لپ تاپ اچ پی ENVY X360

  • لپ تاپ اوپن باکس HP Envy X360 13
  • صفحه نمایش 13 اینچی لمسی با کیفیت با قابلیت پشتیبانی از قلم اکتیو
  • دارای حافظه ذخیره سازی پر سرعت NVMe SSD با ظرفیت 256 گیگابایت
  • مجهز به پردازنده مرکزی قدرتمند چهار هسته ای AMD RYZEN 3
  • دارای حافظه RAM با ظرفیت 8 گیگابایت از نوع DDR4
  • بدنه آلومینیومی با کیفیت و نازک
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد وبررسی مشخصات لپ تاپ اوپن اچ پی Envy X360 13

اچ پی لپ تاپ های جدید خود را در دو سری ENVY  و ENVY X360 با ابعاد نمایشگر 13 و 15 و 17 اینچ معرفی کرده است که در ادامه به بررسی لپ تاپ HP ENVY X360 13 می پردازیم.

لپ تاپ اچ پی 13 envy x360 سری دوم و عضو کوچک خانواده ی اِنو است که مدل های با صفحه نمایش  13 و 15 اینچی را دارد. و از دو ورودی لمسی و قلم اکتیو استایلوس اختصاصی با نام قلم N-trig پشتیبانی می کند. لپ تاپ envy x360 به پردازنده های نسل دوم AMD Ryzen مجهز می باشند و تا 14.5 شارژدهی دارند. برای افزایش امنیت لپ تاپ یک کلید قفل مرکزی برای مسدود کردن دید وبکم دستگاه تعبیه شده است.


 


صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ اچ پی Envy X360 13

صفحه نمایش اچ پی envy-x360-13

نمایشگر کوچک 13 اینچی به همراه چرخش 360 درجه ای صفحه کلید نسبت به نمایشگر لمسی این امکان را به کاربران می دهد کi امکان استفاده به اشکال مختلف را از این لپ تاپ داشته باشند و از آن به عنوان تبلت استفاده کند. صفحه نمایش لمسی لپ تاپ hp envy x360 13 از نوع IPS می باشد که تصاویر را با کیفیت FULL HD و وضوح 1080×1920 پیکسل تولید و در معرض دید کاربران خود قرار می دهد. یکی از مزیت های صفحه نمایش envy x360 13 داشتن روکش مات است که از انعکاس نور در نمایشگر جلوگیری می کند. در محیط های بیرون و در زیر نور مستقیم خورشید به راحتی و بدون هیچ گونه بازتاب نوری می توانید از آن بهره ببرید. حسگر های لمسی نمایشگر بسایر حساس می باشند و با کوچکترین لمسی عمل می کنند و به راحتی می توانند تا 10 لمس را همزمان به خوبی پشتیبانی کنند.

در طراحی لپ تاپ envy x360 13  تنها از رنگ مشکی استفاده شده است. پشت صفه نمایش این لپ تاپ لوگوی کمپانی اچ پی با طرح جدید که شامل خطوط مورب می باشد و جلوه زیبایی به این لپ تاپ داده است. کوچک بودن لپ تاپ مورد نظر هیچ کم و کاستی در تعدا پورت ها آن ایجاد نکرده. کمپانی اچ پی پورت ها را به صورت تمام و کمال در دو طرف لپ تاپ envy x360 13 جا داده است. لپ تاپ اچ پی اوپن در حالت عادی دارای زاویه دید 178 درجه ای می باشد، با فشردن دکمه ای می توان زاویه دید آن را به شدت محدود کرد، طوری که فقط از زاویه مستقیم تماشای محتوا قابل مشاهده باشند. این قابلیت به شما کمک می کند تا در اماکن عمومی نظیر اتوبوس یا هواپیما زاویه آن را طوری تنظیم کنید که افراد غریبه قادر به تماشای محتوای داخل نمایشگر شما نشوند. Corning Gorilla Glass تضمین می کند که صفحه نمایش این نوت بوک HP Envy از ایجاد خراش در آن در امان بماند.

سیستم صوتی لپ تاپ envy x360 13 دارای اسپیکرهای چهارگانه ی بنگ ان اولافسن می باشد که صدایی با کیفیت بالا و واضح را پخش می کند که این قابلیت در هنگام مشاهده فیلم های مورد علاقه تان به خوبی به چشم می خورد.

 

صفحه کلید، تاچ پد و قلم اکتیو لپ تاپ اچ پی Envy X360 13

کیبورد اچ پی envy-x360-13

صفحه کلید شامل مجموعه کلید ها و بخشی برای استراحت دست ها می باشد که یک روکش آلوممینیومی آن را مزین کرده است.  کلید های کیبورد دارای اندازه بزرگ هستند و فاصله آنها از هم به نحوی است که تایپ کردن با آن بسیار راحت و لذت بخش می باشد و درصد خطا را در هنگام تایپ کردن بسیار کم کرده است. صفحه کلید لپ تاپ اپ پی انوی x360 13 دارای نور پس زمینه می باشد که کار تایپ در محیط های تاریک و شب هنگام را برای کاربران خود آسان کرده. به دلیل اندازه 13 اینچی، این لپ تاپ فاقد بخش مجموعه اغداد مجزا می باشد.

تاچ پد لمسی به بهترین شکل طراحی شده و تجربه ساده و راحت را به شما القا می دهد و از حساسیت خوبی برخوردار است. با کمترین فشاری سطح لمسی آن به خوبی عمل می کند.

استفاده از قلم هوشمند N-tring این امکان را به شما می دهد تا به جای استفاده از پد لمسی از آن استفاده کنید یا در هنگام استفاده از لپ تاپ به عنوان تبلت به راحتی با استفاده از این قلم هوشمند به کارهای خود بپردازید. پس شما برای کار کردن با لپ تاپ انوی از چندین طریق می توانید بهره ببرید: صفحه کلید، تاچ پد لمسی، صفحه نمایشگر لمسی و همچنین قلم هوشمند.

 

 

بدنه لپ تاپ اچ پی Envy X360 13

بدنه لپ تاپ اچ پی envyx36013

بدنه و شاسی لپ تاپ hp envy x360 13 از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و از استحکام بالایی برخوردار می باشد. وزن لپ تاپ اچ پی در حدود 13 کیلوگرم می باشد و دارای قطر نازکی می باشد که از 12.95 میلیمتر تجاوز نمی کند.وزن کم و نازک بودن لپ تاپ قابلیت حمل آن را بیشتر کرده. بدنه فلزی دستگاه برای اتصال به نمایشگر به یک لولای گرد تجهیز شده که می تواند به صورت 360 درجه و کامل به عقب بجرخد و از آن به عنوان یک تبلت استفاده کنید و آن را از زمین بلند کنید. به کمک این ویژگی چرخش 360 لولاها قطعات داخلی لپ تاپ به خوبی خنک می شوند. حاشیه های صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی به شدت باریک شده اند. لولای لپ تاپ نوت بوک اچ پی با کیفیتی بالا طراحی شده و باز و بسته کردن آن بسیار روان و راحت می باشد. لولای ضد زنگ از استیل ساخته شده است. تمامی این مکانیزم در فلز با کیفیت پوشیده شده تا گرد و غبار به داخل آن نفوذ نکند و چرخنده های داخلی در مقابل عوامل بیرونی محافظت شوند.

 

اتصالات و ارتباطات لپ تاپ اچ پی Envy X360 13

از دیگر امکانات این سیستم می توان به وای فای 802/11ac و بلوتوث 4.2 اشاره کرد. که از طریق بلوتوث این لپ تاپ می توانید بدون نیاز به فلش مموری و بدون هیچ اتلاف وقتی به تبادل اطلاعات بین لپ تاپ و سایر لوازم الکترونیکی اعم از گوشی مو بایل و ... بپردازید. همچنین می توانید به کمک قابلیت وای فای به شبکه وای فای خانگی خود متصل شوید و به دانلود اطلاعات مورد نیاز و همچنین جستجو در اینترنت بپردازید و  ساعت ها با آن سرگرم شوید. پورت های لپ تاپ اچ پی انوی X360 13 دارای یک پورت USB-C 3.1 ، دو درگاه USB 3.1 نوع A و شکاف میکرو اس دی می باشد. در کناره ی دستگاه دکمه Power و دکمه های کاهش و افزایش حجم صدا قرار دارند. در سمت چپ پد لمسی لپ تاپ hp envy x360 13 اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است و سمت راست لپ تاپ زیر کیبورد خالی می باشد که می توان از آن برای استراحت دستهایتان هنگام تایپ بهره بگیرید.

 

سخت افزار و کارایی لپ تاپ اچ پی Envy X360 13

لپ تاپ هیبریدی envy x360 13 مجهز به پردازنده قوی AMD با واحد گرافیکی Radeon می باشد که می تواند هر گونه برنامه یه مورد نیاز کاربران خود را پشتیبانی کند. لپ تاپ مورد بررسی دارای پردازنده های قوی Ryzen 3 2300U و  Ryzen 5 2500U و Ryzen 7 2700U است. نوع حافظه رم ذخیره سازی هر سه مدل از نوع DDR4 با میزان 8 گیگابایت می باشند. حافظه ی داخلی لپ تاپ دارای 128 گیگابایت حافظه از نوع SSD می باشد که توان ذخیره سازی فایل های سنگین را دارد و برای کارهای حرفه ای و مهندسی که نیازمند فضای ذخیره سازی بالا می باشند مناسب بوده.

باتری مورد استفاده در طراحی این لپ تاپ اچ پی 4 سلولی یون لیتیومی با توان 53.2 وات بر ساعت می باشد. گفتنیست که عمر باتری این لپ تاپ حدود 11 ساعت است یعنی لپ تاپ hp envy x360 13 می توان بدون اتصال به سیم شارژر خود تا 11 ساعت کارایی داشته باشد. انوی 13 از نسخه ی ده  سیستم عامل مایکروسافت استفاده کرده ست.

 

مدل 15 اینچی لپ تاپ اچ پی envy x360 13 دقیقا همان مشخصات مدل 13 اینچی را دارد و تنها در وزن و ضخامت و همچنین اندازه نمایشگر لمسی با هم اختلاف دارند. لپ تاپ اچ پی x360 13 دارای وزن 2.04 کیلوگرم و ضخامتی به اندازه 18079 میلیمتر می باشد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
وزن لپ تاپ
1.3 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 تا 3.5 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon M2
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
Bang & Olufsen with 2 speakers
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb type-c
1
پورت usb 3.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یوین
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، قلم اکتیو، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

رضایت

واقعا لپ تاپ خوبیه. صفحه لمسیش هم خیلی سریع پاسخ میده

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

ارسال

سلام وقتتون بخیر. هزینه ارسال واسه کرمان چنده؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 تا 3.5 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon M2
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
وزن لپ تاپ
1.3 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
Bang & Olufsen with 2 speakers
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb type-c
پورت usb 3.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یوین
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، قلم اکتیو، دفترچه راهنما

لپ تاپ اچ پی ENVY X360

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم