لپ تاپ استوک اچ پی Probook 6570b

  • لپ تاپ استوک اچ پی مدل 6570b سری Probook
  • دارای صفحه نمایش 15.6 اینچ با کیفیت تصویر HD
  • بهره گیری از حافظه رم 4 گیگابایتی از جنس DDR3
  • دارای حافظه داخلی 500 گیگابایتی از جنس HDD
  • پشتیبانی از پردازنده مرکزی Intel Core i5
  • دارای باتری 6 سلولی، لیتیوم یونی
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک HP ProBook 6570B

لپ تاپ اچ پی مدل 6570b لپ تاپی با کاربری تجاری، مالتی مدیا، مهندسی، اداری و صنعتی است. قطعات استفاده شده در ساخت لپ تاپ استوک اچ پی کیفیت عالی و خوبی دارند. بدنه لپ تاپ از جنس آلیاژ آلومینیوم با وزن 2.3 کیلوگم است که امکان جابه جایی و حمل و نقل آن را برای کاربران خود فراهم آورده است حتی می توان آن را در کوله پشتی جا داد. بر رو ی بدنه مستحکم ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم پورت های متعددی موجود است که دسترسی و اتصال به لوازم جانبی دیگر را به راحتی امکان پذیر کرده است. یکی از پورت های مهمی که در بدنه موجود است پورت کام (سریال) است که نقطه قوت این لپ تاپ اچ پی 6570b محسوب می شود و جهت اتصال  دستگاه های صنعتی به کار برده می شود. قابلیت ویژه دیگر این لپ تاپ کیفیت تصویر HD صفحه نمایش است که برای کاربرانی که در زمینه طراحی سه بعدی یا تدوین عکس و فیلم و ... فعالیت می کنند قابل قبول است. 




نمایشگر این لپ تاپ hp 6570b دارای اندازه 15.6 اینچی است که به لطف اندازه بزرگ آن صفحه کلید عددی بزرگی نیز دارد و مجهز به بخش عددی برای عملیات عددی و حساب و کتاب است. پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز 10 امکان اجرا و نصب هر گونه برنامه ایی را در لپ تاپ میسر می کند. برای امنیت لپ تاپ و حفاظت از اطلاعات موجود در لپ تاپ می توان از سیستم تشخیص چهره و سیستم اثر انگشت استفاده کرد و لپ تاپ را به صورتی قفل کنید تا کسی به غیر از خود شما قادر نباشد از سیستمتان استفاده کند یا به اطلاعات شخصی و داده هایتان دسترسی داشته باشند.

بدنه لپ تاپ اچ پی 6570b

صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ HP ProBook 6570B

صفحه نمایش لپ تاپ HP ProBook 6570B  از کیفیت تصویر hd برخوردار است. صفحه نمایش این لپ تاپ استوک  15.6 اینچی یعنی 39.6 سانتی متر است. این لپ تاپ اچ پی دارای پنل LED است. حداکثر رزولوشن پنل 1600×900 پیکسل است. از قابلیت های فوق العاده این صفحه نمایش می توان به دید عالی در فضای باز و زیر تابش نور مستقیم، پنل مات با کنتراست و روشنایی بالا و همچنین زاویه دید عالی اشاره کرد. شما می توانید در محیط هلی روشن و حتی زیر نور مستقیم آفتاب با لپ تاپ پروبوک خود نیز کار کنید بدون آنکه در دیدن تصاویر صفحه نمایش خود با مشکلی مواجه شوید زیرا پنل مات نمایشگرضد انعکاس تابش و نور بوده و حتی در نور زیاد محیط شما همچنان بدون هیچ گونه مشکلی قادر به دیدن تصاویر می باشید. میزان روشنایی و کنتراست در ایی نمایشگر بسیار عالی است و جای هیچ گونه انتقاد و ایرادی به جا نگذاشته است. در مورد زاویه دید نیز باید گفت که زاویه دید گسترده و مطلوبی دارد. در صورتی که زاویه دید عمودی به درستی تنظیم شود می توان تصاویر را با وضوح بالایی تماشا کرد.

نمایشگر لپ تاپ اچ پی 6570b

کیبورد، تاچ پد و باتری لپ تاپ استوک اچ پی HP ProBook 6570B

کیبورد از کیفیت بالایی برخوردار بوده و رنگ دکمه های آن مشکی می باشد. تایپ کردن با کلید های این صفحه کلید راحت بوده و طوری طراحی شده که کاربر هنگام کار کردن با آن احساس ناراحتی نمی کند. کیبورد موجود دارای نقاط تخلیه ایی است، به طوری که اگر هنگام کار با لپ تاپ اتفاقی مایعی روی صفحه کیبورد شما ریخته شود اصلا نگران نباشید چون کمپانی اچ پی منافذی را طراحی این لپ تاپ تعبیه کرده است که مایعات را به سمت خارج لپ تاپ منتقل می کند و هیچ آسیبی به برد اصلی آن وارد نمی شود. اندازه استاندارد کلید های موجود روی کیبورد بسیار نرم و روان هستند و همین امر سبب شده تا تایپ کردن با این سیستم لذت بخش و راحت باشد. جنس روکش تاچ پد  HP ProBook 6570B از جنس پلاستیک صیقلی و مسطح بوده طوری که هنگام کار با آن انگشتان دست راحت روی صفحه تاچ پد سر می خورند. در پایین تاچ پد دو کلید پلاستیکی برای انجام عملیات انتخابی تعبیه شده اند.

پورت ها و اتصالات لپ تاپ استوک اچ پی HP ProBook 6570B

لپ تاپ اچ پی HP ProBook 6570B دارای پورت های مختلفی از جمله پورت سریال برای اتصال دستگاه های صنعتی می باشد که کار کردن با آن را برای کاربران خود راحت کرده است و می توانند هر ابزار جانبی یا مانیتور بزرگتری را به لپ تاپ خود متصل کنند. به لطف این پورت سریال در محیط های صنعتی راحت می توان دستگاه ها و مانیتورهای دیگر را به لپ تاپ متصل کرد. پورت های دیگر لپ تاپ پروبوک اچ پی شامل: پورت شبکه LAN، پورت شبکه بی یسم WirelessVGA، دی وی دی درایو، 2 پورت USB3.0 ، دو پورت USB 2.0، پورت خروجی VGA، پورت Ethernet، جک 5/3 میلی متری میکروفون و هدفون می باشد. وجود بلوتوث و وای فای پر سرعت باعث می شود تا به کمک برنامه هایی همچون shareit اطلاعات پر حجم خود را بین لپ تاپ و موبایل خود به اشتراک بگذارید. این لپ تاپ اچ پی دارای چند سخت افزار امنیتی می باشد که خود یکی از مهمترین از امکانات این لپ تاپ به حساب می آید. همچنین از دیگر موارد امنیتی این لپ تاپ می توان به سنسور اثر انگشت آن اشاره کرد که می توانید با تنظیم کردن لپ تاپ خود آن را با اثر انگشت روشن کنید. می توانید برای امنیت بیشتر و حفاظت بیشتری از اطلاعات خود بر روی برنامه ها و فایل ها قفل بگذارید.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی HP ProBook 6570B

لپ تاپ اچ پی مورد بررسی  از عملکرد سخت افزاری بسیار مناسبی برخوردار است. پردازنده به کار رفته در این سیستم از نوع پردازنده های نسل 5 سری ,M می باشد که پردازنده هایی میان رده و دارای قدرت مناسب هستند. لپ تاپ HP ProBook 6570B دارای  پردازنده ی Core i3 3320m است . به لطف این پردازنده های قوی می توان گفت که این لپ تاپ دارای کارآیی فوق العاده ایی است , و به راحتی از پس اجرای هر برنامه ایی برمی آید. در طراحی لپ تاپ پرو بوک از کارت گرافیک Intel HD 4000 با ظرفیت 1 گیگابایت در نظر گرفته شده است. این لپ تاپ توانسته آزمون های انتقال داده و سرعت رندرینگ را با موفقیت پشت سر بگذارند سرعت خوبی را در هنگام رندرینگ در اختیار کاربر می گذارد. حفاظت از داده ها یکی از نقاط قوت کمپانی اچ پی می باشد. وجود تعدادی از نرم افزار ها و سخت افزار های محافظتی از جمله حسگر اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره می تواند امنیت لپ تاپ را به نحو مطلوبی تامین کند. اطلاعات و داده ها با سرعت پردازشی 2.6 گیگاهرتز توسط پردازنده این لپ تاپ پردازش می شوند. اچ پی 6570b  رمی با حافظه 4 گیگابایتی از نوع DDR3 دارد که به راحتی می تواند نیاز های کاربران خود را پاسخ دهد. لپ تاپ استوک اچ پی دارای حافظه داخلی 500 گیگابایت از نوع HD می باشد.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی 6570b

جمع بندی

لپ تاپ پرو بوک اچ پی مدل 6570b لپ تاپی قدرتمند می باشد. پردازنده و کارت گرافیک قوی ایی موجود در این لپ تاپ موجب شده تا کاربران بتوانند انواع برنامه های سنگین را روی آن نصب کنند. لپ استوک اچ پی مدل 6570b را می توانید با اطمینان کامل از فروشگاه اینترنتی هنارک تهیه و خریداری نمایید. البته این لپ تاپ تنها به صورت استوک اروپایی با گرید A موجود است. لپ تاپ زیبا و بدون و خط و خش است که می توان برای کارهای طراحی و محاسبات سنگین و ... از آن استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.3 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

ارتقا

سلام خسته نباشید رم لپ تاپ رو میشه ارتقا داد

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.3 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی Probook 6570b

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم