بررسی یخچال ساید بای ساید سامسونگ RSH7ZNPN

0
529
RSH7ZNPN
RSH7ZNPN

یخچال  دو درب سامسونگ : Z7  RSH7ZNPN


شروع یک روز خوب با فناوری جدید سامسونگ

فناوری جدید سامسونگ در سری Z7 استفاده از سیستم خنک کنندگی دوگانه Twin cooling system باعث شده است تا مواد غذایی شما در بهترین حالت ممکن؛ و در شرایط عالی نگهداری شود.

جهت خرید به این لیـــــــنـــک مراجعه نمایید

فضای داخلی یخچال همواره مرطوب و فضای داخلی فریزر خشک است. بنابراین مواد غذایی شما همیشه در بالاترین سطح کیفیت خود نگهداری خواهند شد.

این سیستم اکنون در اکثر یخچال های ساخت کمپانی سامسونگ به چشم می خورد و برای داشتن یک زندگی ساده و البته هوشمند بسیار پرکاربرد است.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RSH7ZNPN
یخچال ساید بای ساید سامسونگ RSH7ZNPN

راز کوچک زیبایی

ظاهری ساده و آراسته با داشتن دستگیرهای آسان بازشو، که فاقد هرگونه برجستگی است؛ سهولت کاربری را برای شما فراهم کرده است. به گونه ای که برای همه اعضای خانواده حتی کودکان در نهایت حفظ امنیت ، سادگی را به ارمغان می آورد.

*محیط سفارشی خود را بسازید

پنل تنظیم درجه داخلی یخچال، با چهار حالت متفاوت تنظیمات دما را به راحتی در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید به طور مثال دمای فریزر را به سرعت کاهش داده و یا دمای داخلی یخچال را برای زمانی که در مسافرت هستید، تنها با فشار یک دکمه لمسی، برای صرفه جویی در انرژی به شکل دلخواه خود تنظیم نمایید.

 

*یخ بندان در Z7

تجربه داشتن یخ سازی شفاف را با این مدل حس کنید. یخچال Z7 با داشتن یخ ساز شفاف ClearView Icemaker   برای شما مقدار زیادی یخ ، در حدود 2کیلوگرم  را به سرعت فراهم می نماید. و علاوه بر این می توانید مقدار موجودی یخ را همیشه کنترل کنید.

 

جهت خرید به این لیـــــــنـــک مراجعه نمایید

 

*منظم و پایدار

داشتن محفظه و قفسه های بسیار در این مدل از یخچال های سامسونگ اتفاق ساده خوشایندی است که به شما نظم و دسترسی آسان به مواد غذایی را هدیه می دهد.

می توانید مواد غذایی را به پرمصرف ترین ها و کم مصرف ترین ها تقسیم کنید. این گونه است که با تقسیم فضای داخلی یخچال، زمان کمتری را برای جستجوی مواد غذایی صرف می کنید و اعضای خانواده تان هم می توانند به راحتی هر فضا را برای خود اختصاص دهند. با این کار هم در زمان صرفه جویی کرده اید و هم از اتلاف انرژی.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RSH7ZNPN

 

 

جهت خرید به این لیـــــــنـــک مراجعه نمایید

 

*برتری را تجربه کنید.

با استفاده از ویژگی چند جریان، یا همان سیستم گردش هوا، جریان هوای سرد از طریق یک سری دریچه که مختص همان قفسه یا ردیف در یخچال است؛ به طور مساوی و یک اندازه ، تنها در یک قفسه جریان می یابد.

 

 

بنابراین در یخچال های سری Z7 می توانید درجه حرارت ایده آل را همیشه به طور پایدار در تک تک قفسه ها نگهداری کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها