لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 650 G1

  • لپ تاپ استوک  اچ پی HP ProBook 650 G1
  • مجهز به پردازنده مرکزی اینتل Intel Core i5
  • پردازنده گرافیک Intel HD Graphics 4600
  • دارای نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی
  • حافظه داخلی HDD با ظرفیت 500GB
  • حافظه ی رم 4 گیگابایت
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت  لپ تاپ اچ پی ProBook 650 G1

لپ تاپ اچ پی ProBook 650 G1 لپ تاپی است با کیفیت از سری پروبوک probook که با صفحه نمایش 15.6 اینچ و کیفیت تصویر فول اچ دی و پردازنده ی Core i5 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و تکنولوژی Intel Turbo Boost Technology 2.0 و حافظه ی کش 3 مگابایت و حافظه ی رم 4 گیگابایت تولید شده است که در ادامه تمامی ویژگی های این لپ تاپ با کیفیت را بررسی خواهیم کرد. لپ تاپ استوک اچ پی با بهره گیری از این قابلیت ها و امکانات می تواند کارآیی بالایی را برای کاربران داشته باشد.پردازنده که نقش بسیار مهمی در تعیین سرعت و دقت لپ تاپ دارد. پردزانده ی لپ تاپ پروبوک اچ پی 650 جی 1 Intel Core i5  است، این پردازنده متعلق به نسل چهارم بوده و مدل 4300M می باشد. حداقل سرعت پردازنده 2.6 گیگاهرتز است و حداکثر سرعت آن به 3.3 گیگاهرتز می رسد. پردازنده ی i5-4300M قدرت و سرعت بالایی برای لپ تاپ به همراه داشته است.



تعداد هسته ای این لپ تاپ 2 هسته ای بوده و تعداد هسته های مجازی آن 4 عدد می باشند. این پردازنده از حافظه ی رم با ظرفیت 32 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند. البته در لپ تاپ استوک اچ پی 650 G1 از حافظه ی رم به ظرفیت 4 گیگابایت بهره گرفته شده است، این حافظه ی رم دارای سرعت انتقال 1600 مگاهرتز است، تکنولوژی به کار رفته در حافظه ی رم DDR3L می باشد. پردازنده ی گرافیکی لپ تاپ اچ پی Intel HD Graphics 4600 می باشد که از سرعت 400 مگاهرتز و ظرفیت 2 گیگابایت بهره می برد و قدرت بالایی در پردازش تصاویر دارد. می دانید که برای نمایش دادن تصویر بر روی لپ تاپ وجود کارت گرافیک ضرورت دارد، کارت گرافیک تعبیه شده در این مدل لپ تاپ با حافظه ی اختصاصی 2 گیگابایت و سرعت 400 مگاهرتز در پردازش اطلاعات تصویری سرعت و دقت بالایی دارد. می دانید که حافظه ی کش و حافظه ی رم در تعیین سرعت پردازش پردازنده ی مرکزی اهمیت خاصی دارد، بنابراین هر چه ظرفیت حافظه ی کش و حافظه ی رم بالاتر باشد، سرعت لپ تاپ نیز بیشتر خواهد بود. قیمت  لپ تاپ اچ پی ProBook 650 G1 بسیار مناسب بوده و با توجه به شرایط ویژه ی خرید آن در فروشگاه اینترنتی هنارک پیشنهاد می دهیم که حتما نسبت به خرید لپ تاپ اچ پی اقدام فرمایید. افرادی که تمایل به خرید لپ تاپ اچ پی پروبوک 650 G2 را خریداری نمایند، به این لینکه مراجعه کنید.

لپ تاپ اچ پی probook-650-g1

نمایشگر و کیبورد لپ تاپ اچ پی 650g1

نمایشگر لپ تاپ اچ پی پروبوک 650g2 اندازه ای برابر 15.6 اینچ دارد، کیفیت تصویر این مدل لپ تاپ فول اچ دی full hd می باشد و تصاویر را با دقت 1080×1920 پیکسل نمایش می دهد. فناوری ساخت نمایشگر لپ تاپ اچ پی ال ای دی led می باشد. یعنی در پنل پس زمینه ی آن برای تامین روشنایی از لامپ های ال ای دی استفاده کرده است. لامپ های ال ای دی led روشنایی پس زمینه را تولید کرده و در نتیجه تصاویری روشن و شفاف و با کیفیت خلق خواهند شد. زاویه دید گسترده ای که نمایشگر این لپ تاپ دارد، باعث می شود تا در هر زاویه ای نسبت به تلویزیون بنشینید کیفیتکامل محتوا را دریافت کنید و بدون اینکه با افت کیفیت مواجه شوید، تصاویری واضح و شفاف را خواهید دید. صفحه نمایش مات لپ تاپ اچ پی باعث شده تا به راحتی بتوانید از این لپ تاپ حتی در زیر نور خورشید نیز استفاده کنید. بدون اینکه بازتاب نور خورشید شما را اذیت کند و باعث کاهش دیدتان گردد. اگر به بالای نمایشگر نگاهی بیندازید، متوجه دوربینی خواهید شد که مربوط به وبکم است. این دروبین از رزولوشن 1280x720 پیکسل پشتیبانی می کند و می توان تماس های با کیفیت تصویری با برنامه های مختلف را برایتان ممکن سازد. اسپیکرهای به کار رفته در این لپ تاپ از نوع استریو Stereo speakers هستند، که توان ایجاد صدایی با کیفیت و پروضوح را دارند.

کیبورد لپ تاپ اچ پی hp probook 650 g1 از انواع صفحه کلیدهای جزیره ای است، این صفحه کلید اندازه ی بزرگی داشته و کیلدهای آن اندازه ای استاندارد دارند و از فواصل منظم و استاندارد نسبت به هم قرار گرفته اند. همچنین نام پد numpad نیز در این کیبورد وجود دارد. تایپ کردن با این کیبورد بسیار راحت است و می توان بدون هیچ کونه اشتباهی ا این صفحه کلید تایپ کرد. برای افرادی که کارهای حسابداری می کنند هم نام پد تعبیه شده است، این کلید اعداد دسترسی راحتی به تایپ کردن عددها به شما می دهد. دلیل قراری گیری نام پد در این صفحه کلید، بزرگ بودن صفحه نمایش است که امکان چنین طراحی را فراهم نموده است. بر روی این کیبورد در بین حروف G و H و B یک دایره به نام ترک پوینت Trackpoint تعبیه شده است، که نشانگر مکان ماوس می باشد و به همراه تاچ پد مانند ماوس عمل می کند. تاچ پدی که در پایین صفحه کلید واقع شده است، از عملیات چند لمسی پشتیبانی می کند و با کمک دو کلید بزرگ مربوط به کلیک های چپ و راست تمامی کارهای ماوس را انجام می دهد. اندازه ی استاندارد تاچ پد کارآیی راحتی را به شما می بخشد.

پورت ها و درگاه های ارتباطی لپ تاپ اچ پی پروبوک

لپ تاپ اچ پی پروبوک ProBook 650 G1 از درگاه های ارتباطی زیادی پشتیبانی می کند، که توانسته اند اتصال لپ تاپ به دستگاه های پخش کننده و حافظه های جانبی و سایر دستگاه ها را ممکن کرده اند. می دانید که وجود پورت های متنوع کارآیی لپ تاپ را نیز افزایش می دهد. بنابراین اچ پی سعی کرده این مدل لپ تاپ تمام پورت های ممکن را بگنجاند. 5 عدد پورت USB 3.0 در این لپ تاپ بر روی لبه های راست و چپ آن چیده شده اند، پورت USB 3.0 برای اتصال لپ تاپ به حافظه های جانبی مانند فلش مموری و هارد اکسترنال و ... به کار می رود. وجود 5 عدد از این پورت باعث می شود تا همزمان بتوان چندین حافظه را به لپ تاپ وصل کرد و از چندین منبع مختلف بهره گرفت. پورت DisplayPort کمبود پورت HDMI را جبران کرده است و می توان لپ تاپ را به نمایشگر ها و مانیتورهای مختلق وصل نمود. پورت تصویری VGA نیز امکان اتصال به دستگاه های پخش کننده را به لپ تاپ اچ پی پروبوک 650 جی 1 بخشیده است. ورودی میکروفون Microphone در این لپ تاپ باعث وصل شدن میکروفون به لپ تاپ می گردد و در صورت لزوم مورد استفاده قرار می گیرد. خروجی هدفون Headphone در این لپ تاپ با وصل کردن هدفون می توان بصورت شخصی از برنامه های مختلف لذت ببرید. پورت LAN نیز برای اتصال لپ تاپ به اینترنت بصورت سیمی تعبیه شده است.

پورت های ارتباطی

از قابلیت های بی سیم این لپ تاپ می توان به استاندارد وای فای 802.11a/b/g/n و فناوری بلوتوث Bluetooth 4.0 اشاره کرد. که بصورت بی سیم لپ تاپ را با سایر دستگاه های دارای این فناوری وصل می کند و محتویات مختلف را بین لپ تاپ و دیگر دستگاه ها رد و بدل می کند آن هم بصورت بی سیم. درایو نوری نیز در لپ تاپ استوک اچ پی پروبوک 650 جی 1 پشتیبانی می شود، DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM باعث بازپخش محتویات مختلف خواهد شد.

دلیل خرید لپ تاپ اچ پی ProBook 650 G1

از مهمترین دلیل خرید لپ تاپ اچ پی پروبوک 650 جی 1 می توان به وجود پردازنده ی قدرتمند CORE I5 نسل چهارم اشاره کرد. این پردازنده ی دو هسته ای با سرعت بالای 2.6 گیگاهرتز اطلاعات و داده ها را پردازش می کند. همچنین نمایشگر ال ای دی 15.6 اینچی با پنل TN و کیفیت تصویر فول اچ دی و رزولوشن 1080×1920 پیکسل با زاویه دید وسیع بهترین کیفیت از تصاویر را به معرض نمایش می گذارد. درگاه های ارتباطی متنوع در این لپ تاپ که بر روی لبه های راست و چپ این لپ تاپ واقع شده اند، نشان از کارآیی بالای لپ تاپ اچ پی دارند که امکان برقراری ارتباط با انواع دستگاه ها و حافظه ها را فراهم می آورند. پردازنده ی گرافیکی قدرتمند با حافظ هی داخلی 2 گیگابایت از دیگر ویژگی های فنی لپ تاپ اچ پی می باشد. همچنین باتری 6 سلولی لیتیوم یونی با ظرفیت 55 وات ساعت در این لپ تاپ امکان نگهداری شارژ 11 ساعت را دارد. کیبورد جزیره ای با تاچ پد لمسی تایپ کردن را برای کاربران راحت و بی دردسر کرده است تا بتوان ساعتها بدون اشتباه تایپی با این کیبورد تایپ کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.5 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4600
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb type-c
1
پورت usb 3.0
4 عدد
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 6 سلولی 55 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

اتصالات

سلام میتونیم این لپ تاپ را به تلویزیون متصل کنیم

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام با استفاده از پورت USB, اگر تلویزیون شما توانایی یکپارچه‌سازی کامل با یک کامپیوتر را از طریق USB داشته باشد، شما می‎توانید به تمام فایل‎های چندرسانه‎ای موجود در هارددیسک لپ‎تاپ خود روی یک صفحه‌نمایش بزرگ دسترسی داشته باشید.
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4600
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.5 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb type-c
پورت usb 3.0
4 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 6 سلولی 55 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 650 G1

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم