لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 2540P

  • لپ تاپ استوک اچ پی مدل 2540p از سری EliteBook
  • بهره گیری از پنل LED با روکش مات
  • مجهز به صفحه نمایش 12.1 اینچی
  • پشتیبانی از پردازنده Intel Core i7
  • حافظه داخلی 320 گیگابایت
  • دارای حافظه رم 4 گیگابایت
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ دست دوم HP EliteBook 2540P

بدنه لپ تاپ اچ پی 2540p

لپ تاپ استوک اچ پی مدل 2540P با روکش فلزی ایی که دارد یکی دیگر از محصولات با کیفیت و مستحکم برند اچ پی می باشد. این لپ تاپ استوک از سری لپ تاپ های الایت بوک بوده که از کاربری مهندسی و حرفه ایی برخوردار می باشد. این محصول اچ پی، لپ تاپی با سرعت و قدرت پردازش بالایی می باشد که در عین حال کم حجم و سبک وزن بوده. این لپ تاپ اچ پی اکنون به صورت نو تازه دربازار موجود نمی باشد زیرا کمپانمی اچ پی خط تولید آن را متوقف کرده و تنها به صورت استوک می توان آن را در بازار یافت. بدنه لپ تاپ اچ پی الایت بوک فلزی بوده و از آلیاژ آلومینیوم با رنگ نقره ای و  با بالاترین کیفیت ساخته شده که در برابر هرگونه ضربه و آسیبی مقاوم است.می توان با توجه به وزن کم و بدنه مستحکمش آن را بدون هیچ نگرانی ایی در سفرهای طولانی و شرایط مختلف آب و هوایی به همراه داشته باشید. این لپ تاپ را می توان به خاطر وزن کمی که دارد یک مینی لپ تاپ خواند.


صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ HP EliteBook 2540P

نمایشگر لپ تاپ اچ پی 2540p

لپ تاپ hp 2540p دارای قطعات با کیفیت عالی ایی است که صفحه نمایشگرآن یکی از همین اجزای با کیفیت لپ تاپ به شمار می آید. صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی دارای  اندازه 12.1 اینچی بوده کا تصاویر را با وضوحی برابر 1280×800 پیکسل برای شما به ارمغان می آورد و شما را به تماشای عکس های فوق العاده زیبا و عالی ایی دعوت می کند. در طراحی نمایشگر این سیستم  از روکش مات استفاده شده است که به خوبی قادر می باشد تا از بازتاب های مزاحم جلوگیری کند به طوری که کار کردن در زیر نور مستقیم خورشید را برای کاربران خود به خوبی فراهم آورده است. زاویه دید هم در زوایای مختلف قابل قبول است و این امکان را برای کاربران خود فراهم مب کند تا در هر زاویه ایی از لپ تاپ تصاویری با کیفیت بالا و بدون تاری را مشاهده نمایند. صفحه نمایشلپ تاپ hp elitebook 2540p دارای نور پس زمینه LED می باشد. سنسور روشنایی موجود در پایین صفحه نمایش شما را قادر می سازد تا شدت نور پس زمینه را به دلخواه خود و با توجه به شدت نور محیطی که در آن قرار دارید را نیز تغییر دهید و در محیط های تیره تر به چشم هایتان آسیب نرسد. وجود این حسگر هم به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی باتری لپ تاپ و هم سلانتی چشمان شما بسیار کارآمد است. این نمایشگر مات مشکل بازتاب نور را ندارد و به هنگام قرار گرفتن در شرایط پر نور بازتاب نور مانع دید شما نخواهد شد. تعبیه وبکم در بالای نمایشگر امکان تماس تصویری را برای کاربران خود ایجاد کرده که به موجبات آن می توانید با دوستا و آشنایان خود از طریق تماس تصویری ارتباط برقرار کنید.  بلندگوها در لبه زیرین قسمت جلویی این سیستم تعبیه شده اند. صدای پخش شده از دل اسپیکر های لپ تاپ2540p از کیفیت و بلندی خوبی برخوردار است.


صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ HP EliteBook 2540P

کیبورد لپ تاپ اچ پی 2540p

در طراحی و ساخت صفحه کلید لپ تاپ الایت بوک اچ پی از پلاستیک شفاف استفاده شده . رنگ کلید های مشکی و رنگ نقره ایی فضای استراحت دست ها هارمونی زیبایی را ایجاد کرده اند که بر زیبایی این لپ تاپ افزوده اند. کلیدهای موجود از بازخورد لمسی خوبی برخوردارند. کار کردن با کیبورد این لپ تاپ اچ پی بسیار راحت و روان است و کاربران می توانند ساعت ها بدون احساس خستگی پای لپ تاپ خود بنشینند و به کار تایپ کردن خود مشغول شوند. اندازه استاندارد کلید های موجود، موجب شده تا تایپ کردن با آن  بسیار لذت بخش و راحت باشد. صفحه کلید از جنس پلاستیک براق می باشد و به گونه ایی طراحی شده که در دراز مدت و کار زیاد با آن به هیچ عنوان نوشته های رو دکمه ها پاک نمی شوند. به خاطر اندازه 12 اینچی نمایشگر، این مینی لپ تاپ فاقد بخش عددی می باشد، کاربران برای تایپ عددی می توانند از کلید های اعداد قرار گرفته در قسمت بالای صفحه کلید استفاده کنند. در داخل کیبورد و دقیقا بین دکمه های G,H,B یک ماوسک وجود دارد. Trackpoint   لپ تاپ قابلیت ماوس را دارد و می تواند تمام کارهایی که با ماوس یا تاچ پد انجام می شود را انجام داد. ماوسک فقط وظیفه جابه جایی مکان ماوس را بر عهده دارد و وظیفه انتخاب یا می توان بهتر گفت، گزینه انجام کارهای کلیک چپ و راست ماوس بر عهده دو کلیدی می باشد که در پایین صفحه کلید قرار گرفته اند با این حال این ماوسک قادر خواهد بود تا تمامی کارهای ماوس را به خوبی و بدون هیج کم و کاستی ایی انجام دهد. شاید سوال پیش بیاید که با وجود ماوس و تاچ پد لمسی دیگر چه نیازی به طراحی این ماوسک بوده؟ به پاسخ را باید اینگونه داد که به دلیل صنعتی بودن این لپ تاپ استوک hp و استفاده کاربران آزمایشگاهی از آن کمپانی اچ پی نیاز به طراحی همچین ماوسکی را ضروری دانسته زیرا در محیط آزمایشگاهی کاربران با دستکش مشغول انجام کارهای خود هستند و به دلیل اینکه لمس تاچ پد به حدی نیست که بتوان با دستکش با آن کار کرد وجود همچین ترک پوینتی بسیار ضروری و لازم است تا کاربران به راحتی بتوانند به انجام کارهای خود بپردازند. جنس روکش تاچ پد  2540pاز جنس پلاستیک صیقلی و مسطح بوده طوری که هنگام کار با آن انگشتان دست راحت روی صفحه تاچ پد سر می خورند. تاچ پد هم همانند ماوسک در پایین خود دارای دو کلید برای کارهای انتخابی و کلیک چپ و راست می باشد. وجود تاچ پد خارق العاده و ماوسک، کاربر را از خرید ماوس جدا بی نیاز کرده. متاسفانه در این مدل بک لایت یا نور پشت صفحه کلید وجود ندارد، البته با لامپی که در بالای صفحه نمایش و در کنار دست وبکم قرار گرفته تا حدودی می توان این کمبود را جبران کرد تا کاربران بتوانند  کارهای تایپی خود را به راحتی در محیط های کم نور نیز انجام بدهند. در سمت راست لپ تاپ قسمت پایین دقیقا پایین صفحه کلید سیستم تشخیص اثر انگشت قرار گرفته که کاربران می توانند با استفاده از اثر انگشت خود لپ تاپ را قفل کنند تا کسی جز خودشان قادر به استفاده از آن نباشد و از اطلاعات و فایل های موجود در سیستم به نحو فوق العاده ایی محافظت کنند. با استفاده از رمزگذاری و پین کد نیز می توان لپ تاپ را قفل کرد.


سخت افزار و درگاه های ارتباطی لپ تاپ HP EliteBook 2540P

لپ تاپ HP EliteBook 2540P دارای پورت های متنوعی می باشد که دست کاربر را در اتصال انواع ابزارهای جانبی و مانیتئر ها باز نگداشته است. جز لبه جلویی که فاقد پورت است تمامی لبه های این لپ تاپ اچ پی دارای پورت می باشند. 

در لبه سمت چپ لپ تاپ: پورت های Smart card reader، پورت USB 2.0 ،مودم ، دی وی دی درایو و محا اتصال شارژر دیده می شوند. لبه پشتی لپ تاپ شامل دو پورت USB 2.0، پورت ethernet، می باشد. در سمت راست لپ تاپ hp پورت های Display،  VGA، audio/mic combi، FireWire، card reader، docking port، Kensington lock slot، جک هدفون و میکروفن صدای 3.5 میلی متری  قرار گرفته اند. به کمک وای فای طراحی شده در لپ تاپ hp 2540p  کاربران می توانند به راحتی به اینترنت متصل شوند. از دیگر امکانات موجود در این لپ تاپ استوک می توان به بلوتوث آن اشاره کرد که می توان از این طریق به تبادل اطلاعات با دیگر لوازم هوشمند و الکترونیکی پرداخت، همچنین می توان با نصب برنامه شریت سرعت تباذل اطلاعات را بالا برد.

در طراحی لپ تاپ الیت بوک اچ پی از پردازنده ی مرکزی و قوی  اینتل core i7 استفاده شده است. پردازنده اینتل موجود در این لپ تاپ 640LM می باشد که از سری پردازنده نسل اول می باشد که جزء پردازنده های قوی بوده که در لپ تاپ های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. لپ تاپ 12.1 اینچی اچ پی دارای حافظه کش 4 مگابایتی است. کارت گرافیک در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک اچ پی، Intel HD است. پردازنده گرافیکی و کارت گرافیک قوی استفاده شده در ساخت این لپ تاپ استوک اچ پی آن را برای کارهای حرفه ایی و سنگین مناسب کرده. با توجه به کارت گرافیک و پردازنده قوی، از این لپ تاپ می توان برای کارهای سنگین اعم از تدوین، طراحی سه بعدی، بازی های سنگین و پر حجم و ... استفاده کرد. رم استفاده شده در ساخت این لپ تاپ اچ پی 4 گیگابایت از نوع DDR3 است. هارد داخلی آن نیز دارای فضای ذخیره سازی و نگهداری اطلاعات 320 گیگابایت از نوع HDD  می باشد.


جمع بندی:

لپ تاپ hp elitebook 2540p از سری لپ تاپ های قدرتمند کمپانی اچ پی می باشد. لپ تاپ 2540p هم از لحاظ کیفیت و امکانات عالی می باشد و هم اینکه قیمت مناسبی دارد. باتری 48 وات بر ساعت لیتیوم پلیمر 6 سلولی در ساخت این لپ تاپ استوک 12.1 اینچی استفاده شده. وزن ایده آل لپ تاپ الایت بوک اچ پی  موجب می شود تا کاربران بتوانند به راحتی آن را جا به جا کنند لپ تاپ با وزنی در حدود 1.5 کیلوگرمی را می توان لپ تاپی مینی خواند که با وجود وزن کم و مینی بودن تمام کارایی لپ تاپ های دیگر  را دارد.

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 1
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وزن لپ تاپ
1.5 کيلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.2 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics
وبکم
1
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
پورت usb2.0
3 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

ارتقا

سلام من رم لپ تاپ رو میشه ارتقا داد؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله تا 8 گیگابایت قابلیت ارتقا دارد

قیمت

سلام خسته نباشید. لطف می کنید قیمت لپ تاپ رو بگید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 1
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.2 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وزن لپ تاپ
1.5 کيلوگرم
وبکم
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
پورت usb2.0
3 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 2540P

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم