لپ تاپ استوک اچ پی Envy x2

  • لپ تاپ استوک اچ پی 12.5 اینچ hp Envy x2
  • پردازنده Qualcomm Snapdragon 835
  • حافظه ی داخلی 256 گیگابایت ssd
  • دارای حافظه ی رم 8 گیگابایت
  • درگاه ارتباطی HDMI و USB 
  • سیستم عامل ویندوز 8.1
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ اچ پی Envy x2

لپ تاپ اچ پی Envy x2 یکی از تبلت های هیبریدی  HP است، که دارای اندازه ی 12.5 اینچی است و به عنوان لپ تاپ و تبلت نیز استفاده می شود. لپ تاپ استوک اچ پی Envy x2 هم به عنوان تبلت و هم با وصل کردن کیبورد به عنوان لپ تاپ استفاده می شود. لپ تاپ اچ پی نیز دارای صفحه نمایش 12.5 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی بوده که کارکردی راحت داشته و به سادگی مورد استفاده قرار می گیرد. مجهز بودن به پردازنده ی قدرتمند Qualcomm Snapdragon 835 اجرای هر برنامه ای را با سرعت ودقت بالا امکانپذیر کرده است، حافظه ی رم این لپ تاپ 8 گیگابایت بوده که برای به اجرا درآوردن برنامه های مختلف سازگاری بالایی دارد و سرعت زیادی در روند اجرای برنامه های مختلف دارد. حافظه ی داخلی 256 گیگابایت با فناوری SSD بسیار مقبول بوده و می تواند فضای کافی را در اختیار کاربران قرار دهد.



ابعاد و وزن مناسب در نظر گرفته شده برای تبلت هیبریدی اچ پی باعث می شود تا به راحتی حمل گردد و مورد استفاده واقع شود. ناگفته نماند که این لپ تاپ به مدت 22 ساعت شارژ نگه می دارد و می توان ساعتها از آن استفاده کرد. پردازنده ی گرافیکی Intel HD در کنار پردازنده ی سری کوالکارم اسنپدراگون قدرت سخت افزاری محصول را افزایش داده است، تا جایی که آن را به یک محصول حرفه ای و بالارده تبدیل کرده است.

لپ تاپ اچ پی Envy x2

طراحی و ساختار لپ تاپ اچ پی HP Envy x2

طراحی و ساختار لپ تاپ اچ پی

لپ تاپ یا تبلت اچ پی Envy x2 در واقع یکی از انواع تبلت های هیبریدی است، این تبلت هیبریدی را می توان به جای لپ تاپ نیز استفاده کرد و در واقع دو کارآیی دارد. با اینکه از نظر ظاهری بیشتر به تبلت شباهت دارد؛ اما با وصل کردن کیبورد به بدنه ی آن حالت لپ تاپ پیدا خواهد کرد. اچ پی برای این تبلت هیبریدی ابعاد 29.3x21x0.69 سانتی متر در نظر گرفته است و وزن آن معادل 0.7 کیلوگرم می باشد، این ابعاد و وزن مناسب است که کارآیی راحت لپ تاپ اچ پی را به دنیال داشته است. برای استفاده از لپ تاپ در این مدل کافی است که صفحه کلید چرمی مشکی رنگ را به بدنه ی دستگاه وصل کنید، البته در این لپ تاپ از اتصال مغناطیسی پشتیبانی می شود و می توان از طریق این اتصال کیبورد و بدنه را به هم وصل نمود. صفحه کلید لپ تاپ دارای دکمه هایی با اندازه ی استاندارد می باشد اما از آنجایی که عمق کمی داشته امکان دارد برای استفاده ی طولانی مدت خسته کننده باشند و ناچار به تهیه ی کیبوردی دیگر شوید. این کیبورد چرمی از نور پس زمینه پشتیبانی نمی کند و همین کار کردن در محیط های تاریک را برای لپ تاپ استوک اچ پی سخت تر خواهد کرد. 
بدنه ی لپ تاپ دارای پایه ای یکپارچه بوده که با زاویه ی نسبتا مناسب نسبت به بدنه باز شده و کارآیی و استفاده ی راحتی نیز دارد. بر روی لبه های باریک این لپ تاپ تعدادی درگاه و شیار و دکمه های تنظیم کننده واقع شده اند. بدنه ی نقره ای رنگ و فلزی این لپ تاپ حس خاص بودن را به کاربر می دهد. بر روی بدنه ی پشتی لپ تاپ برند معتبر اچ پی با رنگ نقره ای روشن تعبیه شده است. در وسط این پنل پشتی لولای اتصال دهنده ی بدنه به پایه واقع شده و از این ظریف می توانند به راحتی بدنه را با استفاده از پایه ثایت نگه دارند. در ساخت اسپیکرهای این لپ تاپ با مارک مشهور Bang & Olufsen همکاری شده است. این شرکت معتبر بلندگوهای دوگانه ای با کیفیت و قدرت صوتی بالا را در این لپ تاپ تعبیه کرده اند، تا صدایی واضح و همه جانبه انتشار دهند. بر روی لبه ی لپ تاپ دکمه ی تنظیم کننده صدا، جک هدفون و شیار سیم کارت نیز تعبیه شده است. از این پس می توانید به جای استفاده از اینترنت وای فای از اینترنت 4G سیم کارت استفاده کنید. طرف سمت راست نیز دارای شیار میکرو اس دی microSD و پورت USB-C می باشد. از این پورت برای شارژ کردن لپ تاپ اچ پی X2 استفاده می شود.

نمایشگر و کیبورد

لپ تاپ استوک اچ پی Envy x2 دارای نمایشگری با اندازه ی 12.5 اینچ می باشد، این صفحه نمایش تصاویر را با کیفیت بالا و بصورت شفاف و واضح نمایش می دهد. کیفیت تصویر در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ فول اچ دی FULL HD می باشد. که تصاویر را با دقت و رزولوشن 1080×1920 پیکسل پخش می کند. این کیفیت تصویر تماشای محتویات تصویری و ویدیویی را با کیفیت بالا ممکن نموده است. سطح رنگی بالایی توسط این نمایشگر پوشش داده می شود و از 112% طیف رنگی پشتیبانی می کند. میزان روشنایی صفحه نمایش لپ تاپ استوک اچ پی برابر 486 نیت بوده که باعث خلق تصاویری با کیفیت شده و زاویه دید وسیعی را به لطف این درخشندگی فراهم آورده است. زاویه دید گسترده ی لپ تاپ در لبه های راست و چپ لپ تاپ به میزان 75% کیفیت خود را حفظ می کنند. براق بودن صفحه نمایش از ایرادهای وارده به این نمایشگر است، چرا که امکان کار کردن در نور زیاد و زیر نور خورشید را سخت کرده است. ناگفته نماند که این نمایشگر عملکرد لمسی داشته و با حرکت انگشت بر روی آن می توان دستورات مختلف را اجرا نمود. 
کیبورد با خاصیت جداشوندگی از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است. کیبورد ارائه شده در این لپ تاپ قابلیت جدا شدن را دارد و همین کارآیی راحت را به ارمغان آورده است. کیبورد تعبیه شده دارای طراحی جزیره ای بوده و کلیدهای تعبیه شده در آن از عمق کمی برخوردار هستند و تنها ایراد به عمق کم کلیدها مربوط می شود. البته همین کم عمق بودن نیز باعث بی صدا بودن کار کردن با این کیبورد شده است. اندازه ی استاندارد کلیدها با فاصله ی استاندارد آنها از هم باعث شده تا به هنگام تایپ کردن با مشکلات تایپی مواجه نشوید. پد لمسی که در پایین کلیدها به چشم می خورد دارای اندازه ی مناسب بوده و از حرکات چندلمسی نیز پشتیبانی می کند. قلم ارائه شده به همراه این لپ تاپ نیز به فشار و کاغذ حساسیت نشان داده و از طریق حلقه ی نگهدارنده ی مخصوص می توان قلم را به بدنه ی لپ تاپ وصل کرد. 

دلایل خرید لپ تاپ اج پی Envy x2

لپ تاپ اچ پی Envy x2 دارای امکانات حرفه ای و بالارده می باشد و همین امکانات باعث شده تا در ردیف بهترین لپ تاپ ها قرار گیرد. مجهز بودن به پردازنده ی بسیار قدرتمند کالکام اسنپدراگون و حافظه ی رم 8 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 256 گیگابایتی و پردازنده ی گرافیکی اینتل از ویژگی های خاص لپ تاپ اچ پی می باشد. این سخت افزار قدرتمند امکان اجرای برنامه ها و نرم افزارهای مختلف را فراهم می کند و شما را در باز کردن و انتخاب برنامه و بازی و ... آزاد می گذارد. صفحه نمایش 12.5 اینچی با کیفیت فول اچ دی و دیگر ویژگی های تصویری خیالتان را از بابت پخش فیلم راحت می کند. بدنه ی نقره ای رنگ به همراه کیبورد چرمی ترکیب زیبایی را خلق کرده که نشان از خوش سلیقگی طراحان اچ پی دارد. شما می توانید این لپ تاپ اچ پی که قابلیت تبدیل شدن به تبلت را نیز دارد در فروشگاه اینترنتی هنارک با قیمت مناسب خریداری نمایید. این لپ تاپ را می توانید به مدت 20 روز تست کنید و در صورت بروز مشکل آن را برگشت دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
Qualcomm
سری پردازنده
snapdragon
نسل پردازنده
835
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وزن لپ تاپ
1210 گرم
فرکانس و سرعت پردازش
1.1 تا 2.6 گیگاهرتز
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
intel hd 540
وبکم
دارای سنسور با رزولوشن 2 مگاپیکسل
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی استریو
حسگر اثر انگشت
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb type-c
1
پورت usb 3.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما، کیبورد
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

رضایت

سلام لپ تاپ فوق العاده قوی هست

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

زیبا و با کیفیت

خیلی لپ تاپ ظریف و قشنگیه و واقعا ارزش خرید رو داره

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
Qualcomm
سری پردازنده
snapdragon
نسل پردازنده
835
فرکانس و سرعت پردازش
1.1 تا 2.6 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
intel hd 540

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وزن لپ تاپ
1210 گرم
وبکم
دارای سنسور با رزولوشن 2 مگاپیکسل
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی استریو
حسگر اثر انگشت
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb type-c
پورت usb 3.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما، کیبورد

لپ تاپ استوک اچ پی Envy x2

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم