لپ تاپ استوک اچ پی PROBOOK 470 G4

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP PROBOOK 470 G4
  • دارای پردزانده ی Intel Core i7-7500u
  • نمایشگر 17.3 اینچی با کیفیت fullhd
  • گرافیک NVIDIA GFORCE 930MX
  • حافظه ی رم 8 گیگابایت DDR4
  • دارای درگاه USB و HDMI
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ اچ پی PROBOOK 470 G4

لپ تاپ اچ پی PROBOOK 470 G4 از لپ تاپ های 17.3 اینچی است، که با صفحه نمایش 17.3 اینچی و کیفیت تصویر فول اچ دی و زاویه دید وسیع و صفحه نمایش مات تولید شده است. این لپ تاپ بزرگ مناسب برای انجام کارهای گرافیکی و مهندسی و نقشه کشی می باشد، چرا که اندازه ی بزرگ نمایشگر تجربه ی کاربری بی نظیری به کاربران خواهد بخشید. از کیفیت تصویر و صفحه نمایش که بگذریم، نوبت پردزانده می رسد. پردازنده که مهمترین قطعه ی لپ تاپ است، در این دستگاه نقش بسیار مهمی بر عهده دارد. پردازنده ی مرکزی intel core i7-7500u تمام مشخصات پردازنده است. شما برای پی بردن به تمام مشخصات این پردزانده می توانید به سایت arc.intel.com بروید و مدل پردازنده را وارد نمایید، تا شاهده تمام ویژگی های این پردزانده باشیم.



پردازنده ی اینتل core i7 یکی از پردازنده های دو هسته ای بوده که با کمک دو هسته ای که دارد امکان پردازش اطلاعات را با سرعت بالا ممکن ساخته است. د راین پردازنده ی دو هسته ای، سرعت کلاک یا همان فرکانس در حالت عادی 2.7 گیگاهرتز است یعنی در هر ثانیه 2.7 میلیارد دستور را پردازش و اجرا می کند. اما در حالت سریع و توربو این فرکانس به 3.2 گیگاهرتز می رسد. این پردازنده از تکنولوژی Intel Turbo Boost Technology 2.0 نیز پشتیبانی می نماید و در افزایش و ارتقای سرعت و فرکانس آن نقش مهمی دارد.

حافظه ی کش cashe یکی دیگر از ویژگی های مهم در تعیین سرعت لپ تاپ است، این حافظه در واقع حافظه ای نهان است که اطلاعات را در خود ذخیره می کند و این حافظه با توجه به سرعت انتقال بالایی که دارد می تواند اطلاعات را به پردازنده منتقل کند. همچنین حافظه ی رم هم که حافظه ای بین پردازنده و کش است، دارای سرعتی مابین این دو قطعه است. ظرفیت حافظه ی رم 8 گیگابایت است و از فناوری DDR4 پشتیبانی می کند، که سرعت انتقال بالایی دارد. هارد دیسک نیز که در آخر این زنجیره قرار گرفته است، از نوع HDD بوده و دارای ظرفیت 1 ترابایت می باشد. تراشه ی به کار رفته در این لپ تاپ از فناوری و استاندارد وای فای 802.11a/b/g/n/ac و فناوری بلوتوث نسخه ی 4.2 پشتیبانی می کند. این فناوریهای ارتباطی بی سیم باعث می شوند تا اتصال لپ تاپ به سادگی با سایر دستکاه های دارای این فناوری صورت گیرد. لپ تاپ اچ پی پروبوک 470 G4 از کارتخوان نیز بهره می برد و می توانید انواع مموری ها با فرمتهای SD Memory Card, SDHC Memory Card, SDXC Memory Card را بر روی لپ تاپ استفاده نمایید.برای خرید لپ تاپ اچ پی استوک پروبوک 470 جی 4 می توانید با فروشگاه اینترنتی هنارک و مشاوران و کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

لپ تاپ استوک اچ پی probook 470 g4

پردازنده و سخت افزار لپ تاپ اچ پی

پردزانده در واقع مغز متفکر لپ تاپ  یا سیستم است، پردزانده توانایی پردازش اطلاعات و درخواست های مختلف شما را دارد. زمانی که شما درخواستی داشته باشید، با دریافت اطلاعات، پردزانده شروع به پردازش می کند و در یک چشم به هم زدن اطلاعات را اجرایی خواهد کرد و برنامه ی مورد نظر شما را اجرا خواهد کرد. در لپ تاپ اچ پی پروبوک 470 جی 4 از پردازنده ای قدرتمند ساخت شرکت اینتل INTEL بهره می برد. پردازنده ی intel core i7-7500u پردازنده ی نسل هفتم از سری core i7 است. این پردزانده دو هسته ای بوده و همزمان دو هسته ی پردزاشی مشغول پردزاش اطلاعات خواهند بود و یقینا این دو هسته ای بودن سرعت پردزاش و سرعت اجرای برنامه های شما را افزایش خواهد داد. پردازنده ی اینتل core i7-7500u دارای فرکانس و سرعت 2.7 گیگاهرتز تا 3.2 گیگاهرتز می باشد. این سرعت و فرکانس بالا می تواند در هر ثاینه 2.7 میلیارد دستور را پردازش نماید. همچنین حافظه ی کش سطح 3 L3 دارای حافظه ی 4مگابایت می باشد. این حافظه ی کش در واقع حافظه ای نهان است که اطلاعات و دستورالعمل های پردازش شده را در خود ذخیره کرده و در صورت لزوم در اختیار پردازنده قرار می گیرند. یعنی زمانی که به لپ تاپ یا سیستم خود دستور می دهید و یا می خواهید کاری انجام دهید، این درخواست شما بصورت اطلاعات داده ای به پردازنده ی لپ تاپ منتقل می شود و سپس پردازنده ابتدا به حافظه ی کش می رود و از آنجا اطلاعات لازم برای اجرا به پردازنده منتقل می شوند. دلیل استفاده از حافظه ی کش این است که سرعت انتقال حافظه ی کش به سرعت پردازنده نزدیک است و هر دو دارای سرعت انتقال بالایی می باشند. 

حافظه ی رم نیز که بعد از حافظه ی کش وارد عمل می شود، در این لپ تاپ دارای ظرفیت 8 گیگابایت بوده و ظرفیت کافی برای پردزاش اطلاعات مختلف را دارد. سرعت انتقال اطلاعات در رم برابر 2133 مگاهرتز است و ظرفیت 8 گیگابایتی دارد. تکنولوژی ساخت حافظه ی رم DDR4 بوده که از سرعت انتقال بالایی پشتیبانی می کند. حافظه یا ظرفیت ذخیره سازی هارد دیسک نیز از نوع HDD بوده و دارای ظرفیت 1 ترابایت می باشد. گفتنی است که این سخت افزار قدرتمند توسط باتزی لیتیوم یونی تغذیه می شود. پردازنده ی گرافیکی یا کارت گرافیک یکی دیگر از ویژگی های مهم فنی در لپ تاپ است، کارت گرافیک با پردازش و رندر کردن تصاویر و نرم افزارهای گرافیکی و ...خروجی تصویری را ممکن کرده است. در این لپ تاپ پردازنده ی گرافیکی مجزایی تعبیه شده است، این کارت گرافیک اختصاصی ساخت شرکت انویدیا بوده و مدل کارت گرافیک NVIDIA GFORCE 930MX می باشد. این کارت گرافیک حافظه ای اختصاصی با ظرفیت 2 گیگابایت دارد.که امکان پردازش و اجرای کارهای گرافیکی سنگین را ممکن کرده است.

صفحه نمایش لپ تاپ پروبوک اچ پی

نمایشگر لپ تاپ استوک اچ پی probook 470 g4

اگر بخواهیم یکی از معیارهای مهم در خرید لپ تاپ را بیان کنیم، بدون شک صفحه نمایش و اندازه ی نمایشگر لپ تاپ را خواهیم گفت. صفحه نمایش که در واقع از اجزای اصلی لپ تاپ است و هنگام خرید لپ تاپ باید حتما به اندازه ی آن و کیفیت تصویر آن و دیگر ویژگی های نمایشگر توجه کنیم. اندازه ی صفحه نمایش بستگی به کارآیی شما و نوع استفاده ی شما از لپ تاپ دارد، اگر می خواهیم در محیطی ثابت کار کنید می توانید از لپ تاپ هایی با سایز و اندازه ی بزرگ نیز استفاده کنید، برای نمونه لپ تاپ 17 اینچی و بزرگ تر را می توان استفاده نمود. اگر می خواهید لپ تاپی همراه داشته باشید که هم در محیط کار و هم در منزل از آن استفاده کنید، بهتر است لپ تاپی 14 یا 15 اینچی را بخرید. البته امروزه لپ تاپ 15 اینچی در کل طرفداران زیادی دارد. لپ تاپ اچ پی probook 470 g4 از صفحه نمایشی به اندازه ی 17.3 اینچ تشکیل شده است.این نمایشگر از نوع ال ای دی LED بوده و در ساختار آن از روشنایی ال ای دی بهره گرفته شده است. می دانید که نمایشگرهای ال ای دی و ال سی دی در واقع نوعی از صفحه نمایش هستند که نیازمند منبع نوری هستند و برای تشکیل تصویر به لامپ  و یک منبع روشنایی نیاز دارد. در این لپ تاپ نوع روشنایی از نوع ال ای دی بوده و می تواند تصاویری درخشان و روشن را با کیفیت بالا به معرض نمایش بگذارد. از دیگر موارد در نمایشگر می توان به کیفیت تصویر اشاره کرد، کیفیت تصویر به معنای دقت و رزولوشن تصویر می باشد. لپ تاپ اچ پی استوک 17 اینچی دارای کیفیت تصویر فول اچ دی FULL HD می باشد و تصاویر را با رزولوشن 1080×1920 پیکسل به معرض نمایش می گذارد. این میزان از دقت تصویر می تواند تصاویر را با وضوح 2 میلیون پیکسل نمایش دهد.

درگاه های ارتباطی لپ تاپ استوک اچ پی

از راه های ارتباطی برای اتصال لپ تاپ استوک اچ پی پروبوک 470 جی 4 درگاه های ارتباطی و پورت های آن را می توان نام برد. پورت هایی که در این لپ تاپ دیده می شوند، پورت HDMI برای اتصال به دستگاه های پخش کننده، پورت USB برای اتصال به انواع دستگاه های خارجی و حافظه های جانبی مانند فلش مموری و هارد اکسترنال به کار می رود. پورت LAN اتصال لپ تاپ به شبکه ی اینترنتی را ممکن کرده است. پورت هدفون و میکروفون نیز اتصال لپ تاپ به هدفون و میکروفون را ممکن کرده اند. کارتخوان نیز در این لپ تاپ تعبیه شده است، این کارتخوان از فلش مموری با فرمتهای SD Card, SDHC Card, SDXC Card پشتیبانی می کند. این درگاه های ارتباطی امکان ایجاد ارتباط لپ تاپ را با انواع دستگاه های خارجی ممکن کرده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 7
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 گیگاهرتز تا 3.5 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
GFORCE 930MX
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
Bluetooth 4.2
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb type-c
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

خرید لپ تاپ

سلام چگونه می تونم اینو خرید کنم ؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام از طریق افزودن به سبد
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 7
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 گیگاهرتز تا 3.5 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
GFORCE 930MX
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
Bluetooth 4.2
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb type-c
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر

لپ تاپ استوک اچ پی PROBOOK 470 G4

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم