لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8740w

  • لپ تاپ استوک اچ پی مدل 8740w از سری EliteBook 
  • کارت گرافیکی NVIDIA Quadro FX2800M 
  • دارای پردازنده نسل Core i5  سری هشت
  • مجهز به حافظه داخلی 500 گیگابایتی
  • بهره گیری از حافظه رم 4 گیگابایتی
  • دارای صفحه نمایشگر 17.3 اینچی 
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
3 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی مشخصات و کارایی لپ تاپ استوک HP EliteBook 8740w

معرفی لپ تاپ اچ پی 8740w

کمپانی اچ پی یکی از شرکت های موفق و قدرتمند در تولید لپ تاپ است که همواره به کیفیت صدا، تصویر، بدنه و تعداد پورت ها توجه ویژه ایی داشته و دارد. لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8740w از محصولات با کیفیت و کامل این کمپانی معروف به شمار می آید. این محصول که اکنون به صورت استوک در بازار موجود می باشد دارای صفحه نمایشی بزرگ به اندازه 17 اینچ می باشد که به دلیل تعداد پورت های کاملی که دارد می توان آن را برای ادارات مناسب دانست. لپ تاپ استوک اچ پی دارای طراحی بسیار زیبا و بدنه مقاومی می باشد که از لحاظ سخت افزاری نیز می توان آن را یکی از لپ تاپ های با کیفیت کمپانی اچ پی خواند. وزن زیاد 3.57 کیلوگرمی آن را برای حمل و نقل کمی مشکل ساخته. این لپ تاپ از پردازنده چهار هسته ایی intel core i5 با فرکانس پردازشی 1.73 گیگاهرتز برخوردار است. کاربران به راحتی می توانند سیستم عامل 64 بیتی را بر روی آن نصب کنند. حافظه داخلی 500 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 4 گیگابایتی سایر خصوصیات و ویژگی های این لپ تاپ کاری می باشند. برای شارژدهی بالا، در این لپ تاپ اچ پی از یک باتری 8 سلولی لیتیوم یونی استفاده شده است. صفحه کلید، صفحه نمایش، بلندگوها و تاچ پد لپ تاپ 8740w دارای بهترین کیفیت هستند که در ادامه به طور کامل به بررسی هر کدام از آنها پرداخته ایم.



صفحه نمایش وسیستم صوتی لپ تاپ HP EliteBook 8740w

نمایشگر لپ تاپ اچ پی 8740w

کمپانی hp همواره در طراحی و ساخت محصولات خود توجه خاصی به نمایشگر لپ تاپ ها داشته و آن ها را با بهترین کیفیت همراه ساخته است. صفحه نمایش لپ تاپ hp 8740w نیز از این قاعده مستثنا نبوده و دارای کیفیت بالایی می باشد. صفحه نمایش لپ تاپ elitebook 8740w به اندازه 17 اینچ با  رزولوشن تصویر 1200×1920 پیکسل شما را به تماشای عکس های فوق العاده زیبا و عالی دعوت می نماید و برای تماشای فیلم بهترین گزینه است هم به دلیل کیفیت تصویر بالا و هم به خاطر مانیتور بزرگی که دارد. زاویه دید قابل قبولی را دارا می باشد که با چرخش در هر هر چهار جهت محدودیت بسیار کمی در خواندن مطالب به چشم می خورد. نمایشگر مات این لپ تاپ از بازتاب های مزاحم جلوگیری می کند به طوری که امکان کار کردن در زیر نور مستقیم خورشید را برای کاربران خود فراهم آورده است. صفحه نمایش17 اینچلپ تاپ اچ پی دارای نور پس زمینه LED می باشد و رنگ ها در آن به صورتی کاملا زنده به نمایش گذاشته می شوند. بلندگوها دارای بهترین کیفیت هستند که قادرند صدایی بسیار شفاف و رسا را ایجاد و به گوش کاربران خود برسانند. شفافیت صدا بسیار عالی بوده به نحوی که می توان گفت شرکت اچ پی در ساخت آنها سنگ تمام گذاشته است.



صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ HP EliteBook 8740w

کیبورد لپ تاپ 8740W با توجه به بزرگی نمایشگر و لپ تاپ از پک کاملی از کلید های مورد نیاز برای یک سیستم برخوردار است که یکی از بهترین و کاملترین کیبورد های موجود می باشد. کیبورد لپ تاپ الایت بوک اچ پی مجهز به نور پس زمینه صفحه کلید است که کار کردن در شب هنگام را برای کاربران خود آسان و راحت کرده. طراحی صفحه کلید براساس استانداردهای لازم طراحی شده. این صفحه کلید از پلاستیک با کیفیت ساخته شده که کار کردن با آن بسیار خوشایند و رضایت بخش است. دکمه های کیبورد به نحوی کنار هم قرار گرفته اند که در هنگام تایپ هیچ مشکلی برای شما بوجود نیاید و به راحتی و بدون داشتن احساس خستگی و گرفتگی عضلات ساعت ها بشینید پای لپ تاپ خود و به کار تایپ بپردازید. دکمه ها بسیار روان بوده و انگشت به راحتی روی آن به حرکت در می آید. اندازه 17 اینچی این  لپ تاپ موجب شده تا صفحه کلید مربوطه دارای بخش عددی مجزا برای انجام کارهای محاسباتی و تسریع در کار می باشد. این مجموعه عددی مجزا برای کاربران حسابداری و آن دسته از کاربرانی که نیاز مبرم به حساب و کتاب دارند و زیاد با اعداد سر و کار دارند گزینه ایده آلی می باشد. در صفحه کلید این لپ تاپ استوک اچ پی بین حروف G,H,B دایره ی کوچک به چشم می خورد که به جوی استیک نام دارد و کار ماوس را انجام می دهد این Trackpoint   را می توان مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید قرار دارد. این ماوسک تنها قابلیت حرکت نشانگر ماوس را دارد و توانایی کلیک کردن و انتخاب را ندارد اما  کمپانی اچ پی برای این مشکل دو دکمه در زیر کیبورد قرار داده که همان کار کلیک چپ و کلیک راست ماوس را امجام می دهند. تاچ پد لپ تاپ اچ پی دارای اندازه استانداردی است که به راحتی قادر به انجام عملکردهای چند لمسی می باشد. تاچ پد لپ تاپ همانند جوی استیک دقیقا کارایی ماوس را دارد ولی تنها می تواند حرکت نشنگر ماوس را تغییر دهد و قابلیت انتخاب را ندارد که کمپانی اچ پی با تعبیه دو کلید انتخابی در پایین تاچ پد این مشکل را نیز حل کرده. کیفیت و حساسیت تاچ پد بسیار بالا بوده و به راحتی می تواند در سریع ترین زمان ممکن به فرامین لمسی پاسخ دهد.

کیبورد لپ تاپ اچ پی 8740w

پورت ها و درگاه های ارتباطی لپ تاپ HP EliteBook 8740w

لپ تاپ استوک 8740w دارای انواع پورت های خروجی و ورودی مختلفی می باشد و از پک کامل  پورت ها و درگاه های ارتباطی برخوردار است به گونه ایی که در اتصال لوازم جانبی دیگر به لپ تاپ هیچ کمبودی را احساس نمی کنید. روی لبه جلویی لپ تاپ : Cardreader، جک هدفون و میکروفون صدای 3.5 میلی متری را می توان نام برد. در لبه سمت چپ لپ تاپ: پورت های VGA، یک پورت USB، DisplayPort،  Kensingtn Lock، ExpressCard ، FireWire و محل اتصال شارژر دیده می شوند. لبه پشتی لپ تاپ شامل پورت های: شبکه LAN، ، ورودی برق آداپنور (جک AC) و پورت USB  می باشد. در سمت راست لپ تاپ استوک اچ پی پورتهایی همچون مودم، LAN،  دو پورت USB 2.0، پورت مشترک USB /eSATA و دی وی دی درایو قرار گرفته اند. برای استفاده از شبکه جهانی اینترنت این لپ تاپ دارای دو روش با سیم و بی سیم است. روش با سیم از طریق پورت LAN امکان پذیر است و روش بدون سیم که در واقع همان وای فای می باشد. از این دو روش کاربران می توانند به راحتی به اینترنت متصل شوند و از گرد ش در سایت های اینترنتی بهره ببرند. حتی به لطف این قابلیت و نمایشگر 17 اینچی می توانید به  تماشای آنلاین فیلم ها و برنامه های مورد علاقه بپردازید.  ا زدیگر امکانات موجود در این لپ تاپ استوک می توان به وجود بلوتوث آن اشره کرد، که می توان از این طریق به تبادل اطلاعات با دیگر لوازم هوشمند و الکترونیکی پرداخت. برای حفاظت از اطلاعات شخصی در لپ  تاپ کمپانی اچ پی از سنسور اثر انگشت  استفاده کرده است. به کمک این سنسور کاربران می توانند رو ی برنامه ها و فایل های شخصی خود قفل بذارند یا اینکه لپ تاپ را طوری تنظیم کنند تا تنها با اثر انگشت خودشان به صورت کامل روشن یا خاموش شود. جدا از سنسور اثر انگشت در بعضی از مدل ها نیز می توان با استفاده از پین کد یا کارت الکترونیکی لپ تاپ را قفل کنید و به این صورت از اطلاعات خود به خوبی حفاظات کنید. لپ تاپ اچ پی 8740W از سری EliteBook دستگاهی همه فن حریف بوده و دارای بهترین و قدرتمند ترین سخت افزار های ممکن می باشد که در اجرای برنامه ها و بازی های سنگین سرعت خیره کننده ای دارد. کمپانی اچ پی  در طراحی لپ تاپ الایت بوک خود از پردازنده ی مرکزی 8 هسته ای اینتل core i5 بهره برده است که قدرت بسیار بالایی را در پردازش محاسبات سنگین را دارد. پردازنده اینتل موجود در این لپ تاپ 8200QM می باشد. لپ تاپ hp elitebok 8740w از 8  مگابایت حافظه کش برخوردار است.  سرعت پرداز در این لپ تاپ برابر با 1.73 گیگاهرتز است. کارت گرافیک در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک اچ پی، گرافیک NVIDIA Quadro FX2800M با ظرفیت 1 گیگابایت است که در نوع خود بی نظیر است. پردازنده گرافیکی و کارت گرافیک قوی استفاده شده در ساخت این لپ تاپ استوک اچ پی آن را برای کارهای حرفه ایی و سنگین مناسب کرده. با توجه به کارت گرافیک و پردازنده قوی، از این لپ تاپ می توان برای کارهای سنگین اعم از تدوین، طراحی سه بعدی، بازی های سنگین و پر حجم و ... استفاده کرد. حافظه داخلی لپ تاپ استوک اچی پی ، هاردیسک 500 گیگابایتی است. همچنین فضای مورد نیاز برای ذخیره فایل ها و داده ها برابر 4 گیگابایت می باشد که به راحتی می توان این میزان را تا 16 گیگابایت ارتقا داد و از فضای بیشتری بهره برد.

سخت افزار

کلام اخر

لپ تاپ کاری hp elitebook 8740w با بهره گیری از صفحه نمایش 17 اینچی و مات برای کار در فضاهای روشن بسیار مناسب بوده. از این لپ تاپ استوک می توان در طراحی های حرفه ایی، فتوشاپ، کرل، اتوکد، رندرینگ حرفه ای، تدوین، سالیدورکس، مایا و تری دی مکس با بالاترین سرعت پردازش ممکن استفاده کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 1
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
وزن لپ تاپ
3.57 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA Quadro FX2800M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
درایو نوری
DVD-RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
استریو
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
8 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (3)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 3 customer reviews

موجود

سلام در حال حاضر این لپ تاپ در فروشگاهتون موجود هست

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله. مدل های که تو سایت هست رو کلن موجود داریم

قیمت

کلا نسبت به قیمت ارزش داره و برای کار های روزمره و سبک گزینه مناسبی هست

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

ویندوز

سلام. آیا این مدل ویندوز 10 رو پشتیبانی می کند؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 1
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA Quadro FX2800M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
وزن لپ تاپ
3.57 کیلوگرم
درایو نوری
DVD-RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
استریو
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
8 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8740w

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم