لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook Folio 9480M

  • لپ تاپ اچ پی folio 9480m سری EliteBook
  • دارای کارت گرافیکی Intel HD Graphics 4400
  • سرعت پردازنده فرکانس 2.1 تا 3.3 گیگاهرتز
  • مناسب برای استفاده های مناسبی و طراحی
  • دارای صفحه نمایش 14.1 اینچی
  • مجهز به حافظه رم 4 گیگابایتی
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ HP EliteBook Folio 9480P

همان طور که می دانید انواع لپ تاپ ها با ویژگی های متنوع در بازار موجود هستند. هر کاربری با توجه به نیاز و میزان بودجه ای که در اختیار دارد می تواند بهترین گزینه را خریداری کند. از جمله ویژگی هایی که بر روی قیمت لپ تاپ ها بسیار تاثیر گذار هستند، پردازنده، حافظه رم، هارد دیسک، کارت گرافیک، اندازه نمایشگر و البته کیفیت آن، باتری و ... می باشند. هر کدام از لپ تاپ ها با توجه به ویژگی هایش می تواند برای یک سری از کارها بسیار مناسب تر باشد؛ پس هنگام خرید لپ تاپ استوک، حتما این ویژگی ها را مد نظر قرار دهیدFolio 9480M.  یکی از لپ تاپ های کمپانی اچ پی است که در ادامه به نقد و بررسی آن می پردازیم.



لپ تاپ استوک hp folio 9480p لپ تاپی فوق العاده سبک و کم حجم و باریک است و برای انجام کارهای رومزه بسیار ایده آل می باشد. به دلیل وزن 1.6 کیلوگرمی ایی که دارد به راحتی می توان آن را با خود حمل کرد و برای آن دسته از کلربرانی که مدام در حال مسافرت هستند گزینه ی خوبی می باشد. لپ تاپ استوک 9480m دارای صفحه نمایش 14 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی می باشد. کمپانی اچ پی برای ساخت باتری این لپ تاپ باتری 4 سلولی از نوع لیتیوم یون استفاده کرده است. لپ تاپ مورد بررسی از امکانات و قابلیت های متنوعی از جمله کیبورد، تاچ پد، هدفون، وبکم، میکروفن و اسپیکر Stereo بهره برده است. این لپ تاپ دارای پردازنده Intel Core i5 و کرات گرافیک Intel HD 4300U بوده و از سیستم عامل ویندوز 10 پشتیبانی می کند. بدنه لپ تاپ اچ پی folio 9480m از جنس آلیاژ آلومینیوم و فایبر گلاس است که موجب کاهش چشمگیر وزن و استحکام بالا در برابر ضربات شده و به گونه ایی است که اثر انگشت بر روی بدنه آن باقی نمی ماند. همین خود یکی از ویژگی های بی نظیر سیستم به حساب می آید که همواره سیستمی با بدنه تمیز خواهید داشت. این لپ تاپ از لحاظ تعداد پورت ها زیاد کامل نیست و فاقد DVD رایتر است که برای امور اداری مناسب نیست.

معرفی لپ تاپ اچ پی elitebook9480m

 

صفحه نمایش لپ تاپ HP EliteBook Folio 9480P

لپ تاپ hp folio 9480p از یک صفحه نمایشگر 14.1 اینچی بهره می گیرد که تصاویری با کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 1600×900 پیکسل را با نسبت تصویری 16:9 به نمایش می گذارد. فناوری به کار رفته در طراحی نمایشگر لپ تاپ اچ پی TN LED می باشد که حداکثر روشنایی 20 نیت را برای کاربران ارائه می دهد. نمایشگر 14.1 اینچی لپ تاپ 9480P از نوع پنل های مات و ضد تابش نور و اشعه های زائد است که شرایط کار در محیط های روشن و زیر نور مستقیم خورشید را برای کاربران خود فراهم کرده است. می توانید بدون هیچ گونه اذیتی چشم و بازتاب نور زیر نور آفتاب به انجام کارهای توسط لپ تاپ مورد نظر بپردازید. سیستم صوتی لپ تاپ hp elitebook folio 9480p داخلی می باشد که صداها توسط اسپیکر های داخلی با بهترین گیرایی به گوش می رسند.

نمایشگر لپ تاپ اچ پی elitebook9480m

 

صفحه کلید و تاچ پد لمسی لپ تاپ HP EliteBook Folio 9480P

کیبورد طراحی شده برای لپ تاپ الیت بوک اچ پی از استاندارد صفحه کلید ایالات متحده (QWERTY) برخوردار است.  کلید های موجود در کیبورد صاف بوده و انحنای محدب ندارند که در هنگام تایپ حس خوبی به کاربر منتقل می کند و انگشتان به راحتی روی کلید ها حرکت می کنند.  کاربران می توانند به راحتی و بدون احساس خستگی و گرفتگی عضلات ساعت ها با این لپ تاپ کار تایپ کردن خود را انجام دهند. صفحه کلید همچنین دارای نور پس زمینه با قابلیت تنظیم سه مرحله شدت نور برای محیط های تاریک می باشد و می توان در هنگام شب و در جاهای تاریک با استفاده از نور پس زمینه کیبورد  از آن استفاده کرد. تاچ پد لمسی Folio 9480m دارای سایز متوسطی می باشد و قابلیت پشتیبانی از حرکات چند لمسی را دارد. وجود تاچ پد لمسی کاربر را از خرید ماوس مجزا بی نیاز کرده و شما می توانید از همین تاچ پد به راحتی استفاده کنید. کلید های پلاستیکی موجود در تاچ پد همان کارهای کلیک چپ و راست ماوس را انجام می دهند. در صورت عدم نیاز به استفاده از تاچ پد می توان با دوبار ضربه انگشت به سنسوری که در گوشه بالا و سمت چپ آن قرار دارد به راحتی تاچ پد را غیر فعال کرد و فضای بیشتری را برای استراحتگاه دستها در هنگام تایپ کردن ایجاد کنید.  در وسط صفحه کلید و بین کلید های G,H,B یک ماوسک جاسازی شده است.TrackPointیا موسک که تقریبا در وسط کیبورد موجود است بسیار دقیق است و جایگزین مناسبی برای پد لمسی ارائه می دهد.

کیبورد لپ تاپ اچ پی elitebook9480m

 

سخت افزار و پورت های ورودی و خروجی لپ تاپ HP EliteBook Folio 9480P

در طراحی لپ تاپ های سری الایت بوک از هارد SDD هم می توان استفاده کرد که فضای کمی را از سیسستم عامل و ذخیره سازی فایل ها را احاطه می کند و همین موجب می شود تا سرعت اجرای سیستم عامل و برنامه ها بالا رود. کاربران می توانند در کنار هارد داخلی لپ تاپ از یک هارد خارجی نیز استفاده کنند.  پردازشگر مورد استفاده در لپ تاپ hp elitebook folio 9480p ساخت شرکت قدرتمند اینتل بوده که از نوع intel core i5 می باشد. core i5 از معماری Haswell بهره می گیرد که کوچکتر از معماری Lvy Bridge بوده و همراه با بهبود عملکرد CPU و GPU است. Intel HD Graphics 4400 یک کارت گرافیک پردازنده (آنبرد) است. که در لپ تاپ استوک اچ پی استفاده شده است. پردازشگر لپ تاپ داده ها و برنامه ها را با سرعت 2.1 الی 3.3 گیگاهرتز پردازش می کند که سرعت رضایت بخشی را دارا می باشد. بهره گیری از فضای ذخیره سازی 4 گیگابایت و ظرفیت داخلی 500 گیگابایت امکان ذخیره هر نوع فایلی را برای کاربران خود مهیا کرده است. استفاده از وای فای و پورت LAN دو راه دسترسی به اینترنت می باشند که در آن تعبیه شده اند تا کاربران به راحتی قادر به استفاده از اینترنت باشند. از دیگر فناوری های این لپ تاپ الیت بوک می توان به وجود بلوتوث داخلی آن اشاره کرد که به منظور تبادل اطلاعات با دیگر لوازم الکترونیکی طراحی شده است

لپ تاپ hp folio 9480m دارای پورت های زیاد کاملی نمی باشد اما چندان ناکامل نیست و برای کارهای روزانه کافی می باشد. لپ تاپ مورد بررسی دارای 3 پورت تusb 3.0 می باشد که برای لپ تاپی در این ابعاد بسیار عالی است. از دیگر پورت های لپ تاپ استوک اچ پی می توان به مواردی همچون: پورت های Smart Card Reader، SD Card Reader، VGA، HDMI، Gigabit Ethernet، Docking Station Port و همچنین یک جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد. پورت شارژ در قسمت پشتی لپ تاپ قرار گرفته است تا در صورت نیازاتصال لپ تاپ به شارژر سیم آن مانع کار کردن شما نشود و فضای میز کارتان را احاطه نکند.

ارتباطات لپ تاپ اچ پی elitebook9480m

 

محافظت از داده های موجود در لپ تاپ HP EliteBook Folio 9480P

حفاظت از داده ها یکی از نقاط قوت کمپانی اچ پی می باشد . هر کاربری نیاز دارد تا از اطلاعات موجود در سیستم خود مواظبت کند به همین دلیل سازندگان لپ تاپ ها تدابیری برای این امر اتخاذ کرده اند که لپ تاپ hp folio 9480m از قابلیت های بی نیاز نیست و از فناوری های مختلفی برای برقراری امنیت بهره برده است. درگاه های امنیتی لپ تاپ folio 9480m به قرار زیر می باشند. حسگر اثر انگشت و کارت خوان هوشمند مجهز به ماژولTPM  و تنظیمات BIOS اشاره کرد. . توسط حسگر اثر انگشت شما می توانید لپ تاپ خود را طوری تنظیم کنید که تنها با اثر انگشت خودتان روشن شود و افراد دیگری جز خود شما نتوانند از آن استفاده کنند.حسگر اثر انگشت در زیر صفحه کلید اعداد قرار دارد. همچنین می توانید با استفاده از دادن رمز و کد سیستم خود را قفل کنید که حفظ کزدن رمزهای طولانی سخت است و امکان دارد شما در دراز مدت در صورت عدم استفاده از لپ تاپ رمز خود را فراموش کنید پس می توان گفت وجود فناوری های اتخاذ شده برای برقراری امنیت این سیستم بسیار کارآمدتر و بهتر است.

 

کلام آخر

لپ تاپ hp folio 9480m لپ تاپی سبک و باریک بوده که برای حمل بسیار مناسب است. folio 9480m طراحی چشم نواز و خیره کننده ایی دارد که از رنگ بندی مدرنی برخوردار می باشد و همین باعث شده تا ظاهری شیک به خود بگیرد. در موقع کار کردن و استفاده از لپ تاپ از داغ شدن لپ تاپ هیچ خبری نیست، به همین دلیل لپ تاپ عمر طئلانی ایی خواهد داشت. بدنه فلزی از جنس آلومینیوم، ضخامت و وزن بسیار کم و صفحه نمایش بسیاربا کیفیت همگی ویژگی هایی هستند که باعث می شوند لپ تاپ hp folio 9480m بتواند با لپ تاپ های اپل سری ایر رقابت کند.لپ تاپ 14.1 اینچی اچ پی متناسب برای بازی، کاربری مالتی مدیا ، کاربری مهندسی، مناسب طراحان و دانشجویان می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.6 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 4400
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
Shared up to 2GB
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
3 عدد
نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

پردازنده

سلام پردازنده لپ تاپ چند هسته ای هست؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام پردازنده چهار هسته ای
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 4400
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
Shared up to 2GB

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.6 کیلوگرم
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
3 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook Folio 9480M

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم