لپ تاپ استوک اچ پی 4540S

  • لپ تاپ استوک اچ پی hp probook-4540s
  • ظرفیت حافظه داخلی 500 گیگابایتی
  • دارای ظرفیت حافظه ی 4 گیگابایتی
  • صفحی نمایش 15.6 اینچی
  • مجهز به کیفیت تصویر HD
  • سری پردازنده Core i3
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی و بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ دست دوم  HP ProBook-4540s

معرفی لپ تاپ اچ پی 4540s

لپ تاپ اچ پی probook-4540s یکی دیگر از محصولات با کیفیت کمپانی HP می باشد که اچ پی آن را در سال 2012 با قیمت مناسب و با امکانات رده بالا تولید و روانه بازار کرد. لپ تاپ 4540s جزو لپ تاپ های بیزینسی می باشد که در کانفیگ های متنوعی همچون intel core i3 و intel core i5 و intel core i7 وارد بازار شده است. لپ تاپ های مجموعه پرو بوک برای مهندسان و ادارات مناسب تر بوده. استفاده طولانی مدت از لپ تاپ شما را خسته نمی کند. صفحه نمایشگر لپ تاپ 4540S دارای روکش مات و ضد انعکاس تابش آفتاب و اشعه های زائد می باشد. ما در این مبحث به بررسی لپ تاپ core i3 می پردازیم البته هر سه کانفیگ تقریبا مشابه بهم بوده اند که تنها در پردازنده و کارت گرافیک و قیمت با هم فرق می کنند.


 




صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ  HP ProBook-4540s

صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی 4540s

یکی از مهم ترین اجزای هر لپ تاپی صفحه نمایشگر آن می باشد. لپ تاپ ProBook 4540S دارای صفحه نمایشی به اندازه 15.6 اینچی می باشد که تصاویر را با کیفیت HD و رزولوشن 768×1366 پیکسل در معرض دید قرار می دهد، که همین امر موجب شده تا کیفیت تصاویر تولید دشده توسط نمایشگر 4540S، علاوه بر داشتن کیفیت بالا از رنگ های بسیار طبیعی تشکیل گردد. نمایشگر 4540S از پنل LED-backlit ساخته شده است که دارای روکشی مات و ضد تارتاب است و این امکان را به کاربران خود می دهد تا بتوانند در فضاهای پر نور و یا زیر نور مستقیم خورشید بدون آنکه چشمشان اذیت شود به کار با لپ تاپ خود بپردازند. در کنار صفحه کلید لپ تاپ اچ پی 4540S دو عدد اسپیکر با کیفیت بالا که مجهز به فناوری SRS Premium Sound PRO می باشد، وجود دارد که صدای مطلوبی را پخش می کند. صدای بیس اسپیکر های 4540 رضایت بخش بوده. آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند هنگام تماشای فیلم از صدای بیشتری بهره مند شوند می توانند از بلندگوهای خارجی استفاده کنند.

 


صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ HP ProBook-4540s

به لطف عریض بودن لپ تاپ 4540S و صفحه نمایش 15.6 اینچی، صفحه کلید بزرگی در اختیار کاربران قرار دارد. وجود صفحه کلید عددی در سمت راست لپ تاپ اچ پی نوت بوک 4540 اس سرعت تایپ اعدادی بالا رفته و شما می توانید سریع تر کار تایپ خود را انجام دهید. جدا بودن کلید ها بر روی شاسی اصلی و همچنین فاصله زیادی که در بین کلید های این کیبورد وجود دارد تایپ کردن را سرعت بخشیده و امکان تایپ اشتباه به دلیل فاصله زیاد کلید ها بسیار کم می باشد و می توانید بدون کوچک ترین مشکلی کار تایپ خود را با سرعت انجام دهید. از دیگر مزایای صفحه کلید این لپ تاپ می توان به مقاوم بودن آن در برابر نفوذ مایعات اشاره کرد. تاچ پد لپ تاپ hp probook-4540s در پایین صفحه کلید قرار دارد. تاچ پد این دستگاه بسیار بزگ بوده و از نوع مالتی تاچ می باشد که صفحه صاف و روان و کاملا صیقلی دارد و کاملا حساس و پاسخگو می باشد و عملکرد خوبی دارد. کار کردن با آن راحت و بدون صدا می باشد. کاربران لپ تاپ 4540s می توانند بدون نیاز از ماوس مجزا از همین تاچ پد برای کارهای خود استفاده کنند.  تاچ پد مالتی تاچ لپ تاپ اچ پی دارای کلید روشن و خاموش شدن می باشد و در صورت عدم نیاز به آن می توانید تاچ پد را قفل کنید. قفل کردن تاچ پد در کارهای تایپی موجب می شود تا فضای بیشتری برایی استراحت دست های خود  داشته باشید و همچنین هنگام تایپ اگر اشتباهی و ناخواسته دستتان با تاچ پد برخورد کرد در صفحه تایپتان اشتباهبه وجود نیاید.

 

طراحی بدنه لپ تاپ  HP ProBook-4540s

طراحی و ساخت بدنه فلزی از جنس آلومینیوم و پلاستیک با کیفیت لپ تاپ probook-4540s کاربران خود را شگفت زده کرده. لپ تاپ نوت بوک اچ پی به رنگ مشکی بوده. این لپ تاپ در کنار زیبایی و مقاومتی که در برابر فشار و ضربه دارد این قابلیت را دارد که حین استفاده از آن و دست زدن به لپ تاپ اثر انگشت رو بدنه باقی نمی ماند و همواره سطح آن تمیز باقی می ماند. وزن لپ تاپ مورد بررسی ما 2.3 کیلوگرم می باشد که حمل و نقل و جابه جایی آن برای شما آسان خواهد بود.

 بدنه لپ تاپ اچ پی 4540s


اتصالات و ارتباطات لپ تاپ  HP ProBook-4540s

لپ تاپ probook-4540s را می توان از لحاظ استفاده و رابط کاربری یک سیستم تمام عیار دانست. وچود پورت های زیاد و متعددی که در بدنه این سیستم تعبیه شده است و همچنین کیبورد خوش ساخت کمپانی HP موفق بوده تا تمام نیازهای کاربران لپ تاپ 4540 را برطرف نماید. استفاده از فن های بی صدا برای این دستگاه یکی دیگر از مزایای فوق العاده آن می باشد. دو پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 را در دو طرف لپ تاپ مشاهده می کنید. ورودی های خروجی و ورودی صوتی به همراه یک کارت خوان درلبه جلویی و بیرونی لپ تاپ قرار دارند. از دیگر امکانات این سیستم خروجی VGA و پورت HDMI و پورت شبکه گیگابیتی را می توان نام برد.

 

سخت افزار و کارایی لپ تاپ   HP ProBook-4540s

لپ تاپ مورد بررسی از لپ تاپ های سری جدید S می باشد که سازنده پردازنده آن کمپانی Intel می باشد و پردازنده گرافیکی آن محصول شرکت AMD است. پردازشگر لپ تاپ 4540S ، M3110 از سری Core i3 با سرعت 2.40 گیگاهرتز می باشد که می توان هر گونه برنامه ایی را روی آن نصب و اجرا کرد.  سرعت پردازش در این لپ تاپ را می توان تا 3.20 گیگاهرتز ارتقاء داد. فضای ذخیره سازی موجود در این لپ تاپ شامل 3 مگابایت حافظه Cache، 4 گیگابایت حافظه RAM، 500 گیگابایت حافظه داخلی می باشد که فضای ذخیره زیادی را برای کاربران خود فراهم کرده است. کاربران لپ تاپ 4540s می توانند از طریق بلوتوث داخلی، WI-FI، و پورت های USB، با سایر دستگاه های دیجیتالی دیگر به تعامل بپردازد و محتوای صوتی و تصویری را با آنها به استراک بگذارد. از دیگر امکانات لپ تاپ اچ پی 4540S می توان به وبکم آن اشاره کرد که امکان مکالمات تصویری را برای کاربران فراهم می کند. باتری استفاده شده در این لپ تاپ 6 سلولی لیتیوم یون می لاشد که قابلیت شارژدهی تا 7 ساعت را دارد. وجود سنسور اثر انگشت این لپ اتاپ پروبوک 4540 اس شرکت اچ پی امنیت را به خوبی برقرار می کند. شما می توانید با استفاده از اثر انگشت آن را قفل کنید و به خوبی از اطلاعات و داده های موجود در لپ تاپ محافظت کنید و کسی جز خود شما نتواند به آن ها دسترسی داشته باشد. همچنین می توانید سیستم خود را با پسورد دادن بهش ایمن کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

کارت گرافیک

سلام.خسته نباشید کارت گرافیک لپ تاپ HP4540s pro book قابل ارتقاست؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام علی جان. در صورت تمایل می توانید به راحتی کارت گرافیک رو ارتقا بدید.

ارتقا

سلام خدا قوت. رم لپ تاپ قابل ارتقا است؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله تا 16 گیگابایت قابلیت ارتقا داره
مشخصات فنی

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش لپ تاپ 15 اینچ
نوع صفحه نمایش لپ تاپ LED

پردازنده اصلی

سازنده پردازنده intel
سری پردازنده core i3
نسل پردازنده نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش 2.2 تا 2.5 گیگاهرتز
حافظه cashe 3 مگا بایت

پردازنده گرافیکی - GPU

پردازنده گرافیکی ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی Radeon HD 7650M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی 1GB

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM 4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM DDR3
ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی HDD

سایر ویژگی و امکانات

وبکم 1
کارت خوان 1
بلوتوث داخلی 1
حسگر اثر انگشت 1
اقلام همراه لپ تاپ باتری لیتیومی، شارژر، کابل برق، دفترچه راهنما
شبکه ethernet 1
وزن لپ تاپ 2.33 کیلوگرم
پورت HDMI 1
پورت usb 3.0 2 عدد
پورت usb2.0 2 عدد
برچسب های محصول

لپ تاپ استوک اچ پی 4540S

0 تومان

فهرست

تنظیمات