لپ تاپ استوک اچ پی Probook 6560b

  • لپ تاپ استوک اچ پی Probook 6560b
  • دارای صفحه نمایش 15.6 اینچ با کیفیت تصویر HD
  • بهره گیری از حافظه رم 4 گیگابایتی از جنس DDR3
  • دارای حافظه داخلی 500 گیگابایتی از جنس HDD
  • پشتیبانی از پردازنده مرکزی Intel Core i5
  • دارای باتری باتری 6 سلولی
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ دست دوم HP Probook 6560b

بدنه لپ تاپ اچ پی 6560b

لپ تاپ استوک hp probook 6560b از محبوبترین و قدرتمندترین محصولات در بین لپ تاپ های استوک می باشد. کمپانی اچ پی در ساخت لپ تاپ probook 6560b نیز همانند سایر لپ تاپ های تولید شده دیگر از آلیاژ مخصوص آلومینیوم در بدنه آن استفاده کرده است، به لطف بدنه آلومینیوم لپ تاپ اچ پی از استحکام و دوام فوق العاده ایی بهره گرفته است و به راحتی آن را با خود حمل کرد. استراحتگاه مچ دست نیز ا زآلومینیوم برس خورده ساخته شده که زیبایی لپ تاپ را کامل می کند. لپ تاپ اچ پی hp probook 6560b را می توان لپ تاپی متوسط خواند. کارت گرافیکی ای که در طراحی و ساخت این لپ تاپ پروبوک مورد استفاده قرار گرفته است از نوع گرافیک های معمولی می باشد. رم و هارد لپ تاپ 15.6 اینچ اچ پی به راحتی قابل ارتقا هستند.

 

صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ HP Probook 6560b

نمایشگر لپ تاپ اچ پی probook6560b

لپ تاپ hp probook 6560bاز صفحه نمایش 15.6 اینچی بهره می برد که تصاویر را با کیفیت بالا بر روی نمایشگر ال ای دی خود به نمایش می گذارد. پنل led به کار رفته در ساخت لپ تاپ مورد نظر در واقع همان ال سی دی می باشد که در آن از لامپ های کوچک ال ای دی برای به نمایش گذاشتن تصاویر استفاده می شود. لپ تاپ اچ پی پروبوک 6560b دارای رزولوشن 1600×900 پیکسل است که تصاویری با کیفیت HD را تولید می کند. توان نمایش نسبت اعداد 16:9 برای کارهای روزمره بسیار مناسب است. لپ تاپ موجود دارای کیفیت فوق العاده صفحه نمایش ئدر زوایای مختلف است. زاویه دید در این لپ تاپ استوک  اچ پی ایده آل و عالی می باشد به گونه ایی که کاربران می توانند در هر زاویه ایی که از لپ تاپ قرار دارند تصاویر را با کیفیت بالایی مشاهده کنند. بیشترین میزان روشنایی و کنتراست در صفحه نمایش دیده می شود. تغییرات روشنایی اتوماتیک و روشنایی پویا هنگام استفاده از باتری، به دلیل ویژگی Vari-Bright در درایدر گرافیک Radeon یک قابلیت بسیار خوب این لپ تاپ پروبوک به شمار می آید. صفحه نمایش لپ تاپ HP PROBOOK 6560b مات و ضد تابش و انعکاس نورهای مزاحم می باشد. این قابلیت موجب شده تا کاربران بتوانند در محیط های روشن و حتی در زیر نور مستقیم خورشید با سیستم خود کار کنند بدون آنکه بازتاب نوری چشمشان را اذیت کند یا مانع از ادامه کارشان شود. در بالای صفحه نمایش وبکم قرار گرفته و دارای کیفیت تصویر خوبی در هنگام  برقراری تماس های تصویری دارد. می توانید با نصب برنامه ایی همچون اسکایپ با دوستان خود تماس تصویری برقرار کنید.


 

صفحه کلید و تاچ پد لمسی لپ تاپ HP Probook 6560b

کیبورد لپ تاپ اچ پی probook6560b

کیبورد لپ تاپ hp probook 6560b در برابر مایعات و آب مقاوم بوده و دارای نقاط تخلیه ای است که در هنگام ریختن مایعات بر روی صفحه کلید از نقاط تعبیه شده خارج می شوند و در نتیجه هیچ صدمه و آسیبی به برد آن وارد نمی شود. کلید های موجود از حساسیت بالایی برخوردارند و دارای سطح صاف و صیقلی می باشد که کار تایپ را بسیار راحت کرده و پاسخ سریع و بهتری را هنگام تایپ و استفاده ارائه می دهد. ردصد اشتپاه تایپ کردن توسط این کیبورد وجود ندارد. به دلیل اندازه بزرگ صفحه نمایش سیستم مورد بررسی دارای پخش مجزای عددی می باشد که برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به انجام محاسبات دارند بسیار مطلوب می باشد. در سمت چپ لپ تاپ و زیر کلید space تاچ پد لمسی قرار گرفته است. تاچ پد لمسی دارای ابعاد و اندازه متناسبی می باشد و از سطحی روان و صیقلی برخوردار می باشد به طوری که کار کردن با آن سریع بوده و با کوچکترین لمسی تاچ پد کار می کند. صفحه لمسی چند انگشتی می باشد. کلید های چپ و راست موجود در این تاچ پد از جنس پلاستیک و بسیار محکم می باشند که کارایی آنها دقیقا همانند کارایی کلیک چپ و راست ماوس می باشد. تاچ پد لمسی لپ تاپ hp probook 6560b کاربران خود را از خرید و استفاده از ماوس جداگانه بی نیاز کرده و شما می توانید از آن به عنوان ماوس استفاده کنید. در بالای کیبورد، کلید های پاور، روشن و خاموش کردن وای فای، بازکردن مرورگر، قطع صدا و کلید ماشین حساب  قرار گرفته اند تا دسترسی به آنها سریع باشد.

 

امکانات جانبی لپ تاپ HP Probook 6560b

لپ تاپ اچ پی پروبوک 6560b دارای پک کاملی از اتصالات و درگاه های ورودی و خروجی متعددی می باشد و تمامی پورت های مورد نیاز کاربران در بدنه آن قرار گرفته اند. DVD Writer، پورت های USB، ورودی و خروجی های هدفون و میکروفون، ورودی ساتا، کارت شبکه LAN، خروجی VGA و حتی FireWire نیز مدنظر بوده است. وجود قابلیت حسگر اثر انگشت در سمت راست و زیر کیبورد امکان قفل کردن لپ تاپ را توسط اثر انگشت فراهم کرده است. دیگر نیازی نیست پسورد های طولانی را حفظ کنید تنها با اثر انگشت سریع و آسان می توانید از اطلاعات موجود در لپ تاپ خود به خوبی مواظبت کنید و افراد دیگری جز خود شما امکان دسترسی به لپ تاپ و داده های موجود را نداشته باشند. جدا از حسگر اثر انگشت می توانید از طریق کارت خوان و دادن پسورد نیز لپ تاپ خود را قفل کنید و امنیت آن را از این طریق برقرار کنید. اتصال به اینترنت در لپ تاپ hp probook 6560b هم به صورت بی سیم می باشد و توسط سیم. به کمک وای فای و سیم LAN شما می توانید به اینترنت متصل شوید و مطالب مورد نیاز خود را در گوگل سرچ کرده و به ذخیره سازی و دانلود آنها در فضای رم 4 گیگابایتی لپ تاپ بپردازید. برای تبادل اطلاعات بین لپ تاپ و سایر لوازم الکترونیکی خود می توانید از بلوتوث موجود در لپ تاپ استفاده کنید.

 

سخت افزار لپ تاپ HP Probook 6560b

پردازنده مورد استفاده شده درلپ تاپ hp probook 6560b از نوع Intel Core i5 2520M می باشد. پردازنده موجود از نوع پردازنده های نسل دوم CPU های کمپانی اینتل است. پردازنده گرافیکی استفاده شده در این لپ تاپ پروبوک برای کارهای حسابداری و امور معمول دانشجویی به خوبی پاسخگو می باشد. گرافیک به کار رفته در لپ تاپ 15.6 اینچ از نوع AMD Radeon HD 6470M می باشد که از حافظه 1 گیگابایتی بهره می گیرد.  لپ تاپ اچ پی پروبوک 15.6 اینچ برنامه دارای سرعت پردازش و فرکانس 2.5 گیگاهرتز بوده که این عدد نشانگر آن است که این سیستم توان پردازشی خوبی را ارائه می دهد. در شرایطی که لازم باشد نرخ پردازش به کمک تکنواوژی Turbo Boost تعبیه شده در لپ تاپ تا 3.2 گیگاهرتز قابلیت ارتقا دارد. برای فضای ذخیره سازی تصاویر، فیلم ها و اطلاعات مورد نیاز کاربران رم 4 گیگابایتی به کار رفته که در صورت نیاز نیز می توان رم را تا 8 گیگابایت ارتقا داد تا از فضای ذخیره سازی بیشتری بهره ببرید و بتوانید داده های بیشتری را بر رروی لپ تاپ خود ذخیره کنید. 3 مگابایت حافظه ی کش نیز در این پردازنده استفاده شده است.

سخت افزار لپ تاپ اچ پی probook6560b

 

جمع بندی

لپ تاپ  پروبوک 6560b به صورت استوک اروپایی با گرید A در فروشگاه هنارک که دارای با 2 سال سابقه کار در زمینه فروش محصولات اینترنتی می باشد، با بهترین و مناسبترین قیمت و گارانتی 20 روزه تعویض کالا  موجود است. طراحی زیبا و منحصر به فرد بدنه و کیبورد لپ تاپ کاربران را به خود جذب کرده.  با توجه به مقاومت بالای دربرابر ضربه های وارده ، داشتن امکانات و قابلیت های متعدد و برخورداری از پورت های کامل و زیاد، لپ تاپ اچ پی پروبوک دارای قیمت مناسبی می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 2
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.9 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.3 تا 2.9 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
intel HD 3000
درایو نوری
DVD/RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری 6 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
آداپتور، کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

رضایت

سلام لپ تاپ خوبیه

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

رضایت

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 2
فرکانس و سرعت پردازش
2.3 تا 2.9 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
intel HD 3000

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.9 کیلوگرم
درایو نوری
DVD/RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری 6 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
آداپتور، کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی Probook 6560b

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم