لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 645 G2

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP ProBook 645 G2
  • مجهز به پردازنده ی AMD A8 PRO-8600B
  • حافظه رم 8 گیگابایت با تکنولوژی DDR3L
  • صفحه نمایش 14 اینچی با کیفیت اچ دی
  • پردازنده گرافیکی AMD Radeon R6
  • حافظه داخلی 500 گیگابایت
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت لپ تاپ اچ پی ProBook 645 G2

لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 645 G2 از لپ تاپ های سری پروبوک اچ پی است، این لپ تاپ از پردازنده ی مرکزی AMD سری A8 پشتیبانی می کند، که دارای سرعت و فرکانس 1.6 گیگاهرتز می باشد و با در هر ثانیه 1.6 میلیارد دستور را پردازش و اجرا خواهد کرد. این پردزانده با توجه به چهار هسته ای بودنش و همچنین فرکانس 1.6 گیگاهرتز و حافظه ی کش 2مگابایت، در دسته ی لپ تاپ های مالتی مدیا و مصرف خانگی قرار می گیرد و برای کارهای روزانه ی ساده بهترین گزینه خواهد بود.



حافظه ی رم به کار رفته برای این لپ تاپ اچ پی ظرفیت 8 گیگابایت دارد و از تکنولوژی DDR3L SDRAM پشتیبانی می کند، همچنین سرعت این حافظه ی رم برابر 1600 مگاهرتز می باشد که در انتقال اطلاعات به پردزانده تاثیر گذار می باشد.  پردازنده ی گرافیکی نیز که نقش پردازش کردن تصاویر را بر عهده دارد ساخت شرکت AMD بوده و مدل AMD Radeon R6 می باشد. در کل از کنار هم قرار گرفتن این سخت افزارها در لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 645 G2 لپ تاپی حرفه ای و با کیفیت تولید شده است. نمایشگر لپ تاپ نامبرده 14 اینچی است و از این رو حمل و جابجایی آن بسیار راحت و ساده می باشد. وزن کم و ابعاد جمع و جور لپ تاپ اچ پی به قابل حمل بودن آن کمک کرده است. لپ تاپ استوک اچ پی 645 جی 2 قابلیت اتصال به وای فای 802.11a/b/g/n را دارد و از فناوری بلوتوث نسخه ی 4.0 نیز پشتیبانی می کند، درایو نوری به کار رفته در این مدل لپ تاپ از فرمتهای متنوع تصویری مانند DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM پشتیبانی می کند. همچنین مجهز بودن به دوربین بالای صفحه نمایش یا وبکم امکان برقراری تماس های تصویری را با کیفیت بالافراهم آورده است. باتری لیتیوم یونی 3 سلولی در این لپ تاپ دارای ظرفیت 45 وات ساعت می باشد و این مجموعه را تغذیه می کند. اگر قصد خرید لپ تاپ اچ پی را دارید، به شما پیشنهاد می دهم ابتدا کاربری و انتظار خود از لپ تاپ را تعیین کنید و بعد از آن بودجه ی در نظر گرفته شده را تخصیص دهید و در نهایت متناسب با این موارد و خواند نقد و برسی های لازم، لپ تاپ مورد تاییدتان را خریداری کنید. 

لپ تاپ استوک اچ پی 645g2

سخت افزار لپ تاپ اچ پی 645G2

از مهمترین ویژگی های لپ تاپ سخت افزار و پردزانده و اطلاعات مربوط به پردازنده ی آن می باشد. پردازنده ی لپ تاپ استوک اچ پی این بار ساخت شرکت AMD می باشد، این پردازنده مدل A8 بوده و سری PRO-8600B می باشد. این پردازنده ی قدرتمند در قدرت و سرعت عملکرد فوق العاده ای دارد و توانایی پردازش دقیق اطلاعات و درخواستهای شما را خواهد داشت. این پردازنده که در طی سه مرحله ی مختلف کار پردازش اطلاعات را انجام می دهد، به لپ تاپ اچ پی در اجرای سریع برنامه ها و نرم افزارها کمک خواهد کرد. پردزانده ی A8 از حداقل سرعت 1.6 گیگاهرتز و حداکثر سرعت 3 گیگاهرتز پشتیبانی می کند، این پردزاندهبا چنین سرعت بالایی که دارد می تواند سرعت اجرای برنامه ها را نیز افزایش دهد. همچنین تعداد هسته ای این پردزانده چهار عدد می باشد و لپ تاپ استو اچ پی پروبوک 645 G2 از پردازنده ی چهار هسته ای بهره می برد. این تعداد هسته ها نیز ارتباط مستقیم با سرعت لپ تاپ دارد، از این رو هر چه تعداد هسته ها بیشتر باشد، سرعت و پردازنده نیز بالاتر خواهد بود. حافظه ی کش نیز از دیگر موارد مهم پردازنده است. حافظه ی کش این پردازنده 2 مگابایت بوده، می دانید که حافظه ی کش به حافظه های کوچکی گفته می شود که در پردازنده جاسازی شده اند و اطلاعات و دستورالعمل های تکراری را در خود نگهداری می کنند. این حافظه های موقت در واقع کارهای تکراری هر روزه را در خود ذخیره می کنند و دیگر نیازی نیست که برای اجرای برنامه ها تکراری اطلاعات از حافظه ی رم به پردازنده انتقال یابند، بلکه مستقیم از حافظه ی کش به پردازنده منتقل خواهند شد. این روند در تسریع اجرای برنامه ها نقش بسزایی خواهد داشت. ناگفته نماند که ساختار این پردازنده 64 بیتی بوده و با برنامه های 64 بیتی هماهنگی دارد.

حافظه ی رم در واقع حافظه ای است که بصورت موقت اطلاعات و داده ها را در خود ذخیره می کند. این حافظه ی موقت در لپ تاپ استوک اچ پی 8 گیگابایت ظرفیت دارد و از تکنولوژی DDR3L SDRAM پشتیبانی می کند. سرعت انتقال اطلاعات در این حافظه برابر 1600 مگاهرتز است که سرعت نسبتا خوبی است و می تواند روند اجرای برنامه ها را سرعت بخشد. پردزنده ی گرافیکی نیز برای پردازش تصاویر استفاده شده است، این پردازنده ی قدرتمند با پردازش تصاویر باعث ایجاد تصویر می گردد، در واقع بدون این پردازنده امکان نداشت بر روی نمایشگر لپ تاپ تصویری دیده شود. حافظه ی ذخیره سازی اطلاعات هارد دیسک HDD در این لپ تاپ دارای ظرفیت 500 گیگابایت می باشد و حافظه ی کافی برای ذخیره ی برنامه های مختلف دارد.

امکانات لپ تاپ استوک اچ پی 645g2

نمایشگر لپ تاپ استوک اچ پی 645 G2

لپ تاپ استوک اچ پی 645 G2 دارای صفحه نمایشی به اندازه ی 14 اینچ است، این نمایشگر 14 اینچی از فناوری ال ای دی برای روشنایی پس زمینه بهره گرفته است. یعنی در این نمایشگر لامپ های ال ای دی LED وظیفه ی روشن کردن پس زمینه را بر عهده دارند.بنابراین تصاویری با کیفیت و روشن و پروضوح به معرض نمایش گذاشته خواهند شد. کیفیت تصویر پشتیبانی شده در این تلویزیون اچ دی HD بوده و از رزولوشن 1366x768 پیکسل پشتیبانی می کند. تصاویر بر روی نمایشگر با این میزان پیکسل و این حجم پیکسل نمایش داده خواهند شد. که کیفیت تصویر خوبی را به ارمغان می آورد. زاویه دید این نمایشگر وسیع بوده و از زوایای مختلف و گوشه های لپ تاپ نیز کیفیت قابل قبولی ارائه می شود. صفحه نمایش این لپ تاپ مات بوده و بنابراین امکان کار کردن در فضای باز و زیر نور خورشید را فراهم می آورد. این نمایشگر با جلوگیری کردن از بازتاب و انعکاس نور از خشته شدن چشم کاربر جلوگیری کرده و دید و کیفیت خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. کیبورد و صفحه کلیدی که از طریق لولای فلزی به بدنه ی لپ تاپ محکم شده اند،دارای رنگ نقره ای می باشد. کیبورد اندازه ای استاندارد دارد و به راحتی می توان با دکمه های آن کار کرد. همچنین اندازه ی استاندارد کلیدها و فاصله ی استاندارد کلیدها از هم باعث شده تا به راحتی بتوان با این کیبورد کار کرد. در پایین کیبورد نیز یک تاچ پد دیده می شود که از حرکات چندلمسی پشتیبانی می کند و می توان به جای ماوس از آن استفاده کرد. 

درگاه ها و پورت های متنوعی بر روی لبه ی سمت راست و چپ واقع شده اند، شیارهای مربوط به فن خنک کننده نیز در این لپ تاپ حضور دارند تا از گرم شدن زیاد لپ تاپ جلوگیری شود. پورت USB-C و 2 عدد پورت USB 3.0 و پورت LAN و DisplayPort و خروجی میکروفون و ورودی هدفون و پورت تصویری VGA و همچنین کارتخوان در این لپ تاپ حضور دارند که برای اتصال و برقراری ارتباط لپ تاپ با دیگر دستگاه ها و حافظه ها و وسایل جانبی و ... مورد استفاده واقع می شوند. ناگفته نماند که باتری به کار رفته در این لپ تاپ باتری 3 سلولی از نوع لیتیوم یونی بوده که ظرفیت 45 وات ساعت را دارد و می تواند این دستگاه و مجموعه ی سخت افزاری را تغذیه نماید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
A8-Series
نسل پردازنده
PRO-8600B
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.2 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
1.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
2 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb type-c
1
پورت usb2.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی 3 سلولی 48 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

یو اس بی

سلام منظور از پورت یو اس بی چیه؟ میشه توضیح بدید

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
پورت USB یو اس بی یک واسط اتصالی جهت انتقال برق و دیتا است که می‌تواند به دستگاه‌های گوناگون، ابزارک‌ها و گجت‌ها و کامپیوتر اجازه دهد با دیگر وسائل جانبی ارتباط برقرار کند. وسایل اتصالی به یو اس بی خیلی متنوع هستند؛ از کیبورد و ماوس گرفته تا پخش کننده موسیقی و فلش درایوها. برای نمونه ما به برخی از این دستگاه‌ها در آن‌ها از درگاه USB استفاده شده است اشاره خواهیم کرد: انواع کیس کامپیوتر ، لپ‌تاپ ، پخش ماشین و ضبط خانگی، اسپیکر، سینمای خانگی ، موزیک پلیر ، ویدیو پلیر ، برد فلش خور ، سیستم ماینینگ و ماینر بیت کوین ، مبدل صوتی و تصویری و...

تفاوت قیمت

سلام، پردازنده ی A8 و A10 فقط سرعتشون با هم فرق داره یا تعداد هسته هاشونم بیشتر یا کمتره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
A8-Series
نسل پردازنده
PRO-8600B
فرکانس و سرعت پردازش
1.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
2 مگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.2 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb type-c
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی 3 سلولی 48 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر

لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 645 G2

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم