لپ تاپ استوک اچ پی PROBOOK 4740S

  • لپ تاپ استوک اچ پی PROBOOK 4740S
  • دارای نمایشگر 17.3 اینچی فول اچ دی
  • پردازنده ی نسل سوم اینتل core i5
  • دارای حافظه ی رم 4 گیگابایت
  • هارد دیسک 500 گیگابایت
  • کارت گرافیک INTEL HD
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک اچ پی PROBOOK 4740S

لپ تاپ اچ پی پروبوک PROBOOK 4740S از دیگر لپ تاپ های با کیفیت و معتبری است که توسط این برند آمریکایی تولید و روانه ی بازار شده است. قیمت لپ تاپ استوک اچ پی پروبوک 4740s در برابر لپ تاپ تازه بسیار کمتر است و از این رو فروش بسیار بالایی دارد و مخصوصا اگر استوک درجه A باشد و هیچ خط و خراش و ضربه ای به آن وارد نشده باشد. لپ تاپ استوک اچ پی پروبوک 4740S از پردزانده ی قدرتمندی برخوردار است که برای انجام کارهای گرافیکی و تقریبا حرفه ای مناسب می باشد.



پردازنده ی intel core i5-3360m از نوع دو هسته ای بوده و دارای دو عدد هسته است که هرکدام توانایی پردازش بالایی دارند و در واقع دو هسته ای بودن به آن معناست که دو پردازنده برای پردازش اطلاعات وجود دارد. این پردازنده دارای سرعت و فرکانس 2.6 گیگاهرتز تا 3.2 گیگاهرتز می باشد و در حالت حداکثر سرعت پردزانده 3.2 گیگاهرتز می باشد، که  برای پردازش سریع اطلاعات نقش مهمی دارد. حافظه ی کش 4 مگابایتی از دیگر ویژگی های فنی و کاربردی لپ تاپ اچ پی پروبوک 4740اس است، این حافظه به عنوان حافظه ی موقت و نهان تعریف می شود و اطلاعات و پردازش های تکراری را در خود ذخیره می کند. این اطلاعات و درخواست ها که هر روزه تکرار می شوند در این حافظه ذخیره می شوند و به این صورت بسیار سریع در اختیار پردازنده قرار می گیرند و به همین جهت است که پردازنده قادر است در کمترین زمان ممکن چندنی درخواست را با هم پردازش کند. حافظه ای که بین هارد دیسک و پردازنده قرار گرفته است، حافظه ی رم است. حافطه ی رم که در این لپ تاپ به کار رفته است، 4 گیگابایت ظرفیت داشته و از نوع DDR3 می باشد. این تکنولوژی که در واقع از سرعت انتقال دو برابر اطلاعات حکایت دارد، نسخه ی پیشرفته ای می باشد که امروزه در اکثر لپ تاپ ها استفاده می شود. هارد دیسک یا حافظه ی ذخیره سازی اطلاعات در لپ تاپ استوک اچ پی از نوع HDD بوده و دارای ظرفیت 500 گیگابایت می باشد. که امکان ذخیره سازی انواع برنامه ها و فایل ها را دارد.

لپ تاپ اچ پی پروبوک 4740s

صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی پروبوک 4740S

نمایشگر لپ تاپ اچ پی 4740s

لپ تاپ اچ پی پروبوک 4740S لپ تاپی است 17.3 اینچ که در دسته ی نوت بوک ها قرار می گیرد. از آنجایی که لپ تاپ های بزرگ تر از 15 اینچ را نمی توان به سادگی جابجا کرد پس باید دقت کنید که هنگام خرید لپ تاپ چه نکاتی را مد نظر قرار می دهید. باید به کاربری و نحوه ی استفاده ی خودتان از لپ تاپ توجه کنید و بدانید که برای چه قصد و نیتی می خواهید لپ تاپ بخرید؛ اگر برای محیط کار می خواهید لپ تاپ بخرید، به نظر می رسد که قصد جابجایی اش را نداشته باشید و آن را بصورت ثابت در مکانی قرار داده وبصورت ثایت از آن استفاده کنید. اما اگر می خواهید لپ تاپ را با خود حمل کنید، هم در منزل و هم در دانشگا و سر کلاس و هم در محیط کار به این لپ تاپ نیاز خواهید داشت، در این صورت باید لپ تاپ های 15 اینچی را خریداری کنید. پس لپ تاپ اچ پی 4740S با اندازه ی صفحه نمایش 17.3 اینچ برای افرادی که می خواهند بصورت ثابت در مکانی کار کنند، بسیار مناسب می باشد. نوع صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی ال ای دی LED بوده و در واقع روشنایی پس زمینه ی آن از نوع ال ای دی می باشد. صفحه نمایش هایی که نیازمند منبع روشنایی هستند، باید یک منبع روشنایی در پنل پس زمینه به کار می رود که این منبع در صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی پروبوک 4740S ال ای دی می باشد. پنل به کار رفته در این صفحه نمایش TN بوده که با وجود تصاویر درخشان اما به اندزاه ی پنل ips کیفیت تصویر و زاویه دید بالا را پشتیبانی نمی کند.

کیفیت تصویر از دیگر موارد مهم در تعیین کیفیت صفحه نمایش است. کیفیت تصویر معمولا یا اچ دی بوده و یا اچ دی پلاس و یا فول اچ دی ودر بالارده ترین لپ تاپ ها فورکی. کیفیت تصویر در لپ تاپ استوک اچ پی 4740S اچ دی بوده و از دقت تصویر 1600x900 پیکسل بهره می برد. میزان روشنایی 216cd/m² نشان از روشنایی قابل قبولی برای تصاویر می دهد، که به لطف این میزان روشنایی تصاویری درخشان و فوق العاده جذاب به روی صحنه می آیند.

اتصالات و درگاه های ارتباطی لپ تاپ 4740S

می دانید که مورد مهم دیگری که در خرید لپ تاپ باید به آن توجه شود، پورت ها و درگاه های ارتباطی آن می باشند. لپ تاپ اچ پی پروبوک از درگاه های ارتباطی متنوعی پشتیبانی می کند، این درگاه ها شامل درگاه های Card reader و هدفون و میکروفون در لبه ی جلویی لپ تاپ، برای اتصال لپ تاپ به میکروفون و هدفون و همچنین اتصال انواع کارتها به کار می روند. در لبه ی سمت چپ نیز درگاه هایی مانند قفل  Kensington و پورت VGA و HDMI و دو پورت  USB 3.0 می به کار رفته اند. در لبه ی سمت راست 2 پورت USB 2.0 و DVD burner مشاهده می شود. می دانید که پورت های USB برای اتصال به انواع حافظه های جانبی نظیر فلش مموری و هارد اکسترنال و سایر حافظه های خارجی و دستگاه های USB خور به کار می رود. همچنین پورت های تصویری HDMI و VGA نیز اتصال لپ تاپ به نمایشگر ها و دستگاه های پخش کننده را ممکن می کنند. 

گفتنی است که باتری که وظیفه ی تغذیه ی این مجموعه و دستگاه را بر عهده دارد، یک باتری لیتیوم یونی غیر قابل تعویض است، که از نوع 8 سلولی بوده و از ظرفیت 73 وات ساعت پشتیبانی می کند. برای خرید لپ تاپ اچ پی می توانید با فروشگاه اینترنتی هنارک تماس حاصل نمایید و ضمن اطلاع از قیمت روز درباره ی ویژگی ها و مشخصات فنی آن نیز سوالات خود را بفرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
وزن لپ تاپ
3.1kg
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 گیگاهرتز تا 3.2 گیگاهرتز
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
درایو نوری
1
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 8 سلولی 73 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 گیگاهرتز تا 3.2 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
وزن لپ تاپ
3.1kg
درایو نوری
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 8 سلولی 73 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر

لپ تاپ استوک اچ پی PROBOOK 4740S

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم