لپ تاپ استوک اچ پی Elite X2

  • لپ تاپ استوک اچ پی 12 اینچی HP Elite X2
  • مجهز به پردازنده ی m5-6Y57 و M7 6Y75
  • باتری 4 سلولی لیتیوم پلیمری 40Wh
  • حافظه ی رم با ظرفیت 8 گیگابایت
  • پشتیبانی از ویندوز Windows 10 
  • حافظه ی ssd با ظرفیت 256GB

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ اچ پی استوک Elite X2 مدل 1012 G1

لپ تاپ اچ پی Elite X2 مدل 1012 G1 یکی از لپ تاپ های با کیفیت و خوش ساختی است که توسط برند HP ساخته شده است. لپ تاپ استوک اچ پی Elite X2 دارای نمایشگری به اندازه ی 12.1 اینچی است و از کیفیت تصویر فول اچ دی FULL HD با رزولوشن 1080×1920 پیکسل پشتیبانی می کند. روشنایی پس زمینه ی نمایشگر لپ تاپ توسط لامپ های ال ای دی LED تامین می شود، این نوع نمایشگر نسبت به نمایشگر های LCD روشنایی بالاتر و کیفیت تصویر بهتری را نمایش خواهد داد. لپ تاپ استوک اچ پی الیت ایکس 2 لپ تاپ اچ پی Elite X2 دارای بدنه ای نقره ای می باشد، جنس بدنه ی لپ تاپ از فلز بوده و جذابیت زیادی به محصول بخشیده است.

کیبورد و قلم لپ تاپ اچ پی Elite صفحه کلید در نظر گرفته شده برای لپ تاپ اچ پی Elite X2 مدل 1012 G1 به صفحه کلید قابل حمل معروف است، در قسمت بالایی صفحه کلید نوار فلزی به چشم می خورد که استحکام و کارکرد لپ تاپ را افزایش داده است. همچنین  در این صفحه کلید از نام پد یعنی کلیدهای عددی پشتیبانی نمی شود و برای تایپ اعداد می توانید از کلیدهای عددی بالا استفاده کنید. فاصله ی استاندارد دکمه های فیزیکی از هم و اندازه ی مناسب کلیدها باعث می شود تا کارآیی راحتی داشته باشد و کاربران هنگام تایپ با این کیبورد کمتر دچار اشتباه شوند. تاچ پد لپ تاپ که در پایین صفحه کلید واقع شده است، از قابلیت چند لمسی پشتیبانی می کند، اندازه ی این پد 9.4×5.5 سانتی متر می باشد که فضای کافی برای حرکات دست را به شما می دهد. این پد از بازخورد لمسی برخوردار است و به سرعت حرکات چند لمسی شما را اجرا خواهد کرد. از این کلیک پد می توانید به جای ماوس استفاده نمایید

در پشت لپ تاپ بر روی لبه ی بالایی یک نوار مشکی رنگ 2 سانتی متری تعبیه شده است، وجود نوار مشکی بر بالای لپ تاپ سنت شکنی بوده و نوعی انقلاب در طراحی لپ تاپ سری الیت ایکس 2 می باشد. احتمالا اچ پی به منظور پنهان کردن آنتن ها از این نوار مشکی استفاده کرده است. ضخامت در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک اچ پی تنها 8.02 میلی متر است که نشان از باریک بودن بدنه ی لپ تاپ است. در این لپ تاپ شاسی فلزی از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و قطعات با کیفیت بالا در کنار هم به خوبی قرار گرفته اند. آنچه که کمی بعید و دور از انتظار بود، مقاومت کم لپ تاپ در برابر پیچاندن بود. یعنی این لپ تاپ بسیار راحت پیچ می خورد و ما انتشار داشتیم استحکام و مقاومت بیشتری داشته باشد. پایه ای برای ایستادن و نگه داشتن  لپ تاپ تعبیه شده است، که فلزی بوده و برخلاف دیگر لپ تاپ ها پایه یکپارچه نمی باشد و طراحی یو U شکل دارد، این پایه با زاویه ی 55 درجه و توسط لولا به بدنه ی لپ تاپ وصل شده و استحکام بسیار بالایی دارد.لپ تاپ اچ پی elite x2آنچه که احتمالا تعجب آور باشد، عدم پشتیبانی از پورت ها و درگاه های فیزیکی است. بر روی لبه های این لپ تاپ هیچ نوع پورت و درگاهی به کار نرفته است، بر روی لبه ی سمت راست لپ تاپ پورت USB 3.0 نوع A و جک audio-combo و MicroSD و جک پاور قرار گرفته است. همچنین بر روی لبه ی سمت چپ نیز دکمه های تغییر صدا و دکمه ی پاور و اسلات سیم کارت و ... واقع شده که ارتباطات لپ تاپ را گسترده تر کرده و کارآیی راحتی برای آن به ارمغان آورده است. لپ تاپ اچ پی Elite X2 از ماژول WLAN پشتیبانی کرده همچنین از استانداردهای 802.11 a/b/g/h/n و ماژول سریع ac و بلوتوث نسخه ی 4.2 نیز پشتیبانی می کند. دوربینی که در پشت لپ تاپ قرار گرفته، دارای رزووشن 5 مگاپیکسل است و از فلش پشتیبانی می کند، تا تصاویری با کیفیت و روشن توسط دروبین ثبت گردد. همچنین وبکم ارائه شده در این لپ تاپ دارای کیفیت مناسبی است و می توان از طریق این وبکم تماس های تصویری با کیفیت را برقرار کرد. پشتیبانی از حسگر اثرر انگشت در این لپ تاپ امنیت آن را ارتقا داده است. لپ تاپ استوک اچ پی Elite X2 دارای قلم Active Pen می باشد. این قلم امکان کنترل کردن صفحه  لمسی لپ تاپ را دارد. نمایشگر لمسی را می توان هم با انگشت و هم با قلم کنترل نمود. نمایشگر لمسی حداکثر 10 ورودی را تشخیص می دهد. قلم استایلوس دارای سه دکمه می باشد، دو دکمه در پایین و دکمه ای در بالای قلم قرار گرفته است. یک حلقه نیز برای اتصال قلم به لپ تاپ تعبیه شده است. این قلم از سطح فشار 2048 پشتیبانی کرده و برای نوشتن و نقاشی کردن بسیار مناسب است.

لپ تاپ استوک اچ پی elite x2

سخت افزار و باتری

لپ تاپ اچ پی Elite X2 دارای سخت افزاری قدرتمند بوده و قدرت و سرعت پردازشی بالایی دارد. از مهمترین ویژگی های سخت افزاری لپ تاپ لازم است که پردازنده و نوع و سرعت آن را بررسی کنیم. در این مدل لپ تاپ اچ پی دو مدل مختلف را تویلد کرده یکی با پردازنده ی نشل هفتم اینتل CORE I7 ودیگری با پردازنده ی نسل پنج core i5 مدل پردازنده ی نسل هفتم M7 6Y75 بوده و دارای سرعت پردازشی 1.8 تا 3.2 گیگاهرتز می باشد، یعنی در هر ثانیه حداکثر 3.2 میلیارد دستور را پردازش خواهد کرد. پردازنده ی نسل پنجم نیز مدل M5 6Y57 می باشد. مشخصا قیمت لپ تاپ اچ پی Elite X2 با پردازنده ی m7 بالاتر از پردازنده ی m5 خواهد بود. سیستم عامل پشتیبانی شده در این مدل لپ تاپ ویندوز 10 بوده و نسخه ی 64 بیتی آن در دسترس می باشد. ناگفته نماند که تعدا هسته های پردازنده ی به کار رفته در لپ تاپ 2 هسته بوده که نقش زیادی در اجرای روان و سریع برنامه های مختلف دارد. ظرفیت حافظه ی رم در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک اچ پی Elite X2 مدل g1 برابر 8 گیگابایت می باشد، این میزان حافظه سرعت اجرا را افزایش خواهد داد. نوع حافظه ی رم DDR3 بوده و سرعت و دقت بالایی نیز دارد. می دانید که پردازنده مانند مغر لپ تاپ عمل می کند و شیوه ی کار پردازنده به این صورت است، که برای اجرای دستورات ابتدا اطلاعات حافظه ی کش خود و سپس اطلاعات حافظه ی رم را به کار می گیرد. بنابراین هر چه حافظه ی رم بیشتر باشد، امکان نگهداری اطلاعات نیز بیشتر شده و در نتیجه سرعت پردازنده نیز در اجرای برنامه های مختلف افزایش خواهد یافت.

حافظه ی داخلی این لپ تاپ از نوع ssd بوده و دارای ظرفیت 256 گیگابایت می باشد. ناگفته نماند که از اسلات کارت حافظه نیز پشتیبانی می شود و امکان ارتقای حافظه ی لپ تاپ وجود دارد. این لپ تاپ از سیم کارت پشتیبانی می کند و همچنین قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. استاندارد 802.11a/b/g/n/ac و بلوتوث نسخه ی 4.2 نیز اتصالات بی سیم لپ تاپ را فراهم می آورند. این مجموعه ی سخت افزاری توسط باتری لیتیوم پلیمری 4 سلولی با ظرفیت 40 وات ساعت تغذیه می شود. که قابلیت نگهداری شارژ 10.25 ساعت را دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
Core M7
نسل پردازنده
نسل 7
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وزن لپ تاپ
1.6 کیلوگگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD 5300
وبکم
1
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
پورت usb 3.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر , کیبورد
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

قلم

سلام هنگام خرید قلم لپ تاپ باهاش هست؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله جز وسایل لپ تاپ است

لپ تاپ اچ پی Elite X2

لپ تاپ اچ پی Elite X2 صفحه نمایشش لمسیه؟ و اینکه ال ای دیه یا اولد؟ تو آمازون زده اولد و تو cnet نوشته ال ای دی. این مدل شما صفحه نمایشش از چه نوعیه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
Core M7
نسل پردازنده
نسل 7
فرکانس و سرعت پردازش
2 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD 5300

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وزن لپ تاپ
1.6 کیلوگگرم
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
پورت usb 3.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر , کیبورد

لپ تاپ استوک اچ پی Elite X2

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم