لپ تاپ استوک اچ پی Zbook 15g1

  • لپ تاپ استوک اچ پی سریZbook 15g1
  • کارت گرافیکی Nvidia Quadro K1100M
  • مجهز به پردازنده گرافیکی Intel Core i7
  • کیفیت تصویر 1920×1080 پیکسل
  • پشتیبانی از حافظه رم 8 گیگابایتی
  • دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی لپ تاپ  استوک HP ZBook 15g1

معرفی لپ تاپ اچ پی hpzbook15g1

لپ تاپ دست دو م hp ZBook 15g1 از سری دیگر لپ تاپ های تولید شده توسط کمپانی خوش نام اچ پی است. لپ تاپ zbook دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و می تواند گزینه مناسبی برای کاربران حرفه ای باشد. اچ پی لپ تاپ های خود را با مواد مرغوب و با کیفیت می سازد تا بتواند سالیان طولانی در کنار شما باشد. اچ پی این زدبوک را همانند محصولات صنعتی دیگرش با طراحی زیبا و خاص وارد بازار کرده است. از ویژگی های منحصر به فردی که این لپ تاپ zbookg1 دارد می توان نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت تصویر full hd را نام برد. بنابراین تصاویر ایجاد شده بر روی صفحه نمایش15.6 اینچ از کیفیت فوق العاده ایی برخوردار می باشد که برای کارهایی نظیر تدوین عکس و فیلم و طراحی بسیار مناسب می باشد. این لپ تاپ دارای تاچ پد لمسی سه دکمه، پیمایش دو طرفه و دیگر امکانات به روز دنیای لپ تاپ ها می باشد. صفحه لمسی دارای ابعاد 103×59 میلیمتر است. لپ تاپ زدبوک دارای صفحه کلیدی با ابعاد متناسب و اندازه استاندارد شامل کلید کنترل عملکردی و صفحه کلید عددی مجزا یا همان صفحه ماشین حساب می باشد و برای آن دسته از کاربرانی که بسیار با تایپ سروکار دارند، بسیار مناسب و خوب است. فاصله کلید ها از هم ایده آل می باشد. لپ تاپ 15.6 اینچ اچ پی دارای وزن 3 کیلوگرم است. اچ پی زدبوک از پردازنده نسل هفتم  Core i7 پشتیبانی می کند. پردازنده لپ تاپ ساخت شرکت نامدار اینتل می باشد. لپ تاپ مورد بررسی از حافظه رم 8 گیگابایتی و هاردیسک 500 گیگابایتی و پردازنده نویدیا 2G NVIDIA K1100 بهره می برد و توانایی انجرای هرگونه بازی و برنامه های نسبتا سنگین را دارد.


 


کیفیت صدا و تصویر لپ تاپ HP ZBook 15g1

ازبزرگترین نقاط قوت لپ تاپ  ZBook 15g1 می توان به  صفحه نمایش آن اشره کرد. صفحه نمایش لپ تاپ زد بوک دارای ابعاد 15.6 اینچ می باشد و از طراحی باریک و جذابی بهره برده است. لپ تاپ موجود دارای صفحه نمایش مات و ضد تابش بوده که انعکاس نور در آن به خوبی کنترل شده است. مات بودن نمایشگر این امکان را برای کاربران خود فراهم آورده است تا در محیط های روشن و حتی زیر نور مستقیم خورشید از آن استفاده کنند بدون آنکه شاهد بازتاب نور و اشعه های زائد باشند و به چشمشان آسیب برسد. کیفیت تصویر لپ تاپ اچ پی zbook 15g1 ، FULL HD با رزولوشن 1080×1920 می باشد. پنل استفاده شده در طراحی لپ تاپ زدبوک اچ پی از نوع LED می باشد. زد بوک 15.6 اینچ دارای فرکانس و سرعت پردازش 2.7 تا 3.7 گیگاهرتز است که می تصاویر را با سرعت بالایی پردازش و در معرض دید کاربران قرار می دهد. همچنین نسبت تصویر آن 16:9 می باشد. وزن زد بوک اچ پی حدود 2.8 کیلوگرم می باشد و حمل و نقل آن برای کاربران راحت است و در مقایسه با سایر مدل های مشابه دیگر بسیار سبکتر است. لپ تاپ استوک hp zbook15g1 دارای بلندگوهای استریو دوگانه DTS Studio Sound HD Audio می باشد و با کیفیت صدای صوتی HD طراحی شده است. با کمک این بلندگو ها شما قادر به شنیدن صداهایی با کیفیت بالا و رسا می باشید.

کیفیت تصویر لپ تاپ hpzbook15g1

 

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ HP ZBook 15g1

کیبورد لپ تاپ hpzbook15g1

کیبورد طراحی شده در لپ تاپ زدبوک جزیره ای می باشد که بسیار روان عمل می کند. صفحه کلید لپ تاپ با توجه به اندازه 15.6 اینچی که دارد دارای اندازه بزرگی می باشد و کلید های به اندازه کافی طوری که امکان خطا در تایپ را به حداقل برسانند طراحی شدهاست. همین اندازه بزرگ لپ تاپ موجب شده تا زد بود مورد بررسی از صفحه کلید عددی مجزا برخوردار شود و برای کاربرانی که نیاز به انجام کارهای حسابداری و محاسباتی هستند مناسب باشد و کار را برای آنها آسانتر کند. کیبورد لپ تاپ اچ پی پی zbook 15g1 دارای کلید های بزرگ با فاصله های مناسب و ایده آل می باشد که هنگام تایپ کردن احتمال نوشتن اشتباه کلمات وجود ندارد و موجب شده تا تایپ کردن با این صفحه کلید بسیار راحت باشد و کاربر می تواند ساعت ها بدون احساس خستگی مشغول به تایپ باشد. برای کاربرانی که بیشتر کار تایپ انچام می دهند انتخاب مناسبی می باشد. در صفحه کلید این لپ تاپ اچ پی زد بوک 15.6 اینچی بین حروف G,H,B یک دایره ی کوچک وجود دارد که به آن جوی استیک میگن و کارایی ماوس و تاچ پد لمسی را دارد. این Trackpoint  می تواند جایگزین بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید باشد و  تمامی کار های ماوس را با آن انجام داد جز کلیک کردن که آن هم می توانید از دو دکمه ایی که در پایین کیبورد به همین منظور تعبیه شده اند استفاده کرد. اندازه تاچ پد ایده آل بوده و دارای ابعادی به قرار 103×59 میلیمتر می باش. تاچ پد دارای سطح صاف و صیقلی ایی می باشد که به راحتی می توان با آن کار کرد این تاچ پد توانایی کار کردن چند انگشتی را به دلیل اندازه مناسبش دارا می باشد. در پایین تاچ پد دو کلید وجود دارد که همان کارهای کلیک چپ و راست ماوس را انجام می دهند. تاچ پد قابلیت قفل شدن را دارد. در صورت عدم نیاز با آن می توان تاچ پد را قفل کرد و اینگونه فضای بیشتری را برای دستهای خود ایجاد کنید و جدا از آن این قابلیت به شما کمک می کند تا در موقع تایپ در صورت لمس اشتباه تاچ پد اشتباهی در کارتان ایجاد نشود.

 

 

سخت افزار و پورت های ارتباطی لپ تاپ HP ZBook 15g1

در طراحی لپ تاپ hp zbook 15g1 از قوی ترین پردازنده ها استفاده شده است و دارای پردازنده نسل چهار می باشد. جدا از بهره گیری از پردازنده قوی دارای کارت گرافیکی قوی ایی نیز می باشد که اجرای هرگونه برنامه و بازی بر روی لپ تاپ را آسان کرده.  کارت گرافیک های استفاده شده در ساخت و طراحی این لپ تاپ از نوع Nvidia Quadro و AMD  با ظرفیت 2 گیگابایت هستند. رم موجود برای ذخیره سازی 8 گیگابایت است که می توان آن را تا 32 گیگابایت ارتقا داد. حافظه هارد لپ تاپ حدود 500 گیگابایت می باشد که بدون هیچ نگرانی ایی بابت فضای ذخیره سازی می توان هر نوع فایلی را در لپ تاپ خود ذخیره کرد. لپ تاپ زدبوک قابلیت پشتیبانی از ویندوز با نسخه های 32 و 64 بیت را به لطف کارت گرافیکی بالا و پردازنده قوی دارد. استفاده از درگاه ها و پورت های متنوع در طراحی لپ تاپ hp zbook 15g1 آن را نسبت به رقبای خود در سطح بالاتری قرار داده اند. لپ تاپ زدبوک 15 اینچ دارای 4 عدد پورت SD-card reader، Gigabit-Ethernet، kensikgton lock، power،  2x Thunderbolt 3،  VGA،  HDMI 1.4، headset، SmartCard reader،  USB3 می باشد. با استفاده از پورت یو اس بی می توان انتقال داده ها را با سرعت بالاتری انجام دهید. وجود وای فای و پورت LAN اتصال به اینترنت را به صورت بی سیم و بدون سیم را برای کاربران فراهم کرده است. همچنین وجود قابلیت بلوتوث امکان تبادل اطلاعات بین گوشی همراه و لپ تاپ را به آسانی و بدون نیاز به هیچ گونه کابلی فراهم کرده  است. کاربران می توانند با نصب برنامه شریت با سرعت بیشتری به تبادل و انتقال اطلاعات بپردازند. به کمک فناوری Thunderbolt 2x به راحتی می توان فقط با یک کابل به چندین دستگاه متصل شوید.  این ویژگی شما را از استفاده از هرگونه دانگل بی نیاز می کند. پورت مخصوص اتصال داکت صنعتی در قسمت زیرین لپ تاپ قرار دارد که می تواند برای کار در کارخانه ها و اتصال سیستم های آن به لپ تاپ استفاده شود. باتری لپ تاپ hp zbook 15g1 از جنس لیتیون یونی 8 سلولی می باشد که دارای ظرفیت 83 وات است و امکان نصب باتری دوم بر روی لپ تاپ زدبوک نیز وجود دارد. اچ پی برای حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران حسگر اثر انگشت را برای این لپ تاپ در نظر گرفته است. برای امنیت بیشتر این لپ تاپ در سمت راست قسمت پایین دقیقا پایین صفحه کلید سیستم تشخیص اثر انگشت به چشم می خورد که کاربران می توانند با استفاده از اثر انگشت خود لپ تاپ را قفل کنند تا کسی جز خودشان قادر به استفاده از آن نباشد و از اطلاعات و فایل های موجود در سیستم به نحو فوق العاده ایی محافظت کنند. با استفاده از رمزگذاری و پین کد نیز می توان لپ تاپ را قفل کرد.

 

جمع بندی

لپ تاپ hp zbook 15g1 استوک آمریکایی و اروپایی بوده و به هیچ عنوان به صورت نو در بازار موجود نمی باشد. لپ تاپ زد بوک لپ تاپی با کیفیت و استحکام بالا می باشد که از زیبایی خاصی برخوردار می باشد. لپ تاپ اچ پی زدبوک 15.6 اینچ دارای امکانات سخت افزاری بسیار عالی ایی می باشد که از این رو مناسب برای انجام کارهای با گرافیک بالا می باشد. کیبورد بزرگ آن تایپ کردن را برای کاربران خود بسیار آسان کرده و خطا در آن به حداقل می رسد. وجود قابلیت حسگر اثر انگشت به خوبی توانایی محافظت از اطلاعات موجود در لپ تاپ را دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.8 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.7 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Nvidia Quadro K1100M – GDDR5
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2GB
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
3 عدد
پورت usb2.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
8 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

قیمت

سلام هزینه ارسال واسه شیراز چقد میشه

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست گرامی برای اطلاع از هزینه ارسال لطفا با واحد فروش تماس بگیرید

لپ تاپ استوک

سلام، آیا این مدل لپ تاپ تازه ش هم موجوده؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.7 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Nvidia Quadro K1100M – GDDR5
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2GB

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.8 کیلوگرم
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
3 عدد
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
8 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی Zbook 15g1

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم