لپ تاپ اچ پی گیمینگ OMEN 15-CE198WM

  • لپ تاپ گیمینگ اچ پی  HP OMEN 15-CE198WM
  • دارای پردازنده ی Intel Core i7 (8th Gen) 8750H
  • کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1060
  • نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت فول اچ دی
  • مجهز به حافظه ی کش 9 مگابایت
  • حافظه ی رم 16 گیگابایت DDR4

مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ گیمینگ اچ پی Omen 15-Ce198wm

لپ تاپ استوک اچ پی Omen 15-Ce198wm یکی از لپ تاپ های گیمینگ با قدرت فوق العاده ی پردازشی است که مخصوص گیمرهای حرفه ای طراحی شده است. این لپ تاپ از پردازنده ی قدرتمند اینتل CORE I7 نسل هشتم مدل 8750H پشتیبانی می کند، که پردازنده ای 6 هسته ای است و دارای سرعت و فرکانس 2.2 گیگاهرتز تا 4.1 گیگاهرتز می باشد. که این میزان سرعت پردازش بالا می تواند سریع ترین قدرت را برای لپ تاپ به ارمغان بیاورد. همچنین حافظه ی کش 9 مگابایتی از دیگر ویژگی های بالارده ی لپ تاپ اومن اچ پی می باشد. این پردازنده ی قدرتمند از ویژگی های خاصی نظیر Hyper-Threading Technology, Intel Smart Cache, Intel Turbo Boost Technology 2.0 پشتیبانی می کند و قدرت و سرعت پردازش و اجرا دو چندان افزایش می دهد. این امکانات حرفه ای که اچ پی برای لپ تاپ Omen 15-Ce198wm در نظر گرفته است، آن را برای گیمینگ و اجرا و پردازش بازی های سخت ممکن کرده است. با کمک این لپ تاپ هر نوع بازی که نیازمند پردازش های گرافیکی سخت باشد نیز اجرا خواهد شد. حافظه ی رم در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک اچ پی 16 گیگابایت ظرفیت دارد، این حافظه ی رم از تکنولوژی DDR4 SDRAM پشتیبانی می کند و دارای سرعت انتقال 2666 مگاهرتز می باشد. کارت گرافیک اختصاصی تعبیه شده در این لپ تاپ قدرت پردازش بالایی داشته و مدل NVIDIA GeForce GTX 1060 است، این پردازنده ی گرافیکی قدرتمند با حافظه ی اختصاصی 6 گیگابایت قابلیت ارتقای ظرفیت حافظه به میزان 14 گیگابایت را نیز دارد. پردازنده ی گرافیکی به کار رفته در این لپ تاپ پردازش های سنگین و حرفه ای را به راحتی ممکن کرده است و باعث شده تا هر نوع بازی و نرم افزار سنگینی به راحتی بر روی لپ تاپ به اجرا دربیاید.


هارد دیسک تعبیه شده در لپ تاپ گیمینگ اچ پی دارای ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت بوده و از نوع HDD است، همچنین حافظه ای 256 گیگابایتی از نوع SSD نیز در لپ تاپ استوک اچ پی پشتیبانی می شود. لپ تاپ استوک اچ پی قابلیت اتصال به اینترنت وای فای استاندارد 802.11b/g/n/ac را دارد و همچنین از فناوری بلوتوث نسخه ی Bluetooth 5.0 نیز پشتیبانی می کند. متاسفانه در این مدل از پورت نوری پشتیبانی نمی شود و باتری به کار رفته در آن از نوع لیتیوم یونی بوده و دارای ظرفیت 70 وات ساعت است. پورت ها و درگاه های ارتباطی متنوعی در این لپ تاپ تعبیه شده اند، که هر یک کارآیی خاصی دارند و می توانند لپ تاپ را به حافظه های خارجی و دستگاه های مختلف وصل کنند. پورت HDMI که تنها پورت مستقل تصویری است، توانایی انتقال اطلاعات تصویری و صوتی را با کیفیت بالا دارد و از این طریق می توان انواع دستگاه های خش کننده را به لپ تاپ وصل کرد و از تماشای محتویات مختلف بر روی نمایشگر لپ تاپ استوک اچ پی لذت برد. ورودی میکروفون در این لپ تاپ امکان اتصال میکروفون به لپ تاپ را فراهم نموده است. درگاه Mini DisplayPort نیز برای اتصال لپ تاپ به پخش کننده ها استفاده می شود. دو عدد پورت USB 3.1 و کارتخوان و پورت LAN و ...از درگاه های ارتباطی لپ تاپ گیمینگ اچ پی هستند، که باعث شده اند لپ تاپ استوک اچ پی Omen 15-Ce198wm به یک مرکز سرگرمی حرفه ای تبدیل شود.

لپ تاپ گیمینگ اچ پی 15-ce198wm


صفحه نمایش 15.6 اینچی لپ تاپ استوک اچ پی

نمایشگر لپ تاپ اچ پی گیمینگ 15-ce198wm

لپ تاپ استوک اچ پی گیمینگ Omen 15-Ce198wm از نمایشگر بزرگ 15.6 اینچی پشتیبانی می کند، این لپ تاپ دارای صفحه نمایشی از نوع ال ای دی LED می باشد و در بین لایه های آن لامپ های ال ای دی قرار گرفته اند. یعنی صفحه نمایش استفاده شده به نور پس زمینه وابسته است و برای تشکیل تصویر نیازمند منبع روشنایی می باشد، که لامپ های ال ای دی این روشنایی را تامین خواهند کرد. نمایشگر ال ای دی توانایی نمایش دادن تصاویری روشن و واضح را دارد و می تواند در تاریک ترین حالت نیز تصاویر را روشن و پر وضوح به معرض نمایش بگذارد. پنل به کار رفته بر روی نمایشگر لپ تاپ IPS بوده و خاصیت ضد ضربه دارد، همچنین این پنل زاویه دید و کیفیت تصویر را نیز افزایش خواهد داد. کیفیت تصویر لپ تاپ استوک اچ پی اومن 15-CE198WM فول اچ دی می باشد و تصاویر را با دقت و وضوح 1080×1920 پیکسل نمایش می دهد. این کیفیت تصویر می تواند بر روی این نمایشگر 15.6 اینچی دقت و وضوح بسیار بالایی داشته باشد. ملت بودن صفحه نمایش از ویژگی های خوب دیگر این نمایشگر است، چرا که مانع از بازتاب نور شده و دید بهتری را برای کاربر فراهم می کند، مخصوصا زمانی که در زیر نور افتاب باشید.

صفحه کلید از طریق لولایی بزرگ در مرکز به صفحه نمایش وصل شده است. این بار برخلاف سایر لپ تاپهای دیگر که دو لولا در سمت چپ و راست لپ تاپ و صفحه کلید را به هم وصل می کردند، این بار تنها یک لولای بزرگ در مرکز این دو را به هم متصل می کند. ترکیب مشکی و قرمز در این لپ تاپ جذابیت زیادی را برای لپ تاپ گیمینگ اچ پی به همراه داشته است. اچ پی اطراف دکمه ها و کلیدها و پورت ها و ... را به رنگ قرمز درآورده است، ترکیب کردن این دو رنگ باعث شده تا جذابیت ظاهری این لپ تاپ بسیار افزایش یابد. اندازه ی این کیبورد بسیار استاندارد بوده و کلیدها دارای اندازه ای استاندارد می باشند و به همین جهت تایپ کردن با این کیبورد راحت و بدون اشتباه تایپی خواهد بود. نور پس زمینه این کیبورد باعث می شود تا حتی در تاریکی نیز بتوان با کیبورد تایپ کرد. تاچ پدی که در پایین کیبورد تعبیه شده است، از حرکات و عملیات چند لمسی پشتیبانی می کند.



مشخصات سخت افزاری لپ تاپ گیمینگ 15-Ce198wm

لپ تاپ گیمینگ اچ پی 15-Ce198wm یکی از لپ تاپ های با کیفیت و قدرتمندی است، که از پردازنده ی حرفه ای و حافظه ی رم بالا و هارددیسک با ظرفیت بالا و سرعت انتقال بالا بهره می برد. پردازنده ی به کار رفته در این مدل لپ تاپ ساخت شرکت اینتل intel است و سری Intel Core i7 می باشد. مدل پردازنده ی این لپ تاپ i7-8750H می باشد و دارای سرعت و فرکانس 2.2 گیگاهرتز تا 4.1 گیگاهرتز می باشد. سرعت پردازش اطلاعات در حالت حداکثر Max Turbo Speed برابر 4.1 گیگاهرتز می باشد و در هر ثانیه 4 میلیارد دستور را پردازش می کند. پردازنده ی این مدل لپ تاپ 6 هسته ای بوده و این چند هسته ای بودن باعث می شود تا دستورات مختلف بر روی پردازنده های مختلف پردازش شوند و این کار باعث ارتقای سرعت و ارتقای عملکرد پردازنده می شود. ساختار این پردازنده 64 بیتی بوده و از حافظه ی رم با ظرفیت های بالا پشتیبانی می کند. در حالی که ساختار 32 بیتی پردازنده تنها از حافظه ی رم 3.5 گیگابایتی پشتیبانی می کند و بالاتر از این ظرفیت را پشتیبانی نمی کند. 

حافظه ی کش به کار رفته در این لپ تاپ 9 مگابایتی می باشد، این حافظه در واقع برای کاهش اختلاف سرعت بین پردازنده و حافظه ی رم به کار رفته است و بسیاری از عملیات پردازشی را با سرعت بالا انجام می دهد. چرا که برخی امور تکراری که هر روزه تکرار می شوند در حافظه ی موقت رم ذخیره می شوند و در نتیجه سریعا به پردازنده منتقل می شوند و عملکرد لپ تاپ را بهبود می بخشند. حافظه ی رم نیز 16 گیگابایتی بوده و از تکنولوژی ddr4 پشتیبانی می کند که دارای سرعت انتقال اطلاعات دو برابر سریع تری می باشد. این حافظه ی رم با ظرفیت بالایی که دارد می تواند بسیاری از موارد پردازشی را در خود ذخیره کند و نهایتا در اجرای سریع پردازش سریع و بهینه ی عملیات نقش داشته باشد. هارد دیسک نیز که دو نوع SSD و HDD در این لپ تاپ 15.6 اینچی پشتیبانی می شود، هارد دیسک 250 گیگابایتی از نوع SSD بوده و هارد دیسک 1ترابایتی از نوع HDD می باشد و دارای سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه است. ای ویژگی ها و امکانات باعث شده تا لپ تاپ استوک اچ پی Omen 15-Ce198wm به یک لپ تاپ حرفه ای گیمینگ تبدیل شود و گیمر های حرفه ای برای اجاری بازی های مختلف از آن استفاده نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 8
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.2 گیگاهرتز تا 4.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
9 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA GeForce GTX 1060
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت تا 14 گیگابایت
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb type-c
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 70 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

بسیار با کیفیت

واقعا عالی و با کیفیته خیلی حرفه ایه حتی ظاهرش هم معلومه که واسه گیمر حرفه ای طراحی شده

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 8
فرکانس و سرعت پردازش
2.2 گیگاهرتز تا 4.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
9 مگابایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA GeForce GTX 1060
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت تا 14 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb type-c
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 70 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

لپ تاپ اچ پی گیمینگ OMEN 15-CE198WM

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم