لپ تاپ استوک اچ پی ZBOOK 17 G2

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP ZBOOK 17 G2 
  • دارای پردازنده Core i7-4800MQ
  • نمایشگر 17 اینچی فول اچ دی
  • حافظه ی هارددیسک 500G
  • حافظه ی رم 8 گیگابایت
  • حافظه کش 6 مگابایت

مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ اچ پی ZBook 17 G2

لپ تاپ اچ پی سری ورک استیشن workstation مدل ZBook 17 G2 یکی دیگر از لپ تاپ های با کیفیت HP است، که دارای امکانات و مشخصات فنی به روز می باشد. لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 17 G2 از نمایشگری 17.3 اینچی تشکیل شده است، که از نوع ال ای دی led بوده و روشنایی پس زمینه ی آن توسط لامپ ها و دیودهای ساطع کننده ی روشنایی ال ای دی تامین می شود. نمایشگر 17.3 اینچی لپ تاپ اچ پی زد بوک 17 جی 2 از کیفیت تصویر فول اچ دی full hd پشتیبانی می کند و می تواند تصاویر را با دقت و رزولوشن 1080×1920 پیکسل پخش کند. این صفحه نمایش دارای زاویه دید وسیعی می باشد و ide-viewing angle بودن آن باعث می شود تا در هر زاویه ای نسبت به تلویزیون بنشینید و بتوانید بالاترین کیفیت را دریافت کنید و بدون توجه به زاویه ی دید کیفیت تصویر بصورت کامل در تمامی زاویه ها دریافت می شود. مات بودن نمایشگر anti-glare از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش است و از بازتاب نور جلوگیری می کند.



پردازنده ی به کار رفته در لپ تاپ استوک اچپی زد بوک 17 جی 2 ساخت شرکت اینتل بوده و سری هفتم Intel Core i7 از پردزانده های اینتل است، پردازنده ی مرکزی Core i7-4800MQ دارای سرعت پردازش بالایی بوده و از فرکانس و سرعت کلاک 2.8 گیگاهرتز تا 3.8 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این پردازنده دارای چهار عدد هسته می باشد و سرعت پردازش و قدرت بالایی برای اجرای برنامه ها و نرم افزارهای مختلف دارد. چیپست یا تراشه ی این لپ تاپ از نوع Mobile Intel QM87 Express بوده که قدرت و سرعت لازم برای اجرای برنامه ها و درخواست های شما را دارد. از ویژگی های پردزانده ی مرکزی لپ تاپ اچ پی Intel Turbo Boost Technology 2.0 را می توان نام برد، یا ساختار 64 بیتی پردزانده که از حافظه ی رم بالا و برنامه های با این ساختار پشتیبانی می کند. حافظه ی کش به کار رفته در این لپ تاپ سطح L3 دارای ظرفیت 6 مگابایت می باشد و می تواند اطلاعات زیادی را در خود ذخیره کند و با سرعت بالا به پردازنده انتقال دهد. حافظه ی رم لپ تاپ استوک اچ پی 8 گیگابایت بوده و از تکنولوژی و ساختار DDR3L SDRAM بهره می برد. حافظه ی ذخیره سازی در لپ تاپ استوک ا چ پی ZBook 17 G2 از نوع هارد دیسک بوده و دارای ظرفیت 500 گیگابایت می باشد. کارت گرافیک اختصاصی انویدیا NVIDIA Quadro K3100M ، لپ تاپ نامبرده را به لپ تاپی مناسب برای بازی و کارهای گرافیکی  تبدیل کرده است. مجموعه ی سخت افزاری نامبرده توسط باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 83 وات ساعت تغذیه می شود. در نهایت اگر تا به اینجای کار از مشخصات گفته شده در مورد لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 17 G2 به این نتیجه رسیده اید که گزینه ی مناسبی برای شماست، لذا برای خرید لپ تاپ اچ پی با ما در تماس باشید.

hp zbook 17 g2 لپ تاپ اچ پی

نمایشگر لپ تاپ اچ پی ZBook 17 G2

نمایشگر لپ تاپ اچ پی

اگر بخواهیم یکی از معیارهای مهم در خرید لپ تاپ را بیان کنیم، بدون شک صفحه نمایش و اندازه ی نمایشگر لپ تاپ را خواهیم گفت. صفحه نمایش که در واقع از اجزای اصلی لپ تاپ است و هنگام خرید لپ تاپ باید حتما به اندازه ی آن و کیفیت تصویر آن و دیگر ویژگی های نمایشگر توجه کنیم. اندازه ی صفحه نمایش بستگی به کارآیی شما و نوع استفاده ی شما از لپ تاپ دارد، اگر می خواهیم در محیطی ثابت کار کنید می توانید از لپ تاپ هایی با سایز و اندازه ی بزرگ نیز استفاده کنید، برای نمونه لپ تاپ 17 اینچی و بزرگ تر را می توان استفاده نمود. اگر می خواهید لپ تاپی همراه داشته باشید که هم در محیط کار و هم در منزل از آن استفاده کنید، بهتر است لپ تاپی 14 یا 15 اینچی را بخرید. البته امروزه لپ تاپ 15 اینچی در کل طرفداران زیادی دارد. لپ تاپ اچ پی زد بوک 17 جی 2 از صفحه نمایشی به اندازه ی 17.3 اینچ تشکیل شده است.این نمایشگر از نوع ال ای دی LED بوده و در ساختار آن از روشنایی ال ای دی بهره گرفته شده است. می دانید که نمایشگرهای ال ای دی و ال سی دی در واقع نوعی از صفحه نمایش هستند که نیازمند منبع نوری هستند و برای تشکیل تصویر به لامپ  و یک منبع روشنایی نیاز دارد. در این لپ تاپ نوع روشنایی از نوع ال ای دی بوده و می تواند تصاویری درخشان و روشن را با کیفیت بالا به معرض نمایش بگذارد. از دیگر موارد در نمایشگر می توان به کیفیت تصویر اشاره کرد، کیفیت تصویر به معنای دقت و رزولوشن تصویر می باشد. لپ تاپ اچ پی استوک 17 اینچی دارای کیفیت تصویر فول اچ دی FULL HD می باشد و تصاویر را با رزولوشن 1080×1920 پیکسل به معرض نمایش می گذارد. این میزان از دقت تصویر می تواند تصاویر را با وضوح 2 میلیون پیکسل نمایش دهد.

پردازنده و سایر مشخصات سخت افزاری لپ تاپ

از مشخصات سخت افزاری لپ تاپ مهمترین عامل را می توان پردازنده معرفی کرد. پردازنده ی مرکزی را می توان عاملی مهم در تعیین سرعت و دقت لپ تاپ دانست. پردزانده ی مرکزی به کار رفته در لپ تاپ اچ پی Z BOOK 17 G2 پردزانده ای چهار هسته ای از نوع اینتل سری CORE I7 و نسل چهارم می باشد. پردزانده ی Core i7-4800MQ در این لپ تاپ وظیفه ی پردزاش و اجرای سریع اطلاعات را بر عهده دارد. این پردازنده چهار هسته ای بوده یعنی چهار هسته در آن مشغول فعالیت پردازش می باشند. هر چه تعداد هسته های یک پردزانده بیشتر باشد، اطلاعات سریع تر پردازش می شوند. چرا که اطلاعات در بین چهار هسته ی پردازنده تقسیم می شوند و هر کدام از هسته ها بخشی از عملیات پردازشی را بر عهده می گیرند. هر پردازنده دارای مشخصات فنی خاصی می باشد، پردازنده ی نامبرده در لپ تاپ استوک اچ پی زد بوک 17 جی 2 دارای سرعت و فرکانس 2.8 گیگاهرتز تا 3.8 گیگاهرتز می باشد. این محدوده ی سرعتی که توسط پردزانده پشتیبانی می شود، اجرای برنامه ها و درخواست ها را تسریع کرده و در زمانی کوتاه برنامه ها را به اجرا در می آورد. اگر از ویژگی های پردازنده بگذریم، نوبت به حافظه ی کش می رسد. حافظه ی کش در این پردازنده در سطح l3 بوده و دارای ظرفیت 6 مگابایت می باشد. حافظه ی کش در واقع حافظه ای است برای نگهداری و ذخیره ی اطلاعات تکراری و لازم که هر روزه تکرار می شوند. با ذخیره سازی این اطلاعات پردازنده در سریع ترین زمان به این اطلاعات دست می یابد و در نتیجه سرعت پردازش و اجرای دستورالعمل ها بهبود یافته و تسریع می یابد. 

ساختار پردزانده 64 بیتی بوده و از حافظه ی رم بالا پشتیبانی می کند خوشبختانه در این مدل پردازنده دیگر با مشکل عدم پشتیبانی از حافظه ی بالای 4 گیگ رنج نمی بریم. حافظه ی رم در این لپ تاپ 8 گیگابایت است، حافظه ی رم در واقع حافظه ای موقت است که اطلاعات بصورت موقت در آن ذخیره می شوند. این حاظفه ی رم دارای ساختار DDR3L SDRAM بوده و با سرعت 1600 مگاهرتز اطلاعات را انتقال خواهد داد. هارد دیسک یا حافظه ی ذخیره سازی نیز از دیگر اجزای لپ تاپ به شمار می رود که برای ذخیره سازی انواع برنامه ها و فایل ها استفاده می شود. سیستم عامل نیز در این حافظه ذخیره می شود. پردزانده و سیستم عامل تعبیه شده در لپ تاپ استوک اچ پی z book 17 g2 قابلیت اتصال به اینترنت و استاندارد وای فای 802.11a/b/g/n/ac و بلوتوث نسخه ی Bluetooth 4.0 و پروتوکول Gigabit Ethernet و ...را فراهم نموده اند. 

اتصالات و درگاه های ارتباطی

می دانید که مورد مهم دیگری که در خرید لپ تاپ باید به آن توجه شود، پورت ها و درگاه های ارتباطی آن می باشند. لپ تاپ اچ پی زد بوک 17 جی 2 نیز که از لپ تاپ های ورک استیشن اچ پی می باشد،که درگاه های ارتباطی و پورت های متنوع زیادی دارد. از جمله ی این درگاه ها می توان به پورت ExpressCard/54 اشاره کرد، این پورت اکسپرس کارت توانایی اتصال لپ تاپ به دستگاه های جانبی را فراهم می آورد و باعث می شود تا لپ تاپ بدون نیاز به نصب درایور دستگاه های خارجی وصل شده به لپ تاپ را شناسایی کند. اما دیسپلی پورت DisplayPort نیز در لپ تاپ استوک اچ پی پشتیبانی می شود، این پورت هم برای اتصال نمایشگر و تلویزیون به لپ تاپ به کار رفته است. پورت VGA نیز که پورت تصویری است اتصال نمایشگرها به لپ تاپ را ممکن کرده است. پورت lan برای اتصال لپ تاپ به شبکه ی اینترنت و پورت های میکروفون و هدفون نیز به کار رفته اند. پورت های usb2.0 و usb3.0 نیز در لپ تاپ اچ پی وجود دارند، که باعث اتصال انواع حافظه های جانبی و دستگاه های پخش کننده و سایر دستگاه های خارجی دیگر می شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro K3100M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
کارت خوان
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
3 عدد
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری 8 سلولی لیتیوم یونی 83Wh
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر
نظر / پرسش (2)
Rated 4.50 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

سوال دارم

سلام یه سوال داشتم من میخوام یه لپ تاپ استوک خرید کنم بین HP ZBOOK 17G2 و Dell Latitude 5580 و 5510 Dell 5510 Core i5 6300HQ موندم کدومش رو بگیرم میشه یه راهنمایی کنیدم

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
لطفا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید . با تشکر

سوال

سلام حافظه اش رو می تونم ارتقا بدم؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز بله می تونید تا 16 گیگابایت رم رو ارتقا بدی
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro K3100M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
درایو نوری
وبکم
کارت خوان
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
3 عدد
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری 8 سلولی لیتیوم یونی 83Wh
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر

لپ تاپ استوک اچ پی ZBOOK 17 G2

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم