لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8540W

  • لپ تاپ استوک اچ پی 8540w سری EliteBook
  • دارای حافظه رم 4 گیگابایت از نوع DDRL3
  • بهره گیری از حافظه داخلی 320 گیگابایت HDD
  • نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت تصویر Full HD
  • پشتیبانی از پردازنده مرکزی Intel Core i7
  • دارای ضمانت بیست روزه تعویض کالا
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک HP EliteBook 8540W

لپ تاپ اچ پی مدل 8540w از با کیفیت ترین خوش ساخت ترین لپ تاپ های سری الیت بوک ساخته شده توسط کمپانی HP می باشد که در نوع خود بی نظیر است. لپ تاپ EliteBook 8540w دارای مجموعه فراگیری از امکانات متعدد می باشد که توانسته به خوبی نظر کاربران حرفه ایی را به سمت خود جلب کند. به لطف این لپ تاپ کاربران قادر خواهند بود تا سنگین ترین محاسبات و پردازش های گرافیکی را به راحتی و در کسری از ثانیه انجام دهند. این لپ تاپ الیت بود با برخورداری از رنگ بدنه نوک مدادی و طراحی منحصر به فردش هر کاربری را شیفته خود می کند. مشخص است که کمپانی HP در ساخت این لپ تاپ 8540W از ببهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده کرده است تا بتواند آن را برای حمل و نقل مناسب کند.جنس بدنه از آلومینیوم با کیفیت بالا موجب بالا بردن استحکام آن شده و آن را در برابر ضربات احتمال مقاوم کرده است. لپ تاپ hp elitebook 8540w از سری لپ تاپ های Workstation بوده که  برای طرایح، تدوین، گرافیک و نقشه کشی دو بعدی و سه بعدی گزینه انتخابی مناسبی می باشد.



سایز نمایشگر لپ تاپ 15.6 اینچ است که تصاویری با کیفیت full hd را در معرض دید کاربران خود قرار می دهد. تصاویر ایجاد شده توسط این مانیتور 15.6 اینیچ دارای رزولوشنی برابر با 900×1600 پیکسل می باشند. صفحه کلید لپ تاپ از جنس پلاستیک و به رنگ مشکی می باشد که با رنگ بدنه هارمونی خاصی را ایجاد می کند و دارای دکمه هایی روان و صیقلی می باشد.  در ساخت این لپ تاپ استوک اچ پی از یک باطری 6 سلولی از نوع لیتیوم استفاده شده است. لپ تاپ مورد بررسی از لحاظ تعداد پورت ها شامل: پورت های USB 2.0 ، USB 3.0 و پورت VGA می باشد. این محصول تنها به صورت استوک در بازار موجود می باشد زیرا کمپانی اچ پی خط تولید آن را متوقف کرده. برای خرید لپ تاپ اچ پی می توانید با خواندن دقیق مشخصات لپ تاپ برای مشاوره ی بیشتر با فروشنده های هنارک تماس حاصل نمایید.


بدنه لپ تاپ اچ پی 8540w

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ HP EliteBook 8540W

نمایشگر  لپ تاپ اچ پی 8540w

صفحه نمایشگر لپ تاپEliteBook 8540w همانند قطعات دیگر این سیستم از کیفیت عالی ایی برخوردار می باشد. این لپ تاپ اچ پی دارای صفحه نمایشی به اندازه 15.6 اینچ با کیفیت تصویر Full HDبا رزولوشن 1080×1920 پیکسل می باشد که  کاربران را به تماشای عکس های فوق العاده زیبا و عالی دعوت می کند. همچین نمایشگری برای کاربران گرافیست گزینه ایده آلی است. صفحه نمایش این لپ تاپ استوک مات می باشد و از بازتاب های نور و اشعه های مزاحم به خوبی جلوگیری می کند به طوری که کار کردن در زیر نور مستقیم خورشید را برای کاربران خود فراهم آورده است. صفحه نمایش FULL HD لپ تاپ اچ پی از نور پس زمینه LED برخوردار است و دارای آخرین فرمت نمایشی 16:9 است. این نمایشگر مات مشکل بازتاب نور را ندارد و به هنگام قرار گرفتن در شرایط پر نور بازتاب نور مانع دید شما نخواهد شد. نمایش فیلم ها در نمایشگر این لپ تاپ با کیفیت فول اچ دی بسیار لذت بخش بوده. بلندگوها د رکنار صفحه نمایش 15.6 اینچی تماشای فیلم را لذت بخش می کند و حس داشتن سینمای خانگی را تداعی می کند. بلندی صدای بلندگوهای این لپ تاپ 15.6 اینچی بسیار عالی بوده و در صداهای بلند هیچ گونه خزخزی وجود ندارد.

 

بررسی کیبورد و تاچ پد لپ تاپ HP EliteBook 8540W

صفحه کلید طراحی شده برای این لپ تاپ اچ پی جزیره ای است. کیبورد لپ تاپ اچ پی  8540W دارای کلید های بزرگ با فاصله های زیاد می باشد که هنگام تایپ کردن احتمال نوشتن اشتباه کلمات وجود ندارد در نتیجه تایپ کردن با این صفحه کلید بسیار راحت بوده و کاربر می تواند ساعت ها بدون احساس خستگی و گرفتگی عضلات مشغول به تایپ باشد. پد شماره جداگانه یا همان بخش ماشین حساب این لپ تاپ را ایده آل تاتیپیست های حرفه ایی کرده که برای کاربرانی که با حساب و کتاب سرو کار دارند مناسب بوده و در نتیجه می تواند سرعت تایپ آنها را بالا ببرد. در صفحه کلید این لپ استوک  بین حروف G,H,B یک دایره ی کوچک وجود دارد که جوی استیک نام دارد و کار ماوس را انجام می دهد این Trackpoint   را می توان مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید قرار دارد که تمامی کار های ماوس به خوبی را انجام می دهد جز کلیک کردن که کمپانی اچ پی به منظور حل این مشکل در زیر صفحه کلید و دقیق پایین دکمه spase دو کلید بزرگ برای انجام کارهای کلیک چپ و کلیک راست ماوس قرا داده که کارای جوی استیک را کامل می کند تاچ پد دارای اندازه استناداردی می باشد که به راحتی از پس انجام عملکردهای چند لمسی برمی آید. صفحه پد لمسی بسیار روان وصیقلی می باشد که کار کردن با آن خیلی راحت است.

 

سخت افزار و درگاه های ارتباطی لپ تاپ HP EliteBook 8540W

لپ تاپ HP EliteBook 8540W دارای پورت های متنوعی می باشد. پورت ها در سه طرف چپ و راست و قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته اند که در ادامه به شرح تک تک آنها می پردازیم.

روی لبه سمت چپ لپ تاپ: سه پورت USB ، پورت  Esata، DisplayPort و جک هدفون و میکروفون صدای 3.5 میلیمتری دیده می شوند. در لبه پشتی لپ تاپ الیت بوک اچ پی مدل 8540w پورت VGA و محل اتصال شارژر موجود است. در سمت راست لپ تاپ دل 8540w پورت های Kensington، modem، LAN، دو پورت USB 3.0، SmartCard و دی وی دی درایو قرار گرفته اند. روی لبه جلویی تنها CardReader به چشم می خورد.  به کمک وای فای طراحی شده برای این  لپ تاپ کاربران می توانند به راحتی به اینترنت متصل شوند و به وبگردی و دلنلود مطالب مورد نیاز خود بپردازند یا اینکه به تماشای آنلاین فیلم ها و برنامه های مورد علاقه خود مشغول شوند. جدا از اتصال وای فای کاربران می توانند با استفاده از پورت LAN نیز به اینترنت دسترسی داشته باشند. از دیگر امکانات موجود در این لپ تاپ استوک می توان به بلوتوث آن اشاره کرد که می توان از این طریق به تبادل اطلاعات با دیگر لوازم هوشمند و الکترونیکی پرداخت یا با نصب برنامه شریت به تبادل داده های خود سرعت بخشند. لپ تاپ اچ پی 8540W دارای سخت افزار قدرتمندی می باشد. شرکت اچ پی در طراحی لپ تاپ الیت بوک خود از پردازنده ی مرکزی و قوی  اینتل core i7 بهره برده است که از سری پردازنده های عالی نسل 4 و بسیار قوی می باشد که جزء پردازنده های قوی بوده که در لپ تاپ های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. NVIDIA و AMD دو برند گرافیکی هستند که در مدل های مختلف وجود دارند. لپ تاپ اچ پی دارای حافظه کش 4 مگابایتی و همچنین فرکانس پردازش 1.8 الی 2.3 بهره می گیرد که در میان تمام همه رده های خود جز قوی ترین ها است. کارت گرافیک در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک اچ پی، NVIDIA QUADRO با ظرفیت 1 گیگابایت است. پردازنده گرافیکی و کارت گرافیک قوی استفاده شده در ساخت این لپ تاپ استوک HP آن را برای کارهای حرفه ایی و سنگین مناسب کرده . لپ تاپ الیت بوک 15.6 اینچی اچ پی  دارای رمی با حافظه 4  گیگابایت است که به کاربر امکان ذخیره سازی فایل های مورد نیاز را داده است. این لپ تاپ با هارد 320 گیگابایت عرضه شده است. باتری تعبیه شده برای این لپ تاپ استوک اچ پی از نوع 6 سلولی از جنس لیتیوم می باشد که قادر است تا ساعت ها شارژدهی مناسبی داشته باشد.

 
پورت های  لپ تاپ اچ پی 8540w

جمع بندی

لپ تاپ اچپی لپ تاپی صنعتی با قدرت و کارایی بالا می باشد. پردازنده قوی این لپ تاپ را  برای نصب انواع برنامه های سنگین مناسب کرده. لپ تاپ الایت بوک اچ پی استوک اروپایی در فروشگاه اینترنتی هنارک با ضمانت 20 روزه تعویض کالا ارائه می شود. لپ تاپ 8540W را  با توجه به بدنه مقاوم و وزن کم و اندازه مناسب می توان آن را یک لپ تاپ همراه خواند. باتری موجود در این لپ تاپ 6 سلولی لیتیومی می باشد.

 
سخت افزار  لپ تاپ اچ پی 8540w

 

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 1
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.9 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
1.8 تا 3.2 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD FirePro M5800
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1GB
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
SRS Premium Sound Pro - Stereo speakers - stereo microphone
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
3 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

رابط کاربری

سلام رابط کاربری لپ تاپ اچ پی 8540W رو لطف می کنید بهم بگید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام رابط کاربری ویندوز 7، 8 و 10

رضایت

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 1
فرکانس و سرعت پردازش
1.8 تا 3.2 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD FirePro M5800
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1GB

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.9 کیلوگرم
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
SRS Premium Sound Pro - Stereo speakers - stereo microphone
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
3 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8540W

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم