یخچال ال جی REFRIGERATORS LG GN-B702

0
426

یخچال ال جیLG GN-B702HLPL


همراه با یخچال ال جی مدل GN-B702HLPL به دنیای تکنولوژی وارد شوید.

 

 

مشخصات کلیدی :

کمپرسور اینورتر هوشمند، آب سردکن، فیلتر بهداشتی، محفظه نگهداری مواد غذایی

تکنولوژی Door-IN-Door

شما یخچال را بیش از آنکه فکر کنید باز می کنید. بیشتر وقتها برای برداشتن تنقلات یا یک نوشیدنی اما پیدا کردن آنها همیشه آسان نیست. اگر آنها را در یک فضای مخصوص بگذارید چه؟ یخچال های ال جی طراحی Door-IN-Door را معرفی کرده است. با این تکنولوژی شما می توانید به راحتی و مکرر به اقلام مختلف دسترسی پیدا کنید.

کمپرسور خطی یا کمپرسور لینیر (compressor Linear) در یخچال فریزر B702

کمپرسور خطی یا لینیر تکنولوژی جدیدی که در یخچال فریزر ال جی مدل B702 به کار رفته است . کمپرسور های خطی علاوه بر اینکه برق کمتری مصرف میکنند ، صدای بسیار کم تری دارند . در اکثر یخچال های بالای 5 میلیون ( مثلا ساید بای ساید های الجی ) از کمپرسور خطی استفاده شده اند. که یخچال فریزر 702 باز این ویژگی بی بهره نیست . موتور اینورتر یخچال فریزر B702 سبب بهره وری عالی انرژی، تازگی، ماندگاری یخچال، ظرفیت و نویز کم خواهد شد. کمپرسور اینورتر خطی ال جی، سبب کنترل عالی برق برای خنک کنندگی یخچال می شود و سبب کاهش اصطکاک داخلی خواهد شد.

BioShield
قارچ‌ها در محیط‌ های مرطوب و نمناک رشد میکنند، به همین دلیل یخچال‌ها محیطی مناسب برای حیات آن‌ها در دوره های پنج، ده و حتی پانزده ساله هستند.
برای جلوگیری از این مشکل، شرکت ال‌جی از BioShield استفاده می‌کند.
BioShield یک عنصر شیمیایی با خاصیت ضد میکروبی است که مانع رشد قارچ‌ها در نوار درزگیر درب یخچال و از بین رفتن خاصیت چسبندگی و تغییر شکل درزگیر و به دنبال آن افزایش عمر یخچال می‌شود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها