لپ تاپ اچ پی Zhan 66 Pro G1

  • لپ تاپ استوک اچ پی ژان 66 پرو جی 1 Zhan 66 Pro G1
  • دارای پردازنده Intel Core i5 نسل هشتم
  • کارت گرافیک Intel UHD Graphics 620
  • دارای هارد دیسک با ظرفیت 1 ترابایت
  • صفحه نمایش 14 اینچی فول اچ دی
  • رم DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک اچ پی Zhan 66 Pro G1

لپ تاپ استوک اچ پی Zhan 66 Pro G1 یکی از لپ تاپ های جدید و با کیفیتی است که در سری zhan قرار گرفته اند، این مجموعه از لپ تاپ ها مشخصات فنی و ویژگی های قابل قبول و بالارده ای دارند، که توانسته اند در دل کاربران نفوذ کنند و به یکی از پرطرفدارترین لپ تاپ ها تبدیل گردند. اچ پی در این سری از لپ تاپ هایش از پردازنده ی اینتل استفاده نموده است. لپ تاپ استوک اچ پی Zhan 66 Pro G1 با پردزانده های مختلفی تولید شده که هر یک سرعت و فرکانس و حافظه ی کش و در واقع عملکردی متفاوت از هم دارند. لپ تاپی که امروز می خواهیم آن را بررسی کنیم، دارای پردزانده ی اینتل core i5 نسل هشتم مدل Intel Core i5-8265U بوده. این پردزانده با سرعت و فرکانس 3.7 گیگاهرتز تا 3.9 گیگاهرتز می باشد، این پردازنده چهار هسته ای بوده و توانایی پردازش همزمان چندین دستور را دارد. حافظه ی کش این پردزانده 6 مگابایت است و در سطح سوم قرار دارد. کارت گرافیکی که در این لپ تاپ استفاده شده، کارت گرافیک اینتل Intel UHD Graphics 620 می باشد و دارای حافظه ی اختصاصی 1 تا 8 گیگابایت است. حافظه ی رم این لپ تاپ 8 گیگابایت ظرفیت دارد و ساختار آن DDR4 می باشد و قادر به انتقال اطلاعات با سرعت دو برابر می باشد. 

صفحه نمایشی که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است، اندازه ای برابر 14 اینچ دارد. لپ تاپ 14 اینچی که از کیفیت تصویر فول اچ دی پشتیبانی می کند و تصاویر را با دقت و رزولوشن 1080×1920 پیکسل نمایش می دهد.  نوع صفحه نمایش لپ تاپ استوک اچ پی ال ای دی led می باشد و از لامپ های ال ای دی برای تامین روشنایی پس زمینه بهره می برد. این صفحه نمایش مات بوده و مانع از بازتاب نور می گردد و می توان از آن در زیر نور آفتاب نیز استفاده کرد. درگاه های ارتباطی مانند پورت های مختلف و متنوع usb به همراه پورت hdmi و پورت اترنت RJ-45 Ethernet، پورت هدفون Headphone و میکروفون microphone و پورت AC power connector بر روی لبه های لپ تاپ تعبیه شده است، که باعث اتصال آسان و سریع لپ تاپ به دستگاه های مختلف می شود.

لپ تاپ اچ پی zhan 66 pro g1

 سخت افزار و پردازنده ی لپ تاپ استوک اچ پی

پردزانده یکی از قطعات اصلی لپ تاپ و کامپیوتر است، که وظیفه ی پردازش اطلاعات مختلف را بر عهده دارد. لپ تاپ استوک اچ پی Zhan 66 Pro G1 دارای پردازنده ی اینتل core i5 نسل هشتم مدل 8265U می باشد، که سرعت و فرکانس پردازشی آن 3.6 تا 3.9 گیگاهرتز است یعنی در هر ثانیه 3 میلیارد و 600 میلیون دستور و درخواست را پردازش خواهد کرد. می دانید که پردزانده و قدرت آن را چند مولفه ی مشخص تعیین می کنند، تعداد هسته ها و سرعت و فرکانس پردازنده و حافظه ی کش و ساختار 32 بیتی یا 64 بیتی. این پردازنده نسل هشتم core i5 چهار هسته ای بوده و از چهار عدد هسته تشکیل شده است. همچنین سرعت و فرکانس پردزانده نیز که بالای 3.6 گیگاهرتز است که به معنای سرعت و دقت بالای عملکرد پردزانده ی نامبرده می باشد. حافظه ی کش که در واقع حافظه ای است بین رم و پردارنده و دارای سرعت انتقال اطلاعات بسیار زیادی است و سرعت آن تقریبا با پردازنده هماهنگ است. حافظه ی کش درخواستها و اطلاعات تکراری را در خود ذخیره می کند و زمانی که لازم باشد، در کسری از ثاینه در اختیار پردازنده قرار می دهد و دیگر لازم نیست پردزانده برای اطلاعات تکراری سراغ حافظه ی رم برود. حافظه ی کش دارای چهار سطح مختلف l1 و L2 و L3 و L4 می باشد. در این پردزانده ی حافظه ی سطح سوم L3 با ظرفیت 6 مگابایت تعبیه شده است. 

کارت گرافیک در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک اچ پی 66 پرو جی 1 ساخت شرکت اینتل بوده و مدل آن Intel UHD Graphics 620 می باشد. این پردازنده برای پردازش امور ساده ی روزانه مانند مرورگر وب و تماشای محتوای تصویری و ویدیویی و این قبیل کارها مناسب است. با اینکه این کارت گرافیک دارای حافظه ی اختصاصی است و از 1 گیگابایت تا 8 گیگابایت حافظه پشتیبانی می کند، نباید انتظار پردازش های سنگین را نداشت. حافظه ی رم که حافظه ای موقت است و اطلاعات آن با قطع شدن جریان برق لپ تاپ از بین می روند، دارای ساختار DDR4 است و دارای سرعت انتقال دو برابر می باشد و می تواند سرعت انتقال اطلاعات را افزایش دهد. هارد دیسک این لپ تاپ دارای ظرفیت 1 ترابایت است و با سرعت 5400 دور در دقیقه می چرخد. در نهایت این مشخصات فنی لپ تاپ است که باعث شده این محصول به یک محصول ایده ال و قدرتمند تبدیل شود و کارهای سنگین را با دقت و سرعت بالا پردازش کند.

صفحه نمایش لپ تاپ

نمایشگر لپ تاپ در واقع اندازه و ابعاد کلی لپ تاپ را تعیین می کند و این دو ویژگی ظاهری از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ به شمار می روند. لپ تاپ استوک اچ پی zhan 66 pro g1 دارای نمایشگری به اندازه ی 14 اینچ است. نمایشگر 14 اینچی لپ تاپ استوک اچ پی باعث شده تا در دسته ی لپ تاپ های سبک و کم وزن قرار گیرد و جابجایی آن آسان و راحت باشد. این لپ تاپ که سعی کرده تمام ویژگی ها و قابلیت های یک لپ تاپ بالارده را داشته باشد، در ساخت این نمایشگر از فناوری ال ای دی led بهره گرفته است. یعنی تامین روشنایی پس زمینه به عهده ر لامپ های led می باشد. که در واقع میزان روشنایی بیشتری داشته و تصاویری درخشان تولید می کنند. پنل این صفحه نمایش ips بوده، این پنل خاصیت ضد ضربه دارد و به علاوه زاویه دید و کیفیت تصویر را نیز ارتقا می بخشد. پنل مورد استفاده در طراحی و ساخت لپ تاپ استوک اچ پی zhan 66 pro g1 دارای روکشی مات و ضد تارتاب است و به کاربران کمک می کند تا بتوانند در فضاهای پر نور و یا زیر نور مستقیم خورشید بدون آنکه چشمشان اذیت شود و بدون کوچکترین تابش اشعه ایی به کار با لپ تاپ خود بپردازند. لپ تاپ استوک اچ پی 14 اینچی توانایی کار در هر نوع محیطی را دارد.

میزان روشنایی این صفحه نمایش برابر 220cd/m² بوده و می تواند روشنایی قابل قبولی به نمایشگر ببخشد. این لپ تاپ 67% از طیف رنگی sRGB را پوشش می دهد و توانایی نمایش تصاویری واقعی و زنده را دارد. زاویه دید وسیع و گسترده و کیفیت تصویر فول اچ دی full hd با رزولوشن 1080×1920 پیکسل از ویژگی های متفاوت تصویری لپ تاپ استوک اچ پی می باشد. بر بالای صفحه نمایش دوربینی واقع شده که امکان برقراری تماس های تصویری با کیفیت بالا را ممکن خواهد کرد.

اتصالات و پورت ها

می دانید که تنها راه برقراری ارتباط لپ تاپ با دستگاه ها و پخش کننده های دیگر از راه پورت ها و درگاه ها می باشد. در لپ تاپ استوک اچ پی zhan 66 pro g1 نیز درگاه های ارتباطی متنوعی تعبیه شده اند، که این درگاه ها شامل پورت های usb و hdmi و پورت lan و میکروفون و خروجی هدفون و پورت اترنت و پورت شارژ می شوند. همچنین کارتخوانی که از فرمتهای مختلف کارت مانند SD، SDHC و SDXC پشتیبانی می کند. پورت usb در لپ تاپ کاربردهای فراوانی دارد و از طریق آن می توان لپ تاپ را به ماوس و حافظه های جانبی و فلش مموری و هارد اکسترنال و .... وصل کرد. همچنین پورت hdmi نیز برای اتصال لپ تاپ به دستگاه های پخش کننده استفاده می شود و از آنجایی که پورت hdmi تنها پورت مستقل تصویری است می تواند اطلاعات را با کیفیت بالا انتقال دهد. باتری در نظر گرفته برای این مجموعه باتری 3 سلولی لیتیوم یونی می باشد که دارای ظرفیت 45 وات ساعت می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 8
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.46کیلوگرم
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel UHD Graphics 620
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت تا 8 گیگابایت
وبکم
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb type-c
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری 3 سلولی 45 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

رضایت

واقعا لپ تاپ محشریه مخصوصا واسه رندر گیری خیلی سریع عمل می کنه

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

اندازه نمایشگر

سلام این لپ تاپ صفحه نمایشش 14 اینچی یا 13 اینچی؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 8
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel UHD Graphics 620
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت تا 8 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.46کیلوگرم
وبکم
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb type-c
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری 3 سلولی 45 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

لپ تاپ اچ پی Zhan 66 Pro G1

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم