ال جی 49LH549V – قیمت تلویزیون فو ل اچ دی 49اینچ مدل LH549V

0
502

 ال جی 49LH549V

تلویزیون ال جی 49LH549V با شکل  صیقلی و تمیز ، تلویزیون های ال جی زیبایی را به دکوراسیون منزل شما می آورند . تکنولوژی نوآوری و خصوصیات ابتکاری این تلویزیون تجربه بسیار عالی ای را برای شما به ارمغان می آورد. با رزولوشن 1080p از تصاویری عالی و ویژه در تلویزیون لذت خواهید برد.

پردازش گر تصاویر در LG 49LH549

نوع پردازشگرهای تصویر در تلویزیون ال جی 49LH549V به گونه ای ارائه شده است که در نهایت به این نکته خواهید رسید که فضایی طبیعی مثل فضای بیرون را تجربه خواهید کرد. و اما یک تصویر مهیج و فوق العاده، شایسته ی یک صدای فوق العاده می باشد. صدای شفاف به شما تجربه ی شنیداری فوق العاده ای می دهد. طراحی تلویزیون 49LH549V برای دیدن برنامه های ورزشی، موزیک و فیلم ها بسیار مناسب است. ال جی باز هم به دنبال جلب رضایت مشتری بوده است و این بار با طراحی تلویزیون 49LH549V و رابط کاربری آسانش ، وفاداریش را به مشتریانش ثابت کرده است.

جهت مشاهده و بررسی بیشتر به لینک فروشگاه مراجعه فرمایید .

ال جی 49LH549V

رزولوشن تصاویر 49LH549V

تصاویر 49LH549V مدل دارای پنل با رزولشن فول اچ دی می باشد که تصاویر زنده و رنگ های واقعی به شما ارائه می کند. ضمنا این تلویزیون دارای دو بلندگو با کیفیت بسیار بالا است که تماشای فیلم و محتویات صوتی را بر هر بیننده ای جذاب می کند. پنل صفحه نمایش این تلویزیون دقت رنگ بسیار بالایی دارد و رنگ ها را به طبیعی ترین حالت نمایش می دهد. پنل صفحه نمایش این تلویزیون زاویه ی دید عریضی دارد و از هر زاویه ای رنگ و تضاد رنگ ها را به بهترین نحو نمایش می دهد. تلویزیون ال جی 49LH549V تصاویر و عکس­ها را با کیفیت اچ دی نمایش می­دهد. این تلویزیون هوشمند تصاویر را به بهترین نحو پردازش می­کند و نمایش می­دهد. وزن بسیار کمی دارد و قابلیت اتصال به اینترنت را نیز دارد. تلویزیون ال جی 49LH549V با پنل 49 اینچ دارای بدنه با طراحی متالیک می­باشد که ظاهر بسیار زیبایی به دکوراسیون منزل شما می­دهد. به دلیل وجود اسپیکر دو کاناله 20 وات در این تلویزیون، مطمئن باشید که هیچ صدایی را در آهنگ­ها و فیلم­های هیجانی از دست نمی­دهید. شما می­توانید از این طریق صدای غنی تر و بهتری را تجربه کنید، بدون توجه به اینکه مشغول تماشای چه نوع محتوایی هستید.

بازی های سرگرم کننده در تلویزیون ال جی  LH549V سایز 49 اینچ

تلویزیون ال جی 49LH549V دارای بازی های سرگرم کننده می باشد که شما می توانید به وسیله آن ساعت ها سرگرم شوید. از طریق فناوری Picture Wizard III شما میتوانید به تنظیم المان های تصویری از جمله میزان سیاهی، رنگ،سایه ، وضوح و نور پس زمینه بپردازید. با صدای فراگیر تلویزیون 49LH549V در فضای جذاب فیلم قرار می گیرید و زمینه­ی صوتی فوق العاده ای خواهید داشت. خروجی صوتی این تلویزیون مثل تمامی تلویزیون های دیگر به صورت استاندارد طراحی شده است

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها