لپ تاپ استوک اچ پی 6470b

  • لپ تاپ استوک اچ پی سری probook 6470b
  • مجهز به حافظه داخلی 500 گیگابایتی HDD 
  • کیفیت تصویر 768×1366 پیکسل
  • دارای صفحه نمایش 14 اینچ
  • دارای حافظه رم 4 گیگابایتی
  • مجهز به باتری لیتیوم یونی
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
3 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک HP Probook 6470b

معرفی لپ تاپ اچ پی 6470b

لپ تاپ های استوکی که در این سایت ارائه می شوند همگی استوک اروپایی و آمریکا دارای گرید A و A+ می باشند و از بهترین کیفیت برخوردار هستند. لپ تاپ های پروبوک لپ تاپ هایی با قدرت بالا و کارایی حرفه ایی می باشند و بیشتر برای کارهای مهندسی و اداری مورد استفاده قرار می گیرند و از امکانات و قابلیت های فراوانی دارند.  لپ تاپ hp 6470b لپ تاپی صنعنی است که بدنه خارجی از آلومینیوم ساخته شده که کیفیت و استحکام بالای لپ تاپ را تامین می کند و آن را در برابر ضربه و هر گونه آسیبی محافظت می دارد. کاربران به راحتی می توانند لپ تاپ را با توجه به وزن کم و بدنه محکمش با خود حمل کنند بدون آنکه نگرران ضربه خوردن آن باشند. لپ تاپ استوک اچ پی تصاویر را با کیفیت 1366×768 پیکسل در صفحه نمایش 14 اینچ خود به نمایش می گذارد و از کیفیت تصویر عالی ای برخوردار می باشد. رنگ بدنه لپ تاپ نقره ایی مات می باشد و به هیچ عنوان اثر انگشت را به خود جذب نمی کند و همواره لپ تاپی تمیز خواهید داشت. سیستم صوتی لپ تاپ دارای بلندگوهای داخلی می باشد که برای لپ تاپی به اندارزه 14 اینچ مناسب بوده و صدایی شفاف و رسا را تولید می کند. اچ پی پروبوک لپ تاپی خوش ساخت با طراحی ساده می باشد، به گونه ای حس لوکس بودن خود را کاملا به کاربر القا دهد. وزن m4700، 2.4 کیلوگرم می باشد که به دلیل وزن سبکش می توان آن را یک لپ تاپ همراه خواند. لپ تاپ اچ پی مورد بررسی  از نظر تعداد پورت ها و خروجی ها و ورودی ها لپ تاپی کامل و ایده آل است به گونه ایی که کاربران برای اتصال لوازم جانبی مورد نیاز خود به آن هیچ دغدغه ایی نخواهند داشت.


 


صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ HP Probook 6470b

صفحه نمایشگر لپ تاپ اچ پی 6470b همانند سایر قطعات این سیستم دارای کیفیت عالی ایی می باشد. صفحه نمایش لپ تاپ دل به اندازه 14.1 اینچ با کیفیت تصویر فول اچ دی و رزولوشن 1366×768 پیکسل شما را به تماشای عکس های فوق العاده زیبا و عالی دعوت می کند. نمایشگر این سیستم مات می باشد و از بازتاب های مزاحم جلوگیری می کند به طوری که کار کردن در زیر نور مستقیم خورشید را برای کاربران خود فراهم آورده است و یکی از ویژگی های چشمگیر و قابل توجه لپ تاپ به حساب می آید. صفحه نمایشHD لپ تاپ دا دارای نور پس زمینه LED می باشد. شما می توانید به دلخواه خود و با توجه به شدت نور محیطی که در آن قرار دارید شدت نور پس زمینه را نیز تغییر دهید و در محیط های تیره تر به چشم هایتان آسیب نرسد. این نمایشگر مات مشکل بازتاب نور را ندارد و به هنگام قرار گرفتن در شرایط پر نور بازتاب نور مانع دید شما نخواهد شد. زاویه دید افقی در لپ تاپ probook 6470b کاملا رضایت بخش است و از هر زاویه ای به صفحه نمایش لپ تاپ نگاه کنید شاهد افت کیفیت نخواهید شد.  تصاویر تولید شده از شفافیت و وضوح کامل رنگ ها بهره مند است.  در بالای صفحه نمایشگر لپ تاپ 14 اینچ اچ پی یک وبکم قرار گرفته است که کیفیت رضایت بخشی هم دارد. شما می توانید با نصب برنامه هایی ههمچون اسکایپ به برقراری تماس تصویر بپردازید. کیفیت تصویر ایجاد شده توسط وبکم دارای 720 پیکسل می باشد که به راحتی توانسته رضایت کرابران خود را برآورده سازد. بلند گوها و اسپیکر های موجود در این لپ تاپ اچ پی صدایی شفاف و رسا را تولید می کنند. بلندگوها د رکنار صفحه نمایش 14.1 اینچی تماشای فیلم را لذت بخش می کند. صدای پخش شده از دل اسپیکر های لپ تاپ hp 6470b از کیفیت و بلندی خوبی برخوردار است.

کیفیت تصویر لپ تاپ اچ پی 6470b

 

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ HP Probook 6470b

لپ تاپ پروبوک اچ پی دارای صفحه کلیدی از جنس پلاستیک شفاف بوده و رنگ دکمه های آن مشکی می باشد. کار کردن با کیبورد این لپ تاپ اچ بسیار راحت است و کاربران می توانند ساعت ها بدون اسحساس خستگی پای لپ تاپ خود بنشینند و کار تایپ خود را انجام دهند. کلید های موجود از اندازه های استانداردی برخوردار هستند و همین امر تایپ کردن را بسیار لذت بخش و راحت کرده است. صفحه کلید از جنس پلاستیک براق می باشد و به گونه ایی طراحی شده که در دراز مدت و کار زیاد با آن به هیچ عنوان نوشته های رو دکمه های پاک نمی شوند. بر رو یکیبورد و دقیقا بین دکمه های G,H,B یک ماوسک وجود دارد. Trackpoint  لپ تاپ قابلیت ماوس را دارد و می تواند تمام کارهایی که با ماوس یا تاچ پد انجام می شود را انجام داد. ماوسک فقط کار هدایت فلش ماوس را انجام می دهد و وظیفه انتخاب یا می توان گفت گزینه انجام کارها یکلیک چپ و راست ماوس بر عهده دو دکمه ایی می باشد که در پایین کیبورد تعبیه شده اند پس با این حال می توان کار یک ماوس را بدون هیچ گونه کم کاستی ایی برای کاربران انجام دهد. جنس روکش تاچ پد  8470p از جنس پلاستیک صیقلی و مسطح بوده طوری که هنگام کار با آن انگشتان دست راحت روی صفحه تاچ پد سر می خورند. تاچ پد هم همانند ماوسک در پایین خود دارای دو کلید برای کارهای انتخابی و کلیک چپ و راست می باشد. وجود تاچ پد خارق العاده و ماوسک، کاربر را از خرید ماوس جدا بی نیاز کرده.

 

سخت افزار و کارایی لپ تاپ HP Probook 6470b

لپ تاپ 14 اینچی پروبوک اچ پی دارای عملکرد سخت افزاریه عالی ایی می باشد که توانایی انجام کارهای سنگین طراحی و گرافیکی را دارد. لپ تاپ پروبوک اچ پی از پردازنده ی اینتل core i5 بهره گرفته است. پردازنده اینتل موجود در این لپ تاپ AMD A8 4500M می باشد که از سری پردازنده های عالی نسل 3 و بسیار قوی می باشد که جزء پردازنده های قوی و ساخت شرکت amd می باشد. لپ تاپ اچ پی 6470b از حافظه کش 6 مگابایتی و همچنین فرکانس پردازش 2.5 بهره می گیرد. کارت گرافیکی ای که برای این لپ تاپ 14 اینچ اچ پی پروبوک در نظر گرفته شده ، AMD Radeon HD 879M با ظرفیت 1 گیگابایت است که در نوع خود بی نظیر است و به همراه پردازنده قوی ایی که دارد می تواند هر گونه پردازشی را انجام دهد. با این سخت افزار قدرتمندی که برای این لپ تاپ صنعتی و حرفه ای در نظر گرفته شده است، می تواند از پس رفع نیازهای کاربران حرفه ای خود بربیاید. رم مورد استفاده در طراحی hp probook 647b 4 گیگابایت می باشد که برای کارهای معمولی بسیار عالی است در صورتی که نیاز به رم و فضای ذخیره سازی بیشتر باشد می توان آن را تا 16 گیگابایت ارتقاء داد. با این حال سرعت لپ تاپ چندین برابر بیشتر می شود. هاردیسک لپ تاپ 14 اینچ  500 گیگابایت عرضه شده است که آن هم قابلیت ارتقاء تا 1 ترابایت را دارا می باشد. بر روی لپ تاپ استوک اچ پی می توان ویندوز 32 و 64 بیتی را نصب کرد. لپ تاپ 647b از لحاظ تعداد پورت ها و درگاه ها کامل می باشد به طوری که کاربران می توانند هر گونه لوازم جانبی مورد نیاز خود اعم از فلش مموری، هارد استرنال، مانیتورهای قدیمی و ... را به راحتی به سیستم خود متصل کنند. در سمت راست این لپ تاپ درایو اپتیکال DVD، پورت اترنت، مودم و پورت ترکیبی Wsata/usb2.0 وجود دارند. در سمت چپ لپ تاپ اچ پی مورد بررسی سه پورت USB، FireWire، مبدل هدفون و میکروفون و شیار Expresscard/54 تعبیه شده است. در شیار جلویی لپ تاپ کارت خوان SD و در پشت آن پورت های VGA و DisplayPort برای اتصال سیستم به نمایشگر های خارجی تجهیز شده است.  باتری موجود بر روی لپ تاپ اچ پی 6470b یک باتری از نوع لیتیوم یونی است، ظرفیت باتری 6600 میلی آمپر ساعت و 73 وات ساعت می باشد و شما می توانید ساعت ها با لپ تاپ خود بدون اتصال به برق استفاده کنید.

 

جمع بندی

لپ تاپ استوک اچ پی پروبوک 6470b قابلیت نصب ویندوز 10 را دارد و از ورژن های 32 و 64 بیت به راحتی پشتیبانی می کند. برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به لپ تاپی صنعتی و محکم و بادوام برای انجام کارهای مهندسی و گرافیکی دارند گزینه مناسبی می باشد. عملکرد پردازنده core i5 آن بهترین سرعت و کارآمدی زا به کاربران عرضه می دهد. لپ تاپ اچ پی پروبوک با توجه به امکانات و قابلیت های متعددی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.

 

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.4 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 تا 3.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
amd radeon
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
درایو نوری
DVD RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1 عدد
نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی، 6600 میلی آمپرساعت
اقلام همراه لپ تاپ
باتری، آداپتور و کابل برق، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (3)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 3 customer reviews

مشخصات فنی

سلام و درود ،آیا این لپ تاپ بلوتوث دارد؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله

ارسال

سلام واسه تکاب ارسال دارید

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله

موجود

سلام این مدل الان موجو هست؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله موجود داریم
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 تا 3.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
amd radeon
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.4 کیلوگرم
درایو نوری
DVD RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی، 6600 میلی آمپرساعت
اقلام همراه لپ تاپ
باتری، آداپتور و کابل برق، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک اچ پی 6470b

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم