لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 17 G3

  • لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 17 G3
  • دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی
  • دارای حافظه ی رم 32 گیگابایت
  • حافظه ی داخلی 512 گیگابایت
  • سیستم عامل Windows 10
  • مجهز به پردازنده Core i7
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
3 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 17 G3

لپ تاپ اچ پی ZBook 17 G3 یکی دیگر از لپ تاپ های با کیفیت و صنعتی برند اچ پی hp است که برای کاربری های مختلف مالتی مدیا، عمومی و صنعتی طراحی شده است. لپ تاپ اچ پی ZBook 17 G3 Mobile Workstation دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی است، که از قطعات حرفه ای و پیشرفته بهره گرفته و کارآیی یک کامپیوتر خانگی قدرتمند را دارد. پردازنده ی به کار رفته در این مدل لپ تاپ Core i7 بوده و مدل i7 6820HQ می باشد، این پردازنده که ساخت شرکت اینتل intel می باشد از حداکثر سرعت 3.6 گیگاهرتز بهره می برد. اچ پی تمرکزش را بیشتر بر روی عملکرد و قدرت لپ تاپ جمع کرده نه باریکی و ظرافت آن. می دانید که لپ تاپ اچ پی سری zbook دارای صفحه نمایش با اندازه های مختلف است، که لپ تاپ ورک استیشن ZBook 17 G3 بزرگ ترین صفحه نمایش این سری است.



مجهز بودن به حافظه ی رم  32 گیگابایتی از نوع DDR4 و حافظه ی داخلی 512 گیگابایتی از نوع SSD قدرت و عملکرد این لپ تاپ 17.3 اینچی اچ پی را افزایش داده است. این میزان حافظه ی لپ تاپ سرعت زیادی به هنگام اجرای نرم افزارها و دانلود سیستم عامل فراهم می کند. در کنار این پردازنده ی مرکزی و حافظه ی رم و ذخیره سازی لازم است که به پردازنده ی گرافیکی این لپ تاپ نیز اشاره ای داشته باشیم. یکی دیگر از ویژگی های بارز این محصول، پردازنده ی گرافیکی انویدیا مدل  Quadro M3000M می باشد، این پردازنده دارای حافظه ی اختصاصی 4 گیگابایت بوده و نقش موثری در افزایش سرعت و دقت عملکرد این لپ تاپ دارد.

لپ تاپ اچ پی zbook-17-g3

لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 17 G3 دارای نمایشگر 17.3 اینچی بوده، این نمایشگر بزرگ برای کارهای مهندسی و معماری بسیار مناسب بوده و به هیچ عنوان چشم شما را اذیت نخواهد کرد. فناوری صفحه نمایش در این لپ تاپ LED-backlit بوده و روشنایی پس زمینه توسط لامپ های led تامین می گردد. پنل این نمایشگر ips بوده، که خاصیت ضربه گیر دارد و زاویه دید را هم افزایش می دهد. صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی از نوع مات بوده و دارای دقت تصویر فول اچ د یfull hd با رزولوشن 1080×1920 پیکسل می باشد. که توانایی نمایش دقیق و با کیفیت محتوای نمایشی را دارد.

سخت افزار و باتری

از همان ابتدای نقد و بررسی لپ تاپ اچ پی ZBook 17 G3 به مشخصات سخت افزاری و باتری آن می پردازیم. در این لپ تاپ پردازنده ی مرکزی به کار رفته در آن ساخت شرکت اینتل intel می باشد و سری پردازنده Core i7 و مدل آن i7 6820HQ است. این پردازنده ی قدرتمند امکان اجرای سریع و روان برنامه ها و نرم افزارها، دانلود سریع ویندوز و ...را فراهم اورده است. فرکانس این پردازنده بین 2.7 گیگاهرتز و 3.6 گیگاهرتز متغیر است و با توجه به کاربری و نوع کاری که با آن انجام می دهید، فرکانس و سرعت پردازنده تغییر می کند. در کنار این پردازنده ی قدرتمند حافظه ی کش 8 مگابایتی تعبیه شده است. می دانید که برای اجرای برنامه ها و دستورات پردازنده لازم است که سراغ حافظه ی اصلی ram برود و سپس دستورات را اجرا نماید، حافظه ی کش که به حافظه های کوچک پردازنده نیز شهرت دارند، اطلاعات لازم و کاربردی را در خود ذخیره می کند و لازم نیست پردازنده هر بار سراغ حافظه ی اصلی برود، بلکه برای اجرای برخی برنامه ها که اطلاعات مربوط به آنها در حافظه ی کش ذخیره شده است، سریعتر دانلود و بارگذاری شده و سریع تر اجرا می شوند. حافظه ی رم این لپ تاپ صنعتی اروپایی استوک اچ پی مربوط به حافظه ی رم ram آن می شود. حافظه ی رم لپ تاپ استوک اچ پی zbook 17 g3 برابر 32 گگیابایت می باشد. رم از نوع DDR4 است و از ویژگی های برجسته ی لپ تاپ اچ پی به شمار می آیند.

حافظه ی رم در واقع حافظه ای است، که اطلاعات لازم برای اجرای دستورات و برنامه ها را در خود ذخیره کرده است. اطلاعات ذخیره شده در این حافظه توسط پردازنده ی مرکزی پردازش می شوند. همچنین جالب است بدانید که در زمان قطع برق اطلاعات حافظه ی رم نیز از بین رفته و اطلاعاتی که در خود ذخیره کرده بود حذف می شوند. اما یکی از موارد مهمی که سرعت اجرای برنامه های مختلف را تعیین می کند، حافظه ی کش و حافقظه ی رم ram می باشد.که هر چه بیشتر باشند، بهتر است. حافظه ی داخلی در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک اچ پی 512 گیگابایت بوده و نوع حافظه ی داخلی SSD می باشد. پردازنده ی گرافیکی در نظر گرفته شده برای لپ تاپ زدبوک 17 پردازنده ی NVIDIA انویدیا مدل Quadro M3000M می باشد. حافظه ی اختصاصی پردازنده ی گرافیکی 4 گیابایت است و بنابراین با این لپ تاپ می توان انواع بازی و نرم افزارهای سنگین را اجرا کرد. این مجموعه ی سخت افزاری توسط باتری 6 سلولی لیتیوم یون با ظرفیت 96 وات‌ساعتتغذیه می شود، که می تواند تا 16.25 ساعت شارژدهی داشته باشد. 

نمایشگر 17 .3 اینچی لپ تاپ اچ پی

نمایشگر لپ تاپ اچ پی zbook-17-g3

نمایشگر یا همان صفحه نمایش به کار رفته در لپ تاپ اچ پی ZBook 17 G3 برابر 17.3 اینچ می باشد. این نمایشگر 17 اینچی از نوع ال ای دی بوده و برای روشنایی پس زمینه از لامپ های ال ای دی به کار رگفته است. ناگفته نماند که پنل ips نیز کیفیت این صفحه نمایش را ارتقا داده است. کیفیت و دقت تصویر نمایشگر 17.3 اینچی لپ تاپ استوک اچ پی فول اچ دی full hd می باشد، رزولوشن 1080×1920 پیکسل باعث می شود تا تصاویر نمایش داده شده کیفیت و وضوح و دقت بالایی داشته باشند. به کار گیری صفحه نمایش مات از خستگی چشم جلوگیری می کند و مانع انعکاس نور محیط بر روی نمایشگر می گردد. حداکثر روشنایی این نمایشگر 300 کاندلا بر متر مربع است، که باعث پخش تصاویر درخشان و روشن خواهد شد. بر روی لبه های جلویی و پشتی لپ تاپ هیچ پورت و درگاهی واقع نشده است، تنها بر روی لبه های کنار پورت ها قرار گرفته اند. که دسترسی راحتی داشته و باعث می شوند تا به سادگی لپ تاپ را به دستگاه های مختلف وصل کرد. 

ایستگاه کاری لقبی است که به لپ تاپ های اچ پی zbook داده شده است، این لپ تاپ ها برای کاربری عمومی، کاربری اداری و تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در این لپ تاپ از کلید شماره نام پد استفاده نشده و کلیدهای عددی به همراه لپ تاپ استوک hp در صفحه نمایشی کامل و یکجا جمع شده اند. اندازه ی استاندارد کلیدها از هم و فصله ی این دکمه ها از هم بسیار مناسب تر می باشد. کارآیی این صفحه کلید به دلیل رعایت فاصله ی استاندراد مناسب می باشد. همچنین کیبورد دارا ی نور پس زمینه می باشد، که امکان استفاده در تاریکی شب را به کاربر می دهد.

سایر ویژگی های لپ تاپ اچ پی

لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 17 G3 فاقد درایو نوری بوده و این مورد از معایب این لپ تاپ می باشد. وبکم تعبیه شده برای این لپ تاپ دارای کیفیت و رزولوشن 720p می باشد و می تواند با کیفیت و وضوح بالایی فیلم ضبط کند و تماسهای تصویری را ساپورت نماید. استفاده از نور پس زمینه برای کلیدهای کیبورد از دیگر ویژگی های خاص این لپ تاپ است، که امکان استفاده در تاریکی را نیز فراهم کرده است. پورت ها و درگاه های ارتباطی به کار رفته در این لپ تاپ اتصال لپ تاپ به سایر دستگاه ها و مانیتورها ممکن کرده است. در اینلپ تاپ پورت hdmi و vga به کار رفته اند، این پورت های تصویری باعث انتقال با کیفیت محتوای تصویری به مانیتورهای بزرگ تر می شوند، برای نمونه زمانی که بخواهید محتوای پخش شده بر روی لپ تاپ را به تلویزیون انتقال دهید، از طریق کابل و پورت hdmi به راحتی می توانید این انتقال با کیفیت محتوا را انجام دهید. پورت های 4 گانه ی usb نوع 3.0 در کناره های لپ تاپ و 2 پورت USB Type-C ، میکروفون دوگانه به همراه اسپیکر B&O از مزایای ویژه ی این لپ تاپ به شمار می روند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 6
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
وزن لپ تاپ
3.26 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
8 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
32 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro M3000M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
اسپیکر استریو B&O
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb type-c
2 عدد
پورت usb 3.0
4 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6سلولی، لیتیوم یون
اقلام همراه لپ تاپ
باتری، شارژر
نظر / پرسش (3)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 3 customer reviews

امنیت

سلام لپ تاپ فوق حسگر اثر انگشت داره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام نه متاسفانه اما برای حفاظت از اطلاعاتتون می تونید از طریق پین کد به سیستمتون رمز بدید

رضایت

آقا خيلي عالي بود ممنون منم همين مدل رو دارم خيلي راضي هستم

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

لپ تاپ استوک

سلام، این لپ تاپ اچ پی استوک داخلیه؟ یا استوک اروپایی؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 6
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
8 مگابایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro M3000M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
32 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
وزن لپ تاپ
3.26 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
اسپیکر استریو B&O
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb type-c
2 عدد
پورت usb 3.0
4 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6سلولی، لیتیوم یون
اقلام همراه لپ تاپ
باتری، شارژر

لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 17 G3

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم