لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 15 g3

  • لپ تاپ استوک اچ پی  HP ZBook 15g3
  • دارای پردازنده ی core i7-6820qm
  • نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت اچ دی
  • دارای حافظه ی رم 16 گیگابایت
  • حافظه ی داخلی 512 گیگابایت
  • باتری 6 سلولی لیتیوم یونی

          pop

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
گرافیک
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی لپ تاپ HP ZBook 15g3

لپ تاپ hp ZBook 15g3 یکی دیگر از محصولات پر فروش و با کیفیت ساخته شده توسط کمپانی پرآوازه hp است که با ویژگی های منحصر به فرد و جذابی ادغام شده است. کمپانی اچ پی همواره در صدد بوده تا لپ تاپ های مستحکم و با کیفیتی را طراحی و تولید نماید. لپ تاپ فوق از کاربری حرفه ای برخوردار بوده و برای کاربرانی که نیاز به یک سیستم صنعتی و کاری دارند بسیار عالی می باشد. شرکت اچ پی در ساخت زدبوک موجود خود نه تنها به مقاومت بالای بدنه توجه داشته بلکه اهمیت خاصی به طراحی زیبا و شیک بدنه آن نیز نموده است. نمایشگر در نظر گرفته شده برای به نمایش گذاشتن تصویر در لپ تاپ استوک فوق 15.6 اینچ با کیفیت تصویر full hd می باشد. به همین خاطر تصاویری که بر روی صفحه نمایش 15.6 اینچی ایجاد می شود از کیفیت فوق العاده ایی برخوردار می باشد که برای کارهایی نظیر تدوین عکس و فیلم و طراحی بسیار مناسب می باشد، زیرا شما می توانید رندر و خروجی کارهایتان را با کیفیت بالاتری مشاهده نمایدد که اینگونه نتیجه ی کار و زحمت تان را بهتر می توانید روئیت نمایید. در بررسی این لپ تاپ دست دوم بعد از بررسی مانیتور آن حال نوبت به مختصر توضیحی درمورد کیبورد می رسد. لپ تاپ زدبوک نسل جدید جی 3 از یک صفحه کلید با ابعاد متناسب و اندازه ی استاندارد تشکیل شده که شامل کلید کنترل عملکردی و صفحه کلید عددی مجزا یا همان صفحه ماشین حساب می باشد که برای کاربران حسابداری ایده آل می باشد. کلید ها با فاصله ی مطلوبی از هم قرار گرفته اند و با چیدمان و آرایش خاصی در کنار هم قرار گرفته اند. تاچ پد لمسی سه دکمه، پیمایش دو طرفه و دیگر امکانات به روز دنیای لپ تاپ ها می باشد. صفحه لمسی دارای ابعاد 103×59 میلیمتر است. شما می توانید به میمنت وزن 2.3 کیلوگرمی و بدنه ی مقاومی که این سیستم دارد در سفرهای تفریحی و کاری آن را با خود حمل نمایید. کمپانی اچ پی لپ تاپ ZBook 15g3 با پردازنده نسل ششم  Core i7  که ساخته شرکت اینتل بوده، ادغام نموده است. لپ تاپ مورد بررسی از حافظه رم 8 گیگابایتی و هاردیسک 500 گیگابایتی و پردازنده نویدیا 2G NVIDIA K1100 بهره می برد و توانایی انجرای هرگونه بازی و برنامه های نسبتا سنگین را دارد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ HP ZBook 15g3

اچ پی در طراحی لپ تاپ ZBook 15g3 از یک صفحه کلید جزیره ای با نور پس زمینه استفاده کرده است. کلید ها سطح عملکردی خرق العاده ایی را دارا می باشند و بسیار نرم و روان عمل می کنند بدون کمترین صدای ممکن. کلید های تشکیل دهنده ی صفحه کلید لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی اندازه ی بزرگی به میزان 1.53 میلی متر دارد که فاصله ی بینشان به خوبی رعایت شده به نحوی که در هنگام تایپ کردن احتمال اشتباه نوشتن کلمات به هیچ عنوان وجود نداشته باشد. کلید های مسطح و مربعی شکل سرعت تایپ کردن را بالا می برد که می توان در مدت زمان اندکی تعداد کلمات بیشتری را بنویسید. تایپ کرذن با همچین کلید هایی موجب می شود تا کاربرهنگام کار کردن با آن احساس خستگی و گرفتگی عضلات نداشته باشند. هنگام نوشتن و فشردن دکمه ها نیاز به وارد آوردن فشار زیادی نیست تنها با لمس کوچکی دکمه ها عمل می کنند و به دستورات شما پاسخ می دهند. نور پس زمینه ایی که این سیستم دست دوم از آن بهره مند می باشد تایپ کردن در شب را آسان نموده که این خود می تواند کمک حال زیادی برای مخاطبین باشد. اندازه ی بزرگ لپ تاپ سبب شده تا اچ پی بتواند برای این محصول خود یک صفحه کلید عددی مجزا در نظر بگیرد. در صفحه کلید این لپ تاپ 15 اینچ فول اچ دی بین حروف G,H,B دایره کوچکی به چشم می خورد که به آن جوی استیک یا ترک پوینت می گویند و کارایی ماوس را دارد. Trackpoint   مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد است. برای کلیک کردن و انتخاب موارد می توان از دو دکمه مستطیل شکلی که در زیر دکمه Space قرار گرفته اند استفاده کرد. تاچ پدی که برای لپ تاپ ZBook 15g3 توزیع شده دارای اندازه ایده آلی می باشد و شامل سه دکمه ( کلیک راست، اسکرول و کلیک چپ) می باشد. تاچ پد برای حفاظت و جلوگیری از خراب شدن با لایه ایی از شیشه تقویت شده شیمیایی پوشیده شده و باخورد ایده آلی را از خود نشان می دهد و قابلیت پشتیبانی از عملکردهای چند لمسی را دارد.

صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ HP ZBook 15g3

همان گونه که در بالا شرح دادیم صفحه نمایش لپ تاپ hp ZBook 15g3 تصاویر تولید شده بر روی مانیتور را با کیفیت تصویر full hd و رزولوشن 1080 پیکسل ارائه می دهد. صفحه نمایشی 15.6 اینچی با بهره گیری از پنل IPS مات که کار کردن در فضاهای روشن و پر نور را میسر ساخته است. صفحه نمایش یکی از نقاط قوت لپ تاپ زد بوک نسل 3 است. زاویه دید عالی و گسترده این امکان را به شما می دهد تا در هر گوشه و زاویه ایی که مایل بودید به سیستم خود نگاه کنید بدون آنکه ذره ایی تاری و نویز در تصاویر و نمایشگر به وجود آید. شما می توانید در محیط های روشن و حتی زیر نور مستقیم آفتاب با لپ تاپ WorkStation خود نیز کار کنید بدون آنکه در دیدن تصاویر صفحه نمایش خود با مشکلی مواجه شوید زیر پنل مات نمایشگرضد انعکاس تابش و نور بوده و حتی در نور زیاد محیط شما همچنان بدون هیچ گونه مشکلی قادر به دیدن تصاویر می باشید. در بالای نمایشگر وبکم 720 پیکسلی با کیفیت تصویر HD تعبیه شده که می توان برای تماس های تصویری از آن استفاده نمایید.

پورت ها و اتصالات لپ تاپ استوک HP ZBook 15g3

لپ تاپ دست دوم HP ZBook 15g3 از یک پک کامل پورت ها و درگاه های ارتباطی برخوردار است. در سمت راست پورت های SmartCard Reader، یک خروجی 3.5 میلیمتری صدا، 2 عدد پورت USB 3.0، 2 عدد درگاه Thunderbolt، یک خروجی HDMI و همچنین منبع تغذیه به چشم می خورند. در لبه ی سمت چپ Gigabit Ethernet، Kensington، خروجی VGA، یک درگاه USB 3.0 و همچنین SD Reader وجود دارد. به لطف ورودی سیم کارتی که این لپ تاپ دست دوم دارد شما می توانید از اینترنت 3G بهره مند شوید و یا اینکه با استفاده از اتصال به وای فای خانگی به راحتی به اینترنت متصل شوید و مطالب مورد نیاز خود را جستجو کنید. مجهز بودن لپ تاپ HP ZBook 15g3 به بلوتوث تبادل اطلاعات پر حجم بین لپ تاپ و گوشی را فراهم نموده است. ZBook 15g3 از لحاظ امنیتی بسیار قوی بوده و دارای سنسور انگشتی می باشد که برای  امنیت بیشتر می توانید آن را فعال کیند و هنگام روشن کردن لپ تاپ خود از این حسگر استفاده کنید همچنین می توانید بر روی برنامه های خود قفل بگذارید تا کسی به جز خودتان نتواند به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشد.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی HP ZBook 15g3

لپ تاپ اچ پی زدبوک سری 3 برای اجرا و نصب برنامه ها و بازی های سنگین از یک سخت افزار قدرتمند با عملکردی بسیار مناسب برخوردار است. پردازنده به کار رفته در این سیستم از نوع پردازنده های نسل 6 سری ,6820hq می باشد که پردازنده هایی بالا رده و دارای قدرت عالی مناسب است. پردازنده ی قوی کارایی لپ تاپ را ارتقا داده و به راحتی از پس اجرای برنامه های سنگین برمی آید. در طراحی لپ تاپ دست دوم 15 اینچی اچ پی از کارت گرافیک Quardo M2000M GDDR با ظرفیت 4 گیگابایت بهره مند است. اطلاعات و داده ها با سرعت پردازشی 2.8 گیگاهرتز توسط پردازنده این لپ تاپ پردازش می شوند و در حالت توربو این سرعت به 3.7 گیگاهرتز می رسد. اچ پی ZBook 15g3 رمی با حافظه 16 گیگابایتی از نوع DDR3 دارد که به راحتی می تواند نیاز های کاربران خود را پاسخ دهد. لپ تاپ استوک اچ پی دارای حافظه داخلی 512 گیگابایت از نوع HDD می باشد. لپ تاپ موجود به لطف بخش سخت افزاری قدرتمندی که دارد برای طراحان، گرافیست کاران، حسابداران، تدوین گرن فیلم و عکس خارق العاده عمل می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 6
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.8 تا 3.7 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro K2100M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2GB
درایو نوری
1
وبکم
1
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
3 عدد
پورت usb2.0
1
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

خوب

لپ تاپ خوبیه .

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 6
فرکانس و سرعت پردازش
2.8 تا 3.7 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro K2100M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2GB

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
3 عدد
پورت usb2.0

لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 15 g3

0 تومان
Select variant
  • 4GB nividia
  • 2GB nividia

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم