لپ تاپ استوک اچ پی 820G2

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP 820g2
  • مجهز به حافظه داخلی 500 گیگابایتی
  • مجهز به حافظه ی رم 8 گیگابایتی
  • پشتیبانی از کیفیت تصویر full hd
  • دارای صفحه نمایش 12.5 اینچ
  • دارای پنل IPS صفحه نمایش
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ دست دوم HP EliteBook-820G2

معرفی لپ تاپ اچ پی 820g2

لپ تاپ های استوکی که در این سایت ارائه می شوند همگی استوک اروپایی و آمریکا دارای گرید A و A+ می باشند و از بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت برخوردار هستند. لپ تاپ مورد بررسی دارای صفحه نمایش 12.5 اینچی می باشد. که با توجه به کوچکی و کم وزن بودن لپ تاپ می توان آن را یک لپ تاپ همسفر در نظر گرفت. بلندگوهای داخلی سیستم صدایی با کیفیت بالا و رسا را تولید و به گوش کاربران می رساند.

لپ تاپ استوک اچ پی 820g2 بدنه خارجی فلزی دارد و سطوح داخلی آن که همان صفحه کلید می باشد از پلاستیکی با کیفیت ساخته شده است و آن را در برابر ضربه و هر گونه آسیبی محافظت می دارد. وزن 820g2، 1.26 کیلوگرم می باشد که به دلیل وزن سبکش می توان آن را  به راحتی با خود حمل کرد. رنگ لپ تاپ 820g2 نقره ای می باشد که زیبایی خاصی را به نمایش می گذارد.


کیفیت تصویر و صدا لپ تاپ EliteBook-820G2

کیفیت تصویر لپ تاپ اچ پی 820g2

صفحه نمایش لپ تاپ hp 820g2 دارای کیفیت تصویر full hd با وضوح 1920×1080 پیکسلمی باشد که دارای زاویه دید گسترده، کنتراست 1:597 و نسبت تصویر 16:9 می باشد. لپ تاپ های الیت بوک با 95.3 درصد از حیطه رنگی Srgb برای نمایش تصاویر استفاده می کنند. نمایشگر لپ تاپ اچ پی 820g2، 12.5 اینچ با صفحه نمایش مات و ضد انعکاس نور است. که در طراحی آن از پنل گران قیمت و عالی IPS استفاده شده است.  به دلیل مات بودن صفحه نمایش و کیفیت تصویر عالی، این لپ تاپ می تواند در فضای باز و زیر نور مستقیم خورشید تصاویری با کیفیت عالی را به نمایش بگذارد. صفحه نمایش 820g2 بی شک برای عکاسان، ویراستاران ویدئو و طراحان وب سایت بسیار مناسب است. بلندگوهای موجود در این لپ تاپ الیت بوک صدایی با کیفیت را تولید می کنند. مجهز بودن لپ تاپ استوک اچ پی 820g2 به فناوری DTS سبب می شود تا بتوانید خروجی صوتی را در حد استودیو صدا تنظیم کنید. همچنین در هنگام ضبط صدا صداهای اضافی را حذف می کند. وجود همچین صفحه نمایشی با بلندگو های عالی این سیستم، تماشای فیلم را برای شما لذت بخش می کند و حس داشتن سینمای خانگی را تداعی می کند. صدای پخش شده در این لپ تاپ hp از کیفیت و بلندی خوبی برخوردار است.


صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ  EliteBook-820G2

لپ تاپ hp 820g2دارای صفحه کلیدی استاندارد با کارآیی آسان است که به سادگی احساس می شود. این کیبورد تجربه ی تایپ کردن را بطور چشمگیری بهبود داده است و به واضحی و روشنی می توان کلیدها و دکمه ها را احساس کرد و بدون احساس خستگی ساعتها مشغول تایپ کردن بود. صفحه کلید لپ تاپ الیت بوک اچ پی دارای نور پس زمینه می باشد که کار کردن در شب را برای کاربران خود فراهم آورده است. لپ تاپ 820g2 دارای بخش عددی (NUMPAD) جدا نمی باشد. صفحه کلید لپ تاپ الیت بوک 820g2 در برابر نشیت با استفاده از یک لایه نازک از فیلم Mylar در زیر صفحه کلید طراحی شده است. تاچ پد لپ تاپاچ پی از اندازه ی متوسطی برخوردار می باشد و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. این تاچ پد که در مرکز لپ تاپ قرار گرفته است و از پس انجام وظایف چند لمسی multi-touch به سادگی بر می آید . می تواند کار ماوس را به خوبی انجام دهد قرار گیری دکمه های از جنس پلاستیک در تاچ پد کارایی کلیک چپ و راست ماوس را دارند. این تاچ پد دارای سرعت و عملکرد مطلوبی است و حرکات چند لمسی را به خوبی اجرا خواهد کرد. سطح تاچ پد ناهموار بوده و همین ناهمواری استفاده از آن را آسان تر کرده است.  وجود تاچ پد در این دستگاه شما را از خرید و استفاده از ماوس مجزا بی نیاز می کند.


پورت ها و درگاه های ارتباطی لپ تاپ EliteBook-820G2

یکی از امتیازات خوب و چشمگیر لپ تاپ ها وجود پورت های گوناگون می باشد که به کاربران خود این امکان را می دهند تا هر وسیله جانبی را به لپ تاپ خود متصل کنند و به راحتی از آنها استفاده کنند و به تبادل اطلاعات بین لپ تاپ خود و سایر وسایل جانبی از جمله فلش مموری بپردازند. نبود پورت های کامل بر روی دستگاه ها همواره موجب نارضایتی مشتریان بوده اما در لپ تاپ hp 820g2 پورت ih و اتصالات دستگاه به صورت قابل ملاحظه ای قرار دارد. درگاه های لپ تاپ hp شامل 4 پورت USB 3.0، خروجی های تصویر VGA، پورت DisplayPort، پورت شبکه، کارت خوان SD ، حسگر اثر انگشت و بلوتوث می باشد.برای اتصال به اینترنت می توان از شبکه بی سیم وای فای استفاده کرد و به آسانی به وبگردی بپردازید و مطالب مورد نیاز خود را از اینترنت سرچ کنید.


مشخصات فنی و سخت افزاری لپ تاپ EliteBook-820G2

لپ تاپ hp elitebook 820g2 مجهز به سخت افزار قدرتمندی است . لپ تاپ الیت بوک اچ پی دارای پردازنده مرکزی Intel Core i7-5600U می باشد که اطلاعات و داده ها را می تواند با سرعت پردازشی 3.2 گیگاهرتز پردازش کند. اچ پی 820g2  رمی با حافظه8 گیگابایتی از نوع DDR3 دارد که به راحتی می تواند نیاز های کاربران خود را پاسخ دهد. لپ تاپ استوک اچ پی دارای حافظه داخلی 500 گیگابایت از نوع Intel HD Graphics 5500 می باشد. قابلیت اتصال شبکه بی سیم وای فای در این لپ تاپ به چشم می خورد. و برای اتصال به سایر گجت ها از بلوتوث نسخه 4 برخوردار می باشد.

همواره حفاظت از داده ها و اطلاعات موجود در لپ تاپ  از دغدغه های اصلی کاربران می باشد که اچ پی در تمامی مدل های خود امنیت را به خوبی رعایت کرده. امنیت لپ تاپ از طریق حسگر اثر انگشت , کارت خوان مخصوص امنیتی تامین می شود. شما با استفاده از این موارد می توانید به آسانی از اطلاعات خود محافظت کنید و کسی جز شما به لپ تاپ تان دسترسی نداشته باشد. می توانید سیستم خود را به گونه ایی تنظیم کنید که تنها با شناسایی اثر انگشت خود آن را باز کنید. همچنین می توانید از طریق دادن پسورد به لپ تاپ خود از اطلاعات و داده ها ی خود به راحتی مواظب کنید.


جمع بندی

لپ تاپ الیت بوک اچ پی استوک اروپایی در فروشگاه اینترنتی هنارک با ضمانت 20 روزه تعویض کالا ارائه می شود.

لپ تاپ 820g2 را  با توجه به بدنه مقاوم و وزن کم و اندازه مناسب می توان آن را یک لپ تاپ همراه خواند. باتری موجود در این لپ تاپ 3 سلولی لیتیومی می باشد که در حالت عادی و بدون استفاده از وای فای توان تحمل تا 8 ساعت را دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 5
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وزن لپ تاپ
1.26 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.2 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 520
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی ساخت شرکت Bang & Olufsen
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی، لیتیوم پلیمری
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

ارتقا

سلام دوست عزیز. من لپ تاپ رو چند وقت پیش از خود شما خریدم خواستم بدونم رم رو می تونم ارتقا بدم؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 5
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.2 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 520
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وزن لپ تاپ
1.26 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگوهای داخلی ساخت شرکت Bang & Olufsen
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی، لیتیوم پلیمری
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق، دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک اچ پی 820G2

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم