لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8560w

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP EliteBook 8560w
  • بهره گیری از پردارنده مرکزی Core i7 نسل 2 
  • دارای نمایشگر لمسی 15.6اینچی
  • حافظه داخلی 500 گیگابایتی
  • دارای حافظه رم 8 گیگابایتی
  • باتری 8 سلولی لیتیوم یونی
مرجع:
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک HP EliteBook 8560W

لپ تاپ استوک اچ پی مدل 8560w از سری لپ تاپ های elitebook کمپانی hp یکی از ایستگاه های کاری قوی، مجهز و پر قدرت است. برای آن دسته از کاربرانی که بیشتر کارایی و استحکام سیستم مدنظر است و برای قیمت مشکلی ندارند می تواند گزینه ایده آلی باشد. لپ تاپ استوک اچ پی کاربری های مختلفی نظیر: مالتی مدیا، مهندسی، طراحی را داشته و جدا از این ها برای بازی ها و انجام پردازش های سنگین گرافیکی و محاسباتی بسیار خوب و پر سرعت عمل می کند. سرعت عمل زیاد در بخش پردازشی لپ تاپ و همچنین گرافیک قدرتمندی که این سیستم دارد آن را برای کارهای سنگین سه بعدی، انیمیشن، گرافیک و نقشه کشی، مونتاژ فیلم مناسب کرده است. بدنه و ولولاهای فلزی لپ تاپ 8560w از آلیاژ آلومینیوم و تیتانیوم بوده که هم از لحاظ استحکام و مقاومت و هم از لحاظ زیبایی خارق العاده است، بدنه سیستم زیبایی خود را مدیون رنگ نوک مدادی ای که دارد، می داند. لپ تاپ elitebook 8560w از آزمون نظامی سربلند خارج شده به طوری که کمپانی اچ پی مدعی است که صفحه کلید آن ضد آب و ضد ضربه می باشد. اگه بخواهیم به طور کلی در مورد بدنه لپ تاپ حرف بزنیم باید گفت که این سیستم در مقابل ضربه و شوک مقاومت بالایی دارد. کمپانی اچ پی برای جلوگیری از نشست گرد و غبار بر روی بدنه و همچنین جلوگیری از ایجاد لکه های ناشی کار کردن با دستگاه، از میدان مغناطیسی استفاده کرده تا کاربران همواره لپ تاپی تمیز داشته باشند. لوگوی hp در پشت لپ تاپ دارای led نورانی است که بر زیبایی دو چندانی سیستم افزوده است. صفحه نمایش لپ تاپ hp elitebook 8560w از نوع led blacklight است و دارای اندازه ی 15.6 اینچی است که همین موجب شده تا از صفحه کلیدی بزرگ و کامل برخوردار باشد، کیبورد سیستم مورد بررسی جدا از کلید های بزرگ و با فاصله و روان از بخش عددی مجزا نیز برخوردار است که این خود قابلیت فوق العاده ای برای هر لپ تاپی محسوب می باشد. صفحه کلید و کلید های تشکیل دهنده از جنس پلاستیک مرغوب به رنگ مشکی است که ضد آب و ضربه می باشد. تاچ پد و ترک پوینت موجود در لپ تاپ به راحتی توانسته اند تا کاربران را از داشتن ماوس بی نیاز کنند. اچ پی در ساخت لپ تاپ 8560w خود زا سخت افزار فوق حرفه ای استفاده کرده است که از پس اجرای سنگین ترین محاسبات برمی آید و هیچ برنامه ایی در برابر آن تاب مقاومت ندارد. این سیستم با دو نوع کانفیگ Core i5 و Core i7  در بازار به صورت استوک موجود می باشد. گرافیک به کار برده شده از نوع NVIDIA 1000M با 2 گگیابایت حافظه اختصاصی مجزا است. برای ذخیره سازی اطلاعات و داده های مورد نیازتون می توانید از حافظه رم 8 گیاگابایتی و هاردیسک 500 گیگابایتی اختصاص داده شده به این سیستم استفاده کنید.



معرفی لپ تاپ اچ پی 8560w

نمایشگر و سیستم صوتی لپ تاپ HP EliteBook 8560P

نمایشگر لپ تاپ اچ پی 8560w

صفحه نمایشگر، از مهم ترین اجزا و ویژگی های هر لپ تاپی به شمار می آید. لپ تاپ EliteBook 8560w از صفحه نمایشی به اندازه 15.6 اینچی بهره می برد که تصاویری با کیفیت HD و رزولوشن 768×1366 پیکسل تولید و در معرض دید کاربران خود قرار می دهد ، که همین امر موجب شده تا کیفیت تصاویر تولید شده توسط نمایشگر 8560w ، علاوه بر داشتن کیفیت بالا از رنگ های بسیار طبیعی تشکیل گردد. در ساخت نمایشگر 8560w از پنل LED-backlit استفاده شده است.  پنل مورد استفاده در طراحی و ساخت لپ تاپ الایت بوک اچ پی دارای روکشی مات و ضد تارتاب است و به کاربران کمک می کند تا بتوانند در فضاهای پر نور و یا زیر نور مستقیم خورشید بدون آنکه چشمشان اذیت شود و بدون کوچکترین تابش اشعه ایی به کار با لپ تاپ خود بپردازند. لپ تاپ اچ پی 15.6 اینچی توانایی کار در هر نوع محیطی را دارد. لپ تاپ اچ پی الایت بوک 15.6  اینچ دارای بلندگوهای داخلی می باشد که از کیفیت صدای بالایی برخوردار می باشد. در هنگام تماشای فیلم توسط لپ تاپ شما می توانید صدایی شفاف و واضح را بشنوید. تعبیه و قرارگیری وبکم در بالای صفحه نمایشگر لپ تاپ الیت بوک اچ پی  مدل 8560w امکان برقراری تماس تصویری و ضبط ویدیو را برای کاربران خود فراهم آورده است.فیلم های ضبط شده توسط این وبکم از کیفیت خوبی برخوردارند. با نصب برنامه ایی همچون SKYPE می توانید از تماس ویدیویی لذت ببرید.

لذت تایپ با صفحه کلید HP EliteBook 8560W

کیبورد لپ تاپ hp elitebook 8560w دارای روکش مقاوم در برابر مایعات و آب بوده و همچنین ضد ضربه می باشد. صفحه کلید لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی از اندازه متناسبی برخوردار است. فاصله بین کلید های این صفحه کلید جزیره ایی کاملا استاندارد بوده، کلید ها اندازه متناسبی دارند که همین امر باعث شده تا درصد خطا در هنگام تایپ به حداقل برسد. در ساخت کیبورد لپ تاپ از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده شده است و همین موجب لذت بخش بودن تایپ با آن شده است. کلید های موجود از حساسیت بالایی برخوردارند و دارای سطح صاف و صیقلی می باشد که کار تایپ را بسیار راحت کرده و پاسخ سریع و بهتری را هنگام تایپ و استفاده ارائه می دهد. به دلیل اندازه بزرگ صفحه نمایش، سیستم مورد بررسی دارای پخش مجزای عددی می باشد که برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به انجام محاسبات دارند بسیار مطلوب می باشد به طوری که سرعت انجام کارهایشان را بالا می برد. . در وسط صفحه کلید و بین کلید های G,H,B یک ماوسک به رنگ نارنجی، قرار گرفته است.  TrackPoint یا ماوسک که در داخل کیبورد جاسازی شده بسیار دقیق است و جایگزین مناسبی برای پد لمسی ارائه می دهد. این ماوسک فقط توانایی تغییر مکان ماوس را دارد و قابلیت انتخاب ندارد. البته اچ پی برای این مشکل نیز اقداماتی انجام داده است تا لپ تاپ 8560w بتواند از دو گزینه به جای ماوس بهره ببرد. در پایین صفحه کلید و دقیقا زیر دکمه Space سه دکمه تعبیه قرار داده که دقیقا کاراهای ماوس را برای کاربران انجام می دهند. در سمت چپ لپ تاپ و زیر کلید space تاچ پد لمسی قرار گرفته است. تاچ پد لمسی دارای ابعاد و اندازه متناسبی می باشد و از سطحی روان و صیقلی برخوردار می باشد به طوری که کار کردن با آن سریع بوده و با کوچکترین لمسی تاچ پد کار می کند. تاچ پد دارای حساسیت و کیفیت بالایی می باشد. در طراحی روکش آن از پلاستیک صیقلی و مسطح بهره گرفته شده تا انگشتان به راحتی روی آن سر بخورند و با کوچکترین لمسی عمل کند. تاچ پد از فرمان های چند لمسی به خوبی پشتیبانی می کند. سه کلید موجود در پایین تاچ پد از جنس پلاستیک و بسیار محکم می باشند. تاچ پد لمسی لپ تاپ hp elitebook 8560w کاربران خود را از خرید و استفاده از ماوس جداگانه بی نیاز کرده و شما می توانید از آن به عنوان ماوس استفاده کنید. در بالای کیبورد، کلید پاور در سمت چپ، کلیدهای روشن و خاموش کردن وای فای، بازکردن مرورگر، قطع صدا و کلید ماشین حساب در سمت راست  قرار گرفته اند تا دسترسی به آنها سریع باشد. وجود قابلیت حسگر اثر انگشت در سمت راست و زیر کیبورد لپ تاپ امکان قفل کردن لپ تاپ را توسط اثر انگشت فراهم کرده است. دیگر نیازی نیست پسورد های طولانی را حفظ کنید تنها با اثر انگشت سریع و آسان می توانید از اطلاعات موجود در لپ تاپ خود به خوبی مواظبت کنید و افراد دیگری جز خود شما امکان دسترسی به لپ تاپ و داده های موجود را نداشته باشند. جدا از حسگر اثر انگشت می توانید از طریق کارت خوان و دادن پسورد نیز لپ تاپ خود را قفل کنید و امنیت آن را از این طریق برقرار کنید.

کیبورد لپ تاپ اچ پی 8560w

سخت افزار و پورت های لپ تاپ HP EliteBook 8560w

لپ تاپ الایت بوک اچ پی از عملکرد سخت افزاری بالایی برخوردار است که توانایی اجرای سنگین ترین برنامه ها، طراحی های گرافیکی و محاسبات سنگین را دارا می باشد.  لپ تاپ hp elitebook 8560w از لحاظ تعداد پورت ها لپ تاپی کامل می باشد و دارای ورودی ها و خروجی های مختلفی است که کاربران را برای اتصال انواع ابزارهای جانبی و مانیتورها بی نیاز کرده است. لبه جلویی لپ تاپ SD وجود دارد. روی لبه سمت چپ پورت هایی همچون: پورت شبکه، قفل کنزیگتون، DisplayPort، پورت مشترک USB/Esata، دو پورت USB و پورت فایروار و اکسپرس وجود دارند. روی لبه سمت راست پورت های VGA ، دی وی دی درایو، جک 3.5 میلی متری، میکروفون، هدفون و دو پورت USB 3.0 وجود دارند و در زیر آن هاSmartCard قرار گرفته که از انواع کارت های الکترونیکی پشتیبانی می کند. روی لبه پشتی پورت های power- Modem قرار دارند. پردازنده مورد استفاده در این لپ تاپ الیت بوک 8560w از نوع پردازنده مرکزی 2720MCore i7 ساخت شرکت پر قدرت اینتل می باشد. لپ تاپ الیت بوک 15.6 اینچی اچ پی ازیک رم 8 گیگابایتی از جنس DDR3 بهره می برد که قابلیت ارتقا را دارد. فرکانس و سرعت پردازش در این لپ تاپ مورد بررسی 2.7 گیگاهرتز است که می توان این را هم همانند رم ارتقا داد و سرعت را تا 3.7 گیگاهرتز بالا برد.  پردازنده گرافیکی لپ تاپ از نوع NVIDIA Quadro k 1000m با21 گیگابایت حافظه گرافیکی می باشد . هارد دستگاه نیز با ظرفیت 500 گیگابایتی از نوع HDD در دسترس قرار داد. این حافظه داخلی علاوه بر سرعت بالای پردازشی، گنجایش کافی برای ذخیره فایل های مختلف را هم دارد.

 

کلام آخر

لپ تاپ قدرتمند اچ پی مدل 8560W می تواند برای کاربرانی که نیاز به لپ تاپی پر سرعت و مقاوم هستند گزینه انتخابی ایده آلی می باشد. استفاده از باتری 8 سلولی لیتیوم یونی می تواند امکان کار با لپ تاپ را ساعت ها بدون اتصال به برق برای شما فراهم کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 2
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
3.1 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.2 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
8 سلولی لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

پرسش

سلام این لپ تاپ برای گیم خوبه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز بله حتی بازی های سنگین رو هم ساپورت می کنه.
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 2
فرکانس و سرعت پردازش
2.2 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
3.1 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
8 سلولی لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8560w

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم