لپ تاپ استوک اچ پی 9470M

  • لپ تاپ استوک اچ پی hp elitebook-folio 9470
  • دارای سرعت پردازش 2.1 تا 3.3 گیگاهرتز
  • مجهز به پردازنده ی مرکزی intel core i7
  • ظرفیت داخلی 500 گیگابایتی
  • دارای صفحه نمایش 14 اینچ
  • دارای حافظه رم 8 گیگابایتی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook-folio 9470

لپ تاپ اچ پی EliteBook- Folio9470 یکی دیگر از محصولات کمپانی اچ پی می باشد. که در ادامه به بررسی مشخصات و آن می پردازیم. لپ تاپ 9470 استوک اروپایی گرید A می باشد. خرید لپ تاپ دست دوم  با مناسبترین قیمت در فروشگاه اینترنتی هنارک با ضمانت 20 روزه امکان پذیر می باشد. لپ تاپ استوک اچ پی مدل 9470 از صفحه نمایش 14 اینچی مات و صفحه کلیدی با استاندارد QWERTY برخوردار است.

 

صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ اچ پی EliteBook-folio 9470

لپ تاپ الیت بوک Folio 9470m دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 900 ×1600 پیکسل می باشد که تصاویر را با نسبت تصویر 9:16 و با کیفیت عالی به نمایش می گذارد. صفحه نمایش HP EliteBook-Folio 9470m با استفاده از فناوری TN LED ساخته شده است که حداکثر روشنایی  20nits را برای کاربر ارائه می دهد.

صفحه نمایش این لپ تاپ از نوع پنل های مات است که شرایط را برای کار در زیر نور آفتاب تا حدی می تواند مناسب سازد. کاربران می توانند بدون آنکه چشمشان در اثر بازتاب اشعه های زائد و اشعه خورشید اذیت شود در زیر نور مستقیم آفتاب از لپ تاپ خود استفاده کنند. بلند گوهای قوی در این لپ تاپ اچ پی قادر به تولید صدایی با کیفیت بالا و واضح را دارد.

صفحه نمایش folio9470

 

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ اچ پی EliteBook-folio 9470

صفحه کلید لپ تاپ الیت بوک اچ پی از استاندارد صفحه کلید ایالات متحده (QWERTY) بهره مند است.  کلید های موجود در کیبورد صاف بوده و انحنای محدب ندارند که در هنگام تایپ حس خوبی به کاربر منتقل می کند. کاربران می توانند به راحتی و بدون احساس خستگی و گرفتگی عضلات ساعت ها با این لپ تاپ کار تایپ کردن خود را انجام دهند.

صفحه کلید همچنین دارای نور پس زمینه با قابلیت تنظیم سه مرحله شدت نور برای محیط های تاریک می باشد و می توان در هنگام شب و در جاهای تاریک با استفاده از نور پس زمینه کیبورد  از آن استفاده کرد.

تاچ پد لمسی Folio 9470m دارای سایز متوسطی می باشد و حرکات چند لمسی را به راحتی می توان با آن انجام داد. وجود تاچ پد لمسی کاربر را از خرید ماوس مجزا بی نیاز کرده و شما می توانید از همین تاچ پد به راحتی استفاده کنید. کلید های پلاستیکی موجود در تاچ پد همان کارهای کلیک چپ و راست ماوس را انجام می دهند.

سرعت واکنش ورودی کاملا مناسب است. در وسط صفحه کلید و بین کلید های G,H,B یک ماوسک قرار گرفته است.TrackPointیا موسک که در داخل کیبورد جاسازی شده بسیار دقیق است و جایگزین مناسبی برای پد لمسی ارائه می دهد.

همچنین کاربرانی که علاقه ای به استفاده از پد لمسی ندارند می توانند با دوبار ضربه انگشت به سنسوری که در گوشه بالا و سمت چپ پد لمسی قرار دارد به آسانی آن را غیر فعال کنند، برای فعال سازی دوباره نیز باید به همین طریق عمل شود. غیر فعال سازی تاچ پد امکان تایپ راحت را به شما می دهد و موجب می شود تا هنگام استفاده از کیبورد فضای بیشتری را برای جابه جایی دستان خود داسشته باشید

کیبورد اچ پی folio9470

 

بدنه لپ تاپ اچ پی EliteBook-folio 9470

کمپانی اچ پی لپ تاپ folio9470 را با بدنه بسیار باریک و سبک به وزن 1.6 کیلوگرم و قطر 1.5 سانتیمتر را طراحی و روانه بازار کرده است که قابل قیاس با مک بوک ایرهای اپل می باشد. بدنه لپ تاپ 9470 همانند سایر لپ تاپ های این کمپانی از آلیاژ آلومینیوم و فایرگلاس درست شده که ظرافت و زیبایی خاصی را به سیستم می بخشد.  و علاوه بر کاهش وزن و استحکام بیشتر در هنگام استفاده و لمس لپ تاپ و بدنه آن ردی از اثر انگشت شما بر روی آن باقی نمی ماند که این خود یکی از مزایای عالی این لپ تاپ folio9470 به حساب می آید. لپ تاپ 9470 بهترین گزینه برای افرادی است که مدام در حال حمل و نقل لپ تاپ خود می باشند.

بدنه اچ پی folio9470

 

اتصالات و ارتباطات لپ تاپ اچ پی EliteBook-folio 9470

با توجه به ابعاد 14 اینچ لپ تاپ اچ پی الیت بوک 9470 و وزن بسیار کم آن تعداد پورت های کمتری نسبت به سایر لپ تاپ های این برند دارد. پورت های این لپ تاپ نوت بوک شامل موارد زیر می باشد: 3 پورت USB 3.0 که برای لپ تاپی به این ابعاد بسیار مناسب است، پورت Docking Station Port، Gigabait Ethernet،  SmartCard Reader، SD Card Reader،  VGAو همچنین یک جک 3.5 میلی متری هدفون نیز می باشد. با توجه به بررسی های پورت ها می توان گفت که به دلیل پورت های کم و عدم DVD رایتر این لپ تاپ برای امور اداری مناسب نیست و می توان از آن برای استفاده خانگی و مسافرت های خود بهره برد. الیت بوک 9470 فاقد کابل HDMI می باشد، اما وجود پورت Display Port با استفاده از یک تبدیل این خلاء را پوشش داده است. در صورت نیاز به اتصال مانیتورها و پروژکتورهای قدیمی به این لپ تاپ می توان از طریق پورت VGA این اتصال را برقرار کرد این پورت به خوبی پاسخگوی این نیاز کاربران می باشد.

 

سخت افزار لپ تاپ اچ پی EliteBook-folio 9470

در سری  لپ تاپ های الیت بوک از هارد SSD استفاده شده است که هم سرعت فوق العاده ای در اجرای سیتم عامل ها و برنامه ها را دارد هم اینکه از  فضای کمی برای  سیستم عامل و ذخیره سازی فایل ها برخوردار است. جدا از هارد داخلی یک هارد خارجی نیز برای ذخیره سازی اطلاعات شخصی وجود دارد. لپ تاپ HP EliteBook Folio 6470 مجهز به یک پردازشگر ساخت کمپانی intel با 2 هسته با فرکانس پایه 2.1 گیگاهرتز می باشد که به کم Turbo Boost تا فرکانس 3.2 گیگاهرتز قابل ارتقاء می باشد که سرعت پردازش رضایت بخشی دارد و در مدل پردازنده intel core i7 3687U به خوبی از پس انجام کارهای سنگین عمومی بر می آید. پردازنده intel core i7-3687U پردازنده ایی با مصرف کم برق و مناسب برای سیستم های سبک می باشد. این پردازنده core i7 سریع ترین ULV برای لپ تاپ ها بر اساس معماری lvy Bridge می باشد. بهره گیری از فناوری Hyperthreading، دو هسته می توانند به صورت موازی به چهار رشته تقسیم شوند که منجر به استفاده بهتر از CPU می شود.

کارت گرافیک موچود در لپ تاپ elitebook- folio 9470، یک کارت گرافیک پردازنده (آنبرد) Intel HD Graphic 4000 می باشد که در پردازنده های lvy Bridge 2012 همانند core i7-3770 قرار گرفته است.

 

امنیت و باتری لپ تاپ اچ پی EliteBook-folio 9470

برای تامین امنیت و حفاظت از داده ها و اطلاعات موجود در لپ تاپ الیتبوک اچ پی تعداد درگاه های امنیتی  زیادی تعبیه شده است که می توان به حسگر اثر انگشت و کارت خوان هوشمند مجهز به ماژول TPM اشاره کرد. وجود تنظیماتی همچون BIOS در این دستگاه امنیت سیستم را بیش از پیش بالا می برد.

لپ تاپ الیت بوک 9470 دارای یک باتری 4 سلولی لیتیومی با توان ظرفیت 52 وات بر ساعت می باشد.

 

جمع بندی

لپ تاپ الیت بوک folio9470  بیشستر برای افرادی که دائما در حال تردد هستند مناسب می باشد. این سیستم با وزن پایین و ضخامت بسیار کم همواره از رقبای سرسخت مک بوک ایر ها بوده است.ویندوز ۱۰ نسخه ۶۴ بیتی، اسکرین ۱۴ اینچی، سه پورت USB3، رم ۱۶ گیگابایت ، پردازنده Core i7,i5 ، انواع پورتها برای اتصال به ویدئو پروژکتور برای ویدئو کنفرانسینگ، هارد فلش سولید و بلندگوی قوی این لپ تاپ را ممتاز کرده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.3 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 4000
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

گرید

سلام این لپ تاپ گرید چند هست؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام. گرید A+

سوال

سلام. یه لپ تاپی مد نظرم هست که بخرم میتونم مشخصاتشو واستون بفرستم و حدود قیمتش رو بهم بگین چون تو سایتتون موجود نبود

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 4000

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.3 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
استریو داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی 9470M

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم