لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8570P

  • لپ تاپ استوک اچ پی 8570p سری الایت بوک
  • مجهز به حافظه داخلی 500 گیگابایتی از نوع HDD
  • دارای حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع DDR3
  • دارای نمایشگر 15.6 اینچی با روکش مات
  • پشتیبانی ا زپردازنده مرکزی Core i5
  • باتری 9 سلولی لیتیوم یونی
مرجع:
نمایش فیلم
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک HP EliteBook 8570P

سری لپ تاپ های الیت بوک ساخته شده توسط کمپانی اچ پی از بالاترین کیفیت نسبی نسبت به رقبای خود دارند. اچ پی در طراحی این لپ تاپ های الیت بوک از مادربورد های چند لایه استفاده کرده است که جدا از بالا بردن کیفیت و استحکام، لپ تاپ را در مقابل نوسانات برقی مقاوم می کند. لپ تاپ اچ پی hp 8570p از خانواده EliteBook می باشد. 8570p لپ تاپی پر قدرت که بیشتر برای کارهای حرفه ای ساخته شده است، می باشد. در طراحی و تولید این لپ تاپ از بهترین قطعات استفاده شده تا بهترین راندمان را در اختیار کاربران قرار دهد. لپ تاپ الایت بوک اچ پی دارای بدنه تمام فلزی و شیکی می باشد که ظاهر بسیار جذاب و زیبایی را به لپ تاپ بخشیده است که چشم هر کاربری را به سمت خود مجذوب می کند. بدنه لپ تاپ از جنس آلیاژهای آلومینیوم و تیتانیوم بسیار با کیفیت و مقاوم است.



لپ تاپ hp 8570p دارای گواهینامه نظامی می باشد. کیبورد سیستم همانند بدنه دلربایش در برابر مایعات و ضربات از مقاومت خوبی برخوردار است. بهره گیری از قابلیت میدان الکترومکغناطیسی دربدنه لپ تاپ موجب می شود که لکه ها و گرد و غبار کمتر جذب بدنه لپ تاپ شوند.

معرفی لپ تاپ اچ پی elitebook8570p

 

صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ HP EliteBook 8570P

در لپ تاپ hp 8570p از یک صفحه نمایش واید و عریض 15.6 اینچی استفاده شده است. صفحه نمایش لپ تاپ الایت بوک از طراحی باریک و جذابی بهره برده است. لپ تاپ موجود دارای صفحه نمایش مات و ضد تابش بوده که انعکاس نور در آن به خوبی کنترل شده است. مات بودن نمایشگر این امکان را برای کاربران خود فراهم آورده است تا در محیط های روشن و حتی زیر نور مستقیم خورشید از آن استفاده کنند بدون آنکه شاهد بازتاب نور و اشعه های زائد باشند و به چشمشان آسیب برسد. مات بودن مانیتور باعث می شه کاربرانی که به اقتضای شرایط کاریشون مجبورند طولانی مدت از لپ تاپ خود استفاده کنند چشمشون خسته نشه. تصاویر ارائه شده توسط لپ تاپ اچ پی 8570p دارای رزولوشن 1366×768 پیکسل می باشند. پنل استفاده شده در طراحی لپ تاپ الایت بوک اچ پی از نوع LED می باشد. الایت بوک 15.6 اینچ دارای فرکانس و سرعت پردازش 2.6 تا 3.3 گیگاهرتز است که می تصاویر را با سرعت بالایی پردازش و در معرض دید کاربران قرار می دهد، همچنین نسبت تصویر آن 16:9 می باشد. لپ تاپ استوک hp elitebook 8570p دارای بلندگوهای استریو دوگانه DTS Studio Sound HD Audio می باشد و با کیفیت صدای صوتی HD طراحی شده است. با کمک این بلندگو ها شما قادر به شنیدن صداهایی با کیفیت بالا و رسا می باشید.بلندگوها به شکل ماهرانه ایی در زیر لپ تاپ طراحی و جاسازی شده اند.

 

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ HP EliteBook 8570P

لپ تاپ hp elitebook 8570p از پک کامل کیبورد با کلیدهای و استاندارد از نوع جزیره ای ساخته شده است. در ساخت صفحه کلید کمپانی اچ پی تلاش خود را کرده تا از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده کند. دارای صفحه کلیدی  از جنس پلاستیک و مقاوم در برابر مایعات و آب بوده و دارای نقاط تخلیه ای است که در هنگام ریختن مایعات بر روی صفحه کلید از نقاط تعبیه شده خارج می شوند و در نتیجه هیچ صدمه و آسیبی به بورد آن وارد نمی شود. کلید های موجود از حساسیت بالایی برخوردارند و دارای سطح صاف و صیقلی می باشد که کار تایپ را بسیار راحت کرده و پاسخ سریع و بهتری را هنگام تایپ و استفاده ارائه می دهد. درصد اشتپاه تایپ کردن توسط این کیبورد وجود ندارد. به دلیل اندازه بزرگ صفحه نمایش سیستم مورد بررسی دارای پخش مجزای عددی می باشد که برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به انجام محاسبات دارند بسیار مطلوب می باشد. در وسط کیبورد و بین حروف G,H,B دایره کوچکی دیده می شود که جوی استیک نام دارد و کارهای ماوس را تمام و کمال انجام می دهد. در پایین کیبورد کلید های پلاستیکی چپ و راست برای تکمیل کارایی جوی استیک وجود دارند. علت طراحی جوی استیک در وسط کیبورد آن است که توی اکثر شرکت ها کاربران و اپراتورها با دستکش کار می کنند، خب تاچ پد لپ تاپ ها هم نمی تواند در اینگونه مواقع به نیاز های کاربران خود پاسخگو باشد، پس این مشکل را با گذاشتن جوی استیک در وسط کیبورد به خوبی حل کرده اند. نور پس زمینه مورد نیاز برای کار در شب هنگام و محیط های کم نور در بالای صفحه نمایش لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی قرار گرفته است که علاوه بر کارایی منحصر به فردش، توانسته تا بر زیبایی لپ تاپ بیافزاید. در بالای صفحه کلید در هر قسمت آن دکمه هایی به چشم می خورد. در سمت راست بالا دکمه های میانبر فعال کردن ماشین حساب، قطع و وصل کردن صدا، بازکردن مرورگر اینترنت و دکمه فعال و غیر فعال کردن وای فای به چشم می خورد. در سمت چپ نیز دکمه Power روشن کردن سیستم وجود دارد. در سمت چپ لپ تاپ و زیر کلید space تاچ پد لمسی قرار گرفته است. تاچ پد لمسی دارای ابعاد و اندازه متناسبی می باشد و از سطحی روان و صیقلی برخوردار می باشد که از جنس پلاستیک است . صفحه لمسی چند انگشتی می باشد. تاچ پد لپ تاپ از حساسیت و کیفیت بالایی برخوردار است و قادر به پاسخگویی به کوچکترین فرمان های لمسی را دارد. کلید های چپ و راست موجود در این تاچ پد از جنس پلاستیک و بسیار محکم می باشند که کارایی آنها دقیقا همانند کارایی کلیک چپ و راست ماوس می باشد. تاچ پد لمسی لپ تاپ hp elitebook 8570p کاربران خود را از خرید و استفاده از ماوس جداگانه بی نیاز کرده و شما می توانید از آن به عنوان ماوس استفاده کنید.

کیبورد لپ تاپ اچ پی elitebook8570p

 

پورت ها ودرگاه های ارتباطی لپ تاپ HP EliteBook 8570P

لپ تاپ HP EliteBook 8570P از لحاظ پورت های ورودی و خروجی تقریبا کامل است و تمامی پورت های مورد نیاز کاربران برای اتصال لوازم جانبی را دارد. تنها پورتی که در این سیستم موجود نیست پورت HDMI است که کمپانی اچ پی با قرار دادن خروجی DisplayPort این مشکل را حل کرده و می توان مانیتورهای و ال ای دی های قدیمی را نیز به سیستم خود متصل کنید. Displayport بسیار قوی تر از پورت hdmi است و کیفیت و رزولوشن بالاتری را پشتیبانی می کند. پورت ها در تمامی لبه های لپ تاپ به جز لبه جلویی پخش شده اند. در قسمت جلویی لپ تاپ تنها کلید باز کردن قفل درب لپ تاپ وجود دارد که می توان در صورت اسافاده نکردن از لپ تاپ درب آن را قفل کنید. در لبه سمت چپ سیستم پورت های: USB 2.0 – 1394a – eSATA/ USB Combo – VGA Port – WxpressCard slot دیده می شوند. روی لبه های سمت راستی لپ تاپ هم پورت های زیر وجود دارند: Headphone/Microphone – USB 3.0 – Optical Drive – Ethernet Port . لبه پشتی شامل پورت های Display Port، سوکت شارژر، سریال پورت و مودم معولی است. . راه های اتصال به اینترنت شامل Wi-Fi و پورت LAN می باشند که به راحتی می توانید به اینترنت متصل شوید و به دانلود و وبگردی بپردازید. برای تبادل اطلاعات بین لپ تاپ و گوشی تلفن همراه خود می توانید از بلوتوث داخلی لپ تاپ استفاده کنید یا با نصب برنامه شریت به تبادل اطلاعات با سرعت بالا بپردازید. وجود وبکم در بالای صفحه نمایش لپ تاپ امکان تماس تصویری را برای کاربران فراهم کرده است که می توان به راحتی با نصب برنامه ایی همچون اسکایپ با دوستان خود تماس تصویری برقرار کنید.

 

سخت افزار و باطری لپ تاپ اچ پی HP EliteBook 8570P

پردازنده مورد استفاده در لپ تاپ الیت بوک 8570p از نوع پردازنده مرکزی 3325UCore i5 ساخت شرکت پر قدرت اینتل می باشد که در تمامی برنامه های سنگین قدرتمندانه عمل می کند. لپ تاپ الیت بوک اچ پی دارای رم 4 گیگابایتی است که در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری می توا آن را ارتقا داد. فرکانس و سرعت پردازش در این لپ تاپ مورد بررسی 2.6 گیگاهرتز است که می توان این را هم همانند رم ارتقا داد و سرعت را تا 3.3 گیگاهرتز بالا برد.  پردازنده گرافیکی لپ تاپ ساخت کمپانی INTEL و از نوع HD Graphics 4000 با 1 گیگابایت حافظه گرافیکی می باشد . هارد دستگاه نیز دارای حافظه داخلی 500 گیگابایتی می باشد. باطری استفاده شده در ساخت این لپ تاپ اچ پی 8570p از نوع 9 سلولی لیتیوم یونی می باشد.  کمپانی های سازنده لپ تاپ ها همواره برای حفاظت از اطلاعات و داده های کاربران تدابیر امنیتی ایی را در ساخت سیستم ها اتخاذ می کنند که در ادامه به بحث و معرفی آنها می پردازیم.اثر انگشت خوان در قسمت سمت راست صفحه کلید قرار گرفته که بسیار سریع و دقیق عمل می کند و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. می توانید لپ تاپ را به گونه ایی تنظیم کنید که تنها با اثر انگشت خود شما روشن شود و قفل آن باز شود که این خود به تنهایی امنیت اطلاعات و داده های شما را به خوبی تامین می کند. جدا ازاین سنسور اثر انگشت می توانید با کارت های الکترونیکی و یا دادن پین کد به لپ تاپ آن را قفل کنید. شما می توانید به جای رمز عبور هنگام ورود به ویندوز هم از آن استفاده کنید.

 

جمع بندی

در آخر می توان گفت که hp 8570p لپ تاپی زیبا با بدنه مقاوم و مستحکم است. بدنه فلزی با داشتن گواهی نامه نظامی که در برابر ضربات و مایعات و گرد و غبار مقاوم بوده.عملکرد پردازنده core i5 آن بهترین سرعت و کارآمدی را به کاربران خود عرضه می دهد. لپ تاپ اچ پی پروبوک با توجه به امکانات و قابلیت های متعددی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.7 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1GB
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
9 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژ و کابل برق
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

وبکم

سلام لپ تاپ اچ پی وبکم داره

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله وبکم داره
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1GB

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.7 کیلوگرم
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
9 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژ و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8570P

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم