لپ تاپ استوک اچ پی PRO X2 g2

  • لپ تاپ استوک اچ پی hp pro x2 g2
  • مجهز به حافظه رم 8 گیگابایتی ddr3
  • دارای صفحه نمایش لمسی 12 اینچ
  • پشتیبانی از کیفیت تصویر full hd
  • دارای قلم هوشمند wacom
  • صفحه کلید قابل حمل
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ دست دوم اچ پی PRO X2 G2

لپ تاپ اچ پی یکی از PRO X2 G2 مدل جدیدتر لپ تاپ های هیبریدی طراحی و تولید شده کمپانی اچ پی می باشد که در سال 2017 این کمپانی از این لپ تاپ هیبردی جدید خود رونمایی کرد. لپ تاپ PRO X2 G2 جایگزین نسخه اصلی خود می باشد و 25 الی 27 درصد نسبت به آن سبکتر می باشد و دارای باتری قدرتمندی است. این تبلت هیبریدی با هدف کاربران حرفه ای طراحی شده و برای آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند از قلم هوشمند استفاده کنند بسیار مناسب می باشد. لپ تاپ استوک PROX2G2 توانایی چرخش تا 160 درجه را دارد که می تواند تجربه کامل استفاده از یک کامپیوتر یا تبلت قدرتمندی نظیر سرفیس مایکروسافت (Microsoft Surface) را به کاربران خود ارائه دهد. تبلت هیبریدی اچ پی pro x2 محصولی دو در یک است یعنی هم می توان از آن به عنوان لپ تاپ و هم به عنوان تبلت استفاده کنید. لپ تاپ اچ پی پرو ایکس 2 دارای 1.2 کیلوگرم وزن به همراه کیبوردش می باشد که بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل می باشد.

 معرفی لپ تاپ اچ پی prox2g2


صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی PRO X2 G2

صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی prox2g2

تبلت PROX2G2 دارای نمایشگر لمسی بسیار با کیفیت و جذاب می باشد. تبلت اچ پی دارای صفحه نمایشی لمسی با نور پس زمینه LED می باشد. صفحه نمایش تبلت هیبریدی اچ پی 12 اینچی با وضوح تصویر FULL HD می باشد که تصاویری با کیفیت و با  کنترانست بالا را در معرض دید مخاطبین خود قرار می دهد. تبلت عهیبریدی دارای حداکثر روشنایی 340 نیت می باشد که توانایی آن را دارد تا فضای کاری شما را پر نور سازد و بتوانید در زیر تابش مستقیم خورشید نیز از آن استفاده کنید وجود دوربین سفلی 5 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر تبلت یکی دیگر از قابلیت هایی خوب این سیستم می باشد که می توان از آن برای کنفرانس های ویدیویی استفاده کرد. در پشت تبلت هیبریدی اچ پی یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی برای عکاسی با آن وجود دارد. برای محافظت از نمایشگر لمسی لپ تاپ PROX2G2 کمپانی اچ پی آن را به یک محافظ شیشه ای گوریلا گلس 4 مجهز کرده است تا از خط و خوش خورن صفحه نمایش جلوگیری شود و همچنین در مقابل ضربه بر اثر زمین خوردن، گرد و غبار، رطوبت و تغییرات دمایی مقاوم باشد. استفاده از قلم هوشمند همواره برای کاربران سیست های دیجیتالی مورد پسند بوده. شما می توانید تمامی کار های خود را با این قلم هوشمند Wacom انجام دهید و حتی با استفاده از برنامه PAINT به راحتی به نقاشی کردن بپردازید. قلم هوشمند Wacom از یک دکمه برخوردار است که با فشار دادن دکمه قابل برنامه ریزی آن، یک اپلیکیشن مخصوص اجرا خواهد شد.

 



صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ PRO X2 G2

کیبورد لپ تاپ اچ پیprox2g2

کیبورد لپ تاپ اچ پی prox2g2 دارای نور پس زمینه می باشد. کیبورد این لپ تاپ قابل حمل می باشد. صفحه کلید لپ تاپ اچ پی Prox2g2 از طراحی زیبایی برخوردار است که تجربه تایپ کردن را برای شما بهبود داده است.ابعاد و اندازه این صفحه کلید متناسب بوده ولی متاسفانه چون سایز این لپ تاپ کوچک است صفحه کلید عددی در آن موجود نیست. اندازه کلید ها به قدری است که هنگام تایپ کردن حروف را اشتبا ننویسید و به راحتی و بدون دغدغه به تایپ کردن خود بپردازید. کلید های این صفحه کلید به رنگ مشکی و صیقلی بوده که همین صیقلی بودن موجب باشد تا در هنگام تایپ انگشتان شما به راحتی بین حروف به حرکت درآیند و بدون کمترین فشاری تایپ کردن خود را انجام دهید بون آنکه احساس خستگی بکنید.. یکی از اساسی ترین و مهمترین اجزای لپ تاپ، تاچ پد آن است زیرا می توان به عنوان ماوس از آن استفاده کرد. تاچ پد لپ تاپ هیبریدی اچ پی دارای صطحی صاف و روان میباشد به طوری که کار کردن با آن بسیار راحت بوده. علاوه بر صفحه کلید و تاچ پد شما می توانید با استفاده از قلم هوشمند Wacom و صفحه لمسی آن و جدا از کیبورد لپ تاپ به تایپ کردن بپردازید.

 

 

اتصالات و ارتباطات لپ تاپ اچ پی PRO X2 G2

تبلت هیبریدی اج پی پرو ایکس 2 همانند سایر لپ تاپ های کمپانی HP دارای درگاه ها و پورت های متوعی برای اتصال انواع لوازم جانبی می باشد. از گزینه های ارتباطی می توان به مواردی همچون: درگاه USB نوع C که کارایی آن برای شارژ و انتقال اطلاعات می باشد اشاره کرد. از دیگر درگاه های ارتباطی می توان درگاه USB 3.0 را نام برد که با استفاده از این پورت کاربران می توانند دیوایس های دیگری را به سیست خود متصل کنند و از آنها بهره ببرند. برای اتصال به اینترنت تدابیری همچون وای فای و گزینه ای جهت استفاده از 4G LTE نیز برای کاربران اعمال شده است.

 

سخت افزار لپ تاپ اچ پی PRO X2 G2

سخت افزار لپ تاپ اچ پی prox2g2

تبلت هیبریدی اچ پی قادر به اجرای نسخه کامل ویندوز 10 است. لپ تاپ اچ پی PROX2G2 از پردازنده مرکزی نسل پنجم Intel Core i5 4202Y که پردازنده ایی قوی می باشد پشتیبانی می کند. با استفاده از این پردازنده i5 شما می توانید هر گونه برنامه ایی را روی آن نصب و اجرا کنید. لپ تاپ هیبریدی اچ پی دارای 8 گیگابایت حافظه RAM از نوع LPDDR3 می باشد که این عدد مناسبی برای همچون لپ تاپ همراهی می باشد. جدا از حافظه رم یک حافظه ذخیره سازی پر سرعت NVMe PCle SSD با ظرفیت 256 گیگابایت برای ذخیره مطالب و اطلاعات کاربران وجود دارد.

تبلت هیبریدی اچ پی دارای طول عمر باتری بالایی می باشد و قدرت 11 ساعت کار بدون شارژر را دارا می باشد.

برای برقراری امنیت تبلت هیبریدی خود می توانید از اسکنر اثر انگشت استغاده کرد و قفل گشایی را بدون نیاز به پسورد های طولانی که امکان فراموشی آنها هم وجود دارد انجام داد و با استفاده از قفل تبلت با اثر انگشت هیچ کسی جز خود شما نمی تواند از تبلت هیبریدی شما استفاده کند و همواره می توانید از اطلاعات و داده های شخصی خود محافظت کنید.

 

جمع بندی

کاربران می توانند در مواقعی که نیاز به صفحه کلید لپ تاپ ندارند صفحه کلید و نمایشگر را از هم جدا کنند و از آن به عنوان تبلت استفاده کنند که هیچ مشکلی در کارایی آن ایجاد نمی شود.

صفحه لمسی لپ تاپ این امکان را به شما می دهد تا بدون استفاده از ماوس و صفحه کلید نیز کارهای خود را انجام دهید.

لپ تاپ اچ پی Pro x2 g2 در واقع دستگاهیی با دو کارایی لپ تاپ و تبلت می باشد.

لپ تاپ اچ پی Pro x2 g2 را می توانید به صورت استوک از فروشگاه اینترنتی پولوتوک با ضمانت تعویض 20 روزه تعویض کالا خریداری کنید.

لپ تاپ اچ پی Pro x2 g2 به صورت آکبند موجود نمی باشد و تمامی مدل های موجود در بازار استوک اروپایی با گرید A می باشد.

قاب پشت لپ تاپ جهت سرویس شدن به آسانی باز می شود.

طراحی بدون فن خنک کننده دارد و همین امر بیشتر آن را به شبیه تبلت کرده است. و جالبتر از همه به درایو جدا شدنی M.2 SSD مجهز می باشد. در مواقعی که مجبور هستید تبلت را برای تعمیر به محیط دیگری ببرید می توانید کارت SSD را از آن جدا کنید و نگران اطلاعات خود نباشید.

برای مشاغل و کارهی گرافیکی حرفه ای، طراحی های سه بعدی، تدوین فیلم و ... بهترین است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 7
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
1.2 تا 1.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD graphics 4200
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
صدای HD با تکنولوژی DTS
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
پورت usb 3.0
3 پورت
نوع و ظرفیت باتری
4 سبولی
اقلام همراه لپ تاپ
کیبورد با باطری داخلی + قلم
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

تایپ

سلام من دنبال لپ تاپی برای کارهای تایپ هستم شما کدوم مدل رو پیشنهاد می دید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام لپ تاپ های دل و اچ پی عالی هستند البته برای تایپ لپ تاپ های 15 اینچ به بالا سرعت عمل رو بالاتر می برند چون بخش عددی مجزا هم دارند
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 7
فرکانس و سرعت پردازش
1.2 تا 1.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD graphics 4200

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وبکم
مشخصات اسپیکر
صدای HD با تکنولوژی DTS
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
پورت usb 3.0
3 پورت

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سبولی
اقلام همراه لپ تاپ
کیبورد با باطری داخلی + قلم

لپ تاپ استوک اچ پی PRO X2 g2

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم