لپ تاپ استوک اچ پی Spectre x2

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP Spectre x2
  • دارای نمایشگر 12 اینچی فول اچ دی
  • پردازنده ی دو هسته ای m3-6Y30
  • حافظه ی رم 4 گیگابایت LPDDR3
  • حافظه داخلی 128گیگابایت ssd
  • حافظه ی کش 4مگابایت
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک اچ پی Spectre X2

لپ تاپ اچ پی Spectre X2 یکی از لپ تاپ های با کیفیت و قدرتمندی است که در سال 2017 توسط کمپانی خوش نام hp تولید و روانه ی بازار شده است. می دانید که اچ پی به عنوان یکی از سازنده های اصلی لپ تاپ در سطح جهانی فعال تی دارد و در طی این چند سال اخیر با تولید انوا لپ تاپ و تبلت توانسته گستره ی فعالیت خود را افزایش دهد و طرفداران بیشتری برای خود جلب نماید.لپ تاپ اچ پی Spectre X2 لپ تاپی با کیفیت از محصولات این برند عظیم است. نمایشگر 12 اینچی با کیفیت فول اچ دی، حافظه ی رم 4 گیگابایتی و حافظه ی داخلی ssd با ظرفیت 128 گیگابایت و سیستم عامل ویندوزی از جمله ویژگی های برجسته ی این لپ تاپ به شمار می روند. از آنجایی که این لپ تاپ دارای نمایشگری به اندازهی  12.1 اینچ است در نتیجه در دسته ی تبلت های بزرگ هم قرار می گیرد. مجهز بودن به پردازنده ی قدرتمند دو هسته ای اینتل سری m3-6y30 کارآیی حرفه ای به این لپ تاپ بخشیده است. سرعت و فرکانس این پردازنده 2.5GHz بوده که در هر ثانیه 2.5 میلیارد دستور را پردازش خواهد کرد.حافظه ی کش تعبیه شده برای لپ تاپ استوک اچ پی x2 برابر 4 مگابایت بوده که در تسریع اجرای برنامه ها و نرم افزارهای مختلف نقشی سودمند دارد.



همچنین حافظه ی داخلی نیز که از نوع LPDDR3 می باشد، ظرفیتی 4 گیگابایتی دارد، این حافظه ی رم می تواند اطلاعات مربوط به برنامه ها و اجرای آنها را در خود ذخیره نماید و باز هم در ارتقای اجرای برنامه های مختلف سودمند باشد. حافظه ی داخلی ذخیره سازی لپ تاپ استوک اچ پی Spectre X2 نیز 128 گیگابایت می باشد که در نوع خود عملکردی بی نظیر داشته و می تواند فضای کافی در اختیار کاربران این لپ تاپ بگذارد.

لپ تاپ استوک اچ پی spectre x2

باتری به کار رفته در این سیستم می تواند به مدت 10 ساعت لپ تاپ را روشن نگه دارد. این لپ تاپ در واقع به عنوان تبلت نیز استفاده می شود و این کار با جدا کردن کیبورد از صفحه نمایش ممکن می شود. وقتی کیبورد را از صفحه نمایش 12 اینچی جدا می کنید، می توانید به عنوان تبلت از آن استفاده کنید. همچنین ر روی بدنه ی پشتی لولای فلزی محکمی برای نگهداری پایه ی لپ تاپ ایجاد شده است. پایه ی نگهدارنده ی لپ تاپ نیز فلزی بوده و بصورت توخالی طراحی شده است، با زاویه ی 55 درجه نسب به بدنه ی لپ تاپ قرار می گیرد و کارکردی راحت را برای لپ تاپ به همراه داشته است.

صفحه نمایش و کیبورد لپ تاپ استوک اچ پی

صفحه نمایش لپ تاپ spectre x2

از مواد مهمی که باید هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه نمایید، صفحه نمایش لپ تاپ می باشد. اندازه ی نمایشگر لپ تاپ اچ پی x2 برابر 12 اینچ می باشد، که به عنوان تبلت بزرگ نیز استفاده خواهد شد. ابعاد 12 اینچی صفحه نمایش کارآیی و عملکرد فوق العاده ای داشته و با توجه به وزن کم و ابعاد کوچک آن می توان به راحتی حمل و جابجا شود و همه جا همراه خود داشته باشید. نوع صفحه نمایش در لپ تاپ استوک اچ پی Spectre X2 ال ای دی با منبع روشنایی wled می باشد. در این نمایشگر لامپ های ال ای دی وظیفه ی تامین نور و روشنایی را بر عهده دارند. بر روی این نمایشگر پنل ips نیز به کار رفته است. این پنل خاصیت ضد ضربه دارد و در برابر ضربه های احتمالی از لپ تاپ محافظت می کند. کار کرد لمسی نمایشگر کارآیی راحتی را به ارمغان آورده است و روند اجرای برنامه های مختلف را سرعت بخشیده است. نمایشگر لمسی لپ تاپ اچ پی از کیفیت تصویر فول اچ دی ful hd پشتیبانی می کند، این کیفیت تصویر تصاویر را با رزولوشن و دقت تصویر 1080×1920 پیکسل پخش می کند و تصاویری با کیفیت را به معرض نمایش می گذارد.

به همراه این صفحه نمایش یک کیبورد نیز که قابلیت جداسازی و انعطاف پذیری بالایی را دارد عرضه شده است. این کیبورد نقره ای رنگ و فلزی مستحکم در شرایط مختلف استفاده می شود بدون اینکه کمترین ضربه را ببیند. اندازه ی اتساندارد و فاصله ی دقیق و استاندارد کلیدها از هم باعث شده تا کار کردن و تایپ کردن با این لپ تاپ ها بسیار سریع و لذت بخش باشد. حتی احتمال اشتباه تایپی نیز به شدت کاهش می یابد. متناسب با ابعاد لپ تاپ، کیبورد طراحی شده و به همین دلیل از نام پد یا کلیدهای اعداد جداگانه پشتیبانی نمی کند، باید از اعداد بالای کیبورد استفاده کرد. در پایین کلیدها یک تاچ پد با اندازه ی استاندارد تعبیه شده است، این تاچ پد از حرکات چند لمسی به خوبی پشتیبانی می کند و به جای ماوس می توان از آن استفاده نمود.

سخت افزار و باتری لپ تاپ Spectre X2

مولفه ی مهم بعدی که در لپ تاپ استوک اچ پی Spectre X2 مهم می باشد. مشخصات سخت افزاری لپ تاپ می باشد، پردازنده و ساختار آن و سرعت و فرکانس پردازنده از مهمترین ویژگی های پردازنده هستند که با توجه به آنها می توان دقت و سرعت پردازنده را تعیین کرد. می دانید که تعداد هسته های پردازنده و سرعت و فرکانس آن، حافظه ی کش و نسخه ی 32 بیتی یا 64 بیتی پردازنده از ویژگی های مهم و تعیین کننده هستند که در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد. پردازنده ی به کار رفته در لپ تاپ Spectre X2 ساخت شرکت اینتل intel بوده و جزو سری m3 مدل m3-6y30 می باشد. پردزانده ی دو هسته ای به کار رفته در این لپ تاپ قدرت کافی برای اجرای سریع و همزمان برنامه ها و نرم افزارهای مختلف را دارد. همچنین سرعت و فرکانسش برابر 2.5 گیگاهرتز است و در هر ثانیه 2.5 میلیارد دستور را پردازش خواهد کرد. حافظه ی کش در نظر گرفته برای این لپ تاپ 4 مگابایت ی باشد، که اجرای برنامه ها را سرعت می بخشد و بدون این حافظه ی کش پردازنده مدت زمان بیشتری را برای اجرای برنامه ها نیاز دارد. برخی از اطلاعات همیگشی و روزمره در حافظه ی کش ذخیره می شوند، تا به هنگام نیاز بسیار سریع در دسترس پردازنده قرار گیرند . پردازنده در این مواقع اولین مکانی که به آن مراجعه می کند، حافظه ی کش می باشد. بنابراین ظرفیت این حافظه اهمیت زیادی دارد.

رم و حافظه ی رم ram در لپ تاپ استوک اچ پی x2 از نوع LPDDR3 بوده و دارای ظرفیت 4 گیگابایت می باشد. حافظه ی 4 گیگابایتی رم نیز راضی کننده است و در جهت تسریع روند و اجرای برنامه ها شما را یاری می هد. پردازنده ابتدا به حافظه ی کش و در صورت عدم دستیابی به اطلاعات لازم به حافظه ی رم ram مراجعه می کند.  حافظه ی داخلی تعبیه شده در لپ تا اچ پی 128 گیگابایت ظرفیت دارد و از نوع ssd می باشد. باتری به کار رفته در این مدل لپ تاپ مدت زمان 10 ساعت شارژ لپ تاپ را نگه می دارد.

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core m3
نسل پردازنده
نسل 6
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.5GHz
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 515
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2095 مگابایت
وبکم
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb type-c
1
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

باتری

سلام باتری لپ تاپ چند ساعت شارژدهی دارد؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست گرامید به مدت 10 ساعت می تواند لپ تاپ را روشن نگه دارد

لپ تاپ اچ پی

سلام لپ تاپ اچ پی specter x2 با کیفیت تره یا elite x2؟ بین این دو تا کدومشون بهتره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core m3
نسل پردازنده
نسل 6
فرکانس و سرعت پردازش
2.5GHz
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 515
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2095 مگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وبکم
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb type-c

سایر ویژگی‌ها

اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه

لپ تاپ استوک اچ پی Spectre x2

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم