لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8440w

  • لپ تاپ استوک اچ پی مدل 8440w سری EliteBook
  • بهره گیری از دو حافظه ذخیره سازی 4 و 6 گیگابایتی
  • دارای دو کانفیگ Intel Core i5 و Intel Core i7
  • بهره گیری از صفحه نمایش 14.1 اینچی 
  • دارای هارد 500 گیگابایتی از نوع HDD
  • باتری 6 سلولی لیتیوم یونی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
3 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک HP EliteBook 8440W

لپ تاپ های سری W کمپانی اچ پی را می توان لپ تاپ هایی فوق حرفه ایی دانست. مدل های W که مخفف WORKSTATION است برای کارهای حرفه ای و مهندسی و انجام محاسبات سنگین طراحی شده است. لپ تاپ استوک اچ پی 8440w   هم از لحاظ ساختار فیزیکی و هم از لحاظ عمر قطعات داخلی نظیر مادربرد و گرافیک و... بسیار با دوام می باشد و می توان سال ها از آن برای کارهای حرفه ای خود استفاده کنید. لپ تاپ استوک اچ پی لپ تاپی با کلاس، شیک و با دوام است چرا که از فلز درساخت بدنه آن استفاده شده است. برخلاف اکثر مدل های elitebook فلزی که در ساخت بدنه 8440w به کار رفته است پلاتین براق تر و شفاف تر است. درب صفحه نمایش و محل قرا گرفتن دست ها هر دو از جنس آلومینیون می باشند. جنس صفحه کلید از پلاستیک مشکی مات بوده که در برابر ضربات مقاوم است. تک تک قطعات به کار برده شده در ساخت این لپ تاپ اچ پی از کیفیت بالایی برخوردارند. اصول کار کمپانی اچ پی در طراحی و تولید لپ تاپ هایش، خصوصا لپ تاپ های کاری استحکام و مقاومت در برابر ضربات و آسیب ها بوده و هست، که از این لحاظ این سیستم مورد بررسی بسیار قوی می باشد. ظاهر زیبای لپ تاپ  hp 8440w  جدا از استحکام دارای ظاهری زیبا نیز می باشد، ظاهر زیبایی آن به قدری چشم نواز است که نظر هر کاربری را به خود جلب می کند.



اکثر قطعات موجود در این لپ تاپ الایت بوک قابلیت ارتقاء یافتن را دارند که باتری 6 سلولی یکی از یان قطعات با قابلیت ارتقاء یافتن است. در صورت معمول باتری 6 سلولی این لپ تاپ استوک hp توانایی 4.5 ساعت شارژدهی را دارد که در صورت نیاز به مدت زمان بیشتر می توان آن را به 8 سلولی ارتقاء داد و مدت ساعت عمر باتری و کار کردن بدون شارژر آن را افزایش داد. کمپانی اچ پی لپ تاپ elitebook 8440w را در دو کانفیگ Core i7 و Core i5  همچنین تو مقدار رم ذخیره سازی تولید و روانه بازار کرده است. کانفیگ های لپ تاپ 8440w با دو میزان رم 4 و 6 گیگابایت ساخته شده اند. 8440w i5 با حافظه ذخیره سازی 6 گیگابایت و 8440w i7 با حافظه ذخیره سازی 4 گیگابایت طراحی و تولید شده اند ولی هر دو مدل از هارد 500 گیگابایتی از نوع HDD بهره می برند. صفحه کلید پلاستیکی لپ تاپ hp دارای کلید هایی روان با، بازخورد عالی ایی می باشند که با توجه به اندازه 14.1 اینچی نمایشگر فاقد بخش عددی مجزا می باشد. در بالای کیبورد یک سری کلید تنظیمات برنامه یا می توان گفت میانبر برنامه ها وجود دارد که شال: HP Quicklook 3 ، کلید مرورگر، پد لمسی، کلید قطع کردن صدا و تنظیم صدا می باشد.حسگر اثر انگشت نیز در پایین و سمت راست کیبورد نصب شده است. کیفیت تصویر لپ تاپ استوک اچ پی HD+ با رزولوشون 900×1600 می باشد. ابعاد تصویر در این لپ تاپ elitebook 8440w   همانند ساسر لپ تاپ های دیگر 16:9 است. در نتیجه با این کیفیت تصویر HD+ و رزولوشون مناسب آن شما می توانید هنگام تماشای فیلم یا گرفتن خروجی از برنامه های سه بعدی خود تصاویری با کیفیت بالا را در صفحه نمایش 14.1 اینچی این لپ تاپ HP مشاهده کنید. صفحه نمایش 8440w  به دلیل مات بودن مانیتور، هنگام کار کردن با آن کاربر احساس خستگی نمی کند و بدون آنکه چشم شما اذیت شود ساعت ها می توانید پای لپ تاپ خود کار کنید. صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی استوک توانایی چرخش تا 180 درجه را دارد که این خود یکی از مزیت های آن می باشد.

بررسی لپ تاپ اچ پی 8440w


صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ  HP EliteBook 8440W

نمایشگر لپ تاپ elitebook 8440w دارای اندازه 14.1 اینچی می باشد که تصاویر را با کیفیت HD و رزولوشنی برابر با  768×1366 پیکسل در معرض دید قرار می دهد. کیفیت رنگ و وضوح تصاویر ایجاد شده توسط این مانیتور خارق العاده است. زاویه دید افقی این لپ تاپ استوک hp بسیار عالی بوده تا جایی که کاربران از عملکر آن واقعا شگفت زده می شوند. نمایشگر 8440w از پنل LED-backlit ساخته شده است که دارای روکشی مات و ضد تارتاب است و این امکان را به کاربران خود می دهد تا بتوانند در فضاهای پر نور و یا زیر نور مستقیم خورشید بدون آنکه چشمشان اذیت شود به کار با لپ تاپ خود بپردازند. سیستم صوتی به کار برده شده دراین لپ تاپ بسیار خوب بوده و مجهز به فناوری SRS Premium Sound PRO می باشد. صدای اسپیکر های 8440w رضایت بخش بوده که با افزایش دادن صدا، هیچ گونه نویز و اختلالی ایجاد نخواهد شد و صدای آن به اندازه ایی بلنداست که برای یک دفتر کاری بزرگ مناسب است.

نمایشگر لپ تاپ اچ پی 8440w

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ استوک اچ پی HP EliteBook 8440W

صفحه کلید لپ تاپ مورد بررسی در این بخش ترکیبی از دو طرح chiclet-shape و طرح های معمولی است که به یک صفحه کلید تاپ و خوش دست مبدل شده است.  کیبورد و مجموعه کلید های گرد هم آمده استفاده شده در لپ تاپ 8440w جزیره ای و فاقد نور پس زمینه می باشد اما به منظور تامین روشنایی صفحه کلید می توان از نور لامپ دوربین استفاده کرد زیرا این لامپ به قدری روشنایی دارد که قادر است نور لازم برای تایپ کردن در شب هنگام را برای کاربران خود فراهم کند. کیبورد لپ تاپ اچ پی الایت بوک اچ پیدارای کلید های بزرگ با فاصله های زیاد می باشد که در ردیف های منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. هنگام تایپ کردن توسط این کیبورد احتمال نوشتن اشتباه کلمات وجود ندار در نتیجه تایپ کردن با این صفحه کلید بسیار راحت بوده و کاربر می تواند ساعت ها بدون احساس خستگی مشغول به تایپ باشد. کلید های کیبورد دارای روکش DuraKey هستند که موجب می شود تا در استفاده زیاد و در دراز مدت حروف چاپ شده بر روی دکمه ها به هیچ وجه پاک نشوند. در صفحه کلید این لپ تاپ 8440w  بین حروف G,H,B یک جوی استیک وجود دارد که برای طراحی و مواردی که نیاز به حساسیت بالا در کارهای گرافیکی وجود دارد می تواند جایگزین مناسبی برای ماوس شما باشد. این Trackpoint تمامی کار های ماوس را انجام می دهد جز کلیک کردن که این مشکل به لطف دو کلید نصب شده در بالای تاچ پد حل شده است. اندازه تاچ پد طراحی شده ایده آل بوده، تو رفتگی کمی در صفحه لمسی تاچ پد وجود دارد که موجب حفاظت از سر انگشتان شما می شود. تاچ د لمسی لپ تاپ 14.1 اینچی اچ پی از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است. کلید اثر انگشت خوان در پایین کیبورد و در سمت راست آن برای قفل کردن لپ تاپ با اثر انگشت تعبیه شده است که کاربران می توانند با استفاده ازاینن حسگر لپ تاپ خود را قفل کنند و از داده و اطلاعات موجود در سیستم به خوبی مواظبت کنند.

کیبورد لپ تاپ اچ پی 8440w

سخت افزار وپورت های  لپ تاپ اچ پی HP EliteBook 8440W

لپ تاپ اچ پی 8440wدر هر چهار طرف خود دارای پورت ها ی مختلفی می باشد که به راحتی توانسته دغدغه کاربران برای اتصال ابزار جانبی یا مانیتور بزرگتری به لپ تاپ خود را برطرف کند. این پورت ها در سمت راست شامل: درایو اپتیکال DVD، پورت اترنت، مودم و پورت ترکیبی eSATA/USB 2.0 می باشند. در سمت چپ لپ تاپ سه پورت وایرلس، مبدل هدفون، میکروفون و شیار expresscard موجود می باشد. در شیار جلویی لپ تاپ نیز کارت خوان و پشت لپ تاپ درگاه DisplayPort برای اتصال سیستم به نمایشگر های خارجی در نظر گرفته شده است. وجود بلوتوث و وای فای پر سرعت باعث می شود تا به کمک برنامه هایی همچون shareit اطلاعات پر حجم خود را بین لپ تاپ و موبایل خود به اشتراک بگذارید. این لپ تاپ با کانفیگ های مختلف i5 و i7 در بازار به فروش می رسد که از لحاظ امکانات و حافظه داخلی و اصلی با هم مشابه می باشند. سخت افزار فوق حرفه ای درون این لپ تاپ به صورت مقتدرانه از پس اجرای سنگینترین محاسبات بر می آید و می توانید هر گونه برنامه ایی را بر روی آن نصب کرد. CPU این لپ تاپ ساخت شرکت اینتل است و در دو مدل i5 و i7 در دسترس است. باطری لپ تاپ 6 سلولی که حدود 4.5 ساعت شارژدهی دارد. کارت گرافیک این لپ تاپ ورک استیشن از سری NVIDIA Quadro FX 380M می باشد. کارت گرافیک های سری Quadro FX از سری گرافیک های Nvidia NVS قدرتمندتر است و به همین جهت لپ تاپ های سری Workstion برای امور حرفه ای و نرم افزار های سنگین گرافیکی بسیار مناسب است. رم های استفاده شده در این لپ تاپ کاری دو نوع 4 و 6 گیگابایتی می باشد اما هر دو کانفیگ دارای حافظه داخلی 500 گیگابیتی هستند.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی 8440w

جمع

لپ تاپ استوک اچ پی 8440w از بدنه و اتصالات و لولاهای فلزی و مستحکمی  بهره برده است که به همین سبب می توان در شرایط سخت و طولانی مدت نیز از آن استفاده کرد. از دیگر امکانات این لپ تاپ اچ پی کیفیت فوق العاده صفحه نمایش در زوایای دید مختلف می باشد. لپ تاپ استوک اچ پی دارای حافظه داخلی 500 گیگابایتی است. این لپ تاپ به صورت استوک اروپایی در فروشگاه اینترنتی هنارک با ضمانت بیست روزه تعویض کالا موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 5
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.4 کيلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.4 تا 2.9 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA Quadro FX 380M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers, stereo microphone
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb2.0
4 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (3)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 3 customer reviews

نمایشگر

سلام صفحه نمایش این مدل هم مانند سایر مدل های اچ پی بک لایت است؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله مات و ضد انعکاس و تابش نور های مزاحم است

نمایشگر

سلام. ببخشید صفحه نمایشش چقد کیفیت داره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

ارتقا

سلام. رم لپ تاپ رو میشه ارتقاء داد؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 5
فرکانس و سرعت پردازش
2.4 تا 2.9 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA Quadro FX 380M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.4 کيلوگرم
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers, stereo microphone
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb2.0
4 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8440w

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم