لپ تاپ استوک اچ پی Pavilion x360

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP Pavilion x360
  • دارای پردازنده ی اصلی Core i5 8th Gen
  • پردازنده ی گرافیکی Intel UHD 620
  • حافظه ی داخلی 1024 گیگابایت 
  • حافظه ی رم 8 گیگابایتی DDR4
  • نمایشگر 14 اینچی فول اچ دی
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ اچ پی Pavilion x360

لپ تاپ استوک اچ پی Pavilion x360 یکی از لپ تاپ های بالارده و با کیفیتی است که از سوی شرکت معتبر اچ پی HP تولید و روانه ی بازار شده است. از همان نگاه اول طراحی منحصر به فرد و خاص این لپ تاپ است که همه ی نظرها را به سوی خود جلب می کند. رنگ بدنه ی نقره ای جذاب با ضخامت بسیار کم از عوامل مدرن و شکیل بودن لپ تاپ اچ پی پاویلیون ایکس 360 است.



کیبورد و بدنه و شاسی همه به رنگ نقره ای در آمده اند، البته کیبورد مشکی رنگ آن نیز موجود می باشد و انتخاب به سلیقه ی خریدار می باشد. قابلیت انعطاف پذیری بالای بدنه ی لپ تاپ امکان چرخش 360 درجه و خم شدن بدنه ی لپ تاپ را فراهم آورده ، تا جایی که می توان صفحه نمایش را خم کرد و آن را به بدنه ی پشتی لپ تاپ چسباند و به این صورت در حالت جمع و جور از آن استفاده کرد. قلمی به همراه لپ تاپ اچ پی Pavilion x360 ارائه شده است، این قلم بر روی صفحه نمایش لپ تاپ با حساسیت بالا کار می کند و کارآیی راحت و ساده ای را برایتان به ارمغان خواهد آورد. نمایشگر تعبیه شده برای لپ تاپ اچ پی پاویلیون X360 در اندازه ی 14 اینچ و 15.6 اینچ تولید شده است، این اندازه ها می توانند همه ی نیازهای شما را برطرف سازند و شما را به لپ تاپ مورد نظرتان برسانند. ناگفته نماند که وزن کم و مناسب 1.59 کیلوگرمی لپ تاپ استوک اچ پی X360 جابجایی و حمل آن را رحت کرده است.  از ظرافت و زیبایی این لپ تاپ هر چه بگوییم، کم گفته ایم. پس بهتر است آنچه را می توان دید به عهده ی خودتان بگذاریم و سراغ مشخصات فنی و امکانات لپ تاپ اچ پی برویم.

لپ تاپ استوک اچ پی pavilion x360

از نظر سخت افزاری باید اقرار کرد که با یک لپ تاپ حرفه ای روبرو هستیم، لپ تاپ بالارده ای که از برجسته ترین قابلیت ها بهره می برد. از پردزانده شروع می کنیم، پردازنده ی به کار گرفته شده در این لپ تاپ شامل دو نوع مختلف است. یعنی اچ پی دو مدل لپ تاپ پاویلیون x360 را تولید کرده است، یکی با پردزانده ی core i7 و یکی با پردزانده ی core i5. هر یک از این لپ تاپ ها بسیار کاربردی و مناسب می باشند که در ادامه با مشخصات هر دو آشنا خواهید شد. لپ تاپی با پردازنده ی Intel Core i5-10210U دارای سرعت و فرکانس 1.6 تا 4.2 گیگاهرتز می باشد، این پردزانده حافظه ی کش 6مگابایت داشته و چهار هسته اینیز می باشد، پردازنده ی گرافیکی این لپ تاپ Intel UHD Graphics است، که ساخت شرکت اینتل بوده و سرعت و قدرت بالایی در اجرای برنامه های گرافیکی سنگین دارد. پردازنده ی بعدی که در لپ تاپ اچ پی پاویلیون ایکس 360 به کار می رود، پردزانده ی Intel Core i7-10510Uاست، این پردازنده دارای فرکانسی مابین 1.8 گیگاهرتز تا 4.9 گیگاهرتز است، چهار هسته ای بوده و دارای حافظه ی کش 8 مگابایت می باشد، پردازنده ی گرافیکی نیز همان Intel UHD Graphics است، با همان قدرت و دقت. طبیعی است که قیمت لپ تاپ اچ پی Pavilion x360 تحت تاثیر این پارامترها تغییر می کند. در ادامه با سایر ویژگی های لپ تاپ اچ پی Pavilion x360 آشنا خواهیم شد. 

نمایشگر لپ تاپ اچ پی پاویلیون X360

لپ تاپ اچ پی pavilion x360

می دانید که نمایشگر و کیفیت تصویر لپ تاپ همواره اهمیت داشته اند و نمی توان موضوع به این مهمی را نادیده گرفت. در لپ تاپ استوک اچ پی پاویلیون X360 از دو نوع مختلف نمایشگر استفاده شده است، البته این دو نمایشگر تنها در اندازه و سایز صفحه نمایش با هم اختلاف دارند. صفحه نمایش لپ تاپ استوک  اچ پی پاویلیون ایکس 360 با پردزانده ی CORE I5 برابر 14 اینچ می باشد، که ما هم اتفاقا قصد معرفی آن را داریم. این نمایشگر 14 اینچی بسیار خوش دست بوده و می توان به سادگی آن را با خود حمل کرد. صفحه نمایش نامبرده از قابلیت لمسی نیز پشتیبانی می کند و قابلیت دریافت همزمان چندین لمس را دارد و از حرکات چند لمسی پشتیبانی می کند. این نمایشگر در واقع از فناوری ال ای دی LED در ساخت خود استفاده کرده است. این فناوری به معنای نیازمندی صفحه نمایش به نور پس زمینه است، که این نور توسط لامپ های ال ای دی تامین می شود. صفحه نمایش 14 اینچی از لامپ ها و روشنایی ال ای دی برای تامین روشنایی و خلق تصویر بهره می برد، که علاوه بر روشنایی بیشتر تصاویری با کیفیت تر و پر وضوح تر نیز خلق می کنند. نمایشگر لپ تاپ اچ پی از کیفیت تصویر فول اچ دی FULL HD پشتیبانی می کند، این کیفیت تصویر در واقع هنوز هم بسیار پرطرفدار است و بسیاری از لوازم تصویری و دیجیتالی هنوز هم با چنین کیفیتی وابسته هستند. کیفیت تصویر فول اچ دی FULL HD با رزولوشن 1080×9120 پیکسل توانایی نمایش دادن تصاویری با کیفیت و واقعی را دارند. لبه ها و گوشه های اطراف نمایشگر بسیار باریک و ظریف می باشد، به طوری که تماشای محتوای تصویری بر روی ان لپ تاپتجربه ی بصری فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. پنل IPS به کار رفته در این مدل لپ تاپ که نوعی ضد ضربه می باشد، علاوه بر افزایش دادن زاویه دید و افزایش دادن و بهبود بخشیدن کیفیت تصویر از لپ تاپ در برابر خراش برداشتن و ضربه های احتمالی وارده محافظت می کند. همچنین زاویه دید وسعی و گسترده ی 178 درجه نیز از دیگر ویژگی های خاص لپ تاپ استوک اچ پی است که امکان مشاهده در زوایای مختلف را نسبت به لپ تاپ فراهم کرده است.

سخت افزار لپ تاپ ا چ پی Pavilion x360

پردازنده ی به کار رفته در این مدل لپ تاپ ساخت شرکت اینتل Intel می باشد، مدل پردازنده ی این لپ تاپ Core i5 بوده و از نسل پنجم پردازنده های اینتل است. پردازنده ی Core i5 8th Gen از سرعت و فرکانس بالای 2.30 گیگا هرتز بهره می برد، این فرکانس و سرعت بالا می تواند اجرا و پردازش اطلاعات و درخواست های شما را در سریع ترین زمان ممکن کرده است. مموری DDR4 SDRAM در این لپ تاپ دارای حافظه ی 8 گیگابایت بوده و از تکنولوژی DDR4 پشتیبانی می کند. از آنجایی که سرعت پردازنده به حافظه ی کش و حافظه ی رم ارتباط مستقیم دارد، از این رو هر چه میزان حافظه ی رم بیشتر باشد در واقع اطلاعات بیشتری را در خود ذخیره می کند و باعث افزایش سرعت پردازنده و لپ تاپ خواهد شد. چرا که پردازنده برای پردازش و اجرای برنامه ها ابتدا سراغ حافظه ی کش و در صوتر عدم وجود اطلاعات لازم سراغ حافظه ی رم خواهد رفت. باتری که یکی از ویژگی های مهم در لپ تاپ است، در لپ تاپ استوک اچ پی pavilion x360 از نوع لیتیوم پلیمری می باشد، باتری 3 سلولی که دارای ظرفیت 42 وات ساعت است. این باتری می تواند به مدت 10 ساعت شارژ نگه دارد و شما را از شارژر بی نیاز خواهد کرد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 8
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
ال ای دی
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
وزن لپ تاپ
1.59Kg
فرکانس و سرعت پردازش
1.7 تا 2.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 4400
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
اسپیکر دوگانه B&O PLAY
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb type-c
1
پورت usb 3.0
3 عدد
پورت usb2.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
باتری 3 سلولی 41 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق_دفترچه راهنما
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

برای رندر گیری خیلی سریع عمل می کند

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 8
فرکانس و سرعت پردازش
1.7 تا 2.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 4400

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
ال ای دی
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
وزن لپ تاپ
1.59Kg
وبکم
مشخصات اسپیکر
اسپیکر دوگانه B&O PLAY
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb type-c
پورت usb 3.0
3 عدد
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری 3 سلولی 41 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق_دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک اچ پی Pavilion x360

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم