لپ تاپ اچ پی 15db000ny

  • لپ تاپ اچ پی مدل 15db000ny
  • پشتیبانی از پردازنده AMD Ryzen 7
  • مجهز به حافظه داخلی 1 ترابایتی
  • دارای حافظه ی کش 6 مگابایتی
  • دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی
  • مجهز به حافظه 4  گیگابایتی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی قابلیت ها و ویژگی های لپ تاپ اچ پی 15 db000ny

اچ پی همواره سیستم های خود را با بهترین کیفیت و بالاترین تنوع طراحی می کند و یکی از پرچم داران در زمینه ی ساخت محصولات الکترونیکی خصوصا لپ تاپ می باشد. لپ تاپ هایی که توسط این برند نامدارد ساخته و روانه بازار می شوند پاسخگوی نیاز تمامی کاربران می باشد از لپ تاپ های ساده و با کاربری ساده و عمومی گرفته تا لپ تاپ های صنعتی و با کارایی حرفه ایی را تولید می کند و  توانسته برای همه ی قشر های جامعه ی بشری امروزی مناسب باشد. دلیل محبوبیت این کمپانی و در اذهان ماندن نام این برند در فکرها استحکام، کارایی و قابلیت های منحصر به فردی است که در ساخت محصولاتش به کار می برد. یکی از همین دستگاهی که طرفداران زیادی را به خود جلب نموده و از بهترین مواد با کیفیت بالا ساخته شده لپ تاپ 15 اینچی سری db000ny است که با شرح خصوصیاتش به این نکته پی می برید که چقد این سیستم بی نظیر یم باشد هم برای کارهای تایپی، هم اینکه برای انجام محاسبات سنگین و نصب و اجرای برنامه ها و بازی های سنگین جوابگو می باشد. پیکره ی سخت افزاری لپ تاپ hp از پردازنده های جدید کمپانی AMD سری Ryzen 3 نسل دوم 2200U می باشد که در کنار کارت گرافیکی ایی که آن هم نیز ساخته دست همین شرکت بوده تواسنته قدرت و کارایی بی نظیر خود را به چشم همگان بکوبد. لپ تاپ های اچ پی علاوه بر بخش سخت افزاری قوی و کیبورد و صفحه نمایش عالی پیوسته از لحاظ کیفیت ظاهری و زیبایی و جذابیت نیز حرف اول را می زنند و به تمامی قسمت های تشکیل دهنده ی یک لپ تاپ از همه جوانب به خوبی توجه می کند تا بتواند همواره محصولات بی عیب و نقصی را وارد بازار جهانی رقابت کند. طراحی زیبا، رنگ مشکی مات و وزن 2.04 از خصوصیات ظاهری و بدنه ایی این دستگاه به شمار می آیند. رنگ مشکی کل بدنه را اعم از پنل پشتی فریم دور نمایشگر، بخش باتری و صفحه کلید به همراه تک به تک کلید هایش را پوشانده و جلوه ایی یکدست و جذابی را به سیستم را بخشیده و بر زیبایی دو چندانی آن افزوده است. گوشه های لپ تاپ دارای یک پخ هلالی ملایمی هستند که جدا از آنکه تاثیر زیادی بر زیبایی بدنه نهاده بلکه موجب می شود تا در هنگام کار کردن گوشه های تیز شما را اذیت نکند. کمپانی اچ پی برای آنکه هر چه بیشتر به چشم بخورد در هنگام طراحی لپ تاپ 15 db000ny بر روی پنل پشتی در داخل دایره ایی بزرگ لوگوی خود hp را به صورت برجسته با ترکیب دو رنگ مشکی پر کلاغی براق و طوسی براق حک کرده که با این کار سادگی ایی و یکنواختی این قسمت را از بین برده است و همچنان بر روی فریم پایینی صفحه نمایش البته در اندازه ی کوچک و اخل دایره ایی سفید رنگ نیز آرم شرکت خود را درج نموده است که با باز کردن درب سیستم خودنمایی می کند. بدنه ی لپ تاپ 15 db000ny و سایر مدل های این سری از پلاستیک با کیفیت ساخته شده اند که در برابر فشار و خمش مقاومت خوبی را به رخ همگان می کشاند و بسیار با دوام و مستحکم می باشند. البته ناگفته نماند که سطح بدنه براق و صاف یا همان صیقلی مانند نیست بلکه بدنه از یک سطح مات زبر مانند ساخته شده و از ماندن لک و اثر انگشت بر روی قسمت های مختلفش ممناعت می کند که بدین وسیله شما همیشه لپ تاپی تمیز در اختیار خواهید داشت.

نمایشگری تمام عیار

صفحه نمایشی 15 اینچی با رزولوشن بالا و همچنین کیفیت تصویر مطلوب از جمله بخش های پر افتخار این سیتم می باشد که اچ پی خیلی به آن می بالد. این نمایشگر قادر است تا با کیفیت تصویر HD که از آن برخوردار بوده رنگ های تصاویر را به صورت کاملا واقعی و زنده به نمایش بگذارد.  صحنه ها به لطف این نمایگر با رزولوشنی معادل 1366×768 پیکسل به تصویر کشانده می شوند که این بسیار رضایت بخش است. صفحه نمایش 15.6 اینچی از پنل LED به همراه یک روکش مات طراحی شده که در محیط های پر نور و روشن بسیار خوب عمل می کند و عملکردی عالی ایی را از خود نشان می دهد. بسیاری از کاربران همانند مهندسین راه و شهرسازی و معماران و ... به ناچار مجبورند تا در محیط بیرون حتی زیر نور آفتاب از سیستم خود استفاده نمایند و به همین دلیل نیازمند سیستمی می باشند که نمایشگر آن نور و اشعه های خورشید را به سمت چشمشان بازتاب نکند تا هم آسیبی به چشم هایشان وارد نیاید و زود خسته نشوند و هم اینکه مزاحمتی برای دیدن صحنه های به تصویر کشیده بر روی نمایشگر نشود. می توان گلاویز شدن نمایشگر 15.6 اینچی لپ تاپ db000ny را یک امتیاز عالی برای این سیستم دانست. روی فریم بالای یک وبکم به عنوان دوربین جلو قرار گرفته که می توان در کنفرانس های کاری یا تماس های تصویری با دوستان و آشناهایتان از آن استفاده نمایید. بلندگوهای داخلی بهترین تجربه ی صوتی را به صورت فراگیر و همه جانبه به شما ارائه می دهند.

متون خود را به سرعت و با آسانی تایپ نمایید!

کیبورد بزرگ و جزیره ایی که می توان برای تایپ های طولانی روی آن حساب کنید. کیبوردی همه فن حریف که به لطف اندازه ی بزرگ سیستم دارای صفحه کلید عددی مجزا نیز می باشد، این بخش جدا در هنگام تایپ اعداد و انجام محاسبات خصوصا برای حسابداران بسیار کارایی دارد و بر سرعت تایپ می افزاید. کلید ها با آرایه ی خاص و اندازه ی استانداردی در کنار هم چیده شده اند. برخورداری کلید ها از اندازه ها و فاصله ی مناسب بین شان موجب افزایش سرعت تایپ و کاهش اشتباه نوشتن حروف و در نهایت متون می شود. نوشته ها با رنگ سفید بر روی دکمه های مشکی رنگ حک شده اند و به خوبی دیده می شوند. سطح صیقلی، روان و مربعی شکل کلید ها باث می شوند تا د ر موقع تایپ کردن و استفاده از کیبورد انگشتان به راحتی بر روی آن ها به حرکت درآیند و سر بخورند. البته ناگفته نماند که کلید ها بر روی یک شاسی محکم هر کدام به صورت جداگانه قرار گرفته اند و هنگام استفاده از ان نیازی نیست فشار زیادی را اعمال نمایید تا دستور مورد نظرتون اجرا شود تنها با یک فشار یا لمس کوچک دکمه ها عمل می کنند و پاسخگوی دستورات شما می باشند. عدم تعبیه صفحه کلید به صورت یکپارچه را باید یکی از قابلیت های منحصر به فرد این صفحه کلید دانست زیرا در صورت خرابی هر کدام از دکمه ها تنها می توانید با عوض کردن همان کیبورد را به شکل و کارایی اولیه ی خود برگردانید و دیگر نیازی نخواهید داشت تا هزینه ی گزافی پرداخت نمایید و کل بخش صفحه کلید را تعویض نمایید. در پایین کیبورد سمت چپ اشاره گر لمسی موس نمایان می باشد. اشاره گری که از سطح عملکردی بالایی برخوردار می باشد و حرکات ناخواسته را نادیده می گیرد. این تاچ پد از حرکت های چند لمسی به نحو احسنی پشتیبانی می کند و شما را قادر می سازد تا همزمان با هر دو دست خود به انجام کارهایتان رسیدگی کنید. تاچ پد های پریسیژن عملکرد و پاسخگویی بهتری نسبت به تاچ پد های عادی و معمولی دارند و کارایی پر بازده تری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

سخت افزار و پورت های ورودی و خروجی لپ تاپ اچ پی 15 db000ny

بخش سخت افزاری تعیین می کند که هر لپ تاپی چه کارایی ایی دارد و تا چه حد توان و قدرت را دارا می باشد. هر چه این بخش قوی تر باشد سیستم از لحاظ عمکردی و کارایی نیز پر قدرت تر عمل می کند و برای کارهای سنگین و حرفه ایی مناسب می باشد. لپ تاپ 15 db000ny با کارایی نیمه حرفه و حرفه ایی که دارد از یک پردازنده ی قوی AMD Ryzen 3 نسل دوم 2200U پشتیبانی می کند که داده ها را با سرعت قابل توجه 2.8 گیگاهرتز پردازش می کند. کارایی هرچه بهتر لپ تاپ 15 اینچی اچ پی به لطف کارت گرافیک AMD Radeon 530 با حافظه ی اختصاصی 2 گیگابایتی از نسل GDDR5 تکمیل می شود. دستگاه به گونه ای طراحی و مهندسی شده که شما می توانید سنگین ترین برنامه ها و بازی ها را با خیالی امن بر روی ان نصب نمایید تا شاهد اجرای پر قدرت آن ها شوید. حافظه هایی که برای این سیستم در نظر گرفته شده است عبارتند از حافظه ی رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4 و حافظه ی داخلی 1 ترابایتی. حافظه ی هارد دیسک 1 ترابایتی فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد که به لطف آن می توانید پروژه ها و داده های مهم خود را در حجم بالایی ذخیره نمایید. باتری 3 سلولی لیتیوم یونی وظیفه ی تامین منبع ذخیره را بر عهده دارد و دارای ظرفیت 41 وات بر ساعت بوده و شما را قادر می سازد تا ساعت ها بدون نیاز به شارژر و اتصال سیستم به برق از آن بهره برداری نمایید. پورت هایی که در دو طرف چپ و راست لپ تاپ 15 db000ny توزیع شده اند شامل: درایو نوری یا دیسک گردان نوری که برای خواندن، نوشتن یا پاک کردن اطلاعات از از دیسک های نوری استفاده می شود، پورت کارت خوان، پورت شبکه Ethernet، درگاه ارتباطی HDMI، دو عدد پورت USB 3.1، یک پورت USB 2.0 می باشد. سایر امکانات و قابلیت های این سیستم برای اتصال به اینترنت و همچنین اشتراک گذاری مطالب و محتواها باید به مواردی همچون شبکه بی سیم وای فای و بلوتوث داخلی اشاره کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 7
نسل پردازنده
3700U
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
WLED Backlit
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
1.74 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.2 تا 2.5 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Radeon RX Vega 10
وبکم
HP TrueVision HD Camera
مشخصات اسپیکر
Dual speakers
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 7
نسل پردازنده
3700U
فرکانس و سرعت پردازش
2.2 تا 2.5 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
Radeon RX Vega 10

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
WLED Backlit
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
1.74 کیلوگرم
وبکم
HP TrueVision HD Camera
مشخصات اسپیکر
Dual speakers
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ اچ پی 15db000ny

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم