لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8540p

  • لپ تاپ استوک اچ پی 8540p سری EliteBook
  • پشتیبانی از پردازنده مرکزی اینتل Core i7
  • مجهز به حافظه داخلی 500 گیگابایتی
  • دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی
  • مجهز به حافظه رم 4 گیگابایتی
  • باتری 3 سلولی لیتیوم یونی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی لپ تاپ دست دوم HP EliteBook 8540P

بررسی لپ تاپ اچ پی elitebook8540p

از زمان ساخت لپ تاپ های سری EliteBook کمپانی معتبر HP توانسته است لپ تاپ های مناسب کاربران مختلف تولید کند یکی دیگر از لپ تاپ های این خانواده لپ تاپ اچ پی 8540 p می باشد.لپ تاپی  پر قدرت که اساسا برای همه ساخته شده است. در این لپ تاپ مجموعه ای از بهترین قطعات در کنار یکدیگر جمع شده اند تا بهترین راندمان را در اختیار شما قرار بدهد و به همین منظور خرید لپ تاپ استوک اچ پی برای کاربرانی که نیاز به لپ تاپی پر قدرت دارند پیشنهاد می شود. لپ تاپی با کاربری صنعتی می باشد. این دسته از لپ تاپ ها که با نام های میان رده و اقتصادی هم شناخته می شوند، با سخت افزارهای متنوعی تولید شده اند که هر کابر با توجه با نیاز خود می تواند گزینه مورد نظر خود را خریداری کند. لپ تاپ اچ پی hp elitebook 8540p دارای بدنه ایی از جنس آلومینیوم و پلاستیک فشرده بوده که در برابر سرما و گرما و همینطور ضربات و لرزش بسیار مقاوم است. اچ پی لپ تاپ 8540p را با صفحه نمایش 15.6 اینچ طراحی کرده است که از رزولوشونی معادل 1366×768 پیکسل بهره می گیر که همین موجب شده تا تصاویری پر وضوح و زیبا توسط نمایشگر لپ تاپ نمایش داده شود. نمایشگر الیت بوک اچ پی از نوع LED مات و پوشش ضد تابش می باشد. قابلیت مات بودن نمایشگر امکان کار کردن در محیط های روشن و زیر نور مستقیم خورشید را به راحتی برای کاربران مهیا کرده است و هیچ نور بازتابی شما را اذیت نخواهد کرد. از دیگر قابلیت های چشم گیر نمایشگر لپ تاپ 15.6 اینچ این لپ تاپ می توان به زاویه دید افقی خوب آن اشاره کرد که به اندازه کافی گسترده می باشد که کاربران می توانند در زوایای مختلف با لپ تاپ خود کار کنند. نسبت تصویر در این لپ تاپ الیت بوک 8540p نیز 16:9 است. کیبورد طراحی شده برای این لپ تاپ الیت بوک جزیره ایی می باشد که به دلیل بزرگ بودن نمایشگر و اندازه لپ تاپ دارای صفحه کلید عددی مجزا در قسمت راست خود می باشد و برای آن دسته از کاربرانی که با کارهای عددی و حساب و کتاب سرکار دارند مناسب بوده و سرعت آنها را در انجام امورات محاسباتشان بالا می برد. لپ تاپ hp elitebook 8540p با سخت افزاری مناسب تولید و طراحی شده است. سخت افزار قدرتمند لپ تاپ الیت بوک اچ پی شامل پردازنده قوی 4 هسته ایی Core i7 Q720 ، حافظه رم 4 گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی 500 گیگابایتی می باشد. به لطف همچین پردازنده قوی ایی کاربران می توانند از سرعت بالایی در انجام کارهای خود بهره ببرند. همواره کمپانی اچ پی در طراحی لپ تاپ های خود سعی بر آن دارد تا حد امکان لپ تاپ را به پورت های ورودی و خروجی مختلف و کاملی مجهز کند تا کاربرانش برای اتصال لوازم جانبی دیگرشان به لپ تاپ مشکل و دغدغه ایی نداشته باشند. لپ تاپ الیت بوک 8540p نیز از این قاعده مستثنا نبوده و دارای پک کامل پورت ها می باشد. برای اتصال به اینترنت نیز می توان از دو اتصال با سیم و بی سیم استفاده کرد. وظیفه تامین انرژی بر عهده باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 73 وات ساعت می باشد

 

نمایشگر و سیستم صوتی لپ تاپ HP EliteBook 8540P

نمایشگر لپ تاپ اچ پی elitebook8540p

صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی 15.6 اینچ است که کیفیت فوق العاده ای دارد. طراحی صفحه نمایشگر از نوع LED با روکش مات می باشد. صفحه نمایش های ساخته شده از فناوری ال ای دی بکلایت در واقع نوعی از صفحه نمایش ال سی دی هستند که به جای نور فلورسنت از نور پس زمینه ال ای دی استفاده می کنند. این صفحه نمایش ها به نسبت نمایشگرهای LCD از مزیت هایی از قبیل: کنتراست بالاتر، پشتیبانی از محدوده رنگ های بیشتر، مصرف انرژی کمتر، طراحی باریکتر و آلودگی زیست محیطی کمتری برخوردارند. تصاویر تولید شده توسط این نمایشگر 15.6 اینچ دارای کیفیت Full HD با رزولوشن 768×1366 پیکسل می باشند. تعداد پیکسل های موجود در هر تصویر جمعا برابر است با 1049088، واضح است که هر چه تعداد پیکسل ها بیشترباشد، کیفیت و  وضوح بهتری در تصاویر ارائه می شود. این نمایشگر از نسبت تصویر 16:9 برخوردار است. در بالای صفحه نمایش لپ تاپ وبکم 2 مگاپیکسلی قرار گرفته که می توانید برای تماس های تصویری از آن استفاده کنید. کیفیت تصویر فول اچ دی همراه با رزولوشن بالا و زاویه دید افقی وسیغ لپ تاپ 8540p را به یکی از گزینه ها برای گرافیست ها و طراحان تبدیل کرده است. بلندگوها و اسپیکرهای لپ تاپ hp elitebook 8540p در قسمت زیرین در جلو لپ تاپ قرار گرفته اند که صدایی فراگیر و همه جانبه را تولید و پخش می کند. در هنگام تماشای فیلم و یا موسیقی هیچ گونه نویز یا صدای مزاحمی به گوش نمی رسد.

 

صفحه کلید و تاچ پد لمسی لپ تاپ HP EliteBook 8540P

کیبورد لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی از جنس پلاستیک بوده که رنگ مشکی آن با جنس بدنه لپ تاپ هارمونی خاصی دارد.  لپ تاپ 8540p دارای کیبوردی نرم و بسیار روان می باشد که لذت تایپ را برای کاربران خود دو چندان کرده است. با توجه به اندازه 15.6 اینچی لپ تاپ صفحه کلید آن دارای اندازه مناسبی می باشد و کلید ها با فاصله مطلوب از هم قرار گرفته اند و در هنگام تایپ امکان اشتباه را به حداقل می رساند و شما می توانید با سرعت و با استفاده از هر ده انگشت خود به راحتی مشغول تایپ کردن شوید. به علت روان بودن و صیقلی بودن دکمه ها تایپ کردن با این لپ تاپ بسیار لذت بخش است که هنگام کار با آن هیچ گونه احساس خستگی ایی نخواهید داشت زیرا دکمه ها با کوچکترین ضربه ایی عمل می کنند و نیاز به فشار زیاد انگشتان نیست و هیچ گونه سفتی در کلید های آن حس نمی شود. از ویژگی های منحصر به فرد لپ تاپ اچ پی، نور پس زمینه کیبورد می باشد که در قسمت بالای صفحه نمایش قرار دارد و با فشردن آن در هنگام شب، سطح کیبورد را روشن می کند. صفحه کلید لپ تاپ hp elitebook 8540p در برابر مایعات مقاوم می باشد و در هنگام ریختن مایعات بر روی آن هیچ گونه آسیبی به برد وارد نمی شود. به علت بزرگ بودن لپ تاپ صفحه کلید دارای بخش عددی مجزا می باشد. در مرکز کیبورد و در بین حروف G,H,B ترک پوینت یا همان جوی استیک قرار گرفته است که همان کارایی ماوس و تاچ پد رادارد اما این ترک پوینت تنها برای به حرکت درآوردن نشنگر ماوس است و کارایی انتخاب و کلیک کردن را ندارد که اچ پی این مشکل را با قراردادن سه  کلید در پایین کیبورد حل کرده است. تاچ پد لپ تاپ الیت بوک hp 8540p دارای اندازه ایده آل و سطحی روان و صیقلی می باشد که استفاده از آن بسیار راحت بوده. رنگ تاچ پد مشکی بوده که از جنس پلاستیک می باشد و حرکت انگشت بر روی آن روان است. در پایین تاچ پد کلیدهای چپ و راست قرار دارند که عکس العمل کلید های چپ و راست ماوس را دارند. یک ردیف کلید نورانی و لمسی در بالای صفحه کلید لپ تاپ قرار دارد که با فشردن آنها می توانید وای فای را روشن و خاموش کنید، تاچ پد را قفل کنید و یا صدای لپ تاپ را کم و زیاد کنید.

 

سخت افزار و باتری لپ تاپ اچ پی سخت افزار و باتری لپ تاپ اچ پی HP EliteBook 8540P

سخت افزار لپ تاپ اچ پی elitebook8540p

باتری لپ تاپ hp 8540p باتری لیتیوم یونی 4 سلولی می باشد. کمپانی اچ پی در طراحی و ساخت لپ تاپ hp 8540phc پردازنده core i7 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز استفاده کرده که هر گونه برنامه ایی را پردازش می کند. لپ تاپ اچ پی 8540p دارای رم 4 گیگابایتی از جنس DDR3 با حافظه داخلی 500 گیگابایتی هاردیسک می باشد که به خوبی و بدون هیچ گونه کمبود فضای ذخیره سازی ایی می توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در این لپ تاپ ذخیره نمایید. سنسور اثر انگشت موجود در این لپ تاپ اچ پی بسیار سریع و دقیق عمل می کند و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. می توانید لپ تاپ را به گونه ایی تنظیم کنید که تنها با اثر انگشت خود شما روشن شود و قفل آن باز شود که این خود به تنهایی امنیت اطلاعات و داده های شما را به خوبی تامین می کند. جدا ازاین سنسور اثر انگشت می توانید با کارت های الکترونیکی و یا دادن پین کد به لپ تاپ آن را قفل کنید. لپ تاپ hp elitebook 8540p پورت های متنوع ورودی و خروجی کاملی را دارا می باشد. از جمله این پورت ها می توان به LAN- VGA- DISPLAYPORT- USB 3.0- USB 2.0- و میکروفون و هدفون اشاره کرد. پورت های یو اس بی با سرعت بالایی فایل ها را انتقال می دهند. وجود وای فای و پورت LAN اتصال به اینترنت را به صورت بی سیم و بدون سیم را برای کاربران فراهم کرده است. همچنین وجود قابلیت بلوتوث امکان تبادل اطلاعات بین گوشی همراه و لپ تاپ را به آسانی و بدون نیاز به هیچ گونه کابلی فراهم کرده  است. کاربران می توانند با نصب برنامه شریت با سرعت بیشتری به تبادل و انتقال اطلاعات بپردازند.

 

جمع بندی

لپ تاپ hp elitebook 8540p استوک آمریکایی و اروپایی با گرید A بوده و به هیچ عنوان به صورت نو و تازه در بازار موجود نمی باشد. لپ تاپ الیت بوک لپ تاپی با کیفیت و استحکام بالا می باشد. بدنه این لپ تاپ در برابر ضربه و فشار مقاوم است و برای دانشجویان که به دنبال لپ تاپ قیمت مناسب و بدنه قوی هستند پیشنهاد می شود.اتصالات و بدنه تمام فلزی شیک و مقاوم این لپ تاپ نظر کاربران را جلب می کند. لپ تاپ اچ پی الیت بوک 15.6 اینچ دارای امکانات سخت افزاری بسیار عالی ایی می باشد که از این رو مناسب برای انجام کارهای با گرافیک بالا می باشد. کیبورد بزرگ آن تایپ کردن را برای کاربران خود بسیار آسان کرده و خطا در آن به حداقل می رسد. وجود قابلیت حسگر اثر انگشت به خوبی توانایی محافظت از اطلاعات موجود در لپ تاپ را دارد.

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 1
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.89 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA NVS 5100M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
استریو داخلی
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
باتری، شارژر
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

برنامه

سلام این لپ تاپ برنامه های گرافیک بالا رو ساپورت میکنه

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز برای نصب برنامه های گرافیک بالا این لپ تاپ گزینه انتخابی خوبی نیست چون در صورت نصب برنامه ها خیلی کند عمل می کنند. مدل لپ تاپ های با گرافیک بالای خوب و قیمت مناسبی تو سایت موجود هست می تونید ازونا هم دیدن فرمایید.

رضایت

در محل کارم یکی از این مدل لپ تاپ ها دارم. کار باهاش راحته و سرعت خوبی داره.<br /> پیشنهاد می کنم که بخرید

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 1
فرکانس و سرعت پردازش
2.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA NVS 5100M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.89 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
استریو داخلی
کارت خوان
بلوتوث داخلی
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
باتری، شارژر

لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook 8540p

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم