لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook Folio 1040G1

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP Folio 1040g1 سری EliteBook
  • دارای نمایشگر 14.1 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD
  • مجهز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی
  • بهره گیری از حافظه رم 4  گیگابایتی
  • دارای پردزانده مرکزی Core i5 
  • باتری 6 سلولی لیتیوم پلیمر
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی لپ تاپ استوک HP EliteBook Folio 1040g1

امروزه کمپانی HP با طراحی و تولید لپ تاپ های گوناگون، توانسته بخش قابل توجهی از بازار این محصول را نیز در اختیار بگیرد. از این جمله، می توان به نوت بوک های سری EliteBook این شرکت اشاره کرد که همواره به دلیل ارائه کیفیت و کارایی فراتر از قیمت خود، در نزد هواداران از شهرت و محبوبیت فراوانی برخوردارند با این اوصاف خرید لپ تاپ استوک اچ پی می تواند گزینه ایده آل خوبی باشد. لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040g1 از جمله این نوت بوک ها  می باشد که با طراحی زیبا و قیمت مناسب بر تنوع محصولات جذاب این کمپانی می افزاید. لپ تاپ elitebook 1040g1 نسل جدیدی از لپ تاپ های محبوب سری folio است که در سال 2014 پا به عرضه بازار و رقابت گذاشت.


لپ تاپ اچ پی فولیو لپ تاپ بیزینسی می باشد و برای اهالی کسب و کار و مدیران گزینه بیار مناسبی محسوب می شود زیرا هم از طراحی زیبایی بهره برده هم استحکام و کیفیت ساخت بالایی را دارا می باشد و هم مهمتر از همه سرعت بسیار خوبی در پردازش اطلاعات و داده ها دارد. در طراحی کل بدنه لپ تاپ اچ پی مدل 1040g1 از فلز مات استفاده شده است و تنها قسمت پایین آن از لبه پلاستیکی ساخته شده است. به لطف ترکیب فلز مات و پلاستیک لپ تاپ الایت بوک از طراحی زیبایی برخوردار است. وزن کم 0.97 گرمی و ارتفاع 15.9 میلی متری و بدنه تماما فلز و مستحکم، لپ تاپ را به یک لپ تاپ همسفر مبدل کرده است. رنگ بدنه نقره ایی کاملا صیقل خورده می باشد که در وسط آن لوگوی شرکت HP با رنگ نقره ایی داخل دایره ایی با رنگ زمینه مشکی به صورت برجسته حک شده که زیبایی لپ تاپ را دو چندان کرده. مانیتور با یک لولای یک پارچه بسیار قوی به شاسی متصل شده است. صفحه نمایش به صورت 180 درجه قابلیت باز شدن را دارد بدون آنکه صدمه ایی به لولاها یا نمایشگر وارد شود زیرا لولاهای موجود دارای قابلیت انعطاف پذیری بالایی هستند. لولای قوی و بسیار روان که دیزاین خاصی به مانیتور و جلو صفحه کلید داده است.

معرفی لپ تاپ اچ پی elitebookfolio1040g1 


مانیتور و سیستم صوتی لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040g1

مانیتور لپ تاپ اچ پی elitebookfolio1040g1

لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040g1 دارای صفحه نمایشگر 14.1 اینچی است. مانیتور از فناوری روکش مات با ضد تابش بهره برده است که کار در محیط های روشن و زیر نور آفتاب را برای کاربران خود بدون هیچ گونه باز تابش نوری مهیا کرده است. تصاویر ایجاد شده توسط این نمایشگر دارای کیفیت تصویر FULL HD با رزولوشن 1080×1920 پیکسل هستند که برای دیدن فیلم و کارهای لازم بسیار عالی است. مانیتور لپ تاپ از نوع  پنل IPS بوده. در بالای صفحه نمایش وبکم با کیفیت تصویر HD قرار دارد که می توان از آن برای تماس های تصویری استفاده کنید. برای سیستم صوتی لپ تاپ از باندهای شرکت معروف Bang&Olufse استفاده شده است که کیفیت صدایی عالی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 



صفحه کلید و صفحه لمسی لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040g1

کیبورد لپ تاپ اچ پی از جنس پلاستیک مرغوب و با رنگ مشکی، که برای کار در زمان های طولانی طراحی شده است. کیبورد طراحی شده ضد ضربه است و تحمل سخت ترین ضربه های کاری را دارد. طراحی صفحه کلید لپ تاپ hp folio 1040g1 از نوع جزیره ایی می باشد اما متاسفانه با طرح های استاندارد هماهنگ نیست و جای یک سری از دکمه ها روی کیبورد جابه جا شده است که احتمال دارد برای کاربرانی که نیاز مبرم به تایپ کردن دارند مقداری اذیت کننده باشد اما به  مرور زمان می توانند به محل قراگیری آنها عادت کنند. کلیدهایی همچون POS1 و END به سمت راست لپ تاپ منتقل شده اند و تنها کلید های SHIFT و CTRL دارای اندازه های استاندارد هستند. کیبورد لپ تاپ استوک اچ پی 1040G1 دارای نور پس زمینه یا همان بک لایت است که در هنگام فشردن یه کلید فعال شده و امکان غیر فعال کردن آن با یک کلید میانبرانجام می گیرد. به دلیل استفاده از بالشتک در زیر کلیدها کار کردن با آن بی صدا بوده و برای محیط هایی همچون کتابخانه که نیاز به برقراری سکوت است خیلی عالی می باشد و هیچ کونه مزاحمتی برای اطرافیان ایجاد نمی شود. اندازه کلید های موجود در حدود 18 میلیمتر هستند که برای کار در زمان های طولانی مناسب هستند و به لطف فاصله استانداردی که بین دکمه ها موجود است تایپ کردن توسط این کیبور راحت و لذت بخش بوده و درصد خطا در هنگام تایپ بسیار ناچیز است. صفحه کلید این لپ تاپ اچ پی ضد آب و گردو غبار می باشد. در صورت ریختن مایعات بر روی صفحه کلید مواد به واسطه محافظ زیر کیبورد به داخل لپ تاپ نفوذ نمی کنند و به محض وقوع چنین اتفاقی سیستم اتوماتیکی خاموش خواهد شد و به همین دلیل هیچ ضربه ایی به برد لپ تاپ وارد نمی شود. د رقسمت بالای کیبورد چهر دکمه به عنوان دکمه های میانبر موجود می باشد، در سمت چپ آن دکمه روشن کردن سیستم و در سمت راست بالای کیبورد دو دکمه صدا، برای کم وزیاد کردن صدا و دکمه Wi-Fi، برای روشن و خاموش کردن وای فای، قرار گرفته اند. در قسمت پایینی کیبورد در سمت راست حسگر اثر انگشت موجود می باشد که برای روشن کردن لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد و وظیفه حفظ امنیت داده ها و اطلاعات موجود در لپ تاپ را بر عهده دارد و با فعال کردن آن به خوبی می توانید از داده های شخصی خود محافظت کنید و لپ تاپ تنها با اثر انگشت خود شما قابلیت روشن شدن را دارا می باشد. تاچ پدی حرفه ایی و شیک از برند Synaptics در طراحی این لپ تاپ مورد استفاده قرار گرفته است. تاچ پد لمسی دقیقا در زیر کیبورد لپ تاپ قرار گرفته است. پد لمسی از حساسیت بالایی برخوردار است و دارای سطح صیقلی و روانی می باشد که تنها می توان آن را به صورت جزئی فشار داد. تاچ پد از اندازه ایده آل و بزرگی برخوردار سات و بدون کلید های اضافی می باشد و چند انگشتی نیز هست.
 


اتصالات و ارتباطات و سخت افزار لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040g1

به دلیل بدنه باریک و کم بودن وزن لپ تاپ اتصالات کمی در طراحی و ساخت لپ تاپ hp elitebook folio 1040g1 استفاده شده است. تنها دو پورت USB 3.0 در بدنه این لپ تاپ استوک به چشم می خورد. لپ تاپ استوک اچ پی تنها از کارت های SD در فرمت micro-SD پشتیبانی می کند. لپ تاپ مورد نظر فاقد پورت HDMI می باشد اما اچ پی برای حل این مشکل از مبدل پورت DisplayPort برای اتصال لپ تاپ به دستگاه های hdmi  دار استفاده کرده است. پورت ها تنها در دو لبه چپ و راست لپ تاپ hp elitebook 1040g1 تعبیه شده اند. سمت چپ شامل پورت های: power، USB 3.0،  HDMI،  Docking و usb-c می باشد. در سمت راست شاسی لپ تاپ پورت های: Security Lock یا قفل امنیتی، Smart Card Reader، Audio Port و USB 3.0 قرار دارند.

پردازنده به کار رفته در ساخت لپ تاپ hp 1040g1 ساخت شرکت اینتل بوده. مدل پردازنده Intel Core i5-4300u است که دو هسته ای بوده و دو هسته مجزا نیز دارد. در هنگام پردازش برنامه ها پردازنده موجود قادر است که 4 فرمان را همزمان انجام دهد. فرکانس پردازنده برابر 1.9 گیگاهرتز است که به لطف فناوری Turebo Boost به 2.9 گیگاهرتز افزایش پیدا می کند. کارت گرافیک از نوع Intel HD-520 می باشد که به راحتی از پس کارهای روزانه و بازی های ساده برمی آید. حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع DDR3 در این لپ تاپ مور استفاده قرار گرفته است که به لطف تکنولوژی های جدید آن کارهای CPU را به آسانی انجام می دهد. رم موجود تا 16 گیگابایت قابلیت ارتقا را دارد. هارد از نوع SSD مدل M-2 است که بسیار با سرعت عمل می کند. حافظه داخلی یا هاردیسک لپ تاپ 256 گیگابایت است. باتری 6 سلولی و از جنس لیتیوم پلیمر برای این لچ تاچ اچ پی در نظر گرفته شده است که تا 9 ساعت شارژ دهی دارد.

ارتباطات لپ تاپ اچ پی elitebookfolio1040g1


 
تدابیر امنیتی لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040g1

اچ پی تدابیر امنیتی برای حفاظت از اطلاعات و داده های کاربران تجاری و مدیرانی که از این لپ تاپ استفاده می کنند را به خوبی فراهم آورده است. نرم افزاری به نام HP Client Security برای راه اندازی و پیکربندی حسگر اثر انگشت این لپ تاپ به حساب می آید. از دیگر برنامه های امنیتی در ساخت این لپ تاپ می توان به فناوری HP Spare Key اشاره کرد که برای رمز گذاری هاردیسک، بایوس و ریکاوری رمز عبور بایوس است. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی در نمر افزار HP Sure Start وجود دارد که به کاربران کمک می کند در صورت حمله یا آسیب به بایوس لپ تاپ بتوانند آن را اصلاح و ترمیم کنند.
 


سخن آخر

لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040g1 برای کاربرانی که مدام در سفر هستند گزینه مناسبی می باشد. لپ تاپHP EliteBook Folio 1040g1 با دو نوع پردازنده Core i7 و Core i5 و هاردیسک 2560گیگابایتی و 512 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 4 گیگابایت و 8 گیگابایت عرضه شده است. لپ تاپ موجود دارای کاربری پروژه های سنگین رندرینگ و تدوین و نقشه کشی می باشد و به خوبی از پس اجرای هر گونه برنامه ایی برمی آید.
 
 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.59 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
1.9 تا 2.90 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 520
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون گرافیک مجزا
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
DTS Studio Sound™
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
Display port
پورت usb 3.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم پلیمر
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل شارژر
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

سلام من این مدلو دارم واسه کار تایپ ازش استفاده می کنم خیلی کلید هاش نرم و روانه و زودم عمل می کنن

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
1.9 تا 2.90 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 520
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون گرافیک مجزا

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.59 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
DTS Studio Sound™
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
Display port
پورت usb 3.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم پلیمر
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل شارژر

لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook Folio 1040G1

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم