قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ

4
1131
قیمت تلویزیون 55 اینچ ال جی
لیست قیمت تلویزیون 55 اینچ ال جی

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ

تلویزیون 55 اینچ ال جی ؛ همانطور که می دانید یکی از تقسیم بندی ها تلویزیون مربوط به اندازه و ابعاد تلویزیون می باشد. معمولا تلویزیون ها را بر اساس اینچ به تلویزیون 32 اینچ، تلویزیون 43 اینچ، تلویزیون 49 اینچ، تلویزیون 49 اینچ، تلویزیون 55 اینچ و تلویزیون 65 اینچ دسته بندی می کنند. سازنده هایی چون ال جی LG و سامسونگ SAMSUNG و سونی SONY و … نیز در این زمینه فعالیت بیشماری دارند و هر ساله تعداد زیادی تلویزیون در این بعاد تولید می کنند. از آنجایی که تلویزیون های 49 اینچ و بعد از آن تلویزیون 55 اینچ از بین سایر سایزها بیشتری طرفدار را دارند، ما نیز سعی کرده ایم قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ و قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ را در شاخه ی قیمت تلویزیون ال جی قرار داده ایم. شما در این مطلب انواع تلویزیون ال جی 55 اینچ را به همراه قیمت آنها مشاهده خواهید کرد و برای اطلاع از امکانات و مشخصات دقیق تر می توانید بر روی لینک بررسی و خرید کلیک کنید و سایر مشخصات و نقد و بررسی تلویزیون را مطالعه نمایید. ال جی در سال 2018 انواع تلویزیون 55 اینچ 4K و تلویزیون 55 اینچ اسمارت و تلویزیون 55 اینچ اولد OLED و … را تولید و روانه ی بازار کرده است، که شما متناسب با نیاز و سلیقه ی خود می توانید یکی از این تلویزیون ها را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

برای اینکه به هنگام خرید تلویزیون دچار شک و تردید نشوید، بهتر است راهنمای خرید تلویزیون را مطالعه نمایید و پارامترهای خرید، که شامل قیمت تلویزیون، کیفیت تصویر تلویزیون، تکنولوژی نمایشگر تلویزیون، تلویزیون ال ای دی LED، تلویزیون اولد OLED، سیستم عامل و امکانات هوشمند و …می شود، را در نظر بگیرید و در نهایت متناسب با آنها تلویزیونی مطمئن و باب میل خود خریداری کنید. در نظر داشته باشید که قیمت تلویزیون با توجه به سال ساخت تلویزیون، امکانات هوشمند، کیفیت تصویر، تکنولوژی ساخت و سایر امکانات و فناوری های دیگر تغییر می کند. قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ اسمارت از قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ معمولی بالاتر است؛ همچنین قیمت تلویزیون 55 اینچ 4K از تلویزیون 55 اینچ فول اچ دی بالاتر است و به همین منوال تغییر قیمت تلویزیون بر اساس این پارامترها تغییر می کند. تلویزیون اولد OLED نیز در برابر تلویزیون ال ای دی قیمت بالاتری دارد، چرا که علاوه بر طراحی فوق العاده جذاب و فریبنده، دارای کیفیت تصویر خیره کننده و نسبت کنتراست ایده آل و شدت رنگ مطلوبی می باشد که هر بیننده ای را به وجد می آورد. به این دلیل پر بی راه نیست که قیمتش هم بالاتر باشد. در هر صورت اگر قصد خرید تلویزیون ال جی 55 اینچ را دارید و در مورد ابعاد و اندازه ی تلویزیون به نتیجه ی قطعی رسیده اید و همچنین برند مورد نظرتان را هم انتخاب کرده اید و یقین دارید که جز تلویزیون ال جی، تلویزیون دیگری نمی خواهید، به شما مطالعه و خواندن این مطلب را پیشنهاد می دهم تا در اسرع وقت قیمتها را با هم مقایسه کرده و خریدی آسوده و ایمن را تجربه کنید. اگر می خواهید تلویزیون 49 اینچ بخرید، مطلب قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ را مطالعه کنید، که تمامی تلویزیون های ال جی در سایز 49 اینچ در آن گنجانده شده است.

ما نیز برای انتخاب راحت تر شما لیست قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ، که در تاریخ 11 خرداد 98 به روز رسانی شده است، را  قرار داده ایم که البته قیمت ها متناسب با نرخ دلار تغییر میکند و از انجایی که امروزه نرخ دلار ثبات ندارد، لذا امکان تغییر هر روزه ممکن است.

 

قیمت تلویزیون های ۵۵ اینچ ال جی

مدل تلویزیونقیمت تلویزیونبررسی و خرید تلویزیون
تلویزیون ال جی 55SJ850Vمشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55SJ800V
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55LJ615V
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55uj670v
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55uj550V
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55UJ654V
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55b7v
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55eg9a7v
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55SK8000
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55SK8500
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55UK6100
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55UK6300
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55UK6400
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55UK6700
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55UK6750
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55UK7500
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55LV340C
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون اولد ال جی 55C8V
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55uj670v
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55UJ634V
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55LJ615V
مشاهده قیمتبررسی و خرید
تلویزیون ال جی 55sk7900
مشاهده قیمتبررسی و خرید

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ OLED مدل 55C8V

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ
قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ

تلویزیون اولد ال جی مدل 55C8V تلویزیون است با ابعاد 55 اینچ و مجهز به تکنولوژی اولد OLED که در ساختار نمایشگر آن از تکنولوژی فوق پیشرفته و جدید اولد بهره گرفته شدست. این فناوری از نور پس زمینه استفاده نمی کند و هر پیکسل به تنهایی مسئول خاموش و روشن بودن خودش می باشد، از این رو نمایش رنگ مشکی عمیق و سفید روشن از ویژگی های برجسته ی تلویزوین اولد ال جی می باشد. همچنین نازک بودن و خوش توراش بودن این تلویزیون را باید مدیون فناوری اولد دانست که بدون بهره گیری از نور پس زمینه تلویزیونی فوق باریک را تولید کرده است.

دارای کیفیت تصویر فورکی | 4K می باشد و تصاویر بر روی نمایشگر 55 اینچی تلویزیون با رزولوشن 2160×3840 پیکسل نمایش داده می شوند. این تلویزیون 55 اینچی دارای زاویه ی دید وسیع  Perfect Viewing Angle می باشد و تصاویر در این تلویزیون در زوایای مختلف دچار افت کیفیت نمی شوند. پردازنده ی هوشمند تصویر α9صویری با رنگ های غنی و سرشار از زندگی را به معرض نمایش بگذارد. الگوریتم خاص این پردازشگر طیف رنگی تصویر را تا هفت برابر افزایش می دهد. سیستم صوتی این تلویزیون اولد 2.2 کاناله بوده از ساب ووفر پشتیبانی می کند و دارای توان صوتی 40 وات می باشد. تلویزیون اولد ال جی 55C8V دارایوش مصنوعی THINQ می باشد و امکانات و قابلیت های ویژه ای را به تلویزیون بخشیده است.

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ OLED مدل 55B7V

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ - lg

تلویزیون اولد ال جی 55B7V دارای سایز 55 اینچ می باشد و از این رو گزینه ای مناسب برای سالن های متوسط و نسبتا بزرگ است. ال جی در طراحی صفحه نمایش تلویزیون 55b7v از جدید ترین تکنولوژی نمایشگر یعنی oled استفاده نموده که تصاویر را در قالب طبیعی و زنده نمایش می دهد. کیفیت تصویر این نمایشگر فورکی اولترا اچ دی می باشد که رزولوشنی معادل 2160×3840 پیکسل را تشکیل خواهد داد و با رنگ بندی متنوع تصاویری زیبا را نمایان خواهد ساخت. وجود فناوری های مدرن هم چون hdr ، Resolution Upscaler و موتور Colour Master در تلویزیون هوشمند ال جی 55b7v سبب شده تا تصویری واضح و دقیق رویت شود.

سیستم صوتی که ال جی برای تلویزیون 55b7v در نظر گرفته دو کاناله می باشد که همراه یک ساب ووفر صدایی معادل 40 وات را به پخش خواهند رساند. به منظور اتصال به سایر دیوایس ها ال جی تلویزیون 55b7v را به پورت های کاربردی هم چون hdmi و usb و قابلیت های اشتراک گذاری WiDi و Miracast مجهز نموده که اطلاعات را با کیفیت بسیار بالایی انتقال خواهد داد. رابط کاربری webOS 3.5 همان سیستم عامل ساده و روان می باشد. گیرنده ی دیجیتال داخلی DVB-C، DVB-T2 -S2 امکان پخش تمامی شبکه های صدا و سیما بدون هیچ محدودیتی برای کاربران فراهم است.

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ فول اچ دی مدل 55eg9a7v

تلویزیون اولد ال جی 55eg9a7v با تکنولوژی اولد OLED و کیفیت تصویر فورکی حرف های زیادی برای گفتن دارد. برای تلویزیون 55eg9a7v کیفیت تصویر فول اچ دی در نظر گرفته شده است. این کیفیت زولوشنی معادل 1920×1080 پیکسل را بر روی صفحه تشکیل خواهد داد و تصاویری پر وضوح را به صورتی که در واقعیت وجود دارد ، جلوی چشمان شما خواهد اورد. به منظور ارتقای کیفیت تصویر فناوری Resolution Upscaler را به کار برده که در هنگام اتصال به سایر دیوایس های دیجیتالی کیفیت محتوای موجود در ان ها را بالا می برد و تصایور سریع را هم با درخشندگی بالایی به پرده می کشاند.

با وجود سرعت رفرش تصویر 120 هرتز تصاویر در سرعت بالایی نمایان خواهند شد و در هنگام تماشای فیلم و سریال تاری یا مات شدن تصویر را احساس نخواهید کرد. ال جی برای پخش صدایی با کیفیت و شفاف در تلویزیون اسمارت 55eg9a7v دو اسپیکر را طراحی کرده است که هر یک از ان ها 10 وات صدا را منتشر می نمایند و در مجموع صدای 20 واتی را در فضای اتاق به گوش می رسانند. فناوری هایUltra Surround  از قابلیت های صوتی موجود در تلویزیون ال جی 55eg9a7v می باشد که صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط منتشر می کند.

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UK7500

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ - 55uk7500

تلویزیون ال جی 55UK7500 تلویزیونی است که در ساختار آن از نمایشگر ال ای دی LED بهره گرفته شده است. تکنولوژی ساخت نمایشگر تلویزیون ال جی از نوع Edge است و لامپ های ال ای دی در کناره های پنل تلویزیون قرار گرفته اندو از این رو باعث شده تلویزیونی باریک و خوش تراش باشد. فناوری نمایشگر تلویزیون ال جی Nano Cell می باشد و به همین دلیل میزان روشنایی و کیفیت تصویر در آن بی نهایت است. پردازنده ی تصویر در این تلویزیون چهار هسته ای Quad Core است و از قابلیت ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر 4K Upscaler نیز بهره می برد. کیفیت تصویر در نظر گرفته شده برای تلویزیون 55UK7500 فورکی است .

از فناوری های Local Dimming و ULTRA Luminance و نرخ حرکتی 100 هرتز بهره می برد. سیستم صوتی در نظر گرفته برای این تلویزیون 55 اینچ 20 واتی است و توانایی قدرت صدای 20 وات دارد. تلویزیون ال جی 55UK7500 تلویزیونی هوشمند است و مبتنی بر سیستم عامل webOS می باشد. ناگفته نماند که ال جی برای این سری از تلویزیون هایش از هوش مصنوعی ThinQ نیز بهره گرفته است.

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UK6400

تلویزیون ال جی 55UK6400 دارای کیفیت تصویر فورکی 4K است و تصاویر را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل به معرض نمایش می گذارد.کیفیت تصویر چهار  برابر کیفیت فول اچ دی می تواند نتیجه ی رضایت بخشی در پی داشته باشد. موتور پردازشگر تصویر در این مدل تلویزیون Quad Core می باشد که در تجزیه و تحلیل و پردازش سیگنال های تصویری دریافتی نقش بسزایی دارد. قابلیت ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر 4K Upscaler نوید محتوای 4K را می دهد حتی اگر فورکی نباشد. پردازنده ی چهار هسته ای به کار رفته برای پردازش تصاویر و محتوای تصویری نشان از کیفیت بالا و حرکت روان تصاویر دارد.

فناوری HDR10 و پردزانده ی چهار هسته ای تصویر و قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر 4K Upscaler تصاویری واقعی و زنده را بر روی نمایشگر 43 اینچی تلویزیون ال جی می نشانند. سیستم صوتی نیز با بهره گیری از یک سیستم صوتی دو کاناله صدایی با توان 20 وات را تولید و منتشر می کند، این سیستم صوتی از فناوری ها و قابلیت هایی مانند Clear Voice III برای پاکسازی صدا، فناوری Virtual Surround برای تولید صدایی فراگیر و سایر فناوری های دیگر پشتیبانی می کند. تلویزیون های 2018 ال جی سری UK64 هوشمند هستند و قابلیت اتصال به اینترنت را دارند. همچنین به سیستم عامل WEBOS نیز مجهز می باشند. این تلویزیون ها از قابلیت هوش مصنوعی ال جی ThinQ نیز پشتیبانی می کنند. مرورگر اینترنت، فناوری اشتراک گذاری میراکست Miracast و دسترسی به شبکه ی نتفلیکس و قابلیت My Channels و … از ویژگی ها و امکانات هوشمند تلویزیون ال جی به شمار می روند.

 

 

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ اسمارت 4K مدل 55SK7900

قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ - 55sk7900

تلویزیون ال جی 55sk7900 دارای کیفیت فول اچ دی در اندازه ی بزرگ صفحه نمایش به خوبی پاسخگو نخواهد بود، از این رو ال جی در طراحی تلویزیون 55sk7900 از نمایشگر اولترا اچ دی فورکی استفاده کرده که از تعداد 8 میلیون پیکسل تشکیل شده است. صفحه نمایش تخت با تکنولوژی ips در تلویزیون فورکی 55sk7900 زاویه ی دید گسترده ای دارد. با قرار گیری کیفیت فورکی 4k با رزولوشن 2160*3840 پیکسل در تلویزیون 55sk7900 تصاویر با کیفیتی باور نکردنی به نمایش در می ایند. فناوری لوکال دایمینگ Local Dimming از دیگر ویژگی های تلویزیون  55sk7900 می باشد که نوردهی تصویر را تنظیم می نماید.

قابلیت hdr از پیشرفته ترین امکانات تصویر تلویزیون هوشمند 55sk7900 می باشد که رنگ های متنوع را از هم جداسازی می نماید و هر یک را از طریق پیکسل خاصی نمایش خواهد داد و در نتیجه تصاویری زیبا پدیدار خواهد شد. برای هماهنگ شدن صدا با تصویر درخشان فورکی ، ال جی در تلویزیون فورکی هوشمند 55sk7900 سیستم صوتی دو کاناله را طراحی کرده است که صدایی برابر 20 وات را به پخش خواهد رساند. در تلویزیون ال جی 55sk7900 صدا از طریق فناوری هایی هم چون دالبی دیجیتال و dts تفکیک می یابد و به صورت شفاف و واضح به پخش خواهد رسید. فناوری Clear Voice III از قابلیت های موجود در اسمارت تی وی 55 اینچ ال جی 55sk7900 می باشد که با کاهش نویز ، صدایی فراگیر را در تمام فضای اتاق به صورت همه جانبه ای پخش خواهد کرد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اصغری
4 سال قبل

سلام . این مدل های ۲۰۱۹ کی میان ؟