لپ تاپ استوک اچ پی 1040

  • لپ تاپ استوک اچ پی hp elitebook-folio 1040
  • مجهز به پردازنده ی مرکزی intel core i7
  • دارای کارت گرافیکی HD Graphics 520
  • دارای ظرفیت داخلی 500 گیگابایت
  • مجهز به حافظه ی رم 8 گیگابایتی
  • دارای صفحه نمایش 14 اینچ
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook-folio1040

لپ تاپ  hp elitebppk- folio1040استوک اروپایی گرید A می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی پولتوک با ضمانت 20 روزه تعویض ارائه می شود. کمپانی اچ پی همواره لپ تاپ هایی مستحکم با کارایی بالا را عرضه می کند که این یکی از مشخصه های اصلی تولیدات این کمپانی می باشد.  از نکات مهم در ارتباط با folio1040 وزن کم و استحکام بالای آن می باشد که می توان آن را یک لپ تاپ مسافر خواند.

 



صفحه کلید و تاچ پد لمسی لپ تاپ اچ پی EliteBook-folio1040

به دلیل سایز کوچک و 14 اینچی لپ تاپ الیت بوک folio1040 صفحه کلید هم از اندازه کوچکی برخوردار است  و به همین علت پخش مجزای اعداد در آن وجود ندارد. در لپ‌تاپ دست دوم HP 1040سه دکمه روشن  (Power)، حالت پرواز (AirplanMode) و بی‌صدا (Mute) وجود دارند که از بقیه کلید‌ها مجزا هستند و در قسمت بالایی لپ تاپ قرار دارند. با فعال کردن دکمه‌های حالت ‌پرواز و بی‌صدا، نور پس‌زمینه دکمه‌ها از سفید به نارنجی تغییر خواهد کرد. کیبورد لپ تاپ الیت بوک اچ پی در برابر مایعات مقاوم می باشد اگر به صورت اتفاقی و ناخواسته کاربران مایعات را روی صفحه کلید بریزند مایعات فورا توسط صفحه کلید خشک می شوند و به برد لپ تاپ آسیب نمی رسد. صفحه کلید سیستم دارای نور پس زمینه می باشد که امکان تایپ در شب یا  محیط های تاریک را برای کاربران خود فراهم آورده است.  نور پس زمینه یا همان بک لایت، صفحه کلید هنگامی که یک کلید فشار داده می شود یا پد لمسی خاموش است فعال شده و امکان غیرفعال کردن آن با یک کلید میانبر وجود دارد.

تاج پد حرفه ایی و شیکی از برند synaptics در پایین گوشه سمت چپ لپ تاپ تعبیه شده است که سطحی صاف و روان را دارا می شد و کار کردن با آن بسیار خوشایند است و تنها به صورت جزئی می توانید آن را فشار دهید تا عمل کند و هیچ گونه بازخورد لمسی یا قابل شنیدن در حین استفاده از آن انجام نمی دهد. وجود این تاچ پد لمسی روان کاربران این سیستم را از خرید ماوس جداگانه بی نیاز کرده است.

کیبورد اچ پی folio1040

 

صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی EliteBook-folio1040

صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی folio1040 14 اینچ دارای پنل TFT با روکش مات می باشد که برای کار کردن در محیط های روشن و پر نور و زیر نور مستقیم خورشید گزینه مناسبی است. تصاویر پخش شده از این نمایشگر دارای کیفیت بالا با رزولوشن 768×1366 پیکسل است. این مدل دارای کیفیت تصویر FULL HD می باشد.

لپ تاپ folio1040 با پشتیبانی از نرم افزار DTS Studio Sound که به صورت پیش فرض Audio Enhancement را اجرا می کند کیفیت صدا را به نحو مطلوبی بالا می برد. با اجرا شدن این برنامه، صدا کیفیت بهتری خواهد داشت و توانایی تولید صدایی با کیفیت و رسا را دارا می باشد. در هنگام مکالمه از فاصله دورتر از نمایشگر بهتر است مود Multiple Voice فعال باشد تا میکروفون صداهای چپ و راست را نیز تشخیص بدهد. 

کیفیت تصویر اچ پی folio1040

 

بدنه لپ تاپ اچ پی EliteBook-folio1040

بدنه لپ تاپ اچ پی الیت لبوک 1040 از آلیاژ آلومینیوم بوده و دارا ی سطح فلزی کاملا مات م یباشد و از طراحی ساده با کیفیت بالا بهره می برد و آن را به یک لپ تاپ فوق العاده جذاب تبدیل کرده است. وزن لپ تاپ elitebook- folio1040 حدود 1.4 کیلوگرم می باشد که نسبت به سایر مدل های این برند سبکتر بوده. مقاومت و استحکام زیاد این لپ تاپ آن را مناسب برای حمل و نقل کرده است و برای آن دسته از افرادی که مدام در رفت و آمد هستند به دلیل طراحی باریک و وزن کم و مقاومت در برابر هر گونه ضربه گزینه ی بسیار خوبی می باشد.



سخت افزار لپ تاپ اچ پی EliteBook-folio1040

کمپانی اچ پی در سری لپ تاپ هایخود  EliteBook از هارد SSD استفاده می کند که فضای کمی برای سیستم عامل و ذخیره سازی فایل ها را می گیرد و سبب می شود در اجرای سیستم عامل و برنامه ها سرعت فوق العاده ایی  را شاهد باشیم . کاربران می توانند در کنار هارد داخلی از یک هارد خارجی نیز برای ذخیره سازی داده ها و اطلاعات شخصی خود استفاده کنند چون 256 گیگابایت  پاسخگوی نیاز آنها نمی باشد البته در صورت استفاده خانگی همین میزان حافظه می تواند پاسخگو باشد اما در صورتی که کاربران بخواهند از این لپ تاپ الیت بوک 1040 برای کارهای طراحی و تدوین عکس و فیلم یا بازی های سنگین استفاده کنند لازم است که از یک هارد خارجی استفاده کنند.
لپ تاپ hp eliteebook 1040 از پردازشگر 2 هسته ایی ساخت شرکت  اینتل برخوردار است که از سرعت پردازش خوبی بهره مند است. لپ تاپ الیت بوک اچ پی دارای پردازنده مرکزی Intel Core i7-5600U می باشد که اطلاعات و داده ها را می تواند با سرعت پردازشی 2.1 گیگاهرتز پردازش کند. اچ پی FOLIO1040  رمی با حافظه8 گیگابایتی از نوع DDR3 دارد که به راحتی می تواند نیاز های کاربران خود را پاسخ دهد. لپ تاپ استوک اچ پی دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت از نوع Intel HD Graphics 520 می باشد.

 

اتصالات و ارتباطات لپ تاپ اچ پی EliteBook-folio1040

به دلیل بدنه باریک و کم بودن وزن اتصالات به کار رفته لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040 ، تعداد پورت ها و اتصالات آن محدود است و نمی توان به این دلیل اچ پی را سرزنش کرد. تنها دو پورت USB 3.0 در این لپ تاپ دیده می شود.  لپ تاپ اچ پی 1040 تنها از کارت های SD در فرمت micro-SD پشتیبانی می کند. برای اتصال به دستگاه هایی همپون مانیتور ها و پروژکتورهای قدیمی یا سیستم های دارای کابل HDMI می توان از مبدل پورت DisplayPort استفاده کنید چرا که پورت hdmi در این مدل وجود ندارد ! دلیل نبود.

برای برقراری ارتباط بی سیم کمپانی اچ پی علاوه بر Gigabit LAN که با پورت آداپتور و کابل LAN قابل استفاده است از طریق چیپ اینتلی دوگانه Dual Band Wireless-N 7260   نیز استفاده کرده است. لپ تاپ elitebook- fplio1040 دارای اسلات سیم کارت می باشد.  پشتیبانی از بلوتوث 4.0 ، و اسلات سیمکارت HDSPA+ امکان قرار دادن سیمکارت و استقاده از اینترنت دیتا را فراهم می کند و کاربران می توانند از طریق سیم کارت به اینترنت 4G متصل شوند و به وبگردی و جستجوی اطلاعات مورد نیاز خود بپردازند.

اتصالات لپ تاپ اچ پیfolio1040

 

امنیت لپ تاپ اچ پی EliteBook-folio1040

با توجه به ارزش اطلاعات و تمرکز بر روی امنیت داده های موجود در لپ تاپ 1040 برای کاربران خود، کمپانی اچ پی امنیت آن را به خوبی تامین کرده است و برخی تدابیر امنیتی را فراهم آورده است. وجود نرم افزارهای زیر امنیت کامل لپ تاپ elitebook- folio1040 را به خوبی فراهم کرده اند. نرم افزاری همچون HP Client Security برای راه اندازی و پیکربندی حسگر اثر انگشت این لپ تاپ محسوب می شود، HP  Spare Key نیز برنامه ای کاربردی برای رمزگذاری هارد دیسک، بایوس و ریکاوری رمز عبور بایوس است. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی در نرم افزار HP Sure Start وجود دارد که به شما کمک می کند در صورتی که بایوس لپ تاپ مورد حمله یا آسیب قرار گرفت، بتوانید آن را اصلاح و ترمیم کنید. کاربران می توانند لپ تاپ خود را طوری تنظیم کنند تا تنها با اثر انگشت خودشان قابل استفاده و روشن شدن باشد و اینگونه از دسترسی افراد دیگر به آن جلوگیری می شود

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.4 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 520
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
DTS Studio Sound™
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، باتری لیتیوم‌یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق_دفترچه راهنما
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

ساخت

سلام خسته نباشی. این مدلتون ساخت کجاست؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام. اروپا
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 520
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.4 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
DTS Studio Sound™
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، باتری لیتیوم‌یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق_دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک اچ پی 1040

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم