لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 650G2

  • لپ تاپ استوک اچ پی 650G2 سری ProBook
  • دارای صفحه نمایشگر 15.6 اینچی مات با کیفیت تصویر HD
  • مجهز به پردازنده ی مرکزی Intel Core i7
  • پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز 10
  • دارای حافظه داخلی 256 گیگابایتی
  • مجهز بهحافظه ی رم 8 گیگابایتی
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی مشخصات و خصوصیات لپ تاپ دست دوم HP ProBook 650G2

معرفی لپ تاپ اچ پی probook650g2

لپ تاپ استوک hp 650g2 از بهترین لپ تاپ های استوک اروپایی گرید A موجود در بازار و از نسل چهار می باشد. لپ تاپ های تولید شده توسط کمپانی اچ پی همواره جزء لپ تاپ های با کیفیت و کاربرپسند بوده اند. لپ تاپ اچ پی 650g2 برای کاربری صنعتی و خانگی در فروشگاه اینترنتی هنارک ارائه می شود. لپ تاپ hp 650g2 کمپانی  اچ پی به عنوان یکی از بهترین و ایده آل ترین لپ تاپ های کاری یا اصطلاحا Business Laptop موجود در بازار به شمار می رود. لپ تاپ های رده کاربری صنعتی، به لپ تاپ هایی القا می شود که در طراحی و ساخت آنها زیبایی و ظرافت هیچ معنایی ندارد و بیشتر به استحکام و مقاومت آن ها در برابر ضربات توجه می شود. این لپ تاپ ها ازبدنه ای محکم و خشن برخوردارند که به راحتی توانایی تحمل فشارها و ضربات روزانه که به هنگام جابه جایی و حمل و نقل به آن می شود را دارد. بدنه لپ تاپ های صنعتی گاها می توانند در شرایط محیطی خاص مانند گرد و غبار و رطوبت به راحتی کار کرده و آسیب نبیند. لپ تاپ های صنعتی، دارای پورت ها و اتصالات فراوانی هستند، شارژدهی باتری آنها زیاد است، دارای صفحه کلید و تاچ پد لمسی بسیار خوبی هستند و و قدرت پردازش کافی برای اجرای بیشتر نرم افزار های مهندسی را دارا می باشند. برای حفاظت از اطلاعات و داده های موجود در لپ تاپ لپ تاپ های صنعتی در اکثر مواقع دارای قابلیت های امنیتی فوق العاده ایی به مانند: حسگر اثر انگشت، قفل های سخت افزاری و... هستند.



لپ تاپ اچ پی پروبوک 650G2 از معدود لپ تاپ هایی می باشد که مجهز به پورت سریال است که می توان دستگاه ها و مانیتورهای قدیمی را از این طریق به لپ تاپ خود متصل کنید. لپ تاپ 650G2 همانند سایر محصولات سری پروبوک دارای کیفیت ساخت خوب و امکانات متعددی می باشد. لپ تاپ اچ پی 650g2 تصاویری با رزولوشن 768×1366 پیکسل را به صورت HD ارائه می دهد.

 

نمایشگر و سیستم صوتی لپ تاپ HP ProBook 650G2

نمایشگر لپ تاپ اچ پی probook650g2

صفحه نمایشگر لپ تاپ hp 650g2 دارای اندازه 15.6 اینچی می باشد. تصاویری که توسط این نمایشگر تولید می شوند از کیفیت بالای HD برخوردارند. صفحه نمایش لپ تاپ probook 650g2 از نوع LED-backlit با روکش مات و ضد تابش می باشد که در زیر تابش نور مستقیم آفتاب و همچنین قرار گیری در زاویه دید گسترده فوق العاده بهبود یافته است. این صفحه نمایش برای استفاده در طول روز و در محیط های پر نور متناسب است. بهره گیری از روکش مات در طراحی این لپ تاپ امکان کار در محیط های روشن و حتی زیر نور مستقیم خورشید را نیز برای کاربران خود مهیا کرده است. تعبیه و قرارگیری وبکم در بالای صفحه نمایشگر لپ تاپ پرو بوک اچ پی  650g2 امکان برقراری تماس تصویری و ضبط ویدیو را برای کاربران خود فراهم آورده است.فیلم های ضبط شده توسط این وبکم از کیفیت خوبی برخوردارند. با نصب برنامه ایی همچون SKYPE می توانید از تماس ویدیویی لذت ببرید.وبکم دوربین کوچکی می باشد که در بالای نمایشگر لپ تاپ ها به منظور گفتگوهای اینترنتی، کنفرانس از راه دور و ... تعبیه می شود. اسپیکر های استفاده شده در ساخت لپ تاپ اچ پی 650G2 دارای کیفیت صدای بالایی می باشند و در کنار صفحه نمایش عالی تماشای فیلم را برای کاربران خود لذت بخش می کند و حس داشتن سینمای خانگی را تداعی می کند.

 

لذت تایپ با صفحه کلیدی جزیره ایی

صفحه کلید موجود در این لپ تاپ جزیره ای بوده و در برابر مایعات و ضربه مقاوم می باشد. کیبورد لپ تاپ اچ پی 650g2 از مجوعه کلید های بزرگ با فاصله های زیاد برخوردار است که امکان اشتباه تایپ کردن کلمات هنگام نوشتن وجود ندار در نتیجه تایپ کردن با این صفحه کلید بسیار راحت و لذت بخش بوده و کاربر می تواند ساعت ها بدون احساس خستگی مشغول به تایپ باشد. به دلیل بزرگ بودن نمایشگر لپ تاپ probook 650g2 پد شماره جداگانه یا همون ماشین حساب در سمت راست موجود است و برای کاربرانی که به اقتضای کارشان مدام نیاز به حساب و کتاب دارند می تواند گزینه ی خوبی باشد. بخش عددی مجزا سرعت تایپ عددی را به صورت چشمگیری بالا می برد. در صفحه کلید این لپ hp 650g2 بین حروف G,H,B دایره کوچکی به چشم می خورد که به آن جوی استیک یا ماوسک میگویند و در واقع کارایی ماوس را دارا می باشد. این Trackpoint   مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید است که توانایی انجام تمامی کارهای ماوس را دارد جز کلیک کردن. کمپانی اچ پی به منظور حل این مشکل در زیر صفحه کلید و دقیق پایین دکمه spase دو کلید بزرگ از جنس پلاستیک برای انجام کارهای کلیک چپ و کلیک راست ماوس در نظر گرفته که کارای جوی استیک را کامل می کند. صفحه تاچ پد لپ تاپ probook 650g2 از اندازه استانداردی بهره برده است  که عملکردهای چند لمسی را به خوبی ساپورت می کند. صفحه پد لمسی بسیار روان وصیقلی می باشد که کار کردن با آن خیلی راحت است. تاچ پد لمسی لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی دارای دو جفت کلیک جداگانه چپ و راست در پایین و بالا می باشد که کلیک های بالایی همان کلیک های انتخابی ترک پوینت هستند و کلیک های پایینی تاچ پد دکمه های انتخابی خود تاچ پد می باشند.

 

مجموعه پورت های لپ تاپ HP ProBook 650G2

لپ تاپ 650g2 دارای مجموعه کاملی از پورت های ورودی و خروجی است که در دو لبه چپ و راست لپ تاپ قرار گرفته اند. روی لبه های این لپ تاپ شاهد 2 پورت USB 3.0، پورت VGA، پورت LAN، کارت خوان، یک پورت Display، یک پورت سریال، پورت جدید USB Type-C و درایو نوری هستیم. پورت USB به یک استاندارد گذرگاه سریال گفته می شود که برای ایجاد واسطه بین افزاره ها و رایانه به کار برده می شود. این پورت یو اس بی جهت اتصال سخت افزار های جانبی توسط یک درگاه رابط استاندارد و همچنین بهبود قابلیت های اتصال و اجرا ابداع شد. کاربران لپ تاپ اچ پی 650g2 می توانند سیستم خود را طوری تنظیم کنند که تنها از طریق اثر انگشت خودشان سیستم روشن شود و کسی جز خودتان نتواند از آن استفاده کند. همچنان می توان به آن رمز عبور بدهید و آن را قفل کنید و امنیت اطلاعات موجود در سیستم خود را به خوبی تامین کنید. لپ تاپ hp probook 650g2 دارای ورودی سیم کارت می باشد و شما می توانید با استفاده از آن هر نوع سیم کارتی را در داخل آن قرار دهید و از اینترنت 4G سیم کارتتان بهره مند شوید همچنین این لپ تاپ 650g2 قابل اتصال به وای فای نیز می باشد و به راحتی می توانید به اینترنت متصل شوید و مطالب مورد نیاز خود را جستجو کنید و ساعت ها خود را با وبگردی مشغول کنید. مجهز بودن لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی به بلوتوث از دیگر ویژگی ها و قابلیت های لپ تاپ به حساب می آید که برای رد و بدل کردن اطلاعات بین لپ تاپ و گوشی تلفن همراه و سایر لوازم الکترونیکی دیگر کاربرد دارد. با نصب Shareit می توان به تبادل اطلاعات پر حجم تان بین لپ تاپ و گوشی خود بپردازید.

 پروت های لپ تاپ اچ پی probook650g2

مشخصات فنی و سخت افزاری لپ تاپ HP ProBook 650G2

بدنه لپ تاپ اچ پی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر هر گونه ضرب و آسیبی مقاوم می باشد. بدنه لپ تاپ دست دوم اچ پی مدل probook 650g2  از آلومینیوم بوده و با وزن 2.31 کیلو گرم از با کیفیت ترین لپ تاپ های پروبوک کمپانی اچ پی است. اطلاعات در این لپ تاپ به لطف پردازنده 2 هسته ایی با فرکانسی به معادل 2.6 گیگاهرتز تا 3.4 گیگاهرتز با سرعت بالایی پردازش می شوند. پردازنده 2 هسته ایی این لپ تاپ از نوع  Intel Core i7  می باشد. اینتل یک کارخانه تولید کننده سخت افزار می باشد.وجود این پردازنده مرکزی قدرتمند در کنار حافظه هاردیسک این لپ تاپ را برای اجرای برنامه های سنگین و محاسباتی بالا برده اما به دلیل نداشتن پرازشگر گرافیکی مجزا نمی توان از آن برای اجرای برنامه های طراحی و گرافیکی انتظار چندانی داشت. برخورداری از حافظه زیاد برای ذخیره سازی اطلاعات همواره مسئله مهم و قابل توجهی در ساخت لپ تاپ ها بوده. کمپانی HP با توجه به این نیاز کاربران خود لپ تاپ hp 650g2 خود را بار رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD طراحی و تولید کرده است. بهره گیری از حافظه SSD یکی دیگر از امکانات ویژه می باشد. لپ تاپ اچ پی 650g2 قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل 64 بیت  ویندوز 10 پرو را دارد که از پس اجرای هر گونه برنامه ی سنگینی برمی آید.

 

جمع بندی

لپ تاپ hp probook 650g2  لپ تاپی صنعتی با قدرت بالا می باشد. که به کمک پردازنده قوی ایی که دارد مناسب برای نصب انواع برنامه های سنگین می باشد. لپ تاپ پروبوک اچ پی استوک اروپایی در فروشگاه اینترنتی هنارک با ضمانت 20 روزه تعویض کالا ارائه می شود. لپ تاپ 650g2 را  با توجه به بدنه مقاوم و وزن کم و اندازه مناسب می توان آن را یک لپ تاپ همراه خواند. باتری موجود در این لپ تاپ 3 سلولی لیتیومی یونی می باشد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 6
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.31 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 تا 2.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 620
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
درایو نوری
DVD-RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb type-c
1
پورت usb 3.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، کابل برق، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

باتری

سلام باتری لپ تاپ تا چند ساعت دوام داره

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام تا 5 ساعت کاکرد داره
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 6
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 تا 2.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 620
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.31 کیلوگرم
درایو نوری
DVD-RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb type-c
پورت usb 3.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، کابل برق، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 650G2

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم