص بازی است دکمه های روی کیبورد با فاصله از هم قرار دارند و برخی از کلید های ضروری به صورت برجسته طراحی شده اند.

سری لپ تاپ ایسوس سری k و x

اگر کار خاصی با لپ تاپ ندارید و فقط برای استفاده ی روزانه ی خود هم چون گوش دادن به موسیقی ، دیدن تصاویر و مرور صفحات وب می خواهید از ان استفاده کنید لپ تاپ های سری xو k ایسوس می توانند انتخاب عالی باشد. این سری لپ تاپ ایسوس طرفدار بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارد و به عنوان خوش فروش ترین مدل از ان یاد می شود. امکانات به کار رفته در این نوع لپ تاپ ها نسبت به سری g و n کم تر است و پردازنده ی انها پایین تر می باشد از این رو از قیمت کم تری هم برخوردار هستند. لپ تاپ ایسوس سری k از جدیدترین سری لپ تاپ این کمپانی می باشد که از ضخامت و وزن کمی برخوردارست و برای کارهای روزمره مناسب می باشد. لپ تاپ های سری k و x از نمایشگر 14 و 15 اینچ برخوردارست و به سختی می توان اینچ های دیگر ان را پیدا کرد. لپ تاپ سری k ایسوس قدرت و امکانات بیشتری نسبت به سری x دارد و از طریق ان می توان برخی از کارهای سنگین را نیز انجام داد و بسیاری از برنامه ها را روی ان نصب نمود. از این رو قیمت ان کمی بیشتر از سری x می باشد.

کلام اخر

ما در بالا معرفی به ویژگی های لپ تاپ ایسوس داشتیم. اگر شما هم قصد خرید لپ تاپ را دارید و می خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید امیدواریم که با خواندن این مطلب در فروشگاه اینترنتی هنارک در هنگام خرید اطلاعاتی در مورد برند ایسوس در دسترس داشته باشید. شما برای هر کاری چه بازی کردن ، کار کردن یا دیدن فیلم و سریال قصد خرید لپ تاپ را دارید می توانید به راحتی مدل مورد نظر خود را در لپ تاپ های ایسوس پیدا کنید. ایسوس مدل های متنوعی را روانه ی بازار کرده که هر کدام قیمت مختلفی دارد و در میان این تنوع قیمت می توانید مدل مورد نظر خود رابا قیمت مناسب خریداری کنید. به دلیل این که ایسوس بسیاری از قطعات به کار رفته در لپ تاپ را خود تولید می نماید در کیفیت انها هیچ شکی نداشته باشید. ایسوس لپ تاپ های خود را در کنار کیفیت بالا در طراحی زیبایی به تولید رسانده که متناسب هر سلیقه ای خواهند بود. در هنگام خرید لپ تاپ پیشنهاد ما به شما انتخاب برند ایسوس ست که هم از نظر کیفیت و هم ظاهر همواره حرف اول را می زند.

 

منبع: دفترچه ی راهنمای لپ تاپ ایسوس

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها