لپ تاپ استوک اچ پی 645g1

  • لپ تاپ استوک  اچ پی  hp 645G1
  • دارای حافظه داخلی 500 گیگابایتی قابل ارتقا تا 720 گیگابایت
  • دارای صفحه نمایش 14 اینچ با رزولوشن 1600×900 پیکسل
  • مجهز به پردازنده گرافیکی AMD RADEON HD 8450G
  • پشتیبانی از پردازنده مرکزی AMD A6-5550M
  • مجهز به باتری لیتیوم یونی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ دست دوم  HP Probook 645g1

معرفی لپ تاپ hp645g1

لپ تاپ پروبوک اچ پی 645g1 لپ تاپی تجاری می باشد که مناسب کسب و کار است. لپ تاپ استوک اچ پی دارای صفحه نمایش مات، سیستم صوتی عالی، پورت های متعدد، بدنه مستحکم و مقاوم می باشد. علاوه بر این دارای ویژگی های تجاری کلاسیک مانند docking port و  smartcard نیز می باشد. این لپ تاپ دارای اسلات سیم کارت می باشد که از طریق آن می توان از اینترنت فورجی سیم کارت بهره ببرید. یا می توانید با استفاده از وای فای و پورت LAN به دو صورت بی سیم و با سیم نیز به انترنت دسترسی ذاشته باشید و به دانلود مطالب مورد نیاز خود با سرعت دانلود بالا و فضای ذخیره سازی بالا بپردازید و ساعت ها وقت خود را از طریق وبگردی و جستجو در گوگل بگذرانید. لپ تاپ اچ پی مجهز به پردازنده گرافیکی APU A6-5550 ساخت شرکت AMD می باشد. پردازنده AMD پردازنده ایی قدرتمند با معماری Richland است. پردازنده موجود قدرت پردازشی قابل قبولی داردو از پس کارهایی با گرافیک بالا به خوبی برمی آید. پردازنده گرافیکی موجود نیز از جنس Radeon HD 8450G است که از لحاظ قدرت با پردازنده گرافیکی 440 شرکت اینتل مقایسه می شود.



لپ تاپ hp probook 645g1 دارای ابعاد 253×237×340 میلیمتر و وزنی معادل 2 کیلوگرم می باشد که از بدنه محکم و بسیار مقاومی در ساخت آن استفاده شده است. طراحی بدنه لپ تاپ تماما فلزی است و برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به حمل لپ تاپ خود و جابه جایی آن دارند مناسب می باشد زیرا از لحاظ وزن نیز سبک بوده و می توان آن را لپ تاپی همسفر خواند.

 

کیفیت سیتم صوتی و تصویر لپ تاپ HP Probook 645g1

از مهم ترین اجزا و ویگی های هر لپ تاپی می توان صفحه نمایشگر آن را نام برد. لپ تاپ دست دوم اچ پی ProBook 645g1 از صفحه نمایشی به اندازه 14 اینچی بهره می برد که تصاویر را با کیفیت HD و رزولوشن 768×1366 پیکسل تولید می کند، که همین امر موجب شده تا کیفیت تصاویر تولید دشده توسط نمایشگر 645g1، علاوه بر داشتن کیفیت بالا از رنگ های بسیار طبیعی تشکیل گردد. نمایشگر 645g1 از پنل LED-backlit ساخته شده است. پنل استفاده شده در طراحی و ساخت لپ تاپ پروبوک اچ پی دارای روکشی مات و ضد تارتاب است و به کاربران کمک می کند تا بتوانند در فضاهای پر نور و یا زیر نور مستقیم خورشید بدون آنکه چشمشان اذیت شود به کار با لپ تاپ خود بپردازند. لپ تاپ اچ پی 14 اینچ امکان باز شدن 180 درجه ایی را دارد که این خود یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این لپ تاپ می باشد. لپ تاپ اچ پی پروبوک 14 اینچ دارای بلندگوهای داخلی می باشد که از کیفیت صدای بالایی برخوردار می باشد. در هنگام تماشای فیلم توسط لپ تاپ شما می توانید صدایی شفاف و واضح را بشنوید.

کیفیت تصویر لپ تاپ hp645g1

 

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ HP Probook 645g1

کیبورد لپ تاپ hp645g1

صفحه کلید لپ تاپ پروبوک اچ پی از استاندارد خوبی بهره مند است.  کلید های موجود در کیبورد صاف بوده و از وجود انحنای محدب د رآنها خبری نیست و حس خوب و رضایت مندی را در هنگام تایپ کردن به کاربران می دهد.  کاربران می توانند به راحتی و بدون احساس خستگی و گرفتگی عضلات ساعت ها با این لپ تاپ کار تایپ کردن خود را انجام دهند. دکمه های این لپ تاپ برای تایپ کردن بسیار عالی می باشند و برای کاربرانی که بیشتر به کار تایپ مشغولند می تواند گزینه مناسبی باشد. لپ تاپ hp 645g1 به دلیل اندازه 14 اینچی که دارد فاقد بخش عددی مجزا می باشد و برای تایپ اعداد می توانید از اعداد بالای صفحه کلید استفاده کنید. در وسط صفحه کلید و بین کلید های G,H,B یک ماوسک قرار گرفته است.  TrackPoint یا موسک که در داخل کیبورد جاسازی شده بسیار دقیق است و جایگزین مناسبی برای پد لمسی ارائه می دهد. این ماوسک فقط توانایی تغییر مکان ماوس را دارد و قابلیت انتخاب ندارد. البته اچ پی برای این مشکل نیز اقداماتی انجام داده است تا لپ تاپ 645G1 بتواند از دو گزینه به جای ماوس بهره ببرد. در پایین صفحه کلید و دقیقا زیر دکمه Space دو دکمه تعبیه قرار داده که دقیقا کاراهای کلیک چپ و راست ماوس را برای کاربران انجام می دهند. تاچ پد لمسی hp 645g1دارای سایز مناسبی می باشد و حرکات چند لمسی mulri-touch را به راحتی می توان با آن انجام داد. وجود تاچ پد لمسی کاربر را از خرید ماوس مجزا بی نیاز کرده و شما می توانید از همین تاچ پد به راحتی استفاده کنید. کلید های موجود در پایین صفحه تاچ پد همان کارهای کلیک چپ و راست ماوس را انجام می دهند.

 


سخت افزار و پورت های لپ تاپ HP Probook 645g1

لپ تاپ اچ پی پروبوک 645g1 از لحاظ سخت افزاری دارای پردازنده اینتل A6-5550M با فرکانس 3.1 گیگاهرتز می باشد. برای حافظه رم و فضای ذخیره سازی در این لپ تاپ 14 اینچ از یک رم 8 گیگابایتی از نوع DDR3 به همراه 500 گیگابایت حافظه داخلی از نوع HDD استفاده شده است که توانایی ذخیره تمامی فایل های صوتی و تصویری و .... را دارد و کاربران برای ذخیره سازی مطالب خود هیچ دغدغه ایی نخواهند داشت. رم و حافظه داخلی لپ تاپ را می توان در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر ارتقا داد. لپ تاپ 14 اینچ اچ پی قابلیت نصب برنامه ها و بازی های سنگین را دارد و به خوبی از پس آنها برمی آید. این لپ تاپ مناسب کارهای حرفه ای و طراحی و محاسبات سنگین و ... می باشد. از امکانات و ویژگی های منحصر به فرد این لپ تاپ پروبوک اچ پی می توان به شیار کارت حافظه که می تواند از 3 کارت حافظه SD, SDHC, SDXC پشتیبانی نماید و همچنین به یک درایو نوری نیز مجهز است. پورت های لپ تاپ اچ پی شامل 3 پورت USB3.0،  پورت Display و پورت D-Sub/VGA است. با استفاده ازدرگاه USB 3.0 می توان دیوایس های دیگری را به سیستم خود متصل کرد و از آنها بهره برد. با استفاده از اسلات سیم کارت می توان از اینترنت فورجی سیم کارت خود استفاده کنید. راه های دیگر برای اتصال به اینترنت شاما Wi-Fi و پورت LAN می باشند که به راحتی می توانید به اینترنت متصل شوید و به دانلود و وبگردی بپردازید. برای تبادل اطلاعات بین لپ تاپ و گوشی تلفن همراه خود می توانید از بلوتوث لپ تاپ استفاده کنید یا با نصب برنامه شریت به تبادل اطلاعات با سرعت بالا بپردازید. وجود وبکم در بالای صفحه نمایش لپ تاپ امکان تماس تصویری را برای کاربران فراهم کرده است که می توان به راحتی با نصب برنامه ایی همچون اسکایپ با دوستان خود تماس تصویری برقرار کنید.

  

جمع بندی

لپ تاپ اچ پی پروبوک 645G1 از سری لپ تاپ های صنعتی شرکت اچ پی است که به معنای واقعی مستحکم و قوی است و برای انجام کارهای گرافیک بالا مناسب می باشد.  لپ تاپ اچ پی probook 645g1 به صورت استوک اروپایی با گرید A را می توانید در فروشگاه پولوتوک با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.لپ تاپ استوک اچ پی 645G1 از بدنه و اتصالات و لولاهای فلزی و مستحکمی برخوردار است. از دیگر امکانات این لپ تاپ اچ پی کیفیت فوق العاده صفحه نمایش در زوایای دید مختلف می باشد. این لپ تاپ اچ پی از حافظه ایی 8 گیگابایتی برخوردار است که می توان آن را تا 32 گیگابایت ارتقا داد.

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
A6-Series
نسل پردازنده
نسل 5
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.9 تا 3.5 گیگاهرتز
حافظه cashe
1 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon HD 8450G
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
768 مگابایت
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers, stereo microphone
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

ارتقا

سلام رم لپ تاپ رو میتونم ارتقا بدم

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله تا 8 گیگابایت قابلیت ارتقا داره

لپ تاپ اچ پی

من از لپ تاپ استوکم خیلی راضی ام چند ماه پیش همین مدل رو خریدم و الان که باهاش کار می کنم چند ماهه هیچ مشکلی نداشته.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
A6-Series
نسل پردازنده
نسل 5
فرکانس و سرعت پردازش
2.9 تا 3.5 گیگاهرتز
حافظه cashe
1 مگابایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon HD 8450G
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
768 مگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2 کیلوگرم
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers, stereo microphone
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی 645g1

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم