لپ تاپ استوک اچ پی 840G2

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP 840g2
  • مجهز به کیفیت تصویر full hd
  • مجهز به حافظه رم 8 گیگابایتی
  • پردازنده intel core i 7-5600u
  • حافظه داخلی 500 گیگابایتی
  • دارای صفحه نمایش 14 اینچ
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک اچ پی ELITEBOOK-840G2

معرفی لپ تاپ اچ پی 840g2

لپ تاپ اچ پی EliteBook-840g2 یک لپ تاپ با کارایی حرفه ایی و صنعتی می باشد که می توان برنامه هایی همچون اتوکد، تری دی مکس، برنامه های تدوین فیلم، شبیه سازی، محاسبات سنگین را روی آن نب و به بدون هیچ کندی و هنگ کردنی به کار کردن با آنها استفاده کنید. به آن دسته از لپ تاپ هایی که ظرافت و زیبایی زیادی در آن نیست لپ تاپ های صنعتی گفته می شود. این لپ تاپ ها بدنه ای محکم، خشن و مهروموم دارند و در مقابل فشارها و ضربات می تواند به نحوه مطلوبی مقاومت کند. لپ تاپ الیت بوک اچ پی 840g2 به صورت استوک اروپایی گرید A در فروشگاه هنارک با ضمانت 20 روزه تعیض کالا موجود می باشد.

 


صفحه کلید و کیبورد لپ تاپ اچ پیELITEBOOK-840G2

بهره گیری لپ تاپ 840G2 از کیبورد نرم و بسیار روان لذت تایپ را برای کاربران خود فراهم آورده است. با توجه به اندازه 14 اینچی لپ ناپ صفحه کلید آن دارای اندازه مناسبی می باشد و کلید ها با فاصله مطلوب از هم قرار گرفته اند و در هنگام تایپ امکان اشتباه را به حداقل می رساند و شما می توانید با سرعت و با استفاده از هر ده انگشت خود به راحتی مشغول تایپ کردن شوید. مجهز بودن صفحه کلید به نور پس زمینه و بک لایت این امکان را به کاربران خود می دهد تا در محیط های تاریک یا در شب هنگام نیز بتوانند کار تایپ خود را انجام دهند. به چراغ های زیر کیبورد بک لایت گفته می شود. تایپ کردن با لپ تاپ 840g2 شما را خسته نمی کند زیرا کلید های آن بسیار نرم و روان می باشند و با کوچکترین ضربه ایی عمل می کنند. صفحه کلید لپ تاپ الیت بوک 840g2 در برابر مایعات مقاوم می باشد و در هنگام ریختن مایعات بر روی آن هیچ گونه آسیبی به برد و بک لایت کیبورد وارد نمی شود.

تاچ پد لپ تاپ الیت بوک hp 840g2 دارای اندازه مناسب بوده و سطح آن روان و صیقلی می باشد که استفاده از آن بسیار راحت بوده. در مواقعی که نیاز به استفاده از تاچ پد را ندارید می توانید با دبل کلیک روی گوشه ی بالای سمت چپ تاچ پد آن را قفل کنید که این قابلیت در هنگام تایپ کردن بسیار مفید می باشد و بدون اذیت شدن و حرکت کردن نشانگر ماوس از تایپ کردن نهایت لذت را ببرید. تاچ پد قابلیت پشتیبانی از حرکات چند لمسی را دارد و همزمان می توانید با کمک چند انگشت از آن استفاده کنید.

 

صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی ELITEBOOK-840G2

صفحه نمایش اچ پی 840g2

لپ تاپ اچ پی 840g2 از نمایشگری با اندازه متوسط 14 اینچی برخوردار می باشد که تصاویر را با کیفیت FULL HD و رزولوشن 920×1080 پیکسل به نمایش می گذارد. نور پس زمینه لپ تاپ اچ پی از نوع LED است. لپ تاپ الیت بوک اچ پی با کمک کیفیت تصویر فول اچ دی تصاویری با کیفیت و وضوح بالا را در معرض دید کاربران خود قرار می دهد. لپ تاپ استوک اچ پی دارای زاویه دید خوبی می شود وقتی زاویه دید عمودی تغییر می کند تصویر به سرعت تغییر می کند. به طور افقی بهتر به نظر می رسد به گونه ایی که چندین بیننده به طور همزمان می توانند به صفحه نمایشگر 840G2 نگاه کنند. نمایشگر لپ تاپ استوک 840G2 از نوع TFT می باشد بدین معنی که ضد انعکاس نور و مقاوم در برابر ضربات ناگهانی می باشد. به دلیل مات بودن نمایشگر به طور کامل می توان از لپ تاپ در فضای آزاد استفاده کرد بدون آنکه تابش اشعه های زائد مزاحمتی را برای چشم های شما ایجاد کنند.

 

 

اتصالات و ارتباطات لپ تاپ اچی پی ELITEBOOK-840G2

2 عدد پورت3.0USB، یک عدد پورت USB 2.0، یک ورودی ESATA  و کارت خوان هوشمند و SD CARD پورت های موجود در این لپ تاپ hp elitebook-840g2 می باشند. بهره گیری لپ تاپ از پورت display کاربر را قادر می سازد تا به وسیله ی آن همزمان دو تصویر خروجی داشته باشد.

برای اتصال به اینترنت و استفاده از آن کمپانی اچ پی این لپ تاپ تاپ 840g2 را به وای فای و ورودی ماژول سیم کارت  برای استفاده از اینترنت 4G سیم کارت مجهز کرده است. از دیگر امکانات لپ تاپ اچ پی می توان به بلوتوث و کارت شبکه یا همان LAN اشاره کرد، که از این طریق می توان به راحتی با سایر لوازم دیجیتالی خود متصل شوید و تبادل اطلاعات را بدون هیچ گونه نگرانی ایی انچام دهید.

 

بررسی امنیت و باتری لپ تاپ اچ پی ELITEBOOK-840G2

هر کاربری موقع استفاده از لپ تاپ شخصی خود نیاز دارد تا از داده ها و اطلاعات موجود در سیستم خود مراقبت کند و آن را به گونه ایی قفل کند که کسی دیگر جز خود به آن دسترسی نداشته باشد به همین منظور کمپانی اچ پی این لپ تاپ را نیز همانند لپ تاپ های دیگر از لحاظ امنیتی قوی طراحی کرده است. تدابیر امنیتی ایی کا اچ پی برای این لپ تاپ لحاظ کرده است به قرار زیر می باشند: قفل سخت افزاری، پسورد بایوس، پسورد ورود به سیستم عامل و قفل کارت مخصوص و حسگر اثر انگشت.

باتری استفاده شده در طراحی لپ تاپ اچ پی 840g2 باتری 3 سلولی با توان معادل 50 وات بر ساعت است. در استفاده های معمولی بازدهی بیش از 3 ساعت را دارد اما در هنگام انجام کارهای سنگین و اتصال به وای فای و وبگردی این مزان به 1 ساعت و 1 دقیقه می رسد.

 

سخت افزار و بدنه لپ تاپ اچ پی ELITEBOOK-840G2

بدنه اچ پی 840g2

سخت افزار قدرتمند، پشتیبانی قدرتمند نرم افزاری به همراه کیفیت ساخت بالای قطعات، لپ تاپ اچ پی 840G2 را به یک لپ تاپ قوی فنی و مهندسی تبدیل کرده است که نسبت به سایر رقبای خود برتری بیشتری دارد. به دلیل قدرت بالای پردازنده و نوع طراحی الایت بوک ها این سری از لپ تاپ ها حرارت و دمای بیشتری تولید می کنند به عبارتی میشه گفت که زودتر گرم می شود اما اچ پی برای حل این مشکل از یکسیستم خنک کننده و فن با اندازه ی مناسبی بهره برده است که برای لپ تاپ الیت بوک 840g2 بسیار مناسب و بهینه می باشد. INTEL یک کارخانه تولید کننده سخت افزار در کالیفرنیا است که در سال 1968 توسط رابرت نویس و گوردن مور تاسیس شد.  پردازنده مرکزیIntel Core i7  این سیستم را به لپ تاپی پر قدرت تبدیل کرده که توانایی ساپورت هر گونه برنامه ای را دارد و با سرعت پردازشی 2.1 گیگاهرتز می تواند اطلاعات را به خوبی و با سرعت پردازش کند. سرعت پردازش لپ تاپ الیت بوک اچ پی قابلیت ارتقاء تا 3.1 گیگاهرتز را دارد. برای ذخیره فایل های خود نگران نباشید چون این لپ تاپ اچ پی مورد بررسی دارای حافظه ram، 8 گیگابایتی از جنس DDR3 می باشد که در صورت نیاز به فضای حافظه بیشتر می توان آن را ارتقاء داد، همچنین این لپ تاپ اچ پی دارای هارد 500 گیگابایتی می باشد.  لپ تاپ الیت بوک اچ پی 840G2 قابلیت نصب 2 هارد همزمان را دارا می باسد. گرافیک اختصاصی 1 گیگابایتی شرکت AMD یکی دیگز از ویژگی های با ارزش این لپ تاپ نامدار اچ پی می باشد. می توان سیستم عامل ویندوزهای 7 و 8.1 و 10 با معماری 64 بیتی را به خوبی پشتیبانی کند.

تعبیه و قرارگیری وبکم در بالای صفحه نمایشگر لپ تاپ الیت بوک اچ پی  840G2 امکان برقراری تماس تصویری و ضبط ویدیو را برای کاربران خود فراهم آورده است.فیلم های ضبط شده توسط این وبکم از کیفیت خوبی برخوردارند. با نصب برنامه ایی همچون SKYPE می توانید از تماس ویدیویی لذت ببرید.

رنگ بدنه لپ تاپ الیت بوک اچ پی 840g2 نقره ای می باشد که وزنی معادل 1.78 کیلوگرم دارد. بدنه ایی نازک با وزن کم آن را به یک لپ تاپ همسفر تبدیل کرده است. hp در طراحی بدنه لپ تاپ elitebook-840g2 همانند اکثر لپ تاپ های ELITEBOOK از آلیاژ منیزیم و آلومینیوم استفاده کرده استکه موجب شده تا بدنه ایی محکم و فلزی داشته باشد و در برابر هر گونه ضربه و آسیبی مقاومت نشان دهد. لپ تاپ اچ پی 840G2 را به سبب  وزن کم ، نازک بودن و بدنه فلزی محکمش می توان با خود حمل کرد بدون آنکه نگران ضربه خوردن آن باشید. جنس لولاهای نگهدارنده صفحه نمایش لپ تاپ از تیتانیوم بوده که بسیار مقاوم و با کیفیت است و در عین مقاوم بودن می توان با کمک یک دست آن را باز و بسته کنید زیرا لولاها بسیار روان هستند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 5
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.78 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.3 تا 2.9 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel® HD Graphics 520
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگو های داخلی استریو با فناوری DTS Studio Sound
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

ارسال

سلام دوست گرامی. این لپ تاپ رو اگه سفارش بدم چند روزه به دستم میرسه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز. حدود سه روز
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 5
فرکانس و سرعت پردازش
2.3 تا 2.9 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel® HD Graphics 520
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.78 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگو های داخلی استریو با فناوری DTS Studio Sound
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک اچ پی 840G2

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم