لپ تاپ استوک اچ پی 350G1

  • لپ تاپ استوک اچ پیhp 350g1
  • کارت گرافیکی Radeon HD 7650M
  • دارای رم 6 گیگابایتی از نوع DDR3
  • حافظه داخلی 1 ترابایت هاردیسک
  • مجهز به پردازنده مرکزی CORE i5
  • دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک اچ پی 350g1

Hp 350g1 از سری پر طرفدار ProBook شرکت HP با طراحی زیبا و قیمتی مناسب به همراه امکاناتی همچون حسگر اثر انگشت، کیبورد مقاوم در برابر نفوذ مایعات، باتری لیتیوم یون با ظرفیت 41 وات ساعت و ... طراحی شده است. از این لپ تاپ استوک  می توان به عنوان یک لپ تاپ چند منظوره استفاده کرد.  

نمایشگر و سیستم صوتی لپ تاپ اچ پی 350g1

نمایشگر اچ پی 350g1

صفحه نمایشی که در طراحی این لپ تاپ اچ پی به کار رفته است ساخت شرکت ال جی می باشد . از نوع TFT LED-backlit LCD است که تصاویر را با کیفیت HD و رزولوشن 768×1366 پردازش و به نمایش می گذارد و همین امر موجب شده تا کیفیت تصاویر تولید شده علاوه بر داشتن کیفیت بالا از رنگ های بسیار طبیعی تشکیل گردد. صفحه نمایشگر لپ تاپ اچ پی 350g1 دارای روکش مات ضد بازتاب می باشد و این اماکان را برای کاربران خود فراهم می کند تا در زیر نور مستقیم خورشید بتوانند از لپ تاپ خود بدون آنکه هیچ بازتاب نور و اشعه ایی چشم هایشان را اذیت کند استفاده کنند. وجود همچین صفحه نمایش ماتی کار با لپ تاپ را لذت بخش کرده. میانگین شدت روشنایی در این صفحه نمایش معادل 206 کندل بر متر مربع است.




بلندگوها ی لپ تاپ hp 350g1 در پایین نمایشگر قرار دارند که از تکنولوژی DTS Sound یا دیجیتال تئاتر سیستم بهره می برد که به عنوان رقیبی برای سیستم دالبی به حساب می آید. برای جلوگیری از خفگی صدا کمپانی اچ پی بلندگوهای موجود در این لپ تاپ را به صورت Forward-Facing و یا رو به بالا طراحی کرده که باعث می شود کیفیت صدا و حجم صدا بیشتر شود و صدایی با کیفیت بالا پخش شود.



صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ اچ پی 350g1

کیبورد موجود در لپ تاپ 350g1 جزیره ای و بدون نور پس زمینه می باشد که بسیار روان است. کیبورد لپ تاپ اچ پی دارای اندازه بزرگی می باشد. صفحه کلید لپ تاپ اچ پی همه مولفه های یک صفحه کلید کامل را دارد و از استحکام و زیبایی بالایی برخوردار است.  کیبورد لپ تاپ اچ پی 350g1 دارای کلید های بزرگ با فاصله های زیاد می باشد که کار تایپ کردن با آن را بیش از پیش آسوده کرده است. وجود کیبورد عددی مجزا در سمت راست این لپ تاپ از دیگر خصوصیات بارز آن می باشد.

تاچ پد در نظر گرفته شده برای لپ تاپ hp 350g1 از دقت و حساسیت بالایی برخوردار است. اندازه تاچ پد ایده آل بوده و در قسمت پایین دارای دکمه های ماوسی می باشد که کارایی کلیک چپ و راست ماوس را دارند. سطح تاچ پد صیقلی و کاملا روان و حساس می باشد. وجود همچین تاچ پد عالی ای کاربران را از خرید و استفاده از ماوس جداگانه بی نیاز کرده چون این تاچ پد تمامی کارهای یک ماوس را برای شما انجام می دهد. صفحه زیر دستان شما که همان استراحتگاه دست می باشد از جسن آلومینیوم است.

کیبورد اچ پی 350g1



طراحی بدنه و شاسی لپ تاپ اچ پی 350g1

بدنه اچ پی 350g1

در طراحی بدنه این دستگاه ترکیبی از بهترین مواد وجود دارد که باعث شده از لحاظ کیفیت و استحکام در رده برترین دستگاه های بازار به شمار بیاید. کمپانی اچ پی در طراحی بدنه لپ تاپ 350G1 از بدنه ای تماما فلز استفاده نکرده و اکثر قسمت های آن از پلاستیک و پلی کربنات شاخته شده است که مقاومت خوبی هم در برابر ضربه، خمش و پیچش دارد و هم به لطف روکش مات صفحه نمایش، در برابر گرد و غبار نیز مقاوم می باشد. بدنه به نحوی طراحی شده که رد اثر انگشت و چربی بر روی آن باقی نمی ماند و همواره لپ تاپ شما تمیز می باشد. لپ تاپ استوک اچ پی از ضخامتی به اندازه 23 میلیمتر و وزنی معادل 2.3 کیلوگرم برخوردار است که برای لپ تاپی 15 اینچی بسیار مناسب است و در حمل و نقل آن مشکلی ایجاد نم شود و شما می توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید.وقتی لپ تاپ را باز می کنید با یک صفحه کلید و محل استراحت دست ها از جنس آلومینیوم برس خورده مات مواجه می شوید. طراحی لپ تاپ 350G1 به گونه ایی است که شما به راحتی می توانید به قطعات داخلی آن دسترسی داشته باشید. با استفاده از محافظ زیرین لپ تاپ که مجهز به یک قاب کشویی می باشد شما می توانیدذ قفل های دو طرف آن را فشار دهید تا بهخ قظعات داخلی دسترسی پیدا کنید. ارتقاء دادن قطعات دستگاه عملی بسیار آسان بوده و نیاز به باز وبسته کردن هیچ پیچی ندارد.

 

پورت ها و درگاه های ارتباطی لپ تاپ اچ پی 350g1

لپ تاپ اچ پی 350G1 از نظر تعداد پورت ها و خروجی ها یکی از کاملترین دستگاه های موجود می باشد و از این لحاظ در مقایسه با رقبای دیگر و گران قیمت خود چیزی کم و کسری ندارد. پورت ها در سه طرف لپ تاپ قرار دارند که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم. در لبه چپ لپ تاپ: دستگاه ورودی کابل برق، پورت VGA ، پورت شبکه Ethernet با سرعت 1000/100/10 گیگابایتی، پورت HDMI و دو پورت USB 3.0 وجود دارد. در قسمت راست 350G1 نیز جک 3.5 میلیمتری خروجی و ورودی صدا، یک پورت USB 2.0 و درایو نور دستگاه قرار دارد. در قسمت پشتی لپ تاپ هیچ گونه پورت و درگاه ارتباطی ایی وجود ندارد اما در لبه جلویی کارت خوان لپ تاپ قرار گرفته است. در بعضی از مدل های این لپ تاپ نیز حسگر اثر انگشت موجود می باشد. مجهز بودن لپ تاپ 350G1 به پورت شبکه بی سیم با استاندارد 802.11b/g/n این امکان را به کاربرا خود می دهد که به راحتی به اینترنت وای فای خود متصل شوند و به دانلود مطالب مورد علاقه خود یا تماشای فیلم های مورد علاقه به صورت آنلاین بپردازند. از دیگر امکانات این لپ تاپ استوک می توان به وجود بلوتوث داخلی برای تبادل اطلاعات بین لپ تاپ و گوشی تلفن همراه اشاره کرد، همچنین می توانید با نصب برنامه ی shareit تبادل اطلاعات را سریع تر انجام دهید.

 

سخت افزار و باتری لپ تاپ اچ پی سخت افزار و باتری لپ تاپ اچ پی 350g1

باتری لپ تاپ hp 350g1 قابل جدا شدن و ارتقا نیز هست. باتری به کار رفته در طراحی این لپ تاپ باتری لیتیوم یونی 4 سلولی می باشد.

کمپانی اچ پی در طراحی و ساخت لپ تاپ hp 350g1 از نسل سوم و چهارم پردازنده های مرکزی Intel Core  ساخت شرکت اینتل و کارت گرافیکی قدرتمند AMD Radeon سری HD 8750 و HD 8670 و HD 7650 استفاده کرده است. پردازنده core i5 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز که در حالت Boost این فرکانس به 2.6 گیگاهرتز می رسد می تواند هر گونه برنامه ایی را پردازش کند. لپ تاپ اچ پی 350g1 دارای رم 6 گیگابایتی از جنس DDR3 با حافظه داخلی یک ترابیتی هاردیسک می باشد که به خوبی و بدون هیچ گونه کمبود فضای ذخیره سازی ایی می توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در این لپ تاپ ذخیره نمایید.

 سنسور اثر انگشت موجود در این لپ تاپ اچ پی بسیار سریع و دقیق عمل می کند و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. می توانید لپ تاپ را به گونه ایی تنظیم کنید که تنها با اثر انگشت خود شما روشن شود و قفل آن باز شود که این خود به تنهایی امنیت اطلاعات و داده های شما را به خوبی تامین می کند. جدا ازاین سنسور اثر انگشت می توانید با کارت های الکترونیکی و یا دادن پین کد به لپ تاپ آن را قفل کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.3 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
1.6 تا 2.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
6 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Radeon HD 7650M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
درایو نوری
DVD-RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی استریو با تکنولوژی DTS Sound
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1 عدد
نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم‌یونی
اقلام همراه لپ تاپ
آداپتور ، کابل برق ، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

سیم کارت

سلام این لپ تاپ پورت سیم کارت داره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله سیم کارت خوره و اینترنت تری جی رو ساپورت می کنه

رضایت

با سلام . خسته نباشید بنده از سایتتون خرید کردم واقعا هم از محصول هم از برخوردارتون خیلی راضیم.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
1.6 تا 2.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Radeon HD 7650M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
6 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.3 کیلوگرم
درایو نوری
DVD-RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی استریو با تکنولوژی DTS Sound
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم‌یونی
اقلام همراه لپ تاپ
آداپتور ، کابل برق ، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک اچ پی 350G1

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم