لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8460W

  • لپ تاپ استوک اچ پی مدل 8460w از سری EliteBook
  • پشتیبانی از پردازنده Intel Core i7 و  Intel Core i5
  • بهره گیری از پنل LED با روکش مات
  • دارای حافظه داخلی  500 گیگابایت
  • دارای  صفحه نمایش 14.1 اینچی
  • کارت گرافیک NVIDIA QUADRO 
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی مشخصات و ویژگی های لپ تاپ استوک HP EliteBook 8460W
معرفی لپ تاپ اچ پی 8460w

همانطور که می دانید امروزه در بازار انواع لپ تاپ ها با برند های مختلف و ویژگی ها و قابلیت های متنوعی موجود است که هر کاربری با توجه به نیاز و میزان بودجه ای که دارد می تواند بهرتین گزینه را انتخاب کند. ویژگی هایی که بر روی قیمت ها تاثیر گذار است مختلف است که می توان به موارد زیر اشاره کرد: حافظه داخلی، پردازنده، رم، کارت گرافیک، اندازه نمایشگر، کیفیت بدنه، باتری و ... اشاره کرد. لپ تاپ کاربری های متنوعی دارند. لپ تاپ  استوک اچ پی hp elitebook 8460w با قیمت مناسبی که دارد می تواند برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به لپ تاپی با کاربری مهندسی و محاسبات سنگین هستند مناسب باشد. این مدل اچ پی با کانفیگ های Core i5 و Core i7 در بازار به صورت استوک اروپایی موجود است. که ما در ادامه به شرح مختصات Core i5 پرداخته ایم. لپ تاپ اچ پی 8460w لپ تاپی 14 اینچی است که با جدیدترین پردازنده های نسل دو اینتل و طراحی جدید FORGE ارائه شده است که ظاهری جدید و مقاوم دارد. بدنه لپ تاپ از جنس آلیاژ منیزیم سیاه و سفید با روکش مقاوم است و درب آن دارای پوشش آلومینیومی به رنگ نقره ای می باشد. درب لپ تاپ به آسانی باز و بسته می شود که باید این را مدیون نوار لغزنده ای داسنت که میان لایه های آن قرار گرفته است. در بالای نمایشگر لپ تاپ Lenovo 8460w وبکم و چراغی کوچک قرار دارند. وبکم برای تماس های تصویری مورد استفاده قرار می گیرد. چراغ کوچک تعبیه شده در کنار وبکم نیز به منظور روشن شدن صفحه کلید در شب هنگام یا محیط های کم نور و تاریک کاربرد دارد. وزن سبک 2.2 کیلوگرم حمل و نقل آن را برای کاربران راحت کرده. این نوت بوک استوک درر برابر رطوبت ونشت مایعات بسیار مقاوم است.



نمایشگر و سیستم صوتی لپ تاپ HP EliteBook 8460W

نمایشگر لپ تاپ اچ پی 8460w

صفحه نمایشگر لپ تاپ ها از دیگر نقاط قوت آن ها به حساب می آیند. نمایشگر لپ تاپ استوک اچ پی مدل 8460w دارای اندازه 14.1 اینچی شفاف می باشد که تصاویری با رزولوشن 1366×768 پیکسل را در صفحه نمایش به نمایش می گذارد. زاویه دید مناسب این نوت بوک سبب می شود تا از هر زاویه ایی که به نمایشگر نگاه کنید همواره تصاویری شفاف و فوق العاده را مشاهده کنید. صفحه نمایش لپ تاپ HP EliteBook 8460W از نوع LED-backlit با روکش مات و ضد تابش می باشد که در زیر تابش نور مستقیم به خوبی عمل می کند. تعبیه و قرارگیری وبکم در بالای صفحه نمایشگر لپ تاپ الایت بوک اچ پی  مدل 8460w امکان برقراری تماس تصویری و ضبط ویدیو را برای کاربران خود فراهم کرده است. فیلم های ضبط شده توسط این وبکم از کیفیت خوبی برخوردارند. با نصب برنامه ایی همچون SKYPE می توانید از تماس ویدیویی لذت ببرید.دو بلندگوی به کار برده شده در ساخت لپ تاپ اچ پی 14 اینچی دارای کیفیت صدای بالایی می باشند به گونه ای که به راحتی می توانید درز سالن اجتماعات و یا برای کنفرانس های خود از آن استفاده کنید.
 

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ HP EliteBook 8460W

کاربرانی که بیشتر با تایپ کردن سر و کار دارند به خوبی می دانند که کلید های روان و صیقلی و بدون سر و صدا برای لپ تاپ ها از چه ارزش بالایی برخوردارند. به همین منظور کمپانی اچ پی در ساخت و طراحی لپ تاپ الایت بوک خود از کلید های با بازخورد لمسی قوی استفاده کرده است. تایپ کردن با hp 8460w بسیار لذت بخش است. طراحی کیبورد به گونه ایی است که دارای انحنای ظریفی است که همین موجب می شود تا انگشتان به راحتی بین دکمه ها و کلید ها به حرکت در آیند و در صورت لمس هر کلیدی شاهد بالاترین عملکرد باشید. کلید های به کار برده شده سر و صدای بسیار کمی دارد تا در محیط های شلوغ برای اطرافیان هیچ مزاحمتی ایجاد نشود. مجهز بودن صفحه کلید به نور پس زمینه قابلیت کار در شب را برای کاربران خود فراهم آورده است، همان طور که در بالا گفتیم، لامپ ال ای دی در بالای صفحه نمایش قرار دارد که با فشار دادن دکمه آن می توان چراغ LED را روشن کنید و در فضاهای تاریک به راحتی از لپ تاپ خود استفاده کنید. تنها عیبی که این صفحه کلید دارد عدم وجود بخش عددی مجزا است که آن هم به دلیل کوچک بودن لپ تاپ و صفحه نمایش است. ویژگی های دیگر بخش صفحه کلید تاچ پد و ترک پوینت است. وقتی به صفحه کلید نگاه می کنیم و با آن کار می کنیم متوجه یک ماوسک می شویم که در وسط کیبورد و بین حروف G,H,B وجود دارد و به آن جوی استیک می گویند و از پس انجام تمام کارهای ماوس به خوبی برمی آید. کلید های پلاستیکی قرار گرفته در پایین صفحه کلید به عنوان کلید های چپ و راست عمل می کنند. مکان نما در این نوع لپ تاپ با حرکت انگشت شما بر روی پد لمسی به خوبی کار می کند و سرعت گردش آن هنگام حرکت بر روی صفحه نمایش از کیفیت بالایی برخوردار است. علت طراحی جوی استیک در وسط کیبورد آن است که توی اکثر شرکت ها کاربران و اپراتورها با دستکش کار می کنند. از ویژگی های پد لمسی صیقلی و روان، استفاده روان و سرعت در سر خوردن مکان نما در سراسر صفحه نمایش نوت بوک است. در سمت راست بالای کیبورد دکمه های میانبر فعال کردن ماشین حساب، قطع و وصل کردن صداو دکمه فعال و غیر فعال کردن وای فای به چشم می خورد. در سمت چپ نیز دکمه Power روشن کردن سیستم وجود دارد.

پورت ها و درگاه های ارتباطی لپ تاپ HP EliteBook 8460W

لپ تاپ HP EliteBook 8460W از لحاظ تعداد پورت ها لپ تاپی کامل می باشد و دارای ورودی ها و خروجی های متنوعی است که به راحتی توانسته نیاز کاربران را برای اتصال لوازم جانبی دیگر به لپ تاپ خود را رفع کند. پورت ها در لبه های چپ و راست و پشتی لپ تاپ تعبیه شده اند و تنها قسمت جلویی آن فاقد پورت می باشد. روی لبه سمت چپ خروجی درایو دی وی دی، پورت EzpressCard و کارت حافظه SD، دو پورت USB نسخه 3.0، فایر وایر و نیز خروجی هدفون ، میکروفون و دو پورت USB 2.0 قرار دارند. روی لبه سمت راست پورت های Display، شیار قفل و یک کانکتور که می تواند برای سرعت راحت تر آن مورد استفاده قرار گیرد، وجود دارند. در قسمت پشتی محل اتصال شارژر وجود دارد. از دیگر امکانات لپ تاپ الایت بوک 8460w می توان به وجود بلوتوث و وای فای پر سرعت اشاره کرد. که از طریق بلوتوث و همچنین نصب برنامه ایی همچون SHAREIT می توانید با سرعت بالایی به تبادل اطلاعات بین لپ تاپ و موبایل خود بپردازید. با استفاده از قابلیت اتصال به وای فای خانگی می توانید از اینترنت پر سرعت بر روی لپ تاپ خود استفاده کنید و از این طریق به دانلود مطالب مورد نیاز خود بپردازید.

سخت افزار و  باتری لپ تاپ HP EliteBook 8460W

کمپانی اچ پی همواره در طراحی و ساخت سیستم های خود به عملکرد سخت افزاری آنها توجه ویژه ایی داشته. به همین دلیل لپ تاپ اچ پی 8460w را  نیز به سخت افزاری بسیار قدرتمند مجهز کرده است. پردازنده ی استفاده شده در لپ تاپ استوک hp elitebook 8460w  پردازنده ی نسل دوم شرکت اینتل است که در کانفیگ های  Core i7 و Core i5 عرضه شده است، این پردازنده ها برای عملکرد حداکثر، با امکان افزایش سرعت در صورت لزوم با TurboBoost 2.0 طراحی شده اند. به لطف پردازنده ی قوی Core i5 می توان گفت که این لپ تاپ از  کارآیی فوق العاده ایی برخوردار است. پردازنده مرکزی موجود داده ها را با سرعت پردازشی 3.3 گیگاهرتز پردازش می کند. کارت گرافیک استفاده شده در لپ تاپ الایت بوک اچ پی  از نوع  AMD FirePro M3900است. این گرافیک به راحتی می تواند به نیازهای معمول کاربران مثل وبگردی، میریت فایل های آفیس، کارهای معمولی طراحی با فتوشاپ و اتوکد و دیگر نرم افزارهای طراحی پاسخ دهد. رم استفاده شده در کانفیگ core i5 4 گیگابایت از نوع DDR3 است که تا 16گیگابایت قابلیت ارتقا دارد. هاردیسک از نوع HDD با 320 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری به کار برده شده از نوع لیتیوم یونی 6 سلولی است که شارژدهی فوق العاده خوبی دارد.

کلام آخر

لپ تاپ HP EliteBook 8460W از لحاظ تعدا پورت ها در نوع خود کامل است و تمامی پورت های مورد نیاز کاربران را دارد. صفحه نمایش این لپ تاپ استوک در مکان های بسیار روشن هم از کیفیت تصویر خوبی برخوردار است. این لپ تاپ اچ پی را امروزه تنها به صورت استوک آلمانی در بازار موجود است زیرا خط تولید آن متوقف شده است.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 2
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.22 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA QUADRO
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

تایپ

کلیدش واسه تایپ کردن خیلی نرم و روانند حیف عدد های جدا رو نداره

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
بله کلید های مجزا نداره . برای تایپ اعداد باید از کلید های عددی بالا استفاده کنید

موجود

سلام همین مدل با core i7 رو در حال حاضر برای فروش دارید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 2
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA QUADRO
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.22 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8460W

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم