لپ تاپ استوک اچ پیEliteBook 2170P

  • لپ تاپ استوک اچ پی مدل 2170P سری EliteBook
  • دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی با روکش ضد بازتاب
  • پشتیبانی از پردازنده مرکزی Intel Core i5
  • بهره گیری از حافظه رم 4 گیگابایت
  • باتری 6 سلولی، لیتیوم یونی
  • دارای هارد 320 گیگابایت
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
3 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک HP EliteBook 2170P

لپ تاپ اچ پی مدل 2170p با حافظه داخلی 320 گیگابایتی از نوع HDD به کاربران خود امکان ذخیره فایل ها و داده هایشان را به مدت طولانی می دهد. جدا از پردازنده قدرتمند لپ تاپ، حافظه رم نیز یکی از مشخصات مهم و قابل توجه هر سیستمی می باشد که کاربران قبل از خرید ابتدا میزان رم آن را در نظر می گیرند. لپ تاپ استوک اچ پی مورد بررسی دارای حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع DDR3 می باشد که توانسته فضای ذخیره سازی مناسبی را برای کاربران خود فراهم کند. و به نظر برای کارهای عمومی  به جاست. در صورت نیاز به حافظه بیشتر می توانید حافظه موجود را تا 16 گیگابایت ارتقاء دهید. رم حافظه کوتاه مدتی می باشد که پردازنده از آن به عنوان فضایی برای ذخیره و بازخوانی هر چه سریع تر داده ها استفاده می کند.



حافظه زیاد موجب افزایش سرعت در اجرای برنامه ها می شود. البته در این زمینه تنها حافظه حکمفرما نیست بلکه باید لپ تاپ موجود دارای پردازنده قوی و قدرتمند و همچنین کارت گرافیک بالایی باشد تا بتواند له راحتی از پس اجرای هر گونه برنامه ای بربیاید و تمامی برنامه ها و محاسبات سنگین را بتواند در اسرع وقت انجام دهد. اچ پی برای تسریع در اجرای برنامه ها و فرمان های لپ تاپ توسط کاربران در طراحی و ساخت این لپ تاپ EliteBook از پردازنده مرکزی Core i5 ساخت شرکت قدرتمند Intel استفاده کرده است و همچنین کارت گرافیک  Intel HD 4000 را به کار برده است. رم و کارت گرافیک لپ تاپ hp 2170p دارای قابلیت ارتقاء می باشند که کاربران می توانند بسته به نیاز خود آن ها را ارتقاء دهند. فرکانس 1.8 گیگاهرتزی این لپ تاپ اچ پی آن را قادر ساخته تا از پس تمامی کارهای مولتی مدیا و عمومی برآید. لپ تاپ hp elitebook 2170p دارای پک کاملی از پورت ها برای اتصال سایر لوازم جانبی یا مانیتورهای قدیمی به سیستم می باشد تنها فاقد درایو نوری می باشد. این رابط ها در دو طرف لپ تاپ جاسازی شده اند. صفحه کلید لپ تاپ از نوع جزیره ای می باشد و به گونه ای طراحی شده که هنگام کار با دکمه ها هیچ گونه صدایی ایجاد نمی شود و کاملا بی صداست که هر کاربری را راضی می کند. وجود ماوس حرفه ایی یا ترک پوینت و تاچ پد لمسی توانسته اند کاربران را از خرید ماوس جداگانه بی نیاز کنند. کمپانی اچ پی درساخت بدنه این لپ تاپ الایت بوک خود از آلومینیومی یک پارچه استفاده کرده ، با این کار سعی بر آن داشته تا بدنه ایی محکم و ضد ضربه را ایجاد کند. لپ تاپ 2170p با توجه به بدنه مقاومش در برابر ضربات و آسیب های احتمالی و همچنین وزن سبکی معادل 1.45 کیلوگرم به لپ تاپی کاری و قابل حمل و نقل مبدل شده است و برای آن دسته از کاربرانی که به اقتضای شرایط کاریشون ناچارا مجبورا مدام در حال تردد باشند می تواند گزینه انتخابی بسیار مناسبی باشد. مانیتور 11.6 اینچی این سیستم توسط دو لولای قوی و حرفه ای به بهترین حالت ممکن نگه داشته شده اند. این لولاها موجب شده تا نمایشگر لپ تاپ تا 180 درجه قابلیت باز شدن را داشته باشد.

معرفی لپ تاپ اچ پی 2170p

صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ  HP EliteBook 2170P

نمایشگر لپ تاپ اچ پی 2170p

از مهم ترین اجزای هر لپ تاپی می توان به صفحه نمایشگر آن اشاره کرد. لپ تاپ hp 2170p دارای صفحه نمایشی به اندازه 11.6 اینچی می باشد که تصاویر را با کیفیت Full HD به نمایش می گذارد، که همین امر موجب شده تا کیفیت تصاویر تولید دشده توسط نمایشگر 2170p، علاوه بر داشتن کیفیت بالا دارای رنگ های بسیار طبیعی باشد. نسبت تصویر در این لپ تاپ اچ پی همان نسبت معمول و رایچ 16:9 می باشد. درخشندگی این مانیتور بسیار عالی است به گونه ایی که کاربران از این همه درخشندگی به وجد خواهند آمد. کمپانی اچ پی در ساخت نمایشگر این لپ تاپ elitebook 2170p از پنل مات LED-backlit بهره برده است. این پنل مات دارای روکشی مات و ضد بازتاب است و این امکان را به کاربران خود می دهد تا بتوانند در فضاهای پر نور و یا زیر نور مستقیم خورشید بدون آنکه چشمشان اذیت شود به کار با لپ تاپ خود بپردازند.


کیبورد و تاچ پد لپ تاپ HP EliteBook 2170P

کیبورد لپ تاپ اچ پی 2170p

صفحه کلید لپ تاپ hp 2170p از نوع پلاستیک بسایر با کیفیت و با رنگ مشکی ساخته شده اند. این کیپورد از نوع جزیره ای می باشد که فاصله بین کلید های آن از هم بسایر مناسب  است که توانسته امکان فشردن اشتباه کلید ها را به حداقل برساند. کلید ها از کیفیت و استحکام بالایی برخوردارند به طوری که با کمترین فشار عمل می کنند. دکمه های این لپ تاپ فاقد صدا می باشند و کاربران می توانند بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان خوددر هر زمانی که مایل باشند که به کار تایپ کردن خود بپردازند. کلید های موجود در کیبورد جدا از کیفیت بالایی که دارند دارای سطحی صیقلی و روانی هستند که انگشتان به خوبی بر روی آنها به حرکت در می آیند. بنابراین استفاده از همچین صفحه کلیدی برای تایپ کردن حس خوبی را به کاربران خود القا می دهد. با توجه به خصوصیات بالای این صفحه کلید می توان این لپ تاپ را به لطف همچین کیبوردی برای کاربران تایپیت بسیار مناسب دانست. تاچ پد طراحی شده یکی دیگر از نقاط قوت این لپ تاپ hp elitebook 2170p به شمار می آید.تاچ پد موجود بسیار گسترده و روان است که کار کردن با آن راحت بوده. صفحه تاچ پد لمسی بسیار عالی و روان کار می کند و از فرامین چند لمسی به راحتی پشتیبانی می کند. تاچ پد این لپ تاپ اچ پی 2170p دارای دو کلید استاندارد می باشد که کاملا در جای مناسب خود قرار گرفته اند و عملکرد بی نقص و خوبی را دارند که کارایی ماوس را به بهترین نحو ممکن کامل کرده اند. در وسط صفحه کلید این لپ تاپ دقیقا بین حروف G,B,H یک Track point قرار گرفته و تمام کار یک موس بجز کلیک را انجام می دهد که این مشکل هم به لطف دو کلید تعبیه شده در زیر صفحه کلید برطرف شده.  این Trackpoint  را می توان مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید قرار داد که کاربر را تقریبا از ماوس بی نیاز می کند. به دلیل اندازه کوچک این لپ تاپ، صفحه کلید فاقد بخش عددی مجزا می باشد.


سخت افزار و کارایی لپ تاپ HP EliteBook 2170P

لپ تاپ 2170p از لپ تاپ های سری EliteBook می باشد که سازنده پردازنده و کارت گرافیکی آن هر دو ساخت کمپانی قدرتمند Intel می باشد. پردازشگر لپ تاپ elitebook 2170p ، 3427U نسل سوم از سری Core i5 با سرعت 1.80 گیگاهرتز می باشد که می توان هر گونه برنامه ایی را بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه ایی روی آن نصب و اجرا کرد. فضای ذخیره سازی موجود در این لپ تاپ شامل 3 مگابایت حافظه Cache، 4 گیگابایت حافظه  RAM از نوع DDR3، 320 گیگابایت هارد از نوع HDD می باشد که فضای ذخیره زیادی را برای کاربران خود فراهم کرده است. کاربران لپ تاپ اچ پی موجود می توانند از طریق بلوتوث داخلی و پورت های USB، با سایر دستگاه های دیجیتالی دیگر به تعامل بپردازد و به اشتراک گذاری داده های صوتی و تصویری بپردازند. وجود وبکم از دیگر امکانات لپ تاپ اچ پی 2170P می باشد که امکان مکالمات تصویری را برای کاربران فراهم می کند. باتری استفاده شده در این لپ تاپ 6 سلولی از نوع لیتیوم یون می باشد. کمپانی اچ پی امنیت لپ تاپ را به طف سنسور تعبیه شده در زیر صفحه کلید را به خوبی برقرار کرده است. شما می توانید با استفاده از اثر انگشت آن را قفل کنید و به خوبی از اطلاعات و داده های موجود در لپ تاپ محافظت کنید تا کسی جز خود شما نتواند به آن ها دسترسی داشته باشد. همچنین می توانید با پسورد دادن به سیستم خود آن را ایمن کنید که البته استفاده از سنسور اثر انگشت بسیار راحت تر و ایمن تربوده چون احتمال فراموشی پسورد در بعضی اوقات موجود می باشد.


اتصالات و ارتباطات لپ تاپ HP EliteBook 2170P

پورت ها و درگاه های ارتباطی لپ تاپ HP EliteBook 2170P شامل موارد زیر می باشد:

2 عدد پورت3.0USB، DisplayPort، یک ورودی ESATA  و کارت خوان هوشمند و SD CARD، کارت شبکه ، پورت LAN، پورت VGA پورت های موجود در این لپ تاپ استوک می باشند. بهره گیری لپ تاپ از پورت display کاربر را قادر می سازد تا به وسیله ی آن همزمان دو تصویر خروجی داشته باشد. برای اتصال به اینترنت و استفاده از آن این لپ تاپ تاپ 2170P دارای، وای فای و ورودی ماژول سیم کارت  برای استفاده از اینترنت 4G سیم کارت می باشد. از دیگر امکانات لپ تاپ اچ پی می توان به بلوتوث و کارت شبکه یا همان LAN اشاره کرد، که از این طریق می توان به راحتی با سایر لوازم دیجیتالی خود متصل شوید و تبادل اطلاعات را بدون هیچ گونه نگرانی ایی انچام دهید.

اتصالات لپ تاپ اچ پی 2170p

کلام آخر

لپ تاپ های سری الیت بوک چزو محبوب ترین لپ تاپ هایی می باشند که ساخته شده توسط کمپانی اچ پی هستند. لپ تاپ های این سری همواره دارای کیفیت بالا و بسیار خوش ساخت بوده اند که به دلیل استحکام و مقاومت خارق العاده ایی که دارند سریعا توانسته اند نظر که در دل کاربران جا باز کنند. لپ تاپ 11.6 اینچی اچ پی را می توانید به صورت استوک اروپایی با گرید A+ در فروشگاه اینترنتی هنارک با ضمانتی بیست روزه تهیه و خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
11 اینچ
وزن لپ تاپ
1.45 کيلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
1.6 تا 2.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون گرافیک مجزا
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
استریو
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
باتری، شارژر
نظر / پرسش (3)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 3 customer reviews

گارانتی

سلام لپ تاپ های داخل سایتتون گارانتی دارن؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز. لپ تاپ های استوک هیچ گونه گارانتی ایی ندارن اما شرایط فروش فروشگاه ما به نحوی است که در صورت خرید شما تا بیست مهلت تست رو دارید و در صورت داشتن هرگونه عیبی لپ تاپ رو واستون نعویض می کنیم

خرید

من لپتاپ 2170p رو میخوام ، موجودی دارین؟<br />

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

رضایت

سلام خسته نباشید. چند وقته این لپ تاپو دارم واقعا ازش راضیم خیلی کارایی و کیفیت بالایی داره.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
1.6 تا 2.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون گرافیک مجزا

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
11 اینچ
وزن لپ تاپ
1.45 کيلوگرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
استریو
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
باتری، شارژر

لپ تاپ استوک اچ پیEliteBook 2170P

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم