لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8560P

  • لپ تاپ استوک  اچ پی EliteBook 8560P
  • مجهز به پردازنده گرافیکی AMD Radeon HD 6470M-1GB
  • بهره گیری از حافظه داخلی 500 گیگابایتی از نوع HDD
  • دارای صفحه نمایش 15.6 اینچ با روکش مات
  • بهره گیری از حافظه رم 4 گیگابایتی
  • دارای باتری 6 سلولی لیتیوم یونی
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
گرافیک
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات فنی لپ تاپ دست دوم HP EliteBook 8560P

معرفی لپ تاپ اچ پی elitebook8560p

لپ تاپ استوک اچ پی 8560P از سری محصولات EliteBook کمپانی اچ پی می باشد که یکی از خوش ساخت ترین و با کیفیت ترین لپ تاپ های تولید شده در این سری می باشد اچ پی ( HP ) از جمله سازنده های معتبر در زمینه لپ تاپ و قطعات کامپیوتری می باشد. شرکت اچ پی در طی چندین سال فعالیت در زمینه ی تولید و طراحی انواع لپ تاپ ها، تبلت ها و موبایل سابقه ی درخشانی داشته است و توانسته است نشان کیفیت برتر در بازار جهانی باشد. بدنه لپ تاپ اچ پی تماما از جنس آلومینویم می باشد که زیبایی منحصر به فرد و استحکام و دوام بالایی را به ارمغان آورده است. لپ تاپ با توجه به بدنه مستحکم در برابر هر گونه ضربه و آسیبی مقاوم بوده و به خوبی در این گزینه امتحان خود را پس داده است. لولاهایی اتصال دهنده نمایشگر به لپ تاپ بسیار مناسب و محکم هستند که به خوبی نمایشگر را به بذنه متصل کرده و آن را نگه داشته است. با توجه به گرافیک قدرتمند و سرعت پردازش بالا، این لپ تاپ استوک جهت کارهای سنگین سه بعدی، انیمیشن، گرافیک و نقشه کشی و مونتاژ فیلم بسیار مناسب است. لپ تاپ 8560p دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی می باشد و ازباتری 8 سلولی لیتیوم یون برخوردار است.



تصاویری با کیفیت بالا HP EliteBook 8560P

نمایشگر لپ تاپ اچ پی elitebook8560p

نمایشگر لپ تاپ اچ پی 8560p از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی مات بهره برده است. این صفحه نمایش مات و ضد تابش اشعه قابلیت کار در فضاهای روشن را برای کاربران خود مهیا کرده است. کنتراست و روشنایی قابل قبولی در این نمایشگر به چشم می خورد. اچ پی 8560p تصاویر را با کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 768×1366 پیکسل در اختیار کاربران قرار می دهد. شما می توانید لپ تاپ را در جهات چهارگانه بچرخانید و بدون ایجاد کوچکترین تاری و خطایی در ایجاد تصاویر به تماشای مطالب بپردازید که این را باید مدیون زاویه دید خوب لپ تاپ دانست. لپ تاپ مورد بررسی دارای صدای کافی و مناسبی برای ارائه است. بلندگوها در لبه جلویی تعبیه شده اند.

 

 



لذت تایپ با صفحه کلید لپ تاپ HP EliteBook 8560P

کیبورد لپ تاپ اچ پی elitebook8560p

کیبورد لپ تاپ hp elitebook 8560p در برابر مایعات و آب مقاوم بوده. صفحه کلید لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی دارای اندازه متناسبی می باشد. فاصله بین کلید های این صفحه کلید جزیره ایی کاملا استاندارد بوده و کلید ها اندازه متناسب دارند که در صد خطا در هنگام تایپ را به حداقل می رسد. در ساخت کیبورد لپ تاپ از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده شده است و همین موجب لذت بخش بودن تایپ با آن شده است. کلید های موجود از حساسیت بالایی برخوردارند و دارای سطح صاف و صیقلی می باشد که کار تایپ را بسیار راحت کرده و پاسخ سریع و بهتری را هنگام تایپ و استفاده ارائه می دهد. درصد اشتپاه تایپ کردن توسط این کیبورد وجود ندارد. به دلیل اندازه بزرگ صفحه نمایش سیستم مورد بررسی دارای پخش مجزای عددی می باشد که برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به انجام محاسبات دارند بسیار مطلوب می باشد که سرعت انجام کارهایشان را بالا می برد. . در وسط صفحه کلید و بین کلید های G,H,B یک ماوسک قرار گرفته است.  TrackPoint یا موسک که در داخل کیبورد جاسازی شده بسیار دقیق است و جایگزین مناسبی برای پد لمسی ارائه می دهد. این ماوسک فقط توانایی تغییر مکان ماوس را دارد و قابلیت انتخاب ندارد. البته اچ پی برای این مشکل نیز اقداماتی انجام داده است تا لپ تاپ 8560p بتواند از دو گزینه به جای ماوس بهره ببرد. در پایین صفحه کلید و دقیقا زیر دکمه Space دو دکمه تعبیه قرار داده که دقیقا کاراهای کلیک چپ و راست ماوس را برای کاربران انجام می دهند.  در سمت چپ لپ تاپ و زیر کلید space تاچ پد لمسی قرار گرفته است. تاچ پد لمسی دارای ابعاد و اندازه متناسبی می باشد و از سطحی روان و صیقلی برخوردار می باشد به طوری که کار کردن با آن سریع بوده و با کوچکترین لمسی تاچ پد کار می کند. تاچ پد دارای حساسیت و کیفیت بالایی می باشد. در طراحی روکش آن از پلاستیک صیقلی و مسطح بهره گرفته شده تا انگشتان به راحتی روی آن سر بخورند و با کوچکترین لمسی عمل کند. تاچ پد از فرمان های چند لمسی به خوبی پشتیبانی می کند. کلید های چپ و راست موجود در این تاچ پد از جنس پلاستیک و بسیار محکم می باشند که کارایی آنها دقیقا همانند کارایی کلیک چپ و راست ماوس می باشد. تاچ پد لمسی لپ تاپ hp probook 6560b کاربران خود را از خرید و استفاده از ماوس جداگانه بی نیاز کرده و شما می توانید از آن به عنوان ماوس استفاده کنید. در بالای کیبورد، کلید پاور در سمت چپ، کلیدهای روشن و خاموش کردن وای فای، بازکردن مرورگر، قطع صدا و کلید ماشین حساب در سمت راست  قرار گرفته اند تا دسترسی به آنها سریع باشد.
 

سخت افزار و پورت های لپ تاپ HP EliteBook 8560P

لپ تاپ الیت بوک اچ پی از عملکرد سخت افزاری بالایی برخوردار است که توانایی اجرای سنگینترین برنامه ها، طراحی های گرافیکی و محاسبات سنگین را دارا می باشد.  لپ تاپ hp elitebook 8560p از لحاظ تعداد پورت ها لپ تاپی کامل می باشد و دارای ورودی ها و خروجی های مختلفی است که کاربران را برای اتصال انواع ابزارهای جانبی و مانیتورها بی نیاز کرده است. شاید تنها جای پورت HDMI در این سیستم خالی باشد که اچ پی این مشکل را با قرار دادن پورت DisplayPort برطرف کرده است. پورت ها در لبه های چپ و راست و پشتی لپ تاپ تعبیه شده اند و تنها قسمت جلویی آن فاقد پورت می باشد. روی لبه سمت چپ پورت های PC Card Express- VGA- Esata/USB- Firewire- card reader و دو پورت USB 2.0 قرار دارند. روی لبه سمت راست پورت های RJ45(LAN)- DVD burner- audio out و دو پورت USB 3.0 وجود دارند. دی وی دی درایو نیز در این قسمت به چشم می خورد. روی لبه پشتی پورت های  DP- power- RS232 (serial)- Modem قرار دارند. در این قسمت محل اتصال شارژر نیز وجود دارد. پردازنده مورد استفاده در این لپ تاپ الیت بوک 8560p از نوع پردازنده مرکزی2520MCore i7 ساخت شرکت پر قدرت اینتل می باشد. لپ تاپ الیت بوک اچ پی  8560pاز یک رم 4 گیگابایتی بهره می برد که قابلیت ارتقا را دارد. فرکانس و سرعت پردازش در این لپ تاپ مورد بررسی 2.5 گیگاهرتز است که می توان این را هم همانند رم ارتقا داد و سرعت را تا 2.9 گیگاهرتز بالا برد.  پردازنده گرافیکی لپ تاپ ساخت کمپانی AMD و از نوع AMD Radeon HD 2520M با 1 گیگابایت حافظه گرافیکی می باشد . هارد دستگاه نیز با ظرفیت 500 گیگابایتی در دسترس قرار داد. این حافظه داخلی علاوه بر سرعت بالای پردازشی، گنجایش کافی برای ذخیره فایل های مختلف را هم دارد.

بر قراری امنیت 

مدیریت رمز عبور، شناسایی چهره، رمزگذاری درایو، سنسور اثر انگشت، TPM ماژول پلتفروم اعتماد، خواننده کارت هوشمند و ابزارهای نرم افزاری مربوطه به کاربر آگاه امنیتی کمک فراوانی می کند تا اطلاعات خود را از مزاحمان محافظت کند. سنسور اثر انگشت موجود در این لپ تاپ اچ پی بسیار سریع و دقیق عمل می کند و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. می توانید لپ تاپ را به گونه ایی تنظیم کنید که تنها با اثر انگشت خود شما روشن شود و قفل آن باز شود که این خود به تنهایی امنیت اطلاعات و داده های شما را به خوبی تامین می کند. جدا ازاین سنسور اثر انگشت می توانید با کارت های الکترونیکی و یا دادن پین کد به لپ تاپ آن را قفل کنید.

حرف آخر

لپ تاپ استوک hp 8560p سیستمی بسیار کارامد و قابل اطمینان می باشد که جزء قدرتمند ترین لپ تاپ ها در نوع خود است. hp 8560 i7 همان طور که در طراحی ظاهر خوب عملکرد کرده است در قدرت پردازش نیز چیزی کم ندارد و برای کاربردهای مختلف و سنگین و گرافیکی بسیار مناسب می باشد. کیفیت نمایشگر و تاچ پد لپ تاپ الیت بوک اچ پی بسیار بالا بوده و بدنه مقاومی در برابر هر گونه ضربه و آسیبی دارد. با توجه به استحکام و کارایی بالا و همچنین کامل بودن تعداد پورت ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 2
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.8 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon HD 2520M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1GB
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

نمایشگر

منظور از صفحه نمایش مات چیست؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست گرامی. صفحه نمایش‌های مات از پوشش ضد بازتاب نوری برخوردار هستند که به موجب آن در شرایط تابش نور مستقیم به نمایشگر بازتابی صورت نگرفته و نهایتا از این طریق محتوای نمایشگر کاملا قابل مشاهده خواهند بود . اما صفحه نمایش‌های مات به دلیل داشتن پوشش ضد بازتاب نور تا حدی تیره و مرده به نظر می‌رسد و شادابی تصویر صفحه نمایش‌های براق را به همراه ندارند.

گرافیک

سلام ببخشید این لپ تاپ گرافیکش قابل تعویض هست؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 2
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon HD 2520M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1GB

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.8 کیلوگرم
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8560P

0 تومان
Select variant
  • 1GB AMD
  • Intel HD

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم